abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 maart 2024 @ 10:26:40 #51
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212725442
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2024 20:30 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ik snap er niks van.

Als ik nu een random iemand vermoord en snel een lastminute ticket boek naar rusland kan ik daar rustig verder leven?
Moet je wel eerst een tijdelijk visum aanvragen, dus heel lang zal je daar niet veilig zijn. Tenzij je daar een baan krijgt en een werkvisum natuurlijk.

Maar eigenlijk is het antwoord nee, Promes heeft een beetje de mazzel dat ie zo’n beetje de beste voetballer van de Russische competitie is. Andere crimineel Raj Vloet doet hetzelfde bij de Russische club Ural en die heeft het al een stuk lastiger.
Makkelijk tweede.
  donderdag 7 maart 2024 @ 12:28:43 #52
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212726709
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 10:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Moet je wel eerst een tijdelijk visum aanvragen, dus heel lang zal je daar niet veilig zijn. Tenzij je daar een baan krijgt en een werkvisum natuurlijk.

Maar eigenlijk is het antwoord nee, Promes heeft een beetje de mazzel dat ie zo’n beetje de beste voetballer van de Russische competitie is. Andere crimineel Raj Vloet doet hetzelfde bij de Russische club Ural en die heeft het al een stuk lastiger.
Dat niet alleen, hij is een relatief klein visje en daar wil je niet al je diplomatieke bagage voor gebruiken zoals bij een Taghi wel is gebeurd.
Als je het over gezochte criminelen hebt kan je vanuit Dubai wel een vliegtuig vol ophalen.
  donderdag 7 maart 2024 @ 12:49:37 #53
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212726912
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 12:28 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat niet alleen, hij is een relatief klein visje en daar wil je niet al je diplomatieke bagage voor gebruiken zoals bij een Taghi wel is gebeurd.
Als je het over gezochte criminelen hebt kan je vanuit Dubai wel een vliegtuig vol ophalen.
Qua publiciteit is hij wel een grote speler, hij daagt natuurlijk ook uit. Wat dat betreft is hij de diplomatieke bagage wel waard, anders sta je ook een beetje voor joker.

Wat dat betreft vind ik de Nederlandse voetbalwereld nog opvallend mild, hij zou toch wat meer als persona non grata behandeld mogen worden, doet mij vrezen dat veel spelers zijn acties wel oké vinden en na hun carrière ook gaan ontsporen.
Makkelijk tweede.
  donderdag 7 maart 2024 @ 12:53:28 #54
504895 Bofjijff
Fijne dag he
pi_212726947
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 12:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Qua publiciteit is hij wel een grote speler, hij daagt natuurlijk ook uit. Wat dat betreft is hij de diplomatieke bagage wel waard, anders sta je ook een beetje voor joker.

Wat dat betreft vind ik de Nederlandse voetbalwereld nog opvallend mild, hij zou toch wat meer als persona non grata behandeld mogen worden, doet mij vrezen dat veel spelers zijn acties wel oké vinden en na hun carrière ook gaan ontsporen.
veel spelers hebben dan ook het iq van een aardappel. Of ze gaan ontsporen weet ik niet maar erg snugger zijn veel voetballers niet.
Hoi
  donderdag 7 maart 2024 @ 12:53:41 #55
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212726952
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 12:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Qua publiciteit is hij wel een grote speler, hij daagt natuurlijk ook uit. Wat dat betreft is hij de diplomatieke bagage wel waard, anders sta je ook een beetje voor joker.

Wat dat betreft vind ik de Nederlandse voetbalwereld nog opvallend mild, hij zou toch wat meer als persona non grata behandeld mogen worden, doet mij vrezen dat veel spelers zijn acties wel oké vinden en na hun carrière ook gaan ontsporen.
Sneijder zei onlangs nog dat hij hem een prima gozer vindt, wat ik niet zo goed begrijp is dat de KNVB hem niet schorst wat dan weer wereldwijd overgenomen wordt door de FIFA, zoals bij Overmars voor minder.
pi_212726965
Ach laat hem lekker in Rusland zitten. Lijkt nu allemaal luxe en leuk maar hij is voor de Russen ook gewoon een useful idiot natuurlijk. Die geven geen fuck om hem en laten hem zo vallen, dat zie je zelfs nu al. Wat gaat hij daar na zn carrière doen dan? Dan is hij helemaal niet meer belangrijk daar. En hij kan nergens anders heen bijna. En met zijn IQ is het wachten tot hij daar ook wat doms doet en dan kan die lekker in een Russische cel zitten
pi_212726997
Domme Quincy hep weer nieuwe disstracks op den Spotify:

https://www.voetbalzone.n(...)is-een-ziekte/431778

I don't wanna see my children cry”, zingt Promes in de intro van het nummer, om vervolgens zijn hart te luchten in afwisselend Nederlands en Engels. “Mannen claimen mijn back te hebben maar ik zie ze niet meer, want the judge gaf me nine years. Maar voor die shit drop ik geen tear, want ik leef mijn leven met no fear.”

