abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport woensdag 6 maart 2024 @ 07:07:22 #26
274204 crew  Mexicanobakker
pi_212711207
Saaie CL zo. We gaan gewoon de usual suspects krijgen. Had gehoopt dat Lazio of Sociedad konden stunten. Vandaag sowieso geen stunt en ik verwacht komende week ook niets
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 6 maart 2024 @ 08:42:51 #27
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212711932
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 07:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saaie CL zo. We gaan gewoon de usual suspects krijgen. Had gehoopt dat Lazio of Sociedad konden stunten. Vandaag sowieso geen stunt en ik verwacht komende week ook niets
Ik volg de CL al jaren nauwelijks nog, eigenlijk alleen de wedstrijden van de Nederlandse clubs.
  woensdag 6 maart 2024 @ 08:52:57 #28
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_212712024
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 07:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saaie CL zo. We gaan gewoon de usual suspects krijgen. Had gehoopt dat Lazio of Sociedad konden stunten. Vandaag sowieso geen stunt en ik verwacht komende week ook niets
Bij Inter - Atleti en Napoli - Barca is geen van de uitslagen ook een stunt natuurlijk.

PSV geef ik wel een kans hoor, dat zou een leuke stunt zijn :)
  Redactie Sport woensdag 6 maart 2024 @ 09:35:57 #29
274204 crew  Mexicanobakker
pi_212712609
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 08:52 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Bij Inter - Atleti en Napoli - Barca is geen van de uitslagen ook een stunt natuurlijk.

PSV geef ik wel een kans hoor, dat zou een leuke stunt zijn :)
Ik zou Napoli geen stunt vinden maar het is in ieder geval een relatief onverwachte naam. Het probleem van een stunt van PSV en Porto is dat zij echt volledig kansloos zijn tegen de topteams wat Arsenal en Dortmund niet helemaal hebben. Maar ja, op zich heb ik wel een voorkeur voor PSV door. :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport woensdag 6 maart 2024 @ 09:36:10 #30
274204 crew  Mexicanobakker
pi_212712616
Stund :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_212712994
520.000 kijkers.
pi_212713758
Begin mij eigenlijk steeds meer te ergeren aan het twee wedstrijden systeem in de knock out fase van de Champions League. De eerste wedstrijd hoef je vaak überhaupt niet te kijken want beide ploegen spelen met de rem erop om maar niet te verliezen (zie het laatste half uur van PSV - Dortmund). Aan de andere kant kan het ook gewoon beslist zijn in de eerste pot waardoor de tweede pot een draak van een wedstrijd wordt.

Daarom is de spanning op een EK of WK veel groter tijdens de knock out fase. Je ziet dan ook vaker een leuke verrassing voorbij komen (zie Marokko afgelopen WK).

Er zijn gewoon teveel wedstrijden momenteel waardoor de spanning wegvalt. Merk dat ik steeds minder vaak echt voor een CL wedstrijd kan gaan zitten hierdoor.
  Trouwste user 2022 woensdag 6 maart 2024 @ 11:13:26 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_212713794
Ha ha ha. De doos bij de NPO zegt dat Bayern met Duitse degelijkheid de nederlaag tegen Lazio heeft weggepoetst. Welke degelijkheid? Het was een gala-show met mooi technisch voetbal en briljante doelpunten. Duitsland is een veel mooier voetballand dan heel dat fucking Italië. 40 jaar lang was het cattenacio. Toen kreeg met Gullit, van Basten en Rijkaard. Tgen Mattheus, Brehme en Klinssman. De mooiste voetbaltijd ooit in Europa. Nu is het weer armoede in Italië. Fucking Italië waar Greaves, Rush, Zavarov, Bergkamp, Jonk werden afgeschreven omdat ze te veel doelpunten maakten.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 6 maart 2024 @ 11:17:27 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_212713820
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 11:11 schreef Simmertje het volgende:
Begin mij eigenlijk steeds meer te ergeren aan het twee wedstrijden systeem in de knock out fase van de Champions League. De eerste wedstrijd hoef je vaak überhaupt niet te kijken want beide ploegen spelen met de rem erop om maar niet te verliezen (zie het laatste half uur van PSV - Dortmund). Aan de andere kant kan het ook gewoon beslist zijn in de eerste pot waardoor de tweede pot een draak van een wedstrijd wordt.

