SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
je bent zelf een sweet chiliquote:
Zeker niet, prima chipjequote:
Klopt, ik laat iedereen huilen door hun ogen te irriterenquote:
Heb toevallig vandaag wel 2 zakken Doritos gekocht voor komend weekend.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker niet, prima chipje
Maar ik verkies Doritos er wel boven
Omdat er staat 'Wij raden u aan een vloeibaar wasmiddel te gebruiken.'quote:
Mag van mij ook hoor.quote:
Die blauwe is ook sexy. Enjoyquote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb toevallig vandaag wel 2 zakken Doritos gekocht voor komend weekend.
Kaas en de blauwe.
1 Leg de capsule in een lege wasmachinequote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat er staat 'Wij raden u aan een vloeibaar wasmiddel te gebruiken.'
quote:Handwas: capsules zijn niet geschikt voor handwas.
Wij raden u aan een vloeibaar wasmiddel te gebruiken.
Ja heb ik gelezen, maar waarom zetten ze er dan bij dat je vloeibaar wasmiddel moet gebruikenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:29 schreef Ama het volgende:
[..]
1 Leg de capsule in een lege wasmachine
2 Leg de was in de wasmachine
Gebruiksaanwijzing: Geen voorwas nodig.
1. Sorteer het wasgoed volgens soort en kleur.
2. Neem de aanbevolen hoeveelheid capsules.
3. Plaats eerst een capsule in de wastrommel en daarop het wasgoed.
4. De doos goed sluiten na elk gebruik.
Zie hierboven.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heb ik gelezen, maar waarom zetten ze er dan bij dat je vloeibaar wasmiddel moet gebruiken
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt, ik laat iedereen huilen door hun ogen te irriteren
Ja ik moest ook 2x lezen maar ik schrok al want mijn was komt er toch echt schoon uit haha.quote:
2 gele sokken: zes capsules.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:29 schreef Ama het volgende:
1. Sorteer het wasgoed volgens soort en kleur.
2. Neem de aanbevolen hoeveelheid capsules.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 gele sokken: zes capsules.
4 blauwe sokken: 8 capsules
3 roze onderbroeken: vijf capsules
Ja schiet lekker op zo
Heb ook chips erbij gepakt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:31 schreef Dqod het volgende:
Tijd om chips te gaan kanen. Goed idee van je, US
Later
Je gaat toch wel kijken?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:55 schreef Nattekat het volgende:
De eerste halve finale van het ESF is echt afschuwelijk
Ik heb alleen dat en dat van Joost Klein gehoord. Voor de rest ga ik er blanco in, tenzij ik me zo wat ga inlezen en inluisterenquote:
Ik heb ook een klein stukje van Zwitserland en Ierland gehoord.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb alleen dat en dat van Joost Klein gehoord. Voor de rest ga ik er blanco in, tenzij ik me zo wat ga inlezen en inluisteren
Okee. Kroatië vind ik best prima. Zitten ook best wat parellellen met wat ik doorgaans luisterquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook een klein stukje van Zwitserland en Ierland gehoord.
dat is toch de bedoelingquote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:55 schreef Nattekat het volgende:
De eerste halve finale van het ESF is echt afschuwelijk
Ik moet helaas toegeven dat Kroatië wel blijft hangen in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee. Kroatië vind ik best prima. Zitten ook best wat parellellen met wat ik doorgaans luister
Vraag me wel af waar het bij Finland verkeerd is gegaan. Die komen de halve finale niet door denk ik.quote:
Ik heb met dat weekje Split wel even gegeten en gedronken met Kroatiëquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet helaas toegeven dat Kroatië wel blijft hangen in mijn hoofd.
Even met je ogen knipperen en we zijn al een deel verderquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:23 schreef Ama het volgende:
Het is altijd wel lastig om alles te kijken op tv en het live topic te volgen.
grote kans dat die gaat winnenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee. Kroatië vind ik best prima. Zitten ook best wat parellellen met wat ik doorgaans luister
Echt welquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me wel af waar het bij Finland verkeerd is gegaan. Die komen de halve finale niet door denk ik.
