abonnement Unibet Coolblue
pi_553052
En vast...
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_553069
Leuke IKEA meubels daar in Noorwegen
pi_553085
O my God, de verassing heeft met Bianca te maken, Demmm.

Zouden ze een lekkere Honeybun voor d'r hebben?

O Lordy Lordy, het is hete kip.

  donderdag 14 december 2000 @ 22:55:56 #4
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_553122
Ze krijgen zelf ook de nominaties te zien!!!

Dat vind ik nou eens een leuke verrassing

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  † In Memoriam † donderdag 14 december 2000 @ 22:56:18 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_553123
Eerlijk is eerlijk, ze heeft 'n lieve meelevende moeder. Ze wil zo graag weer eens met haar dochter knuffelen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator donderdag 14 december 2000 @ 22:56:24 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_553124
De bewoners krijgen elkaars nominaties te zien!!!!! DIT IS WREEEEEEED!!!!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_553137
Meelevend???
quote:
Niet huilen anders moet ik ook huilen!
Heel meelevend.
pi_553145
quote:
Op 14 december 2000 22:56 schreef Gert het volgende:
De bewoners krijgen elkaars nominaties te zien!!!!! DIT IS WREEEEEEED!!!!
Hehehe....dat hadden ze al vanaf de eerste nominatie moeten doen !
  † In Memoriam † donderdag 14 december 2000 @ 23:07:42 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_553183
Desiree krijgt de wind van voren!
Niet te filmen, die loopt zo nog jankend naar huis. Haar wereld moet nu helemaal ingestort zijn. Bijna door iedereen genomineerd!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_553206
Ferdi had zijn voorspelling op internet gezet. Waar?
  Moderator donderdag 14 december 2000 @ 23:12:22 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_553212
Itsme, wat is je budget om op Dezeug-ree te bellen?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_553225
Desiree Baaaaaaaalt

en ik vind het heerlijk om te zien.

pi_553234
Wel lachen dat gezicht van Desiree toen Robin haar twee punten gaf
*** I have this condition ***
  donderdag 14 december 2000 @ 23:18:08 #14
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_553248
Farid en Els staan al bij het bakje van Esther klaar..een dubbel huwelijk..???
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
  donderdag 14 december 2000 @ 23:25:34 #15
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_553292
Die Bianca... (zware stem tegen Robin !!)
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_553315
Nou nu ga ik echt bellen Gert!, heb ik dus nog nooit gedaan.
Maar iets anders. het klopte dus niet he, Hier op fok stond dat Koos had gezegd op Hieke en Dees gestemd te hebben. Heeft Koos gelogen tegen Georgie? of foutje van de streamer?
pi_553318
quote:
Op 14 december 2000 23:18 schreef _joepie_ het volgende:
Farid en Els staan al bij het bakje van Esther klaar..een dubbel huwelijk..???
Ze zeggen toch duidelijk dat er één bewoner verrast wordt...
pi_553329
Tralalalala... Geen invloeden van buitenaf... Tralalalala...
  donderdag 14 december 2000 @ 23:37:52 #19
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_553343
Het BB woordenboek op de redaktie.

GEEN `zelfstandig nw` zoveel mogelijk; zie ook, alleen maar, uitsluitend.

  donderdag 14 december 2000 @ 23:40:16 #20
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_553355
ok, help.. wat zei renegate man tegen hieke??? (drie keer fluisterend in het oor??)
het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
pi_553360
quote:
Op 14 december 2000 23:40 schreef alba het volgende:
ok, help.. wat zei renegate man tegen hieke??? (drie keer fluisterend in het oor??)
geen idee, maar het was wel meer dan "ik houd van jou en ik blijf je trouw"
  donderdag 14 december 2000 @ 23:42:26 #22
215 misterDre
Paint it black!
pi_553364
quote:
Op 14 december 2000 23:15 schreef Herman het volgende:
Wel lachen dat gezicht van Desiree toen Robin haar twee punten gaf
  Moderator donderdag 14 december 2000 @ 23:45:54 #23
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_553383
quote:
Op 14 december 2000 23:35 schreef Kozzmic het volgende:
Tralalalala... Geen invloeden van buitenaf... Tralalalala...
Zucht.. jahaaaaaaa!!! (dit istochleu-heuk! )
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_553386
goed wie heeft wie dan genomineerd ?en waarom, dat zie ik nergens
pi_553390
Ik heb de video laten meelopen en zonet ff teruggekeken en vooral geluisterd. Farid zei tegen Hieke 'geef me zo een hand' en vervolgens 'ik geef je zodirect iets in je hand'. Tot slot zei hij fluisterend 'Lees vanavond maar, alles komt goed'. Zou het over Ferdi gaan?!
pi_553395
Berney kijk eens in het Laatste nominatie topic pagina 4
pi_553400
Overigens was er toch géén sprake van een huwelijksaanzoek...? Of heb ik iets gemist?
  donderdag 14 december 2000 @ 23:52:34 #28
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_553418
quote:
Op 14 december 2000 23:31 schreef itsme het volgende:
Nou nu ga ik echt bellen Gert!, heb ik dus nog nooit gedaan.
Maar iets anders. het klopte dus niet he, Hier op fok stond dat Koos had gezegd op Hieke en Dees gestemd te hebben. Heeft Koos gelogen tegen Georgie? of foutje van de streamer?
Moeten we een inzamelingsaktie voor je op touw gaan zetten zodat je je tel. rekening kan betalen.
  donderdag 14 december 2000 @ 23:53:02 #29
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_553420
Nee geen huwelijksaanzoek, wel een overwinning op punten, wel 100000000000.
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
pi_553430
quote:
Op 14 december 2000 23:40 schreef alba het volgende:
ok, help.. wat zei renegate man tegen hieke??? (drie keer fluisterend in het oor??)
Je zegt het zelf al in je Sig.

