abonnement Unibet Coolblue
pi_567035
Zo, eindelijk eens een positief topic over BB. Tenminste de titel dan. De reacties die hier wellicht geplaatst worden bepalen uiteindelijk pas of het een positief topic was, maar goed, het begin is er.

Ik weet zeker dat er mensen zijn die BB gaan missen. Al was het maar daar hierdoor het forum natuurlijk vroeg of laat ook beëindigd gaat worden. Ik pleit nu al voor een 'rehab' zoals die ook na BB1 enige tijd goede diensten bewezen heeft.

Al vermoed ik dat de emotionele schade na het beëindigen van BB dit maal minder heftig is. Ik zal (de meesten van) jullie wel gaan missen, hoor. Maar ik weet ook al bijna zeker dat, hoewel we er het liefst de hele dag over mopperen en klagen, velen van jullie gewoon weer paraat zullen zijn bij BB3.

Wedden?

Een dag niet online is een dag niet geleefd...
pi_567057
Ja Big-Brother missen misschien wel. Het forum, het ermee bezig zijn (geldt in mijn geval meer voor De Bus)

De bewoners niet natuurlijk. Die kan ik missen als kiespijn. Evenals het verneukte concept.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_567071
Ga het nu al een beetje missen...

Ga n.l. de komende vrijdag er 10 dagen op uit, en kan het einde niet meer volgen.
Daar baal ik behoorlijk van, maar een vakantie is ook niet verkeerd !
Gelukkig is er een lieve FOK!-collega bereid om me via e-mail dagelijks op de hoogte te houden !!

Neem hierbij de gelegenheid om een ieder te bedanken voor de nodige verslagen, discussies en info.

Ik heb me prima vermaakt !!!

See you in BB3 .

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_567183
Hoe kún je er nu uitstappen? Nu, in déze fase? Na alles wat we hebben meegemaakt, vooral hier, op dit onvolprezen forum.

Sinds wanneer is een vakantie belangrijker dan de finale van BB? Hier krijg je spijt van! Zó komen nou trauma's tot stand!

Een dag niet online is een dag niet geleefd...
pi_567189
Ja, doe er nog een schepje bovenop !

Maak me gek !

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_567241
* PalinG sluit zich aan bij Harry, wintersport lonkt, derde kerstdag is het zover, het einde zal ik moeten missen...

Pindakaas...

* PalinG gaat vooral de Club missen

Kan Club Pannonica niet voortleven als meeting point voor BB2-rehab-ers?

pi_567264
Jongens, jongens, moet ik dan straks nog het licht uitdoen hier?
Een dag niet online is een dag niet geleefd...
pi_567289
quote:
Op 20 december 2000 01:04 schreef Harry het volgende:
Ja, doe er nog een schepje bovenop !

Maak me gek !


* Moor is met stomheid geslagen
Harry, buiten dat je altijd mijn steun en toeverlaat was in Moor's diepste FOK-dipjes, moeten we ook nog jouw onvergelijkbare bijdragen op psycho- en ander hobby-gebied hier missen ? Denk eens aan de solidariteit, aan de leegte die je achterlaat, de ondraaglijke stilte, de verstikkende weemoed als er een andere poster toevallig ook de nick Harry kiest.... hoe kun je het eigenlijk over je hart verkrijgen ?

Buiten nog wat je allemaal gaat missen - "live" nog wel - en wat geen e-mail ooit meer kan vervangen, weg - voorgoed weg zal het zijn, en nooit meer door jou te beleven als voorheen... die finale, dat feestgedruis, de rellen die daarna weer op FOK! zullen ontstaan...dat alles gooi jij zomaar weg ???

pi_567301
Moor,

Doe me geen pijn...

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_567329
quote:
Op 20 december 2000 01:40 schreef Harry het volgende:
Moor,

Doe me geen pijn...


Je méént 't hè ?
Wil je even knuffelen dan ?

  Moderator woensdag 20 december 2000 @ 09:18:25 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_567504
Harry, ouwe Fries , wat serveer je me nu weer op mijn ontbijttafel???

Tip:zoek een hotel uit met satellietschotel + internetverbinding, en sla op de avond van de Grande Finale voor één keer de après-ski over.

En.. als je e-mail kunt ontvangen, betekent dit ook dat je kan Fokken?

Zo niet, alvast bedankt voor alle moeite om dit forum up-to-date te houden, en tot volgend jaar!


(Want ja: volgend jaar ga ik natuuuuurlijk weer kijken, en hopelijk zitten er dan een of meerdere fokkers in dat huis!)

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 20 december 2000 @ 09:45:29 #12
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_567541
Gert,

Ga niet op wintersport helaas (niet fit genoeg voor...).
De e-mail ontvang ik gewoon in Zwolle.

Maar, wellicht zie ik een mogelijkheid om elders jullie te bereiken hier.

Ik wens jou (jullie) een spannende week toe !!

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_567564
Harry weg, Desiree weg, BB weg, jullie weg. Zucht. Het zwarte gat doemt onafwendbaar op. Ik haat afscheid. Makes me very sad. Raak depri van deze topic, alsjeblieft slotje.

[Dit bericht is gewijzigd door trevanian op 20-12-2000 10:03]

  woensdag 20 december 2000 @ 10:38:46 #14
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_567627
Hoe saai BB op dit moment ook is, ik ga het zeker weer missen in januari. Ik hoop ook niet dat meteen het forum sluit want ik wil nog wel een paar trappen na geven.

Verder hoop ik dat VOO nog besluit een reunie te maken zoals ze vorig jaar ook hebben gedaan.

pi_567673
Ja, ik zal BB zeker missen. Maar dan in februari ongeveer ben ik ze allemaal weer vergeten, net als vorig jaar.
Maar mocht het zo zijn (zie BB in de media, deel 2) dat er een BB3 komt, tja, hoe hard ik er ook tegen zal vechten: ik kijk vast wel weer!

Harry, een prettige vakantie alvast en alles komt voor elkaar

* Tinkerbell heeft ook nog wat te zeggen tegen PalinG, maar dat doet ze in de Club

  woensdag 20 december 2000 @ 22:03:21 #16
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_569814
Ja ik zal het wel missen,maar ik zal het niet zo missen als vorig jaar,toen was het echt afkicken voor mij.
Wat dat betreft ligt BB 1999 nog steeds vers in mijn geheugen,want,persoonlijk vind ik, is BB1999 gewoon niet te overtreffen,dat was gewoon veel puurder,ik mis Bart ,Sabine en consorten best wel.

[Dit bericht is gewijzigd door FarahDibah op 20-12-2000 22:06]

Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_569920
Verleden jaar was ik (ook al) erg fanatiek. Maar toen het afgelopen was, had ik ook helemaal niet iets van , ik wil weten hoe het verder met ze gaat ofzo.
voor mij was het gelijk over. Laat zeggen na de eerste week van januarie is het Bye Bye BB2. Op naar BB3
pi_571958
Wedden dat ik BB niet ga missen...
pi_574658
Op 27 januari begint in Duitsland de 3e serie, dus een maandje afkicken.

Ze gooien er dan ook een echtpaar in, ik denk in de hoop op meer sexscenes

  zaterdag 23 december 2000 @ 20:46:19 #20
8423 Harry2
Fryslan Boppe
pi_578855
quote:
Harry, een prettige vakantie alvast en alles komt voor elkaar
Nog bedankt he !

Ik mis jullie, en BB, zo... !!

Pluk de dagen !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')