abonnement Unibet Coolblue
  zondag 17 december 2000 @ 19:26:47 #1
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_560662
En Vast
  zondag 17 december 2000 @ 19:29:45 #2
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_560669
Van deze uitzending moest ik echt

Triest heeel triest. Wat een leegte, wat een enorme saaiheid.

Aan de andere kant wel prettig, kunnen we er alvast aan wennen als het straks afgelopen is.

  † In Memoriam † zondag 17 december 2000 @ 19:39:57 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_560696
Dit was toch gewoon een terugblik op dat wat we al gezien hádden. Behalve dat laatste feestje dan ,maar dat was al uitgebreid in de streamverslagen te zien, inclusief plaatjes.
Dat je dan nú pas misselijk wordt...
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 17 december 2000 @ 19:54:12 #4
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_560727
Heb gewerkt vandaag maar als ik het goed begrijp heb ik dus nix gemist??
Was net te laat voor de uitzending.
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
pi_560735
Het is niet eenvoudig, maar ik heb me geprobeerd voor te stellen wat ik voor indruk over zou hebben over gehouden als ik geen streams zou hebben gezien, en er nog niets over had gelezen. Dus als een gemiddelde gewone TV kijker. Dan is het toch een totaal andere beleving moet ik zeggen.
  Trouwste user 2022 zondag 17 december 2000 @ 20:11:12 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_560766
Gelukkig heb ik vannacht de streams gezien, af en toe in een deuk gelegen. Koos met de broek op z'n knieën: "Jullie hebbe me te pakke"! Daarna het plafond dat naar beneden komt etc. Het is me daarom ook een raadsel dat we voor de tichste keer Stef Bos moeten aanhoren (zal wel bij Endemol onder contract staan). Ook de verkleedpartij had een commerciele bedoeling iets met Walt Disney waarschijnlijk. Maar ja, je raakt er aan gewend dat de prioriteiten bij BB anders liggen dan wij posters hopen.

Bianca:"OH Apeman, OH Apeman!!".

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 17 december 2000 @ 20:14:05 #7
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_560771
Dat zal dan hopelijk morgen nog wel komen.

Wat we er nu van te zien kregen was tenenkrommend. Ik moet nog wel effe kwijt dat Robin steeds meer op de camera's begint te spelen...dat moet hij niet doen.

pi_560781
quote:
Op 17 december 2000 19:57 schreef tanjalies het volgende:
Het is niet eenvoudig, maar ik heb me geprobeerd voor te stellen wat ik voor indruk over zou hebben over gehouden als ik geen streams zou hebben gezien, en er nog niets over had gelezen. Dus als een gemiddelde gewone TV kijker. Dan is het toch een totaal andere beleving moet ik zeggen.
Ik heb het mogen meemaken. Was op vakantie afgelopen week. Had geen streamverslagen van afgelopen week gelezen nog. Dus dit was voor mij de samenvatting van de week. Het viel me tegen.

Verder overkwam mij iets vreemds. Opeens liep Georgie door het beeld. Niets vreemds, zou je zeggen, maar ik was gewoon vergeten dat die jongen daar ook in huis zat. En dit is geen grapje!

  Trouwste user 2022 zondag 17 december 2000 @ 21:01:09 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_560834
quote:
Op 17 december 2000 20:26 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik heb het mogen meemaken. Was op vakantie afgelopen week. Had geen streamverslagen van afgelopen week gelezen nog. Dus dit was voor mij de samenvatting van de week. Het viel me tegen.

Verder overkwam mij iets vreemds. Opeens liep Georgie door het beeld. Niets vreemds, zou je zeggen, maar ik was gewoon vergeten dat die jongen daar ook in huis zat. En dit is geen grapje!


Tinkerbell, je vergist je; Georgieporgie zit niet meer in het huis,.... hij ligt inmiddels!
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 17 december 2000 @ 21:39:28 #10
1464 ART
FOK!member
pi_560896
quote:
Op 17 december 2000 19:57 schreef tanjalies het volgende:
Het is niet eenvoudig, maar ik heb me geprobeerd voor te stellen wat ik voor indruk over zou hebben over gehouden als ik geen streams zou hebben gezien, en er nog niets over had gelezen. Dus als een gemiddelde gewone TV kijker. Dan is het toch een totaal andere beleving moet ik zeggen.
Ook ik was de afgelopen week weg. Niets gezien, hapsnap gelezen, maar van wat ik heb gelezen zag ik geen snars terug. Niets bijvoorbeeld van de 'in beeld'-nominaties. Zelfs niets van Dees problemen hiermee. VOO maakte er een mooi-weer-show en een oh-wat-hebben-we-het-samen-toch-gezellig-show van. Viel zeer tegen.
Het is het Gesprek waar het om draait
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')