*Sowwy, beetje flauw..

  donderdag 14 december 2000 @ 23:55:37 #31
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_553437
quote:
Op 14 december 2000 23:47 schreef The_Vipe het volgende:
Ik heb de video laten meelopen en zonet ff teruggekeken en vooral geluisterd. Farid zei tegen Hieke 'geef me zo een hand' en vervolgens 'ik geef je zodirect iets in je hand'. Tot slot zei hij fluisterend 'Lees vanavond maar, alles komt goed'. Zou het over Ferdi gaan?!
Ik verwacht dat de bb-redactie als op een lagere school dwingt om Hieke het briefje voor te laten lezen.
Redactie: "Hieke wat stond er op het briefje, lees maar voor"
Hieke (stamelend met rood hoofd): "Farid is gek op Hieke, hihihihi"

[Dit bericht is gewijzigd door alba op 14-12-2000 23:57]

het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
pi_553438
quote:
Op 14 december 2000 23:47 schreef The_Vipe het volgende:
Ik heb de video laten meelopen en zonet ff teruggekeken en vooral geluisterd. Farid zei tegen Hieke 'geef me zo een hand' en vervolgens 'ik geef je zodirect iets in je hand'. Tot slot zei hij fluisterend 'Lees vanavond maar, alles komt goed'. Zou het over Ferdi gaan?!
Als dat waar zou zijn en de BB redactie het ook hoort, zou Hieke dan misschien het huis uit worden gezet vanwege het verbergen van info die ze van buitenaf heeft gekregen?

Zou wel een stunt zijn.

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_553448
waarom die voorkeursbehandeling voor hieke?

volgens mij zijn robin en georgie aan de beurt
begin me te ergeren aan het gemanipuleer van de regie, ze hadden hier nooit aan moeten beginnen

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_553458
quote:
Op 14 december 2000 23:57 schreef the-O het volgende:
waarom die voorkeursbehandeling voor hieke?

volgens mij zijn robin en georgie aan de beurt
begin me te ergeren aan het gemanipuleer van de regie, ze hadden hier nooit aan moeten beginnen


Op DIT moment van de streams zegt Robin ook "waarom doen ze voor mij nooit iets ?"
  donderdag 14 december 2000 @ 23:59:04 #35
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_553459
quote:
Op 14 december 2000 23:57 schreef the-O het volgende:
waarom die voorkeursbehandeling voor hieke?
De redactie had nog wat goed te maken bij Farid voor zijn komst naar de studio, op het moment dat Ferdie eruit ging?

[Dit bericht is gewijzigd door alba op 14-12-2000 23:59]

het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
pi_553463
Hetgeen wat Farid tegen Hieke gezegd heeft klopt wel degelijk. Mijn video liegt NIET. Kijk anders maar naar de herhaling met het geluid iets harder, Farid fluistert volgens mij namelijk recht in de microfoon, en verder is er weinig ruis dus alles is goed te verstaan. Voor de streamers is het nu dus zaak Hieke in de gaten te houden. Ongezien kan ze zoiets toch nooit lezen? (of ze moet het IN de bruidsjurk doen natuurlijk) Ik verwacht wel dat ze snel de dagboekkamer in wordt geroepen, want dit kan de redactie van Veronica nooit zijn ontgaan. (of zijn ze daar wel zo stom?)

