abonnement Unibet Coolblue
pi_553392
ZE HADDEN HET OVER 100EN LIEFDESBRIEVEN VOOR DESIRéE!!!!

Maar dat was overdreven, ik had er immers maar 98 verstuurd.

  vrijdag 15 december 2000 @ 00:01:06 #2
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_553470
mirrorman...
Gelukkig maar, volgende week komt ze thuis, mag je ze rozen sturen: 98 wat mij betreft.

(ze zal wel moeten pruilen omdat ze zich eraan prikt, maar goed)

het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  vrijdag 15 december 2000 @ 00:09:58 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_553515
Ik wist dat jij het was!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 15 december 2000 @ 00:13:18 #4
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_553530
Lieve Mirrorman,

Ik mag je graag en ik wil niet heel hard zijn, maar ik denk dat je je moet gaan voorbereiden op het feit dat je vanaf volgende week D. niet meer dagelijks kunt bekijken! Doe jezelf en ons een plezier: Zorg dat je bij haar uittocht donderdag aanwezig bent en werp je voor haar voeten. Ik weet zeker dat Dees hiermee erg blij zal zijn en het publiek niet minder.

Dis ga je voorbereiden.....

pi_553545
quote:
Op 15 december 2000 00:13 schreef Thorka het volgende:
Lieve Mirrorman,

Ik mag je graag en ik wil niet heel hard zijn, maar ik denk dat je je moet gaan voorbereiden op het feit dat je vanaf volgende week D. niet meer dagelijks kunt bekijken! Doe jezelf en ons een plezier: Zorg dat je bij haar uittocht donderdag aanwezig bent en werp je voor haar voeten. Ik weet zeker dat Dees hiermee erg blij zal zijn en het publiek niet minder.

Dis ga je voorbereiden.....


Lijkt me een goed plan, ga ik er heen met 98 rozen en vraag haar moeder of ik haar hondje aangelijnd bij me mag hebben. Ik heb mijn toekomstige schoonmamma trouwens net ook al op TV gezien en heb wel zoiets van:

"Getsie, zo gaat Dees er toch niet uit zien?"

Herman Finkers zou zeggen het is een LIEVE vrouw. Erg lief mens. Maargoed dat houdt me niet tegen want Desirée heeft van die poezelige voetjes.

Ik ben wel gek op haar.

Gezallich!!!!

pi_553592
Haar moeder had het er al over dat er in die brieven o.a. "hectaren landgoed" worden genoemd. Kortom, volgens mij hebben er al aardig wat eenzame rijke mannetjes gereageerd. Nu lijkt Dees me wel een "ja ik wil een miljonair" typje, dus misschien kun je ergens een nep rolex versieren die je dan bij het aanbieden van de rozen even laat blinken. Dan ben je de concurrentie alweer een stappie voor
Verder valt Dees volgens mij op dikke lippen, dus als je morgen naar Scheveningen gaat kunnen ze er nog voor donderdag wat collageen inpompen.
Dan wordt het wel wat
Conform, Comply, Obey
pi_553691
Mirrorman, je moet haar a.s. donderdag gewoon als eerste manopwachten bij het hek... succes verzekerd!!!!

Maar ben je nou nog niet op haar uitgekeken???

O+. Ripley. O+.
pi_554667
EEN NEP-ROLEX DUS....

*noteerd*

Kan ik iemand zijn of haar Mercedes en iemand zijn maatkostuum lenen?

Echt wel dat dit gaat lukken....

* MiRRoRMaN koopt meteen een staatslot

pi_554753
quote:
Op 15 december 2000 00:16 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Lijkt me een goed plan, ga ik er heen met 98 rozen en vraag haar moeder of ik haar hondje aangelijnd bij me mag hebben.
Misschien een idee om aangelijnd zelf haar hondje te spelen?
Volgens mij is D zo wanhopig zoekende dat het haar toch niet uitmaakt, een hond een man...als het maar beweegt en warmte geeft en tegen haar aan komt liggen om haar poezelige voetjes te verwarmen
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 15 december 2000 @ 13:47:06 #10
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_554956
quote:
Op 15 december 2000 00:16 schreef MiRRoRMaN het volgende:
"Getsie, zo gaat Dees er toch niet uit zien?"
Wat zou daar erg aan zijn? Nu ziet ze eruit als Bart de Graaff met make-up en een blonde pruik

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_555064
quote:
Op 15 december 2000 12:45 schreef golfer het volgende:
Misschien een idee om aangelijnd zelf haar hondje te spelen?
Volgens mij is D zo wanhopig zoekende dat het haar toch niet uitmaakt, een hond een man...als het maar beweegt en warmte geeft en tegen haar aan komt liggen om haar poezelige voetjes te verwarmen
Mag ik ook tegen haar been op rijden dan?