Volgend jaar naar HRVATSKAAAquote:
Ik zal jou eens schoppenquote:
Ik vind het dan wel weer grappig dat de Nederlandse danser die met Kaarija mee was ook helpt bij deze act.quote:
Nicequote:
ik ken dit nietquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgend jaar naar HRVATSKAAA
Jammer dat het niet in het openlucht is. Anders is de Pula Arena een erg mooie locatie
Pula Arena is een soort van Colosseum, maar dan in het klein. Echt nog uit de oudheid. Daar ben ik in 2021 geweest.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ken dit niet
vind het wel leuk voor kroatië als ze winnen
ESF denk ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tellen de gezette posts tijdens het uitstapje voor ESF of toch voor GC??
Vond ik ook best een aardig liedjequote:
oooh, even bekeken in google. Ziet er inderdaad heel mooi uitquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pula Arena is een soort van Colosseum, maar dan in het klein. Echt nog uit de oudheid. Daar ben ik in 2021 geweest.
Tegenwoordig gebruikt men het voor concerten. Onder de meer de Foo Fighters hebben daar opgetreden..
Ja, moest weer aan het werk en zou het anders vergetenquote:
Dat nummer vind ik eigenlijk niet zo.quote:
Ze hebben nog een kwartier.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:41 schreef Karzai het volgende:
Over 5 minuten de klanten wegjagen en daarna lekker weer 2 dagen vrij
lekker allemaal ouwe shitjes kopen en dan mag die vervelende meneer het ook nog allemaal afrekenen en inpakken en zoquote:
@Ama kijk dit danquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:42 schreef Karzai het volgende:
Ik ga het mezelf niet aandoen het esf te kijken vanavond
misschien sluiten ze om 16.50quote:
Denk dat hier meer mensen niet kijken dan wel kijken eerlijk gezegd.quote:
Zelfs @Haags kijkt stiekemquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat hier meer mensen niet kijken dan wel kijken eerlijk gezegd.
Okee Ettoquote:
Ik kijk de finale wel. Misschien. Stukjes. Op Teletekst.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat hier meer mensen niet kijken dan wel kijken eerlijk gezegd.
Duurt wel een kwartier voordat iedereen heeft afgerekend en weg isquote:
Ja vanavond eerste halve finale, donderdag de tweede en zaterdag de finale.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh is zaterdag de finale? Laat dan helemaal maar zitten
Hebben ze die vage puntentelling nog steedsquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:52 schreef Ama het volgende:
Daarom is zaterdag voor Solo ook songfestival avond.
dan zijn jullie wel heel sloomquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Duurt wel een kwartier voordat iedereen heeft afgerekend en weg is
Is witte puntenmutsenuurtje begonne?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze die vage puntentelling nog steeds
Uhm geen idee?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze die vage puntentelling nog steeds
Als je eens wat beter leest dan had je gelezen dat er wel meer mensen hier zijn die het niks kan interesseren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben ik de enige die het ESF niets boeit en al zeker niet hoe die Nederlandse kneus afgaat?
Nee hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben ik de enige die het ESF niets boeit en al zeker niet hoe die Nederlandse kneus afgaat?
Die zijn nog ouder dan Madonnaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:55 schreef Ama het volgende:
ABBA riep eerst nog dat ze niet komen optreden maar ze lopen nu toch te hinten. Verrassend.
Maar ze hebben wel 50 jaar geleden het songfestival gewonnen.quote:
Je denkt dat ik alle genuil ga teruglezen?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je eens wat beter leest dan had je gelezen dat er wel meer mensen hier zijn die het niks kan interesseren.
Nee we denken vooral dat je niet kan lezenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je denkt dat ik alle genuil ga teruglezen?
