abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 december 2000 @ 18:51:45 #1
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_556041
En vast...
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_556070
Desiree: Nou, degenen waar ik dan goed mee op kan schieten...............
zijn nou degenen.............
die me de grootste teleurstelling geven...

Ze heeft het toch niet over Robin en Koos, hè?!

pi_556109
Fijn zo'n herhaling van het minst interessante deel van gisteren en Desirée die zit te mekkeren over dat de anderen nou een keertje hebben gedaan wat zij al de hele tijd noet. Wilde ze geen exit ?
  vrijdag 15 december 2000 @ 19:43:34 #4
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_556184
Desiree houd er dus van als mensen haar hard aanpakken. Ze houd niet van zachte heelmeesters. Als je grof tegen haar doet dan zit je goed, denk je lief te moeten doen dan zit je fout.
pi_556217
voor de tweede maal op rij..de HIEKE show.
pi_556317
quote:
Op 15 december 2000 18:59 schreef Kozzmic het volgende:
Desiree: Nou, degenen waar ik dan goed mee op kan schieten...............
zijn nou degenen.............
die me de grootste teleurstelling geven...

Ze heeft het toch niet over Robin en Koos, hè?!


Wel over Koos, niet over Robin.
Van Hieke en Robin verwachtte ze wel een nominatie, van de 3 anderen niet, waarbij ze expliciet Bianca en Sjors noemde.Van Koos gaf ze niet aan waarom ze het niet verwacht had, maar omdat ze het van de 3 personen behalve H. en R. een teleurstelling vond vindt ze het van Koos dus ook jammer.
Toch vreemd dat ze de nominatie van Koos een teleurstelling vond, terwijl ze hem voor de tweede keer, als zijnde ouwe zeur, genomineerd heeft. Ze is soms moeilijk te snappen.
(georgie heeft ze samen met Kim toch ook genomineerd!)
Conform, Comply, Obey
pi_556695
Ze zeikt nu ook de hele tijd dat het niet leuk meer is sinds Kim weg is. Wie was het die dat paartje nomineerde? Kim zelfs met 2 punten maar nu Georgie hetzelfde bij haar doet, is het niet eerlijk?

Weet je wat ik mooi vond?
Dezeuree heeft het er over dat mensen (Bianca) het nu goed proberen te maken wat ze gezergd hebben tijdens nominaties, daarna zie je haar met Koos op de bank, zelf haar nominatie naar Koos goed te praten!

  Moderator vrijdag 15 december 2000 @ 23:46:43 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_556769
quote:
Op 15 december 2000 22:51 schreef itsme het volgende:
Ze zeikt nu ook de hele tijd dat het niet leuk meer is sinds Kim weg is. Wie was het die dat paartje nomineerde? Kim zelfs met 2 punten maar nu Georgie hetzelfde bij haar doet, is het niet eerlijk?
En bovendien moet Kim ook niets meer van haar hebben. Kim heeft sinds ze het huis uit is al meerdere malen gezegd dat het stemgedrag van Desiree haar zeer heeft teleurgesteld. "Ze stemt altijd op twee mensen die het goed met elkaar kunnen vinden."

Is BB dan toch niet het nieuwe leven (en de streep onder haar oude leven) wat Deesje zich had voorgesteld? Pff.. leedvermaak is eigenlijk ook niet op z'n plaats hier, het is voornamelijk zielig.
Maar als ze wil... de boeren met meerdere hectares grond staan in de rij. Desiree als een soort 'Poolse Bruid', in Nieuw-Scheemda of Hoogezand-Sappemeer, misschien nog niet zo'n slecht idee!

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_556785
hehe... het is toch volstrekt logisch dat D steeds probeert om mensen die iets met elkaar hebben uit elkaar te stemmen, kan ze namelijk niet tegen. Want het betekent dat er maar liefst TWEE mensen minder zijn om tegenaan te zeiken. En als ze er eentje weg kan werken heeft ze meteen weer iemand die wel wil praten met 'r. Helaas voor die persoon dan dat het praten vooral over Desirée moet gaan, maar dat is voor Desirée nog niet eens van ondergeschikt belang.

Voorstel voor de BB redactie, bij het aankondigen van de stemming volgende week André Hazes draaien met 'Eenzame Kerst', levert mooie plaatjes op. Wel een extra grote doos tissues voor Desirée. Maar ik glimlach nu al bij het idee.

pi_557030
quote:
Op 15 december 2000 23:57 schreef HiZ het volgende:
hehe... het is toch volstrekt logisch dat D steeds probeert om mensen die iets met elkaar hebben uit elkaar te stemmen, kan ze namelijk niet tegen. Want het betekent dat er maar liefst TWEE mensen minder zijn om tegenaan te zeiken. En als ze er eentje weg kan werken heeft ze meteen weer iemand die wel wil praten met 'r. Helaas voor die persoon dan dat het praten vooral over Desirée moet gaan, maar dat is voor Desirée nog niet eens van ondergeschikt belang.

Voorstel voor de BB redactie, bij het aankondigen van de stemming volgende week André Hazes draaien met 'Eenzame Kerst', levert mooie plaatjes op. Wel een extra grote doos tissues voor Desirée. Maar ik glimlach nu al bij het idee.


Wat zijn we weer goed in het 'tot de grond toe afbranden' maar dan vooral van de zwaksten. Dees krijgt volgens mij veel te veel 'credit' van berekendheid in deze en andere topics. (Niet speciaal jouw quote hier als voorbeeld daarvan, HiZ, maar meer algemeen bedoeld t.a.v. de uitingen/aannames over D.)

Vreemd eigenlijk, dat zovelen per sé logica wensen te vinden in Desiree's uitlatingen en houdingen. Ziet dan niemand dat het hier puur om gevoels-reacties gaat, soms van de ene seconde op de andere wijzigend ?
En is dat dan soms verboden ? Of amoreel ? Of unfair play ?

Wie heeft trouwens ooit bedacht, dat nomineer-motivatie op grond van blijvende sympathie of antipathie moet gebeuren ?
Bianca ? (die doet het nl. aardig consequent)

Ed was al veel inventiever: nomineerde Koos en Annette bv. ooit, omdat hij 'er niks meer kon uithalen'. Het leek een impliciete motivatie van : ik wil graag kijkvoer maken, en dat lukt me met hen niet meer, althans zo vatte ik het toen op. Niet krenkend dus naar die twee toe, gewoon: ik kan er niks meer mee.
Hoeveel anderen hebben er ooit inventief met de mogelijkheden van motivering omgesprongen ? Bv. Ik motiveer die en die, omdat ik dat vannacht zo gedroomd heb, een Innerlijke Stem het me zei, bla, bla. Als je dat 3 minuten volhoudt, zegt Beau al gauw : "begrepen, de volgende !" om maar van je af te zijn.

Maar nee hoor, er moet een rancune bedacht worden. Is het dan zo gek als D. zich daardoor eerst laat meeslepen, en dan achteraf tegen Koos zegt: "'kweet ook nie waarom ik dat deed !" ?

[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 16-12-2000 01:48]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')