ik wil mijn gsm laten unlocken (ericsson t20s) en als het kan in leeuwarden e.o. of Groningen (stad). Wie weet er een leuk adresje voor mij??? btw, o2 sucks op dit gebied
quote:nee sorry, vergeten te vermelden, langer dan 1 jaar en prepaid, dus geen probleem, maar met o2 probeer ik het al 4 maanden!!!!!
Op woensdag 12 februari 2003 08:25 schreef modestus het volgende:
en je hebt je telefoon korter dan een jaar zeker?
quote:Tuurlijk..
Op woensdag 12 februari 2003 08:25 schreef modestus het volgende:
en je hebt je telefoon korter dan een jaar zeker?
quote:en dus het web formulier ingevuld... niet zo heel lang geleden stond er ook een 0900 nummer bij....mmm deze dus....
Op woensdag 12 februari 2003 08:28 schreef Man_Made_God het volgende:[..]
nee sorry, vergeten te vermelden, langer dan 1 jaar en prepaid, dus geen probleem, maar met o2 probeer ik het al 4 maanden!!!!!
code:Voor het verwijderen van de simlock is een code nodig. Hiervoor kun je contact opnemen met de klantenservice van O2. Vanaf één jaar nadat je een abonnement van O2 hebt kun je gratis de simlock laten verwijderen. In het eerste jaar kan de simlock ook verwijderd worden, tegen een vast bedrag van ¤160,87 incl. BTW. Klantenservice van O2 bereik je, voor abonnementen via 0800-4444444 (gratis) en voor prepay via 0900-1201200 (¤0,35 per minuut). De aanvraag kan ook ingediend worden door middel van het invullen van het O2 webformulier. Plaats in de toelichting van het webformulier de volgende gegevens:
* Naam en adresgegevens
* Imei-nummer (15 cijfers): staat vermeld op de witte sticker (onder de batterij) in je telefoon
* Simkaart nummer: staat op de achterkant van de Simkaart
* Mobiel telefoonnummer
* Type telefoonDe code voor het unlocken en de uitleg voor het verwijderen, ontvang je binnen 14 dagen na aanvraag thuis.
quote:nog leuker, heb het via de zakelijke markt van o2 gedaan, die mij hebben doorverbonden met prepaid (dan is het gratis ipv .. eurocent/min) en to make a long story short: zij gaan een brief schrijven naar o2 en dat moet ik ook doen over 2 weken, want ik had een unlockcode gekregen, maar die werkte niet.....*zucht*:?
Op woensdag 12 februari 2003 08:31 schreef modestus het volgende:[..]
en dus het web formulier ingevuld... niet zo heel lang geleden stond er ook een 0900 nummer bij....mmm deze dus
Ik weet niet of ik dit mag posten, ik merk het wel, maar vroeger kon je op de turkse markt (bij de zwarte markt) in beverwijk wel van die kraampjes vinden waar je je toestel kon laten unlocken...
[/voorzichtig mode]
quote:Klopt daar kan het. maar dan moeten ze helemaal naar beverwijk
Op woensdag 12 februari 2003 08:51 schreef C3La het volgende:
[voorzichtig mode]Ik weet niet of ik dit mag posten, ik merk het wel, maar vroeger kon je op de turkse markt (bij de zwarte markt) in beverwijk wel van die kraampjes vinden waar je je toestel kon laten unlocken...
[/voorzichtig mode]
quote:ThnX!!
Op woensdag 12 februari 2003 09:54 schreef Beavis het volgende:
Kijk anders hier maar even:
http://www.salesplaza.nl
klik op GSM Unlock/links en ziedaar, zoek maar uit....
quote:Ik heb laatst ook dat formulier ingevuld en binnen 3 weken zou ik de papieren opgestuurd krijgen maar het is nu al een maand gelden
Op woensdag 12 februari 2003 08:28 schreef Man_Made_God het volgende:[..]
nee sorry, vergeten te vermelden, langer dan 1 jaar en prepaid, dus geen probleem, maar met o2 probeer ik het al 4 maanden!!!!!
quote:Om de hoek bij het Cambuurplein in L'den zit een klein elektronica-zaakje wat dit volgens mij wel doet, probeer daar es...
Op woensdag 12 februari 2003 08:18 schreef Man_Made_God het volgende:
kan ik hier een vraag stellen over het unlocken van mijn gsm??? anders hoor ik het wel!ik wil mijn gsm laten unlocken (ericsson t20s) en als het kan in leeuwarden e.o. of Groningen (stad). Wie weet er een leuk adresje voor mij??? btw, o2 sucks op dit gebied
quote:Kijk, aan jou heb ik wat
Op woensdag 12 februari 2003 10:56 schreef Buurmannetje het volgende:[..]
Om de hoek bij het Cambuurplein in L'den zit een klein elektronica-zaakje wat dit volgens mij wel doet, probeer daar es...
tegenover het Aquariumhuis
quote:KLopt, koste vroeger een geeltje, weet niet wat het nu kost, want ik ben er in geen twee jaar meer geweest
Op woensdag 12 februari 2003 08:51 schreef C3La het volgende:
[voorzichtig mode]Ik weet niet of ik dit mag posten, ik merk het wel, maar vroeger kon je op de turkse markt (bij de zwarte markt) in beverwijk wel van die kraampjes vinden waar je je toestel kon laten unlocken...
[/voorzichtig mode]
quote:Over het plein (aan de ander kant dus) en dan links de hoek om langs de apotheek.
Op woensdag 12 februari 2003 11:22 schreef Man_Made_God het volgende:[..]
Kijk, aan jou heb ik wat
! Aquariumhuis: is dat aan de kant van het cambuurcafe of aan de kant van het cbr....:?
Maar waarom niet doorzetten bij O2? Gewoon schriftelijk verzoek, want na een jaar moeten ze dat toch gratis doen? Anders kost het je minstens 20euro.
quote:Ik weet niet hoor maar op de dinsdag markt bij R'dam blaak kost het ¤11 en dat zal het elders ook wel kosten
Op woensdag 12 februari 2003 19:46 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Anders kost het je minstens 20euro.
keuze: 10 keer bij O2 aan de lijn hangen en veel gezeur of een 'investering'van ¤11
Als je de search gebruikt kom je voldoende adressen tegen, ook bij jou in de buurt...
quote:beetje late reactie
Op vrijdag 21 maart 2003 12:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Je zou kunnen kijken bij www.simlockvrij.nl (Rotterdam) of www.unlockplaza.nl (Dordrecht)Als je de search gebruikt kom je voldoende adressen tegen, ook bij jou in de buurt...
quote:Hoezo ?
Op vrijdag 21 maart 2003 12:22 schreef rihago het volgende:[..]
beetje late reactie
quote:topic was van februari..
Op vrijdag 21 maart 2003 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Hoezo ?
quote:Oh, had ik over het hoofd gezien
Op vrijdag 21 maart 2003 12:29 schreef rihago het volgende:[..]
topic was van februari..
|
Forum Opties | |
---|---|