abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 18 december 2000 @ 22:09:50 #1
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_563359
BART en ZOWIE op de bank.
Bestaat er dan toch nog gerechtigheid?
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_563363
Blijkbaar wel

En nu volgende week die arrogante, jaloerse britse K*T eruit stemmen a.u.b.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_563370
Yesss!!! En dan dat hoofd van Koen...en daarna een shotje van zowie...
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  maandag 18 december 2000 @ 22:19:24 #4
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_563391
Normaal praat ik niet in mezelf maar een "Yes, yes, yes!!" kon ik niet onderdrukken.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_563393
yiiiiiiiiiiiiiha!!!!

Wow, Zoe moet je niet tegenkomen als ze d'r zin niet krijgt zeg! Ze ontplofte bijna.
Zoe de Furieuze Feeks......, maar ja Bartje zal wel moeten moooooven, dus de finale haalt ze volgens mij wel
Daarom blijdschap dat Bart de ruggegraatloze sukkel volgende week eindelijk weg is, sinds de exit van Rich-laaf gaat dat toch wel de mooiste busavond worden.
Danny: Bart wat vind jij nu zo leuk aan Zoe?
Bart:"eeeuhuhuh..wahaeueuzzzzz, wadenkuzelf, mwawehuhuhu" >>>>"aaaarch, wat een aardappel

Conform, Comply, Obey
pi_563395
zie iemand daar Richard?
log uit, je bent internetverslaafd.
pi_563397
Ik hoop nog steeds dat Zowie eruit gaat; zou wel leuk zijn, geen Bart, geen Lars, geen 50.000 piek

Kan ze mischien wat beginnen met dat jochie van haar fanclub..gnagnagna

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Trouwste user 2022 maandag 18 december 2000 @ 22:31:04 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_563413
Hoe heete dat joch? 13jaar en net in z'n rukfase beland. Mijn god wie produceerd zo'n ventje. Zit zich de gehele dag aan z'n taas te trekken met in gedachte een monsteres met een ochtend humeur van 24 uur. Cry bitch! Cry!
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_563435
Dat joch heet Danny en hij is denk ik (Qua leeftijd) op dezelfde golflengte als Zoe.
she-devil
pi_563444
Misschien wordt hij opgewonden van walvissen met blauwe truitjes

Ligt het aan mij of gaat dat truitje elke dag straker zitten?

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_563446
quote:
Op 18 december 2000 22:31 schreef tong80 het volgende:
Hoe heete dat joch? 13jaar en net in z'n rukfase beland. Mijn god wie produceerd zo'n ventje. Zit zich de gehele dag aan z'n taas te trekken met in gedachte een monsteres met een ochtend humeur van 24 uur. Cry bitch! Cry!
Danny valt gewoon op dominante vrouwen. Zal wel op SM met meesteres Zoe hopen
Conform, Comply, Obey
  Trouwste user 2022 maandag 18 december 2000 @ 22:41:21 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_563450
quote:
Op 18 december 2000 22:39 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien wordt hij opgewonden van walvissen met blauwe truitjes

Ligt het aan mij of gaat dat truitje elke dag straker zitten?


Dat truitje van Hans bedoel je?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_563455
Heb ik eerlijk gezegd niet gezien...had Hans een truitje aan?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_563464
over Danny: ik las zojuist op het femfatale forum dar Danny vanaf heden om een of andere reden die we zelf maar moeten raden Zoë niet meer verdedigt. Weet iemand hier meer van?? Is er iets gebeurd?
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.....
pi_563466
Misschien mag het niet meer van zijn mama en papa...
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 18 december 2000 @ 22:52:02 #16
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_563469
quote:
Op 18 december 2000 22:39 schreef Strolie75 het volgende:

Ligt het aan mij of gaat dat truitje elke dag straker zitten?