[Dit bericht is gewijzigd door The_Vipe op 15-12-2000 00:02]

pi_553468
Klopt ik luister ook net naar de video en hoor Gerid 2 keer zeggen dat hij haar zo iets in haar hand gaat geven en Hieke begrijpt het eerst niet. Huh? wat zegt ze.
Zeker weten dat VOO dit ook heeft gehoord. Ben benieuwd.
pi_553492
quote:
Op 14 december 2000 23:07 schreef Cynix ® het volgende:
Desiree krijgt de wind van voren!
Niet te filmen, die loopt zo nog jankend naar huis. Haar wereld moet nu helemaal ingestort zijn. Bijna door iedereen genomineerd!
Jeetje wat zielig voor Dees!!!, dit moet echt 1 van de rotste avonden in haar toch al treurige leven zijn
1) 7 punten met motivatie die grof gezegd neerkomt op >achterbaks
2) Beeldschone Hieke die alles heeft wat Desiree zo graag wil en meer,is DE ster als mooie princessenbruid (in echte modeschows krijgt het mooiste en favoriete model die eer)
3) Daarna wordt het feit dat Hieke ALLES heeft (in de ogen van Dees dan) ook nog eens ingevreven als lekker ding Farid (sorry, maar ik vinnum wel knap) haar de liefde verklaard. Het is Dees nu ook duidelijk dat zelfs aanbidder Ferwdi geen roet in het eten heeft gegooid. Ferwdi was de toegestane kers op Hiekes toetje met slagroom.

Dees zal wel zwaar balen, ze keek dan ook zwaar sjaggerijnig toen ze het huis in liep terwijl de anderen blij waren met het bezoek van Farid. Ze heeft d'r minder leuke kanten, maar deze avond is echt zielig voor d'r, ze zal ziek zijn van jaloezie op Hieke voor zo ver ik Dees ken Als door de trouwjurk Dees's scheidingstrouma ook weer eens naar boven komt is de ellende helemaal compleet, ik hoop maar dat ze het aankan allemaal.....

Conform, Comply, Obey
pi_553501
BB mag de regels te allen tijde maken of breken.
So be it; heb ik me eerder al bij neergelegd en dat kijkt toch een stuk prettiger.

Dit ging mij wel wat te ver; want WAAROM was dit??
Als hij haar nou nog ten huwelijk had gevraagd, maar alleen voor wat kopkluiven en geknuffel met mama?
En zo vlak na de video van Indy, het is mij een raadsel.

pi_553508
quote:
Op 14 december 2000 23:59 schreef The_Vipe het volgende:
Hetgeen wat Farid tegen Hieke gezegd heeft klopt wel degelijk. Mijn video liegt NIET. Kijk anders maar naar de herhaling met het geluid iets harder, Farid fluistert volgens mij namelijk recht in de microfoon, en verder is er weinig ruis dus alles is goed te verstaan. Voor de streamers is het nu dus zaak Hieke in de gaten te houden. Ongezien kan ze zoiets toch nooit lezen? (of ze moet het IN de bruidsjurk doen natuurlijk) Ik verwacht wel dat ze snel de dagboekkamer in wordt geroepen, want dit kan de redactie van Veronica nooit zijn ontgaan. (of zijn ze daar wel zo stom?)
Lezen in de wc en vervolgens doorspoelen moet toch niet zo moeilijk zijn dacht ik?
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  vrijdag 15 december 2000 @ 00:08:41 #41
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_553509
En nu maar hopen dat Dees vanavond een wijntje neemt, dan kotst ze straks zo Hieke achter dat kippenhok.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_553519
Lezen op de WC is toch ook geen optie? Daar hangt toch óók een camera? Oke, ze zenden het dan wel niet uit (gelukkig maar), maar volgens mij hangt er wel degelijk een camera...
pi_553524
alba die kronkel kan ik niet volgen
ze heeft al een video van haar dochter gekregen en nu dit weer, wat heeft dit programma met haar vriendje te maken?
iets goed maken naar hem? te belachelijk voor woorden (en ik maar typen)
zit me er behoorlijk over op te fokken ja
maak me alsjeblieft niet kwaad, kan even weinig hebben, godzakker wat baal ik van deze actie
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  vrijdag 15 december 2000 @ 00:14:22 #44
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_553535
Maakt me allemaal niet uit alleen al omdat ik heb genoten van die rotkop van fewdi.
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
  vrijdag 15 december 2000 @ 00:17:49 #45
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_553549
Dat briefje leest ze waarschijnlijk in bed, onder de dekens. Ik ben bang dat we daar niks van zien !
Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 december 2000 @ 00:19:19 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_553551
Humor om te lachen: HETE KIP VOOR EEN LESBIENE.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 15 december 2000 @ 00:19:22 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_553552
Ik heb sterk het vermoeden dat Farid de redactie heeft 'gedwongen' tot contact met Hieke. Zo van: als ik haar niet mag spreken, dan haal ik haar eruit.
En aangezien Hieke de lieveling van de redactie lijkt te zijn (de waarschijnlijke winnares?) is de redactie hiermee accoord gegaan.