Verder lijkt Promes in ‘100 Stones’ af te geven op zijn criticasters, zo blijkt uit zijn teksten. “Zeg me wie er beter is, zeg me wie het beter kan? Mannen willen nog steeds de held spelen net Peter Pan. Eerste mo (money, red.) is fout gegaan, dan kom ik met een beter plan. Jaloezie is een ziekte, ik hoop dat het genezen kan.”

Ook uit Promes zijn onvrede, waarbij hij alvast in lijkt te gaan op een eventuele uitlevering waarbij hij zijn straf wel moet uitzitten. “Het systeem is gebouwd om mijn jongens te laten falen, iemand moet mijn kleintjes kijken als ze mij komen halen.”
  Miss 200.000.000! donderdag 7 maart 2024 @ 13:26:49 #58
367000 roos94
pi_212727384
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 12:57 schreef Oriente het volgende:
Domme Quincy hep weer nieuwe disstracks op den Spotify:

https://www.voetbalzone.n(...)is-een-ziekte/431778

I don't wanna see my children cry”, zingt Promes in de intro van het nummer, om vervolgens zijn hart te luchten in afwisselend Nederlands en Engels. “Mannen claimen mijn back te hebben maar ik zie ze niet meer, want the judge gaf me nine years. Maar voor die shit drop ik geen tear, want ik leef mijn leven met no fear.”

Verder lijkt Promes in ‘100 Stones’ af te geven op zijn criticasters, zo blijkt uit zijn teksten. “Zeg me wie er beter is, zeg me wie het beter kan? Mannen willen nog steeds de held spelen net Peter Pan. Eerste mo (money, red.) is fout gegaan, dan kom ik met een beter plan. Jaloezie is een ziekte, ik hoop dat het genezen kan.”

Ook uit Promes zijn onvrede, waarbij hij alvast in lijkt te gaan op een eventuele uitlevering waarbij hij zijn straf wel moet uitzitten. “Het systeem is gebouwd om mijn jongens te laten falen, iemand moet mijn kleintjes kijken als ze mij komen halen.”
Tering tandjes.
pi_212727392
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 12:57 schreef Oriente het volgende:
Domme Quincy hep weer nieuwe disstracks op den Spotify:

https://www.voetbalzone.n(...)is-een-ziekte/431778

I don't wanna see my children cry”, zingt Promes in de intro van het nummer, om vervolgens zijn hart te luchten in afwisselend Nederlands en Engels. “Mannen claimen mijn back te hebben maar ik zie ze niet meer, want the judge gaf me nine years. Maar voor die shit drop ik geen tear, want ik leef mijn leven met no fear.”

Verder lijkt Promes in ‘100 Stones’ af te geven op zijn criticasters, zo blijkt uit zijn teksten. “Zeg me wie er beter is, zeg me wie het beter kan? Mannen willen nog steeds de held spelen net Peter Pan. Eerste mo (money, red.) is fout gegaan, dan kom ik met een beter plan. Jaloezie is een ziekte, ik hoop dat het genezen kan.”

Ook uit Promes zijn onvrede, waarbij hij alvast in lijkt te gaan op een eventuele uitlevering waarbij hij zijn straf wel moet uitzitten. “Het systeem is gebouwd om mijn jongens te laten falen, iemand moet mijn kleintjes kijken als ze mij komen halen.”
pi_212728476
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 12:57 schreef Oriente het volgende:
Domme Quincy hep weer nieuwe disstracks op den Spotify:

https://www.voetbalzone.n(...)is-een-ziekte/431778

I don't wanna see my children cry”, zingt Promes in de intro van het nummer, om vervolgens zijn hart te luchten in afwisselend Nederlands en Engels. “Mannen claimen mijn back te hebben maar ik zie ze niet meer, want the judge gaf me nine years. Maar voor die shit drop ik geen tear, want ik leef mijn leven met no fear.”