Zat laatst bij toeval in een spotify kanaal die een paar oude Madonna plaatjes draaide.quote:
en niet wil want negatief doenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee we denken vooral dat je niet kan lezen
24 graden?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:04 schreef dud0r het volgende:
Werk klaar! shirt uit! let's goooooooooo. 24 graden genot
Bij mij in huis welquote:
Negatief beste tief?quote:
oh, dat is slaapverwekkende warmtequote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij mij in huis wel
[..]
Negatief beste tief?
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:04 schreef dud0r het volgende:
Werk klaar! shirt uit! let's goooooooooo. 24 graden genot
Je bent gewoon jaloers dat je zelf een grotere kneus bent.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Dan doe ik het toch beter met operatie huis koel houdenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij mij in huis wel
[..]
Negatief beste tief?
ik viel niet in slaap tijdens het werk dus het ging nog goed.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, dat is slaapverwekkende warmte
tief for life!!!!
Ja maar ik ben ook niet begonnen met operatie koel houdenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan doe ik het toch beter met operatie huis koel houden
Ik ben nog naar een oplossing voor mijn uitbouw aan het kijken https://suneclipse.nl/ word ik helemaal dood mee gegooid qua reclamequote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan doe ik het toch beter met operatie huis koel houden
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook niet begonnen met operatie koel houden
Zonnescherm > allesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nog naar een oplossing voor mijn uitbouw aan het kijken https://suneclipse.nl/ word ik helemaal dood mee gegooid qua reclame
Kan ik toch allemaal niet betalen; moeten van die knutseloplossingen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik toch allemaal niet betalen; moeten van die knutseloplossingen zijn.
Met die zuignappen werkt vast ook best. Maar kan ook de airco wat harder laten blazen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal na m'n vakantie rapporteren hoe veel beter het is.
zo vroegquote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:11 schreef dud0r het volgende:
En nu ga ik eten. heb nog een halve kip over van gisteren
oehh spannendquote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Uitgenodigd voor de 2e ronde voor dat ene waar ik m'n eerste echte sollicitatie in jaren voor had
ontspannen zwemmen of sporty zwemmenquote:
Nee vroeg. Moet zo nog alles voor de Poesjes inpakken, Poesjes inpakken. En dan naar het logeeradres brengen. Wil dat ook niet te laat doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zo vroeg
of is dit het voorgerecht
[..]
oehh spannend
Trots op jequote:
very nice pittig joh, zwemmenquote:
ga je weg?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee vroeg. Moet zo nog alles voor de Poesjes inpakken, Poesjes inpakken. En dan naar het logeeradres brengen. Wil dat ook niet te laat doen.
[..]
Trots op je
Komt ook heel veel warmte door de muren binnen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met die zuignappen werkt vast ook best. Maar kan ook de airco wat harder laten blazen.
Paar dagen Londen met lilakje vanaf morgenquote:
Zit met smart te wachten tot die van mij geleverd en geïnstalleerd worden.quote:
coolquote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Paar dagen Londen met lilakje vanaf morgen
Groetjes aan Charlesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze zullen mij moeten overtuigen, niet andersomquote:
Lilak is ook alleen maar op vakantie volgens mijquote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je ook gevoelig voor zweedse balletjes en zalm?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zullen mij moeten overtuigen, niet andersom
Bij het eerste gesprek heb ik al behoorlijk toneel zitten spelen toen ik in de gaten kreeg dat dit misschien wel eens een tegenvaller kan zijn. Maar ja, dan hou je wel nog die optie open natuurlijk.
Ballie werkt daar alleen maar voor het eten volgens mijquote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je ook gevoelig voor zweedse balletjes en zalm?
Je bent zelfquote:
Zal ik doenquote:
Klopt. Alleen maar vakantie die meidquote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lilak is ook alleen maar op vakantie volgens mij
Echt he.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ballie werkt daar alleen maar voor het eten volgens mij
Zalmquote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je ook gevoelig voor zweedse balletjes en zalm?
25 hierquote:
Immer en altijd tochquote:
Yepquote:
Begrijp niet waarom ze niet blijft slapen. Kan ze andere appartement ook verkopen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ballie werkt daar alleen maar voor het eten volgens mij
tafeltje vol vanavond?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:24 schreef Ama het volgende:
Mijn koelkast zit behoorlijk vol dus lijkt alsof ik tering veel heb maar het zijn gewoon vooral grote verpakkingen. En een kleine koelkast.