Het krimpt in de was of Zowie groeit. Of allebei

Hoor trouwens eens op internet hoe overdreven vrolijk die muts tegen Hans zit te doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 18-12-2000 22:53]

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_563538
Las op streamverslagen dat Zoe kwaad is op Koen en hem een "backstabber" noemt !!!
Als er 1 persoon altijd anti-Koen geweest is (z'n fans vragen Koen weg te stemmen!!!), ook in z'n nominaties en direct op de bank dumpen, dan is het Bart wel!!!!
Koen heeft altijd gezegd dattie Bart nog wel terug zou pakken....het tegenovergestelde dus van een "backstabber". Zoe ziet het in haar woede allemaal niet zo helder meer geloof ik...
Bartje heeft de nominatie door Koen zwaaaar verdiend...en zoe lult uit 'r nek
Conform, Comply, Obey
  Trouwste user 2022 maandag 18 december 2000 @ 23:56:18 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_563669
quote:
Op 18 december 2000 23:12 schreef TheEichmannDefence het volgende:
Las op streamverslagen dat Zoe kwaad is op Koen en hem een "backstabber" noemt !!!
Als er 1 persoon altijd anti-Koen geweest is (z'n fans vragen Koen weg te stemmen!!!), ook in z'n nominaties en direct op de bank dumpen, dan is het Bart wel!!!!
Koen heeft altijd gezegd dattie Bart nog wel terug zou pakken....het tegenovergestelde dus van een "backstabber". Zoe ziet het in haar woede allemaal niet zo helder meer geloof ik...
Bartje heeft de nominatie door Koen zwaaaar verdiend...en zoe lult uit 'r nek
Het is inderdaad komisch dat Bartje("ik bid niet veur brune bon'n") die een kijkersoproep deed om Koen uit de bus te stemmen nu zelf de pineut is. En ik blijf een juichende Koen op mijn netvlies houden, die triomfantelijk langs Zoe rent die inmiddels een zenuwinzinking nabij is.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_563685
lekkerlekkerlekker

Altijd goee. Of BART of Zoe (gnagna)

pi_563919
Er ging in de studio iig best wel wat gejuich op toen Bart en Zoe op de bank gezet werden en ook de aanwezige ex bussagiers konden een grote grijns niet onderdrukken...

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 19-12-2000 02:43]

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_564028
Ik heb gisteren voor het eerst de live-uitzending van de bus gezien, en ik heb genoten. Alhoewel ik het geheel nogal slap gepresenteerd vond (ton: ), was het leuk om te zien hoe die twee konijnen op de bank gezet werden. En wat kan Zoe slecht tegen haar verlies, en wat is die Bart een flapdrol. Kunnen ze niet allebei tegelijk uit die bus???? Ik heb in ieder geval wederom kunnen lachen om Koen die de hele uitzending alleen maar kon lachen en feest vierde terwijl Zoe even moest janken.... Prachtig
O+. Ripley. O+.
pi_564209
quote:
Op 19 december 2000 09:09 schreef Smike het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst de live-uitzending van de bus gezien, en ik heb genoten. Alhoewel ik het geheel nogal slap gepresenteerd vond (ton: ), was het leuk om te zien hoe die twee konijnen op de bank gezet werden. En wat kan Zoe slecht tegen haar verlies, en wat is die Bart een flapdrol. Kunnen ze niet allebei tegelijk uit die bus???? Ik heb in ieder geval wederom kunnen lachen om Koen die de hele uitzending alleen maar kon lachen en feest vierde terwijl Zoe even moest janken.... Prachtig
Ik heb gister ook voor het eerst een live-uitzending van de Bus bekeken (speciaal voor Digger natuurlijk ) en ohoh wat heb ik GENOTEN van die twee verschrikkelijke honden op de bank. Stem alsjeblieft die achterbakse, schijnheilige, afschuwelijke Zoë eruit Hoe die twee samen op de bank zaten vóórdat er genomineerd werd...echt, de ellende straalde ervanaf...Het slaat eigenlijk nergens op, maar ik word gewoon enorm aggresief van die twee

En toen ging ze als klap op de vuurpijl ook nog janken.....het feest was compleet

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  dinsdag 19 december 2000 @ 11:19:49 #23
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_564405
Ik weet niet... dan kun je nog zo'n hekel aan zoe hebben, maar die Bart, daar komt toch helemaal nix uit. Je zou er zo 10 van in de bus hebben? Dan kunnen we die bus beter de tuin van het BB huis in rijden.. misschien dat ze samen dan nog wat spannende tv veroorzaken
het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  dinsdag 19 december 2000 @ 12:06:26 #24
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_564524
Ik ben zeer te spreken over 'de bank' van deze week. Dit is voor mij het mooist mogelijke scenario.
Het liefst zou ik Zoe zien vertrekken, al was het alleen maar om haar reactie te zien (wat kan die meid slecht tegen kritiek!).