Daarom is de spanning op een EK of WK veel groter tijdens de knock out fase. Je ziet dan ook vaker een leuke verrassing voorbij komen (zie Marokko afgelopen WK).

Er zijn gewoon teveel wedstrijden momenteel waardoor de spanning wegvalt. Merk dat ik steeds minder vaak echt voor een CL wedstrijd kan gaan zitten hierdoor.
Dat is in bijna ieder toernooi al het geval. Volgend WK-62 deelnemers. Ha ha ha. Straks de 8 beste nummers 4 door :D Verder is Marokko geen verrassing. Dat is de evolutie van het mondiale voetbal. Nigeria, Algerije en Kameroen hadden met een klein beetje mazzel ook de halve finale kunnen halen. Algerije werd een oor aangenaaid door de FIFA-maffia en Nigeria en Kameroen verloren onterecht op verschillende WK's. De tijd van Zaïre ligt al lang achter ons.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_212713923
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 11:17 schreef tong80 het volgende:

[..]
Dat is in bijna ieder toernooi al het geval. Volgend WK-62 deelnemers. Ha ha ha. Straks de 8 beste nummers 4 door :D Verder is Marokko geen verrassing. Dat is de evolutie van het mondiale voetbal. Nigeria, Algerije en Kameroen hadden met een klein beetje mazzel ook de halve finale kunnen halen. Algerije werd een oor aangenaaid door de FIFA-maffia en Nigeria en Kameroen verloren onterecht op verschillende WK's. De tijd van Zaïre ligt al lang achter ons.

:T
Eens, hoeft van mij ook niet. Maar heb het nu specifiek over het knock out systeem wat naar mijn mening gewoon een play off systeem moet worden met 1 wedstrijd. Mja, geld.
pi_212713934
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 11:13 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha. De doos bij de NPO zegt dat Bayern met Duitse degelijkheid de nederlaag tegen Lazio heeft weggepoetst. Welke degelijkheid? Het was een gala-show met mooi technisch voetbal en briljante doelpunten. Duitsland is een veel mooier voetballand dan heel dat fucking Italië. 40 jaar lang was het cattenacio. Toen kreeg met Gullit, van Basten en Rijkaard. Tgen Mattheus, Brehme en Klinssman. De mooiste voetbaltijd ooit in Europa. Nu is het weer armoede in Italië. Fucking Italië waar Greaves, Rush, Zavarov, Bergkamp, Jonk werden afgeschreven omdat ze te veel doelpunten maakten.

:T
"Armoede in Italie"

Vorig jaar kwartfinale Milan - Napoli, halve finale Milan - Inter.
Inter heeft weer een goed seizoen.

En het is crisis bij Bayern. De Gala-show komt uit Leverkusen.
  woensdag 6 maart 2024 @ 11:29:47 #37
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212713938
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 11:11 schreef Simmertje het volgende:
Begin mij eigenlijk steeds meer te ergeren aan het twee wedstrijden systeem in de knock out fase van de Champions League. De eerste wedstrijd hoef je vaak überhaupt niet te kijken want beide ploegen spelen met de rem erop om maar niet te verliezen (zie het laatste half uur van PSV - Dortmund). Aan de andere kant kan het ook gewoon beslist zijn in de eerste pot waardoor de tweede pot een draak van een wedstrijd wordt.

Daarom is de spanning op een EK of WK veel groter tijdens de knock out fase. Je ziet dan ook vaker een leuke verrassing voorbij komen (zie Marokko afgelopen WK).