Als ik sokken moet kopen denk ik sowieso niet eigenlijk aan bol.com.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:30 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik ga nooit meer sokken bij bol kopen
Ik heb sowieso andere gekregen tov vorige keer, terwijl ik toch echt precies dezelfde link heb gebruikt. Laaienlichters.
Barcode komt wel overeen met wat er op de site van Puma staat, dus dit heeft niets met bol te maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik sokken moet kopen denk ik sowieso niet eigenlijk aan bol.com.
Als ik blauwe sokken wil koop ik ze wel bij coolbluequote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik sokken moet kopen denk ik sowieso niet eigenlijk aan bol.com.
Klinkt wel als een plan. Kan ze 7 dagen werken ookquote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp niet waarom ze niet blijft slapen. Kan ze andere appartement ook verkopen.
Het zijn maar sokken?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:37 schreef Nattekat het volgende:
Ok, als ik een oude op precies dezelfde manier probeer te vouwen, lijkt ie wel hetzelfde. Die nieuwe lijken dan nog steeds iets groter, dus helemaal vertrouw ik het nog niet, maar dat kan ook gewoon door ouderdom van die oude komen
Tot zo ver het spannende verhaal van Nattekat en weer een online bestelling.
Ik vind die van de Action ofzo wel prima genoeg.quote:
!!quote:
Alleen maar omdat er Puma op staatquote:
Weet je hoe lang deze al mee gaan. De vorige bestelling was in maart 2021. Ik heb ze toen niet meteen allemaal in omloop gebracht, maar tochquote:
Kijk deze man met geld strooien.quote:
Welke date? Die jongen heeft Tinder uitgespeeld en de trophy behaald voor nul matchesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Komop, Nattekat moet op zijn date er wel goed uitzien. Niets mis met hippe sokken.
Oke dat moet goed komen, met ¤40,- aan sokkenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Komop, Nattekat moet op zijn date er wel goed uitzien. Niets mis met hippe sokken.
Sow danquote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welke date? Die jongen heeft Tinder uitgespeeld en de trophy behaald voor nul matches
Ik lach iets te hard nu.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welke date? Die jongen heeft Tinder uitgespeeld en de trophy behaald voor nul matches
Maar ik kan wel weer 3-4 jaar vooruitquote:
Ik kan dit hebben omdat ik er het volste vertrouwen in heb dat ik gewoon dates ga scoren deze zomer dankzij de vette waterpolo actiefoto die ik zowaar ergens vandaan heb weten te plukkenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Staat je killer body daar op?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan dit hebben omdat ik er het volste vertrouwen in heb dat ik gewoon dates ga scoren deze zomer dankzij de vette waterpolo actiefoto die ik zowaar ergens vandaan heb weten te plukken
Ik ben benieuwd wat @Crack_ hier van vindt met haar master in de sokologie.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is de 4ebequote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke dat moet goed komen, met ¤40,- aan sokken
We duimen voor jequote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan dit hebben omdat ik er het volste vertrouwen in heb dat ik gewoon dates ga scoren deze zomer dankzij de vette waterpolo actiefoto die ik zowaar ergens vandaan heb weten te plukken
Zie je het voor je? Van 'klacht van de dag' naar 'blij moment van de dag'?quote:
klopt... in Vlinder... rawrrrrquote:
wel met Vlinderquote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
Even de Etto's aan het plafond hangen
quote:
Vlinder heeft heel leuke sokkenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:02 schreef Nattekat het volgende:
In dezelfde periode als die sokken was ik ook volle bak bezig met dingen voor de verhuizing inkopen. Grappig om te zien
Met wat erbij?quote:
Wijn!quote:
Vlees en groentequote:
Rare combiquote:
Van die overknees zekerquote:
Nee. Roze.quote:
Niet als je met zijn tweeën bentquote:
Roze overknees?quote:
quote:
Is gianni met zijn tweeën danquote:
Nee, ik en VLINDER.quote:
Ik eet wel voor 2quote:
Misschien wel!quote:
Why notquote:
En je drinkt ook voor 2?quote:
Glaasje wijn bij het biefstukje en een pul bier bij de spareribsquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Glaasje wijn bij het biefstukje en een pul bier bij de spareribs
Vandaag nietquote:
Bedankt voor de infoquote:
Is dat besmettelijk?quote:
Kan je echt niks anders meer zeggen tegenwoordig?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ik en VLINDER.