Maar ook met het eventuele vertrek van de Belgische Iwan zou ik goed kunnen leven.
Wat een trieste gozer, ik moest lachen om zijn reactie op Koen's stem: 'waarom moest gij geen motivering geven dan'.

pi_564743
Wat een reactie van Zoe op haar nominatie!
Eerst al dat triomfantelijke gezicht toen ze bij de twee populairsten hoorde en de enorme kater erna toen ze desondanks op de bank terecht kwam.
Dat hysterische toontje in het 'gesprek' met Hans dat zij nu toch wel even mocht balen was .......
Waar maakte ze zich nou eigenlijk druk over Dat het niet 'eerlijk' is dat er op haar gestemd is terwijl ze 50.000 gulden boven haar hoofd heeft hangen?
Met een beetje gezond redeneren kan ze bedenken dat ze verdomd weinig kans maakt er uitgestemd te worden nu ze naast Bart op de bank zit. Ze behoort al weken tot de drie populairsten, terwijl Bart gisteren de minst populaire is. Nou, wie zal er dan uitgestemd worden .......?
Maar nee, i.p.v. dat ze zich maar enigszins over het 'lot' van Bart bekommert denkt ze slechts aan de dreiging (dat zeer waarschijnlijk geen dreiging is) dat ze haar geld kan verliezen...
Lijkt me op deze manier een erg egoistisch meisje.

Ook wel grappig; Zoe haar reactie op Ron's constatering dat ze tot nu toe alleen nog maar vrouwen genomineerd heeft. "Goh, is dat zo???????" op zo'n semi-onschuldig toontje.
Ja Zoe, je wil steeds aandacht van mannen en de vrouwen die daarbij in de weg staan wil je uitschakelen. Daar lijkt het iig erg veel op. .

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  Trouwste user 2022 dinsdag 19 december 2000 @ 13:29:42 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_564753
nuh,nuh,nuh,nuh,nuh!
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 19 december 2000 @ 13:47:19 #27
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_564801
Ton

TOEVALLICH

Ja inderdaad, V. ja.
pi_566738
en vandaag jankt ze nog steeds.....
Conform, Comply, Obey
  woensdag 20 december 2000 @ 00:55:21 #29
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_567170
Zoe laat zich echt van haar slechtste kant zien.. dat ze genomineerd is door de Bussagiers ervaart ze als een misselijke streek, een dolkstoot in haar rug, een non-Bart konijnenleuter van achteren.... maar waarom eigenlijk??? Voelt zij zich beter dan Hans, Sandra of Koen? Is het wel vanzelfsprekend dat zij op de schopstoel zitten? Ze wist dat stelletjes meestens uit elkaar gespeeld worden, door afgunst of irritatie. Maar ze gedraagt zich echt als een snobistisch NUFJE dat maar eens arrogant van haar voetstuk gekeild moet worden!

[Dit bericht is gewijzigd door Perico op 20-12-2000 00:56]

