abonnement Unibet Coolblue
pi_560796
Ik heb vannacht dan Mister Zap gekeken nou ik vind het belachelijk wat er daar gebeurd.Op deze manier kan ik het ook wel honderd dagen volhouden.Er was een stereo weer een verkleedpartij etc.Er werd behoorlijk gezopen en gedanst en als klap op de vuurpijl word er nog eens om half 2 shoarma met broodjes,saus en een stuk kaas uit de voorraadkamer gehaald.Ik vind dit echt nergens op slaan.Dit was vorig jaar toch ook niet.

Van de week met het boodschappenlijstje maken ook.Er werden zelfs sigaren besteld.Maar geen drank.Bianca zij drank hoeven we niet te bestellen want BB laat ons met de feestdagen heus niet zonder zitten..Het back to basic was al weg met al die verassingen maar ik vind dit echt te zot voor woorden...

Vervolgens werd er vannacht gezegd we blijven lekker de hele nacht door gaan he jongens door Hieke..Ja dat snap ik om daarna weer de hele dag op bed te gaan liggen....
Goed voor de kijkcijfers....
Als je s'morgens je tv aan zet zie je alleen slapende mensen.Dit was vorig jaar wel anders.Toen was Karin er steeds om 7 uur uit..

  Trouwste user 2022 zondag 17 december 2000 @ 21:04:28 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_560842
Die Karin toch.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 17 december 2000 @ 22:22:16 #3
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_560982
Het komt goed.... En anders maar niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')