Trouwens, dat is de mooiste der mooisten
Poh spareribs. ❤️quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Glaasje wijn bij het biefstukje en een pul bier bij de spareribs
Vlinder zit stiekem naast hem met een mes en hij moet dit onder dwang zeggenquote:
Pamalamadramaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan je echt niks anders meer zeggen tegenwoordig?
De enige echtequote:
Of gewoon met een blok kaas onder zn neusquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vlinder zit stiekem naast hem met een mes en hij moet dit onder dwang zeggen
LIJST.quote:
Zin inquote:
RAWRquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vlinder zit stiekem naast hem met een mes en hij moet dit onder dwang zeggen
Drink je dan ook bier en wijn door elkaar ?quote:
Ik nu ookquote:
Ik ben pas net hersteld van het weekend. Nu weer misselijkquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Drink je dan ook bier en wijn door elkaar ?
Wat gaan we er aan doen broer ?quote:
zin? ja.quote:
Oke boomer.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben pas net hersteld van het weekend. Nu weer misselijk
Hou op Etto.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zin? ja.
ahahahahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik bestel ze alleen als ik weet dat ze goed zijn. Anders zit je voor niks helemaal onder de saus en riskeer je vlekken in je blousequote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vind wel vaak spareribs een hit or miss in een restaurant
Als je zo de botjes er uit kunt duwenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vind wel vaak spareribs een hit or miss in een restaurant
Alsof iedereen hier charmant isquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:25 schreef Ama het volgende:
Spareribs meet lijkt me dan weer niet een goed idee. Het is niet bepaald charmant om ze te eten.
Ze zijn wel in de aanbieding bij de slager deze weekquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat gaan we er aan doen broer ?
Inb4 niks
Ja lekker malsquote:
Ik moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Drink je dan ook bier en wijn door elkaar ?
Ik ga niet helemaal naar jouw slagerquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn wel in de aanbieding bij de slager deze week
Lijkt mij echt goorquote:
Preciesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik bestel ze alleen als ik weet dat ze goed zijn. Anders zit je voor niks helemaal onder de saus en riskeer je vlekken in je blouse
Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:25 schreef Ama het volgende:
Spareribs meet lijkt me dan weer niet een goed idee. Het is niet bepaald charmant om ze te eten.
Zeg je nou dat je Etto zijn vriendin wil opeten?quote:
ga je klappen uitdelen?quote:
Heb je dan zoveel "parteeeeh" gedaan ?quote:
Lekker kluiven en met je handen etenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:25 schreef Ama het volgende:
Nomnomnom eerst even slowcooken op de Green Eggquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je Etto zijn vriendin wil opeten?
Oh en ook nog eens samen met biefstukquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar jouw slager
Nee want denk dat ik met links niet zo goed kan slaan.quote:
Dit is biefstukquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh en ook nog eens samen met biefstuk
[ afbeelding ]
Tering ik krijg echt trek nu.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KIEEEEEEEEEPquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker kluiven en met je handen eten
Zoals met kiep
Heb je een bbq?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de BBQ-marinade, zeer smakelijke marinades hier vaak bij de slagerquote:
zal jou eens slow cookenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nomnomnom eerst even slowcooken op de Green Egg
Ja, denk alleen geen kolen meerquote:
Ziet er ook wel erg lekker uit.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de BBQ-marinade, zeer smakelijke marinades hier vaak bij de slager
Ziet er echt kaulo goor uit.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de BBQ-marinade, zeer smakelijke marinades hier vaak bij de slager
Toen PSV kampioen werd wel eventjes. Ik drink normaal gesproken niet meer dus dan hakt het er wel even extra inquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dan zoveel "parteeeeh" gedaan ?