Of zoals ik ook al in het 'huwelijksaanzoektopic' heb gezegd; misschien was Farid wel echt van plan Hieke een aanzoek te doen en krabbelde hij op het laatste moment toch terug.
En een huwelijksaanzoek; dat is erg goed voor de kijkcijfers!

Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 15 december 2000 @ 00:27:51 #48
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_553585
Waarsachijnlijk is het gehele gebeuren door V. zelf gearrengeerd. Hieke is de door hen gekozen winnares
en aangezien Hieke zelf niets neerzet zet V. alles neer.
1. alles uitzenden en uitmelken rondom de verliefde Ferdi (sukkel) waarbij vooral Hieke en Farid naar voren worden geschoven
2. Farid steedes meer bij de live uitzendingen betrekken
3. Hieke in een trouwjurk (leuk voor eeuwige herhalingen)
4. Hieke een reprimande geven in de hoop dat het publiek voor H. kiest
5. Hieke laten huilen door videoband met kind
6. Farid laten opdraven in show om Hieke nogmaals in de spotlights te zetten.

Hieke hoeft zelf niets te doen, de loper wordt steeds verder voor haar uitgerold...

Ik kots daarop!

pi_553588
fok me niet op he?
dan haal ik haar eruit
dus?
je zit me op te fokken huh?
laten ze eens durven dat als reden te geven

the-O is getting ANGRY !!
waarom geven ze niet een feestje daar voor vienden en familie van hieke als goedmakertje voor
eh..
voor wat ook al weer?

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_553637
quote:
alba schreef donderdag 14 december om 23:40 : ok, help.. wat zei renegate man tegen hieke??? (drie keer fluisterend in het oor??)
1. Ik zou je hier, zo in dat bakkie willen nemen, maar je moeder zei, ach jongen, hou je nou nog ff in.
2. Als je weer thuis bent moet je mij ook eens ingipsen, wauw wat lijkt me dat kinky!
3. Het duurt nu gelukkig nog maar even, want de biceps van mijn rechterarm begint gevaarlijke vormen aan te nemen.

Enfin alba, wij kunnen in elk geval de komende week ontspannen achterover leunen.

Wil bij deze ook Itsme even feliciteren want die heeft ook zat reden tot blijdschap, ik was eerlijk gezegd bang dat het net zo zou gaan als vorig jaar bij de bus1 met Tessa, vrijwel geheel buskijkend Nederland had een hartgrondige hekel aan haar maar ze werd door haar medepassagiers helaas nooit genomineerd en heeft zo de hele rit uit kunnen zitten.

Die lol maakt ze dus niet mee, maar ook al was ze niet genomineerd geweest dan was mijn avond ook goed geweest. Die kop bij het horen van de motivaties, YES!! Daar kan de gemiddelde Anti Desiree poster wel weer een tijdje op teren, dus laat haar alsjeblieft de komende dagen flink veel zeuren, roddelen en janken, mij hoor je dit keer niet, het maakt de kans op vertrek immers alleen maar groter.

  vrijdag 15 december 2000 @ 00:49:44 #51
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_553644
quote:
Op 15 december 2000 00:44 schreef Tante Bep het volgende:
snip> , ik was eerlijk gezegd bang dat het net zo zou gaan als vorig jaar bij de bus1 met Tessa, <snap
AAAAHHHHH !!!!!!!

Hoewel het Fok!eiland wel mooi was, Bep !

  vrijdag 15 december 2000 @ 00:52:51 #52
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_553651
quote:
Op 15 december 2000 00:28 schreef the-O het volgende:
fok me niet op he?
quote:
the-O is getting ANGRY !!
lieverd... maak je eens niet zo druk, 'tis maar een spelletje
het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  vrijdag 15 december 2000 @ 01:36:57 #53
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_553766
Dat Desiree eens goed op haar nummer is gezet is mooi, maar Bianca vind ik ook niet zuiver op de graat. Ze ging de laatste tijd alleen maar met Robin om, hartstikke leuk naar mijn inzicht, en hem dan glashard nomineren, omdat hij in het begin zo bot was.. tsja.. erg hypocriet, ze vergeet en vergeeft niet. En haar enthousiasme was tot een nulpunt gedaald toen Farid er was.. bekkend met Hieke.... wat zij ZO GRAAG in zijn plaats had willen doen..
En ja, Hieke in bruidsjurk, dat beeld.. daar heeft VOO NU al de winnares mee bepaald...
  vrijdag 15 december 2000 @ 02:34:44 #54
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_553922
quote:
Op 15 december 2000 00:19 schreef tong80 het volgende:
Humor om te lachen: HETE KIP VOOR EEN LESBIENE.
Qua komische humor om te lachen vind ik dit net zo leuk als GROTE PLEEBORSTEL VOOR EEN NEGER of DODE-ZEEROL VOOR EEN AMATEURBOXER. Wat bedoel je? 'Hete poes'; zou ik nog om kunnen lachen, maar aangezien we in Nederland niet gewend zijn poezen ter consumptie te misbruiken snap ik niet waarom je zo hysterisch schreeuwt om een hete kip voor een lesbiënne.
Ben te zaai voor een signature
pi_554053
Is humor trouwens niet altijd bedoeld om te lachen.
pi_554120
Wat een in- en in- kinderachtige uitzending was dat! Eerst schendt BB een belangrijke afspraak door in vertrouwen gedane uitspraken (de 'nominaties' in de dagboekkamer) zo maar aan derden, i.c. de andere bewoners, vrij te geven. En dan sturen ze zonder enige reden dat bakkie met die Farid en de moeder van Hieke de tuin in om een potje knuffeltelevisie te maken. Erg triest. De 'show' die BB van de vorige donderdagen maakte was al van uiterst bedenkelijk niveau, maar het kan dus allemaal nog erger. Ik geef het op. Ik haak af. Ik kijk niet meer. The young one killed big brother.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 december 2000 @ 09:33:25 #57
862 Arcee
Look closer
pi_554158
Ik vind die donderdagavonduitzendingen er altijd zo rommelig en smerig uitzien. 't Is altijd donker en in die tuin en 't regent ook vaak. 't Ziet er al met al niet uit.

Ik vond die modeshow totaal niet boeiend. Verder werd Hieke wel erg onnodig uitgebreid in de schijnwerpers gezet. Ik hoop absoluut niet dat ze gaat winnen. Ze heeft zelf nog nauwelijks wat laten zien, vind ik.

pi_554202
alba nou moet je echt uitkijken
tis maar een spelletje.....
het was een spelletje, totdat veronica bedacht dat jouw frieze heldin maar eens moest gaan winnen
ik vond het zum kotzen, en dan druk ik me nog voorzichtig uit
ik verspil inmiddels al aardig wat enen en nullen aan dit programma maar heb me zelden zo kwaad gevoeld als gisteravond
maak me niet nog kwader ja?

ik hoorde hieke zeggen: wat een onzin
waarom zei ze dat gisteren niet?
ik bel persoonlijk mijn mobiel aan gort om haar niet te laten winnen
bah!

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_554209
Jammer eigenlijk dat BB dit ontzettend leuke idee,
niet hebben uitgevoerd toen ferdi nog in het huis zat
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 december 2000 @ 15:12:58 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_555267
ROACHE,jouw vergelijking betreffende mijn briljante grapje had moeten luiden: GROTE NEGER VOOR DODE AMATEUR BOXER, nu miste je le point.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_555345
Ik vind idd dat Hieke enorm verwend wordt, sowieso allebei de 'gevoelige'vrouwtjes (dees en hieke) worden er kunstmatig ingehouden. Echt vervelend! Ik vind vrouwen sowieso vervelend in BB geloof ik .
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_555420
Jongens maak je niet druk, er komen nog 2? donderdagavonden en Veronica zal ten eerste de 3 genomineerden weer danig verwennen, en ten 2de er zullen nog 2 bewoners een big suprise krijgen. (jippie )
Dan hebben we nog de zaterdagavonden By Big brother, daar kunnen ze ook nog bewoners verwennen.
Ik weet nu dat VOO zegt back to basic te zijn, ze moesten zelfs het vlees van een dood varken afsijden werd er gezegd? heb jij dat gezien? maar het is dus niet back to basic.
Oke, dat weten we nu al tijden.
Maar het gaat er hier vooral om dat Hieke nog niet aan de beurt was voor haar verrassing als ik het goed begrijp.
Tja.......... gossie
a.s woensdag worden Koos, Robin en dees weer verwend dus het is meer verwen BB.
Tante Bep. ja ik ben ook erg blij moet ik je zeggen.
Ik geniet nu van Dezeurees gezeur en gejammer. ligt ze nu nog steeds in bed? Hahaha wat liet die zich kennen, kicken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')