abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 december 2000 @ 18:51:56 #1
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_562887
En vast...
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_562905
Robin rules!
Proost
  maandag 18 december 2000 @ 19:00:09 #3
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_562909
Robin moet niet zo irritant op de camera spelen!
pi_562914
quote:
Op 18 december 2000 19:00 schreef w.o.r. het volgende:
Robin moet niet zo irritant op de camera spelen!
Waar moet ie dan mee spelen???? Er is verder toch geen f*ck te doen in dat huis!!!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_562920
precies moet je nou dat gekwijl zien op die muziek, Dees in haar element
Proost
  maandag 18 december 2000 @ 19:06:11 #6
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_562923
Ok, ok, hij heeft verder niets te doen... maar op dit moment lijkt het net of ie niets doet tenzij ie weet dat de camera 'em volgt --> word ik sjacherijnig van.
pi_562928
omdat VOO ook wel weet dat die jongen een mediageil koppie heeft, de enige waar ze na BB2K nog geld aan kunnen verdienen hoor, maar dat is mijn mening.
Proost
pi_562964
pláátsvervangede schaamte voor Koos...maar ook een beetje giegelen...mét kromme tenen én een knipoog
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  maandag 18 december 2000 @ 19:35:06 #9
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_562973
Robin wordt irritant. Hij moet stoppen met dat op de camera spelen.

Koos is leuk dronken zelfs als hij dronken is is hij slappe hap. En zwak om je dan de volgende dag te verontschuldigen dat je dronken was. Wat maakt dat toch uit, hij heeft zich lekker laten gaan...so what. Je maakt het dan alleen maar belachlijker als je je voor je gedrag gaat verontschuldigen. Hij heeft niemand gekwetst. Nu komt het weer veel te veel camerabewust over. Bang als hij is wat andere van hem denken.

Hieke liep er een beetje verloren bij op dit feestje. Ze was duidelijk haar dirty dancertje kwijt.

Bianca en Georgie....niet gezien.

pi_562982
quote:
Op 18 december 2000 19:35 schreef marky het volgende:

Bianca en Georgie....niet gezien.


nah, Georgie heeft nog wel toegegeven dat zijn wanksessies al niet meer op één hand te tellen zijn!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_563017
Het gaat me opvallen. Ik vergeet steeds dat die Sjors in dat huis is. Dan opeens zie ik hem. Ik schrik ervan.
Er zit geen leven (meer?) in die jongen. Hij is op sterven na dood. Dodelijk saai!

Ik heb toch wel moeten giechelen om Koos, hoor. Het spijt me! (Moet ik dat ook nog even op de webcam zeggen )

Kunnen Bianca en Sjors niet even een vluggertje onder de dekens doen? Zijn ze daar ook weer vanaf en beiden geholpen.

Verder ben ik mild geworden: ik irriteer me uitsluitend nog aan Bianca.

pi_563021
quote:
Op 18 december 2000 19:39 schreef fashionably_late het volgende:
nah, Georgie heeft nog wel toegegeven dat zijn wanksessies al niet meer op één hand te tellen zijn!!!
Van Koos weten ze niet hoe vaak; maar wel dat hij aan het afbouwen is


Koos heeft wel een leuk giecheltje; moest wel meelachen toen hij op het toilet was

  † In Memoriam † maandag 18 december 2000 @ 20:07:23 #13
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_563047
Bianca, speculerend over de hoeveelheid:
"gebruik je dan een emmertje?"

LOL

The future is after you
  maandag 18 december 2000 @ 20:14:59 #14
1034 egmo
all the best freaks are here
pi_563062
Toen Hieke en Bianca met Sjors in gesprek waren. Zei Bianca tegen Hieke; "weet je nog, want toen lagen we bij elkaar in bed". Hier na keken de dames elkaar verschrikt aan en zeiden tegen elkaar dat ze nu iets teveel hadden gezegd.

Was dit nu gespeeld of is er meer aan de hand ?????

  maandag 18 december 2000 @ 21:31:56 #15
6541 Ritalin
Fok!t met je
pi_563292
Bah, dat op die bank was hlemaal gespeeld,
H&B zaten zo verneukt de superieure 'grrls' uit te hangen.

Ja, Sjors verdedigt zich niet omdat hij heel dom is en genoegen neemt met z'n 'stoere' air.

Maar dat neemt niet weg dat Hieke en Bianca erg verneukt zaten te doen, de manier hoe ze tegen elkaar deden en op elkaar reageerden... Het leek wel op 'melige' tina/breakout meisjes van 16 die elkaar gemaakt met grote ogen aankijken en aan hun eigen en elkaars haren plukken.

Verschrikkelijke terreur, en daar is Bianca voor verantwoordelijk!

log uit, je bent internetverslaafd.
  Trouwste user 2022 maandag 18 december 2000 @ 22:13:58 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_563376
Wat nog veel erger was, was dat de twee manwijven eventjes uit hun ivoren torens Robin zijn evolutie bespraken. Nu ze beseffen hoe populair hij is weten ze niet in welke bochten ze zich moeten wringen om bij de kijkers in de gunst te komen. Het is nu Robin voor en Robin na.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 18 december 2000 @ 22:38:17 #17
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_563440
Zucht....

Als er vroeger een feestje in het BB huis was dan gebeurde er nog eens wat. Nu is het meest leuke wat er gebeurde een plassessie van Koos. Waren er geen andere leuke beelden om uit te zenden.

Ok... Sjors en Bi-anca waren wel in beeld maar verhaaltjes over de hoeveelheid zaad die skors verschoten had vond ik niet bijster.

Wat ook opviel was het verveelde gezicht van Sjors tijdens het feestje. Ik snap niet dat die man in een feestcafe werkt.

  Trouwste user 2022 maandag 18 december 2000 @ 22:58:30 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_563484
quote:
Op 18 december 2000 22:38 schreef marky het volgende:
Zucht....

Als er vroeger een feestje in het BB huis was dan gebeurde er nog eens wat. Nu is het meest leuke wat er gebeurde een plassessie van Koos. Waren er geen andere leuke beelden om uit te zenden.

.

Ok... Sjors en Bi-anca waren wel in beeld maar verhaaltjes over de hoeveelheid zaad die skors verschoten had vond ik niet bijster.

Wat ook opviel was het verveelde gezicht van Sjors tijdens het feestje. Ik snap niet dat die man in een feestcafe werkt.


Waarom ze geen andere beelden uitzonden is me een raadsel . Afgelopen zaterdagnacht heb ik regelmatig in een deuk gelegen. Koos met de broek op z'n enkels de liefde verklarend aan Desiree, het plafond dat naar beneden kwam, en Bianca weer eens op de manipulatieve toer.

Ik krijg steeds meer de indruk dat Bianca() moet winnen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_563653
quote:
Op 18 december 2000 22:58 schreef tong80 het volgende:
Koos met de broek op z'n enkels de liefde verklarend aan Desiree
Ik ben eigenlijk heel blij dat me dat bespaard is gebleven.....
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  Trouwste user 2022 dinsdag 19 december 2000 @ 00:07:32 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_563707
quote:
Op 18 december 2000 23:51 schreef fashionably_late het volgende:
Ik ben eigenlijk heel blij dat me dat bespaard is gebleven.....
Je hebt gelijk!
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 19 december 2000 @ 00:10:24 #21
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_563718
Robin is diep gedaald in mijn achting. Iemand dronken voeren vind ik erg laag.
nee, sorry, het is over met Robin voor mij
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_563736
quote:
Op 18 december 2000 19:00 schreef w.o.r. het volgende:
Robin moet niet zo irritant op de camera spelen!
En bovendien begint zijn gedrag naar Desiree op een Koen-Mariska-gejen te lijken : wéér haar een zeurpiet noemen, volkomen misplaatst.
Wanneer geeft die meid hem 'ns 'n lel plat op z'n bek en roept : "die grammofoonplaat van jou over zeurpiet ben ik nu ook goed zat !"

En dan houdt hij maar vol, de 'instructies' van Ed naast zich neer te leggen ???
Lijkt er niet veel op....

Vorig jaar heette dit "Barten" (nieuw werkwoord) maar deze cloon ervan is al aardig afgezaagd.

  dinsdag 19 december 2000 @ 08:19:03 #23
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_563999
quote:
Op 19 december 2000 00:17 schreef Moor het volgende:
En bovendien begint zijn gedrag naar Desiree op een Koen-Mariska-gejen te lijken : wéér haar een zeurpiet noemen, volkomen misplaatst.
Wanneer geeft die meid hem 'ns 'n lel plat op z'n bek en roept : "die grammofoonplaat van jou over zeurpiet ben ik nu ook goed zat !"

En dan houdt hij maar vol, de 'instructies' van Ed naast zich neer te leggen ???
Lijkt er niet veel op....

Vorig jaar heette dit "Barten" (nieuw werkwoord) maar deze cloon ervan is al aardig afgezaagd.


Peciessss
pi_564040
quote:
Op 18 december 2000 19:53 schreef Tinkerbell het volgende:
Het gaat me opvallen. Ik vergeet steeds dat die Sjors in dat huis is. Dan opeens zie ik hem. Ik schrik ervan.
Er zit geen leven (meer?) in die jongen. Hij is op sterven na dood. Dodelijk saai!
Inderdaad. Erg opvallend is dat Koos vanwege zijn gedrag Opa Koos genoemd word omdat hij alleen maar slaapt/op de bak zit/boek leest, maar ik heb niet echt het idee dat Georgie, onze dynamische barman, nou echt voor veel meer actie in het huis zorgt. Toch hoor ik daar de bewoners nooit over. Erg vreemd dus.

En dat dronken voeren vond ik erg fout, ik deed dat ook toen ik 15 jaar was, maar dat je weer zo kinderachtig wordt in dat huis dat wist ik niet. Alleen vraag ik me af of niet alle bewoners in het huis er aan meegeholpen hebben?? Immers Robin nam de schuld op zich, maar het was te zien dat ook Deesje er aan meedeed???

O+. Ripley. O+.
  dinsdag 19 december 2000 @ 09:58:59 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_564147
quote:
Op 19 december 2000 09:25 schreef Smike het volgende:
Immers Robin nam de schuld op zich, maar het was te zien dat ook Deesje er aan meedeed???
Maar volgens mij was dat gewoon een actie van Dees a la, 'kijk mij ook eens stout meedoen, hoor ik er nu bij?'
En maar naar Robin kijken: Heb je het gezien? Ik help je een handje, wij samen.
Dat kind heeft echt geen greintje zelfrespect meer over. Het was al niet veel, maar met zoveel mensen in een huis wordt het toch wel ernstig duidelijk dat je er niet bij hoort. Thuis kan je daarvoor vluchten, door gewoon alleen in je huis te gaan zitten.
***
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')