*lol* Sjees die was ranzig, zelfs voor mij.

pi_555086
waarom hypnotiseer je haar niet met je ogen

Maar dat meisje dat naast je staat (in het fotoalbum) ziet er veel leuker uit dan desiree

pi_555862
quote:
Op 15 december 2000 14:25 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Mag ik ook tegen haar been op rijden dan?
*Hijgh**Hijgh*
*KEF**KEF*
pi_555997
quote:
Op 15 december 2000 14:31 schreef bonnie het volgende:
waarom hypnotiseer je haar niet met je ogen
Dat is inderdaad ook een optie. Wie weet werkt het en wordt ze spontaan nat.
quote:
Op 15 december 2000 14:31 schreef bonnie het volgende:
Maar dat meisje dat naast je staat (in het fotoalbum) ziet er veel leuker uit dan desiree
Thnx.
pi_557379
Omhoog met die Sloerie.
  zaterdag 16 december 2000 @ 12:39:56 #16
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_557514
he Mirrorman, heb je al gelezen dat er al drie weken rozen voor Dees worden bezorgd... en dat ze jou niet eens de credits geeft, maar dat ze zelf denkt dat ze van Bart zijn? Ik zou er eens een kaartje bij doen, dan wordt het duidelijk. Feit blijft dat ze door deze opmerking wel weer gewoon in het huis blijft omdat ze zich geliefd voelt.. is het niet binnen danwel buiten het huis.

Gelukkig weten wij dat er iemand voor haar klaar staat als ze het huis verlaat. Mirrorman met de laatste 2 rozen!!

het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  zaterdag 16 december 2000 @ 12:49:01 #17
7054 Beertje
Niets is wat het lijkt....
pi_557525
Beste MiRRoRMaN!
Als ik jouw was zou ik vanavond al naar Almere scheuren, ik heb zo'n raar voorgevoel, dat jouw Desi het huis "vanavond" zal gaan verlaten. Mocht dit nu toch niet het geval zijn, wil je dan donderdag bij het hek, even met je "geile oogjes" DIEP in de camera kijken, dan zwaai ik even terug, en roep dan tegen mijn vrienden, "Kijk DAT is nou de Mirrorman, een van de weinige mannen in Nederland, die een natte plasser krijgt van Dees
XXXBeertje
niet aaien!
pi_557535
Beertje, beertje,

Ik vind je taalgebruik wel erg ver gaan. Ik zit niet direct op een N P van Mirrorman te wachten.

  zaterdag 16 december 2000 @ 13:03:46 #19
215 misterDre
Paint it black!
pi_557546
quote:
Op 16 december 2000 12:55 schreef tanjalies het volgende:
Beertje, beertje,

Ik vind je taalgebruik wel erg ver gaan. Ik zit niet direct op een N P van Mirrorman te wachten.


Die natte plasser is ook niet voor jou bedoelt!
pi_557563
Dat weet ik wel. Maar mirrorman een natte ..... en Dees is combi die mij spontaan mijn heerlijke botermham met gebakken ei heeft doen laten staan.
  zaterdag 16 december 2000 @ 13:23:11 #21
215 misterDre
Paint it black!
pi_557594
  zaterdag 16 december 2000 @ 13:45:18 #22
7054 Beertje
Niets is wat het lijkt....
pi_557631
Precies MisterDre! Ik vroeg hem alleen maar eventjes te kijken met zijn...oogjes IK WIL NIET EENS ZIJN NP ZIEN (alhoewel WEL leuk voor de kijkcijfers)

Beste Tanjalies, eet toch maar lekker op dat broodje, want zoals je weet werkt zo'n eitje zeer potentie verhogend! En ik zeg altijd maar zo; Liever 1 NATTE PLASSER in de hand, dan 10 in je kont.
XXX Beertje

niet aaien!
pi_557641
Beertje,

Ben je soms getrouwd met mirrorman, ik zou het gezien je taalgebruik bijna gaan denken. Of is je man soms vaak van huis, dan wel heeft hij afspraken waardoor je zelf veel te kort komt.

P.s. Mijn eitje is door mijn hamstertje Peter al op gegeten.

  zaterdag 16 december 2000 @ 14:24:19 #24
7054 Beertje
Niets is wat het lijkt....
pi_557698
Tanjalies, ik geef mij over....

Ik ben idd de vrouw van...en kom errug veel tekort, alleen vanacht in bed kreeg ik frisse moed, hij reed tegen mijn been aan, en kreunde wat...... maar toen mompelde hij plotseling, JODY AF, AF JODY, tja, dat vond ik weer iets minder.

Er is trouwens nog een bekend gezegde" HEET IN DE MOND, KOUD IN DE KONT! Laten wij het daar maar op houden!
Veel XXX aan je hamstertje,
Beertje

niet aaien!
pi_558050
quote:
Op 16 december 2000 14:24 schreef Beertje het volgende:
"HEET IN DE MOND, KOUD IN DE KONT!"
Dat zei mijn opa (God hebbe zijn ziel) ook altijd! En het is de waarheid....

Ik zal eens even kijken of ik vanavond gewoon een vacatureformulier bij de laatste paar rozen kan doen voor in het Bordeel.

Mag ze lekker voor me komen werken.

Gezallich!!!!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')