Er zijn gewoon teveel wedstrijden momenteel waardoor de spanning wegvalt. Merk dat ik steeds minder vaak echt voor een CL wedstrijd kan gaan zitten hierdoor.
Niet met je eens, ik vind het juist jammer dat het niet vanaf ronde 1 knock-out is, dat poulesysteem is ten gunste van de grote clubs die zich allemaal een misser kunnen veroorloven zonder consequenties.
  woensdag 6 maart 2024 @ 11:31:17 #38
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212713963
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 11:29 schreef Tarado het volgende:

[..]
Niet met je eens, ik vind het juist jammer dat het niet vanaf ronde 1 knock-out is, dat poulesysteem is ten gunste van de grote clubs die zich allemaal een misser kunnen veroorloven zonder consequenties.
Dan kan je de lol op volgend seizoen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212713974
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 11:29 schreef Tarado het volgende:

[..]
Niet met je eens, ik vind het juist jammer dat het niet vanaf ronde 1 knock-out is, dat poulesysteem is ten gunste van de grote clubs die zich allemaal een misser kunnen veroorloven zonder consequenties.
Ook de garantie dat je in ieder geval een paar wedstrijden speelt. Moet zeggen dat ik daardoor wel het nieuwe systeem van volgend jaar waardeer. Dan blijven in ieder geval de wedstrijden tot de laatste speeldag spannend. Heb het in FM al een paar keer gehad dat die laatste ronde echt een enorme cluster fuck is (in positieve zin).
  woensdag 6 maart 2024 @ 11:35:56 #40
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212714011
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 11:31 schreef Caland het volgende:

[..]
Dan kan je de lol op volgend seizoen.
het is nu echt een competitie geworden, daar heb ik op zich geen problemen mee maar een knock-out toernooi vind ik veel leuker.
  woensdag 6 maart 2024 @ 11:38:03 #41
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212714033
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 11:11 schreef Simmertje het volgende:
Begin mij eigenlijk steeds meer te ergeren aan het twee wedstrijden systeem in de knock out fase van de Champions League. De eerste wedstrijd hoef je vaak überhaupt niet te kijken want beide ploegen spelen met de rem erop om maar niet te verliezen (zie het laatste half uur van PSV - Dortmund). Aan de andere kant kan het ook gewoon beslist zijn in de eerste pot waardoor de tweede pot een draak van een wedstrijd wordt.

Daarom is de spanning op een EK of WK veel groter tijdens de knock out fase. Je ziet dan ook vaker een leuke verrassing voorbij komen (zie Marokko afgelopen WK).

Er zijn gewoon teveel wedstrijden momenteel waardoor de spanning wegvalt. Merk dat ik steeds minder vaak echt voor een CL wedstrijd kan gaan zitten hierdoor.
Die studierondes in de heenwedstijden zijn regelmatig vervelend inderdaad, maar toch vind ik zo'n dubbele confrontatie tussen twee giganten die opbouw over twee wedstrijden van saai aftasten tot een climax in de tweede helft van de terugwedstrijd er wel een beetje bijhoren.
We have always been at war with Eastasia.
pi_212714077
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 11:38 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Die studierondes in de heenwedstijden zijn regelmatig vervelend inderdaad, maar toch vind ik zo'n dubbele confrontatie tussen twee giganten die opbouw over twee wedstrijden van saai aftasten tot een climax in de tweede helft van de terugwedstrijd er wel een beetje bijhoren.
Ik erger mij eigenlijk vooral aan het feit dat voetbal een gelijkspel kent. In de meeste sporten heb je dit niet. Waarom moet dit per se in het voetbal wel zo zijn. Wat voegt een gelijkspel nou eigenlijk echt toe? Zou toch veel leuker zijn als elke wedstrijd een winnaar zou hebben.
  woensdag 6 maart 2024 @ 11:48:28 #43
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212714134
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 11:43 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Ik erger mij eigenlijk vooral aan het feit dat voetbal een gelijkspel kent. In de meeste sporten heb je dit niet. Waarom moet dit per se in het voetbal wel zo zijn. Wat voegt een gelijkspel nou eigenlijk echt toe? Zou toch veel leuker zijn als elke wedstrijd een winnaar zou hebben.
Doelpunten zijn niet zo makkelijk af te dwingen in het voetbal tenzij je circuskunstgrepen wilt toepassen zoals na elke vijf minuten verlenging er bij beide partijen er een man uithalen om zo een golden goal te forceren. Dan kom je toch uit bij iets als penalties of shoot-outs als tie-breaker. Dat is inderdaad wel spannend maar dan wordt het goed kunnen nemen van penalties of shoot-outs wel een heel belangrijk onderdeel van het voetbal, dat zie ik ook niet zo zitten.
We have always been at war with Eastasia.
  woensdag 6 maart 2024 @ 11:48:56 #44
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212714141
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 11:43 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Ik erger mij eigenlijk vooral aan het feit dat voetbal een gelijkspel kent. In de meeste sporten heb je dit niet. Waarom moet dit per se in het voetbal wel zo zijn. Wat voegt een gelijkspel nou eigenlijk echt toe? Zou toch veel leuker zijn als elke wedstrijd een winnaar zou hebben.
Dan ga je toch lekker Amerikaanse pulp kijken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212714174
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 11:48 schreef Caland het volgende:

