abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 15 december 2000 @ 04:03:20 #1
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_554023
Streamquote :
quote:
H. komt er bij
Zij laat het papiertje zien wat zij van Fahrid heeft gekregen, en leest stukjes voor van wat Fahrid voor iedereen heeft geschreven.
De camera zoomt in...

Over :
D. : respekt en moet eens naar Friesland komen. Ze staan daar in de rij.
G. : barman, oude mannenverslinder, en heb met je vader een biertje gedronken
K. : met Els gesproken, een lekker ding
R. : met broertje gepraat, en wat een leuke zuster heb je trouwens
B. : ook wij moeten eens babbelen, je bent neutraal en lief
Tevens 'prettige kerstdagen' wordt er gewenst

Ook laat H. een foto zien


Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 15 december 2000 @ 04:34:33 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_554033


Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_554070
Onthullend briefje
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  vrijdag 15 december 2000 @ 08:54:18 #4
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_554115
Wil die man van zijn vriendin sf ofzow. Dit had toch wel wat persoonlijker gekund.
  Moderator vrijdag 15 december 2000 @ 09:44:59 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_554174
quote:
Op 15 december 2000 08:54 schreef marky het volgende:
Wil die man van zijn vriendin sf ofzow. Dit had toch wel wat persoonlijker gekund.
Ik vind het wel stijlvol eigenlijk, dat hij in het briefje aan elke bewoner een paar woorden wijdt, en niet alleen aan zijn Hieke.

En al te persoonlijk kun je zoiets niet maken natuurlijk, tenzij je het met de rest van Nederland wilt delen.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 15 december 2000 @ 10:22:42 #6
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_554290
Kortom, de redactie van BB WIST van dit briefje......
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
  vrijdag 15 december 2000 @ 10:36:34 #7
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_554336
Juist sashimi !

In zijn briefje heeft Fahrid vermeld dat hij zich aan regels te houden had. M.a.w. BB wist hier van.

Het blijft natuurlijk wel merkwaardig dat dit heeft mogen gebeuren.
Ook in het licht van het briefje van Ed naar Robin, waar nogal panisch over gedaan werd onder de bewoners.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_554841
quote:
Op 15 december 2000 04:34 schreef Sanne het volgende:


Sorry hoor, maar VOO en Hieke maken mij niet wijs dat deze keurige ongeschonden niet verfrommelde foto's en het nette (in 4-en gevouwen) briefje HET briefje is wat Hieke gisteren in haar hand gefrommeld kreeg, daarvoor ziet het er uitgevouwen toch TE netjes uit en zijn de foto's te netjes

Leuk dat Voo Hieke helpt om het Echte briefje te verdoezelen

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  vrijdag 15 december 2000 @ 13:21:55 #9
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_554865
Tsjonge, goede opmerking Xamira !!
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_555985
Zou het niet kunnen dat de foto's en briefje in het handvat van het boeketje gerold waren?
Misschien zelfs met een harder kokertje eromheen. In dat geval kunnen de foto's er nog redelijk ongekreukt uitzien behalve een beetje opgekrult aan de randen. Gezien de foto's lijkt het daar op.
Ach, t'is maar een gedachte.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  vrijdag 15 december 2000 @ 18:26:11 #11
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_555989
Ik heb de show van gisteren op video opgenomen. En heb nog eens goed gekeken. Het was geen klein briefje wat ze kreeg maar gewoon een redelijk grote enveloppe. Dus de redaktie moet dit geweten hebben.
  vrijdag 15 december 2000 @ 19:32:58 #12
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_556155
quote:
Op 15 december 2000 18:26 schreef marky het volgende:
Ik heb de show van gisteren op video opgenomen. En heb nog eens goed gekeken. Het was geen klein briefje wat ze kreeg maar gewoon een redelijk grote enveloppe. Dus de redaktie moet dit geweten hebben.
Inderdaad Marky, vandaag zag je het ook nog een keer in de uitzending.. alles heel duidelijk in beeld, gewoon een envelop.... tja dat mag dus ook al.. nix niet stiekum op toilet lezen
het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')