abonnement Unibet Coolblue
pi_557099
Waar gaat dit nog over?
Bijna 35000 posts over BB, waar gaat dit nog over??
Als ik de onderwerpen bekijk lijkt het haast zoeken naar...
Er gebeurt gewoon zo goed als niets.
Waar lullen we nog over vraag ik me af??
Sorry, maar het lijkt me dat er tig nieuwe forums aangemaakt kunnen worden, voor mijn part de Jerry Springer Show erbij, want in veel programma's gebeurt een hoop meer dan in het (op tv EN in dit forum)inmiddels al compleet uitgemolken BB.
Sorry voor mijn negativiteit, maar ik volg dit forum al lang en kom erachter dat ik dit eigenlijk al weken voor niets doe...

Nu kan iedereen mij lopen afzeiken aan de hand van voorgaande maar ik hoop meer op reacties die mij anders doen inzien.
pi_557104
quote:
Op 16 december 2000 02:24 schreef DeVille het volgende:
Waar gaat dit nog over?
Bijna 35000 posts over BB, waar gaat dit nog over??
Als ik de onderwerpen bekijk lijkt het haast zoeken naar...
Er gebeurt gewoon zo goed als niets.
Waar lullen we nog over vraag ik me af??
Sorry, maar het lijkt me dat er tig nieuwe forums aangemaakt kunnen worden, voor mijn part de Jerry Springer Show erbij, want in veel programma's gebeurt een hoop meer dan in het (op tv EN in dit forum)inmiddels al compleet uitgemolken BB.
Sorry voor mijn negativiteit, maar ik volg dit forum al lang en kom erachter dat ik dit eigenlijk al weken voor niets doe...

Nu kan iedereen mij lopen afzeiken aan de hand van voorgaande maar ik hoop meer op reacties die mij anders doen inzien.
Waarom wil je zo graag gecorrigeerd worden, DeVille ?

Misschien heb je wel gelijk - voor jouw perceptie dan...

  zaterdag 16 december 2000 @ 02:30:59 #3
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_557108
Ik zal je niet afzeiken en ook je beweegredenen om een topic te openen niet bekritiseren. Ik geef je alleen een tip: Gooi je computer met een wijde boog uit het raam. Heb je ineens heel veel tijd om te punniken of te elastieken, met je vriendinnen op straat, alhoewel het nu wel een beetje regenachtig is.
Maar je maakt wel een prachtig punt: waarom al tijden dit deel van het forum volgen en nooit eerder posten? Een gemiste kans!
Ben te zaai voor een signature
pi_557111
Ik wil helemaal niet gecorrigeerd worden.
En dan reageer ik maar:
Leuke pet , past goed bij het woord perceptie.
Zo. Kan hier dadelijk ook weer zo een mooi blinkend slotje op!
  † In Memoriam † zaterdag 16 december 2000 @ 02:34:49 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_557116
Ik zou natuurlijk kunnen proberen je te overtuigen waarom BB toch boeiend genoeg is om er in ieder geval over te posten, positief of negatief.

Maar daar heb ik eigenlijk geen zin in. Afzeiken is inderdaad gemakkelijker. Ik begin een beetje moe te worden van die betweterige newbees die hier even 'n postje komen plaatsen dat ze er nix aanvinden of 'n beetje in het luchtledige komen oh-en.

Iets lezen of zelf ergens inhoudelijk op reageren is er meestal niet bij. Ga maar lekker naar Jerry kijken. Doei!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_557156
Cynix is de familie pitbull!!

  zaterdag 16 december 2000 @ 03:07:55 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_557162
Daar begint het idd op te lijken
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 16 december 2000 @ 03:09:11 #8
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_557164
quote:
Op 16 december 2000 03:02 schreef Coos het volgende:
Cynix is de familie pitbull!!


En dat juicht Roache met volle overtuiging toe! Pitbullen die slappe hap!! En maar hopen dat er in het jaar 2727 nog steeds geen slot zit op het meest constructieve-meest bijdragend aan de discussie- achtige topic allertijden, dan al met 15.678.988.456.309 reply's and counting....

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 16-12-2000 03:13]

Ben te zaai voor een signature
  † In Memoriam † zaterdag 16 december 2000 @ 03:11:36 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_557170
Dank je Coos. Ik voel me 'n stuk flexer nu. 't Lucht míj in ieder geval op.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_557171
Tja die newbees he, tis een plaag. Maar then again, issut toch wel gek om met horden tegelijk te reageren op een stel psychisch instabiele branieschoppers. Of niet of wel?
Je weet het vaak soms nooit

pi_557175
Beste DeVille, het is gewoon je vraagstelling.

Lijkt 'n beetje op: een kerk binnenlopen en roepen: waarom zitten jullie allemaal nou te bidden ?
Of een bioscoop ingaan en zeggen: waarom kijkt er haast niemand achterom ?

Probeer het nog 'ns, we zijn allemaal ooit begonnen hier

  zaterdag 16 december 2000 @ 12:57:22 #12
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_557537
Mooie metafoor Moor
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_557567
Waar dit nog over gaat ?

Gewoon, plaats een aantal mensen in een huis en probeer ze zover te krijgen dat ze er zin in hebben om een BN'er te worden door ze over te halen (en daar is weinig voor nodig, immers zij willen alleen maar al te graag in de picture staan) dat ze zich in alle posities (met of zonder kleding) laten zien, zodat je prachtige foto;s hebt n.a.v een programma. Ook kun je er een verkleedkist naar binnen schuiven,immers, klerenmaken dé man, en met een glamourjurk of duur kostuum voel je jezelf al helemaal d♪ ster van de mini-playbackshow(kijk die koppies glunderen op de foto's en het archiefmateriaal, zie je nu wel, ze vinden het prachtig!!, Ze genieten!!)

(en denk je nu werkelijk dat er bij het advies met de fotosessies 1 minuut was van: He medebewoners, we hebben nu wel erg veel vontact met de buitenwereld , zullen we nee zeggen? Nee hoor, het enige wat de BN'ers denken is:Wow, we krijgen tips van échte fotograafjes, we ZIJN beroemd (of worden dat in de toekomst)

Geef hen schuimrubberen pakken in de vorm van inlegkruisjes/tampons/bierblikjes/pipo's en ze zullen deze, in het kader van een weekopdracht OOK 5 dagen zonder morren dragen..

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')