Verder lijkt Promes in ‘100 Stones’ af te geven op zijn criticasters, zo blijkt uit zijn teksten. “Zeg me wie er beter is, zeg me wie het beter kan? Mannen willen nog steeds de held spelen net Peter Pan. Eerste mo (money, red.) is fout gegaan, dan kom ik met een beter plan. Jaloezie is een ziekte, ik hoop dat het genezen kan.”

Ook uit Promes zijn onvrede, waarbij hij alvast in lijkt te gaan op een eventuele uitlevering waarbij hij zijn straf wel moet uitzitten. “Het systeem is gebouwd om mijn jongens te laten falen, iemand moet mijn kleintjes kijken als ze mij komen halen.”
Oh hier haalde je die vage tekst vandaan.
  Moderator donderdag 7 maart 2024 @ 15:10:14 #61
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_212728568
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 12:57 schreef Oriente het volgende:
Domme Quincy hep weer nieuwe disstracks op den Spotify:

https://www.voetbalzone.n(...)is-een-ziekte/431778

I don't wanna see my children cry”, zingt Promes in de intro van het nummer, om vervolgens zijn hart te luchten in afwisselend Nederlands en Engels. “Mannen claimen mijn back te hebben maar ik zie ze niet meer, want the judge gaf me nine years. Maar voor die shit drop ik geen tear, want ik leef mijn leven met no fear.”

Verder lijkt Promes in ‘100 Stones’ af te geven op zijn criticasters, zo blijkt uit zijn teksten. “Zeg me wie er beter is, zeg me wie het beter kan? Mannen willen nog steeds de held spelen net Peter Pan. Eerste mo (money, red.) is fout gegaan, dan kom ik met een beter plan. Jaloezie is een ziekte, ik hoop dat het genezen kan.”

Ook uit Promes zijn onvrede, waarbij hij alvast in lijkt te gaan op een eventuele uitlevering waarbij hij zijn straf wel moet uitzitten. “Het systeem is gebouwd om mijn jongens te laten falen, iemand moet mijn kleintjes kijken als ze mij komen halen.”
lol
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  donderdag 7 maart 2024 @ 15:16:38 #62
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_212728651
Wat een mongool, hopelijk gaat ie in Rusland flink de fout in en word ie naar het front gestuurd :')
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_212739790
Je mag het niet zeggen (maar ik ga het toch doen). 'Mensen' als Promes moeten gewoon verwijderd worden uit de maatschappij. Eigenlijk verdient hij de aanpak die uitgerekend iemand als Navalny heeft ontvangen.
pi_212743532
ANNOUNCE een transfer naar de goelag voor deze man.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Trouwste user 2022 zaterdag 9 maart 2024 @ 10:31:47 #65
7889 tong80
Spleenheup
pi_212752007
quote:
15s.gif Op donderdag 7 maart 2024 15:16 schreef junkiesietze het volgende:
Wat een mongool, hopelijk gaat ie in Rusland flink de fout in en word ie naar het front gestuurd :')
Ik vind dit een belediging voor de mensen met Down, en voor de inwoners van Mongolië.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 10 maart 2024 @ 09:22:49 #66
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_212766832
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 12:57 schreef Oriente het volgende:
Eerste mo (money, red.) is fout gegaan, dan kom ik met een beter plan.
Dit is zeker dezelfde redactie die de politie liet zoeken naar ene 'G'. :') _O-
pi_212775911
Leuk Sinterklaas gedicht. 14.gif
pi_212813997
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 19:57 schreef trein2000 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)earresteerd-in-dubai
Nu ook formeel aangehouden in het kader van uitlevering
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_212814158
PUSHMELDINGEN
  Moderator woensdag 13 maart 2024 @ 20:04:32 #72
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_212814179
Erg mooi
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_212814236

quote:
De voetballer kan nog bezwaar maken tegen zijn uitlevering maar verblijft nu wel in detentie. Tot vandaag had Promes huisarrest maar dat is omgezet in een verblijf in een gevangenis.
  woensdag 13 maart 2024 @ 20:06:52 #74
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_212814239
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 20:03 schreef Zipportal het volgende:
Popcorn. @:onlogisch @:caland @:powerloungen
Hopelijk gaat die daar wegrotten in de bak want het is een paradijs hier vergeleken met daar.
RED ONS HENNIEGOD
pi_212814277
JAAAAAAAAA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')