pi_567391
Havoc en ik hebben in http://www.fokforum.nl/showtopic/26927 ff verslag gedaan van de live uitzending van gisteren, waar we beiden aanwezig waren.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 20 december 2000 @ 21:46:11 #31
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_569743
quote:
Op 20 december 2000 00:55 schreef Perico het volgende:
Maar ze gedraagt zich echt als een snobistisch NUFJE dat maar eens arrogant van haar voetstuk gekeild moet worden!
In de uitzending van vanavond had ze even een helder moment. Ze zei dat ze het de anderen verweet op haar te stemmen maar eigenlijk deed ze precies hetzelfde. En dat ze slecht tegen kritiek kon. Jammer dat ze er weer achteraan moest zeggen dat er in het dagelijks leven niet zo negatief op haar gereageerd wordt. Maar ja, als nu zelfs haar eigen vriendenkring zegt dat ze haar niet herkennen zou er misschien toch een lampje moeten gaan branden in dat poppenhoofdje
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_572758
quote:
Op 19 december 2000 13:26 schreef tiki het volgende:
Met een beetje gezond redeneren kan ze bedenken dat ze verdomd weinig kans maakt er uitgestemd te worden nu ze naast Bart op de bank zit. Ze behoort al weken tot de drie populairsten, terwijl Bart gisteren de minst populaire is. Nou, wie zal er dan uitgestemd worden .......?
Ze had zojuist in de uitzending wel een interessante redenatie...

Ze verwacht dat alle Koen-aanhangers nu massaal haar eruit gaan stemmen, zodat Koen straks in de Finale maar weinig concurrentie heeft aangezien zij er dan al uit is!

Goed idee van haar!!

pi_572775
quote:
Op 21 december 2000 19:34 schreef Kozzmic het volgende:
Goed idee van haar!!
Toevoeging:

En ze kan nog wel eens gelijk hebben ook!!

De tussenstand op voorspel.nu:

Wie moet vertrekken?
1. Zoë 64.48% (314 stemmen)
2. Bart 35.52% (173 stemmen)

Tsja, Bartje laat zichzelf gewoon zo weinig zien dat hij niet alleen weinig fans heeft, maar ook weinig tegenstanders...

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 21-12-2000 19:37]

  vrijdag 22 december 2000 @ 01:10:32 #34
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_573741
quote:
Op 21 december 2000 19:34 schreef Kozzmic het volgende:
Ze had zojuist in de uitzending wel een interessante redenatie...

Ze verwacht dat alle Koen-aanhangers nu massaal haar eruit gaan stemmen, zodat Koen straks in de Finale maar weinig concurrentie heeft aangezien zij er dan al uit is!

Goed idee van haar!!


Gelukkig niet arrogant verder...

Verder ook aparte redenatie van mevrouw: Bart dient zijn pogingen om in de Bus te blijven maar te staken opdat hij HAAR de laatste dagen samen tenminste het gevoel kan geven dat hun relatie wat voorstelt.

Egoistisch kutwijf!!!

Loopt de hele tijd te zaniken op Bart, Hans probeert Barts perspectief enigszins over te brengen... 'Ja, Hans, maar je moet ook een keer aan MIJN gevoelens denken'

Niet dat IK niet vind dat hij zijn slappe Koen-imitatie dient te staken (prrrroest).Was het trouwens niet onze HJ-Bart, die probeerde een gele kaart te versieren voor Koen, wegens het 'molesteren' van andermans kastje?
Tweede gele kaart voor Bart, Bart rood?

Maar DJIEZUS wat een gelul overigens over 'Bart de kans gunnen nog wat te laten zien'...

Vergeleken bij die gozer is een druppende kraan nog interessant, wekenlang heb ik zitten hopen dat er meer uit zou komen dan uit de gemiddelde comapatiënt, en nee hoor. Maar NU zal hij ons toch effe wat laten zien!!! Man, mijn TV schiet spontaan op de sleep-stand, als 'formidastisch' zijn achterbakse haakneus laat zien.

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_576888
Ha, Bart wil nog wat laten zien en dat doet hij door dingen op theedoeken te schrijven. Het stomme is dat hij denkt dat hij Zoë nu maar even moet laten voor wat zij is om met zijn populariteit bezig te zijn, terwijl het volgens mij het stomste is wat hij nu kan doen. Als hij bij het publiek nog iets zou willen bereiken, zou hij beter wat van zijn gevoelens voor Zoë kunnen laten zien, of dit nu positieve of negatieve gevoelens zijn. Maar ja, dat zit niet in zijn gesloten karakter...
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.....
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')