[..]
Dan ga je toch lekker Amerikaanse pulp kijken.
Haha moet eerlijk bekennen dat ik ook NFL kijk (waar ook genoeg op aan te merken is) waardoor ik mij af en toe irriteer aan bepaalde zaken in het voetbal.

Maar hoeveel mensen hier gaan nou echt klaar zitten vanavond voor Man City - Kopenhagen? Die wedstrijd is al gespeeld en dus voegt zo'n tweede wedstrijd echt 0,0 toe.
pi_212714281
Gôh Sociedad en Lazio uitgeschakeld.

Misschien gaan Kopenhagen en Leipzig wel door vanavond.
  Trouwste user 2022 woensdag 6 maart 2024 @ 12:02:05 #47
7889 tong80
Spleenheup
pi_212714312
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 11:31 schreef Caland het volgende:

[..]
Dan kan je de lol op volgend seizoen.
Ik ben dan ook al een beetje aan het afhaken maat. WK voetbal straks met 62 landen. Gaat nergens meer over. Het is een wonder dat Ajax in 1995 de finale haalde. Drie keer winnen van Milan destijds kwam door een exceptionele generatie. Feijenoord in 1970 kwam in de finale door in de tweede ronde van Milan te winnen. Ik ben bang dat toen het poule systeem had gegolden het niet zo ver zou zijn gekomen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 6 maart 2024 @ 12:03:28 #48
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212714327
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 11:51 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Haha moet eerlijk bekennen dat ik ook NFL kijk (waar ook genoeg op aan te merken is) waardoor ik mij af en toe irriteer aan bepaalde zaken in het voetbal.

Maar hoeveel mensen hier gaan nou echt klaar zitten vanavond voor Man City - Kopenhagen? Die wedstrijd is al gespeeld en dus voegt zo'n tweede wedstrijd echt 0,0 toe.
PSV was met kerst ook al kampioen dus de eredivisie kan je dan ook wel overslaan, alles spannend houden lukt natuurlijk nooit.
  Trouwste user 2022 woensdag 6 maart 2024 @ 12:04:18 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_212714338
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 11:43 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Ik erger mij eigenlijk vooral aan het feit dat voetbal een gelijkspel kent. In de meeste sporten heb je dit niet. Waarom moet dit per se in het voetbal wel zo zijn. Wat voegt een gelijkspel nou eigenlijk echt toe? Zou toch veel leuker zijn als elke wedstrijd een winnaar zou hebben.
Voetbal bestaat dan ook uit absurde regels. Als je ver komt in Europa, je krijgt in de eerste wedstrijd geel. Vervolgens wegens tijdrekken 18 wedstrijden later nog één, kun je gewoon de finale missen. :D Zelfs een gele kaart kan gunstig uitpakken voor een andere club dan tijdens de wedstrijd.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 6 maart 2024 @ 12:05:17 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_212714354
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 11:59 schreef Nober het volgende:
Gôh Sociedad en Lazio uitgeschakeld.

Misschien gaan Kopenhagen en Leipzig wel door vanavond.
Meneer de motorcrosser komt ook weer eens z'n uitlaatgas spuien.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')