Nou en, is ook gewoon lekker ditquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ziet er echt kaulo goor uit.
Goeie biefstuk heeft ook helemaal geen marinade nodig
Dat is zo opgelostquote:
Kom je ze brengen danquote:
Ben je jezelf nou aan het uitnodigen?quote:
Helemaal loesoequote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen PSV kampioen werd wel eventjes. Ik drink normaal gesproken niet meer dus dan hakt het er wel even extra in
Ja, geef je adres maarquote:
Nee eigenlijk niet zo bedoeld, maar blijkbaar wordt het wel zo opgevatquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je jezelf nou aan het uitnodigen?
quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je jezelf nou aan het uitnodigen?
Dat heb jij toch al lang als zusquote:
Ga je nu een dag eerder vastenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:33 schreef essnhills het volgende:
Eten
En dan morgen maar vasten
Kan ik donderdag een taartje en wijntje meedoen met Hemelvaart
Hier ging het even iets harder die middag. Maar nu weer anderhalf uur personal training. Nog even 5 minuten warmdraaien en dan kan ik er weer tegenaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helemaal loesoe
Ik drink ook niet echt veel
Sporadisch een cocktail of 2-3 max verdeeld over de hele avond
Oh jaquote:
Jaquote:
Bikinifit 2024quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ging het even iets harder die middag. Maar nu weer anderhalf uur personal training. Nog even 5 minuten warmdraaien en dan kan ik er weer tegenaan.
Zou eigenlijk niet eens weten wat we op die dag zouden moeten vieren, de naam doet vermoeden dat het Jezus was die de lucht in ging naar zijn papaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:34 schreef Ama het volgende:
Ohja Hemelvaartsdag. Daar heb ik echt helemaal niks mee. Net als Pinksteren trouwens.
Gezelligquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou eigenlijk niet eens weten wat we op die dag zouden moeten vieren, de naam doet vermoeden dat het Jezus was die de lucht in ging naar zijn papa
Ik weet het alleen van Pinksteren nooit.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou eigenlijk niet eens weten wat we op die dag zouden moeten vieren, de naam doet vermoeden dat het Jezus was die de lucht in ging naar zijn papa
Saté, BBQ-worsten, hamburgersquote:
Met Pasen is het kermis bij mijn oudersquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:34 schreef Ama het volgende:
Ohja Hemelvaartsdag. Daar heb ik echt helemaal niks mee. Net als Pinksteren trouwens.
quote:
Uitstorting vind ik altijd een beetje een viezig woordquote:Pinksteren of Sinksen is een christelijke feestdag, waarmee de uitstorting van de Heilige Geest wordt herdacht. Deze uitstorting wordt beschouwd als het begin van het christendom en als de eerste christelijke opwekking.
Vrije dag. dus ik vind het prima.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:34 schreef Ama het volgende:
Ja ik was gewoon aan het aanvullenquote:
Nou dit weet ik dus volgend jaar weer niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Uitstorting vind ik altijd een beetje een viezig woord
Je bent zelf een beetje viezigquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik volgende week waarschijnlijk al niet meerquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dit weet ik dus volgend jaar weer niet.
Je bent zelf zusquote:
Ja die snap ik wel voor de werkende mensen hier maar verder vind ik het zo nietszeggend.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vrije dag. dus ik viond het prima.
Fair enough. Met Pinksteren dus.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik volgende week waarschijnlijk al niet meer
Dat je je lelijk stoot en dan wordt het zo'n vieze bloeduitstorting ipv een normale blauwe plekquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Verder heb ik er ook niks mee. ik mis vanuit de commercie nog wel een manier op chocolade te verkopen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die snap ik wel voor de werkende mensen hier maar verder vind ik het zo nietszeggend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |