abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_561969
Ik ben echt benieuwd zou het vanavond lachen worden Zoe en Bart op de bank.
Klinkt misschien afgunstig maar als dit zou gebeuren is er weer wat spanning ,om naar het programma te kijken.
Want op dit moment vind ik dat er op dit moment niet veel te beleven is ,wat vinden jullie.
Een dag geen zorgen:is een dag niet geleefd?????.
pi_561999
Er gebeurt geen hol meer.

Spelletjes en vervelende leuke doe dingetjes, waardoor de bussagiers zich nog even kunnen profileren.

Gelukkig dat Zoë zich af en toe laat gaan en dat ze nerveus zijn voor de stemming. Dat houdt er nog iets van reality in.

Verder is het om te huilen natuurlijk , maar dat doen we niet

Als Koen de populairste wordt zet hij Bart op de bank.

Hans - Zoë
Sandra - Zoë
Zoë - Hans

Dus het kan wel.

Wordt het Zoë als populairste dan zet ze Koen op de bank

Bart - Sandra
Sandra - Bart
Hans - Bart

Wordt het Hans dan komt Koen op de bank

Bart - Sandra
Zoë - Sandra
Sandra - Zoë


----

De rest wordt nooit de populairste. Dus hopen op Koen maar die maakt in de polls , voor zover ik kan zien, ook de meeste kans.

R@b http://debus.mediahits.nl

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_562381
Zo is het gezondheid,Op de bank zoè dan zijn wij misschien straks van dat vervelende smoel af.En ik weet zeker dat jij daar ook van opknapt.Een goeie bekende van jou
pi_562430
Haast vergeten ,die lange vlaamse reus moet er ook bij Samen op de bank ja gezellig,
  Trouwste user 2022 maandag 18 december 2000 @ 16:15:10 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_562467
quote:
Op 18 december 2000 16:04 schreef oleppar het volgende:
Haast vergeten ,die lange vlaamse reus moet er ook bij Samen op de bank ja gezellig,
Wist je dat een Vlaamse Reus de naam voor een konijnen soort is? (serieus). En wist je dat het bij de beesten af is hoe vaak deze dieren copuleren? Ze neuken welliswaar zeer kortstondig, maar dit komt wel overeen met het copuleer gedrag van onze Vlaamse busreus. Zoe:"Oeps was dat alles"?

Samen op de bank, en daarna beiden een ochtendhumeur van 24 uur.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_562472
Ja dat vindt ik ook kunnen ze misschien samen de kerst door brengen.Wat was ze vorige week verdrietig,iemand had van buiten geroepen :Was het lekker Zoe.Wat verwacht ze dan dat ze zeggen.Ga zo door.Heeft ze dan geen zelfrespect,of tenminste voor Lars een beetje respect wat ze hem aan doet .Je kan zeggen wat je wil vindt het toch sneu voor die knul.
Een dag geen zorgen:is een dag niet geleefd?????.
pi_562809
quote:
Op 18 december 2000 12:36 schreef R@b het volgende:
Wordt het Zoë als populairste dan zet ze Koen op de bank

Bart - Sandra
Sandra - Bart
Hans - Bart


Als ze ff nadenkt komt ze misschien tot het besluit Sandra op de bank te zetten. De anderen zullen in dat geval (waarschijnlijk) Koen nomineren (stem van Bart en HAns), en Bart komt zo niet op de bank.
pi_563333
quote:
Op 18 december 2000 12:36 schreef R@b het volgende:
Als Koen de populairste wordt zet hij Bart op de bank.

Hans - Zoë
Sandra - Zoë
Zoë - Hans


Dit is 'm dus, de happy koppel saampjes op de bank!
pi_563338
Wat een zegen!
log uit, je bent internetverslaafd.
  Trouwste user 2022 maandag 18 december 2000 @ 22:07:35 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_563353
En nu genieten van de streams!
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_563385
Echt wel een droomscenario
Worden het toch nog gezellige feestdagen voor ze... bart eruit en dan zit zoe opgescheept met iedereen die haar weg wou hebben..gezallich
Nog leuker zou het zijn als zoe die 50 ruggen door de neus geboort krijgt , maar ik zie haar nou ook weer niet zo snel van bart verliezen.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 18 december 2000 @ 22:24:11 #12
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_563399
quote:
Op 18 december 2000 22:17 schreef PC eend het volgende:
Nog leuker zou het zijn als zoe die 50 ruggen door de neus geboort krijgt , maar ik zie haar nou ook weer niet zo snel van bart verliezen.
Die 50.000 zou ze toch wel terug gekregen hebben van Bart. Hans suggereerde al zoiets. Het is veel leuker om die arrogante nuf in te zien storten als Bart weg moet.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_563422
Ik denk niet dat Zoe instort als Bart weg moet.
Want ze is dan veel te blij dat ze zelf mag blijven.

Dus hoop ik toch dat Zoe eruit moet.
she-devil
  Trouwste user 2022 maandag 18 december 2000 @ 22:38:56 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_563442
quote:
Op 18 december 2000 22:32 schreef DIDI het volgende:
Ik denk niet dat Zoe instort als Bart weg moet.
Want ze is dan veel te blij dat ze zelf mag blijven.

Dus hoop ik toch dat Zoe eruit moet.
Juist, het ego is te groot om ook maar de geringste compassie toe te laten voor een ander. Kijk maar eens hoe snel haar benen uiteen weken voor onze Bart nadat haar vorige vriendje de laan was uitgestuurd.

Heerlijk nu op de streams. mevrouw beschuldigt iedereen behalve moeder Theresa.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_563452
Ze heeft toch ook gelijk...ze is immers door iedereen genaaid (alleen letterlijk door Bart), iedereen is het schuld,het kan toch niet aan haar liggen? Zij is toch perfect???

Het kan toch niet dat de hele wereld tegen haar is terwijl zij juist het middelpunt van die wereld is???


Dit was even een tripje door Zoe-land...ik hoop dat jullie genoten hebben

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Trouwste user 2022 maandag 18 december 2000 @ 23:08:08 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_563532
Ik zie steeds de triomfantelijke Coen voor mijn netvlies, wanhopig gadegeslagen door miss. Zoe. Her worst nightmare coming true!
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 18 december 2000 @ 23:17:02 #17
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_563551
quote:
Op 18 december 2000 22:32 schreef DIDI het volgende:
Ik denk niet dat Zoe instort als Bart weg moet.
Want ze is dan veel te blij dat ze zelf mag blijven.

Dus hoop ik toch dat Zoe eruit moet.
Ik hoop dat ze dan mag blijven, zodat juist die mensen in Nederland die haar vandaag no op de tweede plaats bij de populairsten-verkiezing hebben gezet eens NOG duidelijker met hun botte harses op de feiten worden gedrukt.

Werkelijk genoten van het instorten van Zoe. Wat een arrogant klerewijf is het toch.

Aanpakken en opzouten, hahahahahahahahaha


V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_563552
Achja, arme Bart...

Zijn eerste weken in De Bus waren nog wel aardig, de ommekeer kwam volgens mij op het moment dat Koen voor 't eerst tot populairste werd gekozen; een slag die Bartje niet teboven kwam. En volgende week mag hij dan naar huis, slechts een paar daagjes voor de Finale.
Zie overigens liever Zoe vertrekken, maar ik vrees dat zij dankzij degenen die denken dat schoonheid enkel een mooi buitenkantje is mag blijven en met Koen en Hans om de hoofdprijs zal strijden.

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 18-12-2000 23:18]

pi_563556
quote:
Op 18 december 2000 23:08 schreef tong80 het volgende:
Ik zie steeds de triomfantelijke Coen voor mijn netvlies, wanhopig gadegeslagen door miss. Zoe. Her worst nightmare coming true!

Ik hoop dat we dat volgende week weer zullen zien als ZIJ de Bus mag verlaten.
she-devil
  maandag 18 december 2000 @ 23:29:09 #20
272 R@b
No-nonsens
pi_563594
quote:
Ik hoop dat we dat volgende week weer zullen zien als ZIJ de Bus mag verlaten
Dat lukt alleen als alle Zoë haters op haar zouden stemmen, maar dat gebeurt niet.

Dus het is ondenkbaar dat Zoë er dinsdag uitvliegt.

Nee, Bart gaat er met boter en suiker in... Dus eruit. (maw: Hij maakt geen schijn van kans, zijn neukertje wordt zijn beukertje )

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 18-12-2000 23:31]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  maandag 18 december 2000 @ 23:32:04 #21
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_563600
ROB, waar blijft het beloofde derde videootje met Zowie bovenop?
Kan Bart die volgende week meteen bekijken als afscheidswip...
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_563963
quote:
Op 18 december 2000 22:24 schreef Larissa het volgende:
Die 50.000 zou ze toch wel terug gekregen hebben van Bart. Hans suggereerde al zoiets.
Ja ik weet het
Ik heb zelfs het vermoeden dat ze pas op haar rug ging liggen (voor bart), met die 50 ruggen in haar achterhoofd , om deze zo zeker te stellen , ik weet alleen niet meer of dit chronologisch klopt , anders was het dus om een claim op zijn geld te leggen
Bart zag dat dus al aankomen en is niet voor niks een beetje afstandelijk richting zoe , en daarom past hij ook zo goed op zijn woorden .
De woorden ik hou van zoe , krijgt zelfs charly met een kruisverhoor nog niet uit bart...zal toch niet voor niks zijn.

Het leek me toch ook wel leuk om (zure) haar gezicht te zien als ze in de uitzending dan officieel dat geld zou moeten overdragen.
Misschien krijgt het dan wel terug maar de hoofdprijs (waar ze volgens mij recht op denkt te hebben) word dan zeker door haar neus geboord (ik schreef het verkeerd).

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_563977
Ik hoop zo dat Zoe eruit gaat,alhoewel ik broer konijn ook een irritant ventje vindt .Zag je hem op de bank gisteren toen hij vroeg wat is de motivatie van Koen ,dat hij mij op de bank zet.
Wat motivatie opzouten.En die schijnheilige Zoe die wel even haar 50.000 gld aan broer konijn zou afstaan,mocht zij er uitgaan.
Als ze een beetje menselijk is gaf ze dat geld aan Sandra ,zo heeft iedereen er in de bus dan wat aan overgehouden.Nee Zoe zal er wel inblijven.Helaas.
Een dag geen zorgen:is een dag niet geleefd?????.
  dinsdag 19 december 2000 @ 07:44:26 #24
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_563984
quote:
Op 19 december 2000 03:54 schreef PC eend het volgende:
De woorden ik hou van zoe , krijgt zelfs charly met een kruisverhoor nog niet uit bart...zal toch niet voor niks zijn.
Ik las al eens ergens dat Zowie tegen Sandra gezegd heeft dat het voor Bart maar tot 31 december zou duren. (Er dus van uitgaande dat 1 van hun er tot die tijd in zou zitten
Waarschijnlijk "houdt" Bart net zoveel van Zowie als van zijn "vriendin" die hem op dag 47 nog een onder de riem kwam steken in een videootje. Waarna hij haar vervolgens een mes in het hart stak door met Zowie voor de camera te vozen.
Zou hij soms denken dat ze hem op staat te wachten als hij eruit vliegt?
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_564027
Wat heb ik genoten gisteren zeg!! Dit was het ultieme genot. Ervaring leert ons dat je je niet geliefd maakt als je in zo'n programma loopt te palen (BB1). Mocht Zoë inderdaad de 50.000 van Bart krijgen, dan is ze volgens mij echt de duurste HOER in Nederland en België. Het valt mij nog mee dat ze geen spontane braakneigingen had
pi_564795
Als..., als Zoe er a.s. maandag uitgestemd wordt en het geld aan Bart geeft, moet ook Bart tot het einde erin blijven en dat betwijfel ik
Wat zou het mooi zijn als Bart dan het geld vervolgens weer aan 1 van de anderen moet geven, Koen, Sandra of Hans ....gna, gna,...
Zal wel niet gebeuren helaas

[Dit bericht is gewijzigd door tiki op 19-12-2000 13:48]

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_565895
quote:
Op 19 december 2000 13:46 schreef tiki het volgende:
Zal wel niet gebeuren helaas
Idd, want het is de laatste stemronde!
pi_566250
quote:
Op 19 december 2000 19:02 schreef Kozzmic het volgende:
Idd, want het is de laatste stemronde!
Oeps, er zijn dus vier finalisten?
Jammer.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  dinsdag 19 december 2000 @ 23:13:35 #29
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_566756
quote:
Op 19 december 2000 03:54 schreef PC eend het volgende:
Ja ik weet het
De woorden ik hou van zoe , krijgt zelfs charly met een kruisverhoor nog niet uit bart...zal toch niet voor niks zijn.
Maar Bart heeft het wel tegen haar gezegd hoor, zei Zowie een keer op TV (tegen Charly geloof ik) Heeft iemand van de streamers hem dat horen zeggen of ving de camera het net niet op?
Of flapte Bart dat er (superzacht) uit toen hij klaarkwam?
Kan me voorstellen dat je dan wel eens iets uitkraamt.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_567384
quote:
Op 19 december 2000 23:13 schreef Larissa het volgende:
Maar Bart heeft het wel tegen haar gezegd hoor, zei Zowie een keer op TV (tegen Charly geloof ik) Heeft iemand van de streamers hem dat horen zeggen of ving de camera het net niet op?
Of flapte Bart dat er (superzacht) uit toen hij klaarkwam?
Kan me voorstellen dat je dan wel eens iets uitkraamt.
Bedoel je soms dat moment dat zoe als een soort van woordvoerder voor bart sprak en hem voor het gemak maar allerlei woorden in de mond legde ? Want wat ze toen vertelde (en vooral de manier waarop) , daar geloofde ik al meteen erg weinig van.

en als hij het gezegt zou hebben nadat hij klaarkwam...,dan zou hij het dus in zijn slaap gezegt hebben

------------------
When everything's coming your way....
you're in the wrong lane.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 20 december 2000 @ 10:47:48 #31
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_567645
quote:
Op 20 december 2000 03:52 schreef PC eend het volgende:
Bedoel je soms dat moment dat zoe als een soort van woordvoerder voor bart sprak en hem voor het gemak maar allerlei woorden in de mond legde ? Want wat ze toen vertelde (en vooral de manier waarop) , daar geloofde ik al meteen erg weinig van.

en als hij het gezegt zou hebben nadat hij klaarkwam...,dan zou hij het dus in zijn slaap gezegt hebben

------------------
When everything's coming your way....
you're in the wrong lane.


Inderdaad, toen ze voor hem sprak. Maar gisteren kwam de "waarheid" aan het licht. Want dit stond er in het Busnieuws:
"Bart heeft nooit gezegd van hoe of wat. Ik heb nog nooit van Bart gehoord hoe hij over me denkt. Ik heb nu zoiets van: oké is hij nu voor de BUS aan het kiezen of voor mij? Ik ben bang om hem kwijt te raken."
Tjongejonge, en hij zou gezegd hebben tegen haar dat hij van haar hield? Ik hoor hem nog slaafs zeggen "dankjewel, Zowie" toen zij zei dat hij het wel tegen haar had gezegd dat hij van haar hield
Weet je wat ik trouwens grappig vond aan het 3e seksfilmpje? Hoe het lijkt of Bart aan het einde in de camera kijkt en dan plotseling zijn ogen sluit. Net of hij een robot was waarvan de batterijen het ineens begaven!
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_570677
Hij (bart) heeft het dus nog niet gezegt ( zoals ik al zei )
Maar hij voelt zich daar nu toch een beetje schuldig over , omdat hij natuurlijk denkt dat zijn impopulaire positie hiermee te maken heeft en probeert het nu de schade nog wat te beperken door dit stukje in zijn dagboek te zetten ( dus nog het nog steeds niet voor de camera uitspreken ):
dagboek bart:
quote:
Bedankt voor de steun en Danny; Zoë is een leuke meid omdat ze een heel zacht karakter heeft, een mooie glimlach heeft, zalig blauwe ogen heeft, een leuk snoetje heeft, ze dingen heel goed aanvoelt, ze heel vrouwelijk is,... Misschien had ik dat moeten zeggen tijdens de live. Alleen kwam het toen er toen niet uit.
zoe een zacht karakter


zoe zegt trouwens over die 50 ruggen nog dit in haar dagboek:

quote:
Hans voelt zich een beetje schuldig aangezien hij mij op 1 heeft gezet, met 50.000,- boven mijn kop, maar maakt het dan weer goed met zichzelf door te zeggen dat Bart het wel weer aan me terug zal geven. Maar wie zegt dat? Hij heeft het toch zo verdiend, daar kan je echt niet vanuit gaan.
Ze knijpt hem dus wel


------------------
When everything's coming your way....
you're in the wrong lane.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_570804
Waar blijven die plannen om een levende Kerststal te maken? Ik heb een idee.De bus is de kerststal(wel klein)Dus Koen ,Hans,en
Sandra de 3 wijzen uit het oosten,Nu de os en de ezel,Door plaats gebrek,De balkende ezel er uit,en de os vervangen door het konijn.Nou wie vind dat wat.Je moet toch ook leefruimte hebben.Prettige feestdagen voor allen die er ook zo over denken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')