abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 februari 2003 @ 14:25:49 #101
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_8387909
Dag Rosa!

Opgeruimd staat netjes!

Back in town
  maandag 10 februari 2003 @ 15:37:23 #102
5360 Buijssen
Roed Roed Roed!
pi_8389600
dus :S

wie gaan er nog meer uit behalve sabine koning

pi_8390832
Rik ook weer toch? En Mickey
pi_8397930
Geweldig Job is er ook weer. The big reünion. . . .

En Janine moet niet zo lopen kutten met Simon,dit is allemaal zo overacting.
Come one je kán niet acteren ,ga maar terug naar Ludo dan valt het minder op. .

pi_8398039
IK WIL ROSA TERUG.................... OF ANITA GAAT ERAAN.
pi_8407757
quote:
Op maandag 10 februari 2003 21:18 schreef Dragonwizard het volgende:
IK WIL ROSA TERUG.................... OF ANITA GAAT ERAAN.
Anita gaat eraan!?? als Rosa niet terugkomt gaat heel de cast van GTST eraan
Rosa moet echt terugkomen!!!!

ROSA

" Werkend brein! "
pi_8408375
Volgens mij begint Remco vliefd te worden op Janine!
Hij zat al zo leuk te spelen met Nina!

Dus Simon gaat lekker terug naar Canada, en dan krijg je weer het om elkaar heen draaien tussen Remco en Janine. Net zoals Anita en Gijs ook deden, nadat Roos dood ging. Ik vind het een leuk stel!

"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_8410157
Ja, daar ben ik het ook wel mee eens: Remco en Janine.
En ook hij heeft genoeg geld, misschien nog wel meer als Ludo, dus wat houdt haar nou tegen?? Simon is geen partij meer voor haar

Janine Remco

  dinsdag 11 februari 2003 @ 14:18:57 #109
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_8411483
Maandag 17 februari

Charlie ziet niet in waarom ze geen contact zou mogen hebben met haar tante Valerie. Zodra hij gehoord heeft dat Laura zwanger is, spoedt Dennis zich naar Laura. Die zit echter niet op hem te wachten. Tony zet Yasmin onder druk, maar zij weigert nog langer aan zijn spelletjes mee te doen.

Dinsdag 18 februari

Yasmin voelt zicht heel erg beroerd als Stefano zomaar in elkaar geslagen wordt. Milan vindt een kaartje voor een belangrijke voetbalwedstrijd, maar Charlie eist dat hij het aan de rechtmatige eigenaar teruggeeft. Janine neemt de plaats in van Esther bij een fotosessie van Simon.

Woensdag 19 februari

Isabella doet haar best om de gespannen sfeer tussen haar en Ludo te verbreken, maar ze bereikt het tegenovergestelde. Isabella's therapeut waarschuwt Barbara dat Isabella nooit meer op therapie komt. Janine wil van Remco weten of hij verliefd op haar is. Charlie ontdekt dat Milan liegt.

Donderdag 20 februari

Robert begeleidt Laura naar het ziekenhuis voor een abortus. Dennis en Daantje zoeken ook naar een manier om Laura te steunen. Janine zou het liefst al haar leugens aan Simon opbiechten. Isabella verzwijgt hoe ze aan een blauw oog komt. Jef is helemaal niet blij als Robert met Valerie flirt.

Vrijdag 21 februari

Barbara vindt het helemaal niets dat Janine zich zo uitslooft voor Simon. Laura heeft een geheim en is niet van plan dat met wie dan ook te delen. Robert ontdekt dat Jef zonder met hem te overleggen de opdracht van Valerie heeft afgezegd. Charlie gaat zich steeds meer zorgen maken om Isabella.

Don't touch the computer, don't ever touch the computer!
pi_8412052
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 14:18 schreef Leonie het volgende:
Maandag 17 februari

Dinsdag 18 februari

Woensdag 19 februari

Donderdag 20 februari

Vrijdag 21 februari


en rosa dan!? komt zij zaterdag pas weer in actie ofzow!??
ROOOSSSAAA ':'(
" Werkend brein! "
  dinsdag 11 februari 2003 @ 20:38:11 #111
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_8420936
Wat is eigenlijk het geheim van barbara&haar zus?

Is die zus de echte moeder van Charlie&Morris?

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_8421067
Als ik zo hard fietst als Anita net deed zit ik te hyperventileren.
Nee Anita niet,die ademt gewoon. .


Enne wat Babs en dr zus betreft is zeker iets ergs dan.

  dinsdag 11 februari 2003 @ 20:43:41 #113
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8421090
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 20:42 schreef berney het volgende:
Als ik zo hard fietst als Anita net deed zit ik te hyperventileren.
Nee Anita niet,die ademt gewoon. .
Minder roken kan helpen
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_8421966
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 20:43 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Minder roken kan helpen


Ik rook niet schat. .
pi_8424723
Ik denk nog steeds dat "het geheim" tussen de zusters Fischer is dat Valerie de echte moeder is van Charlie inderdaad. Hé, trouwens in mijn gids staat dat Isabella een blauw oog krijgt en niet wil zeggen hoe ze daaraan komt, of lees ik er nu hier overheen. Ik wil Rosa terug gewoon, Rosa moet terugkomen en Milan moet weg en Isabelle en Charlie must live happilly ever after en Remco en Janine moeten gaan hokken samen en Rik gaat met Anita naar Job toe en ze komen nooooooit meer terug (yeah right, wacht maar tot ze weer op de buis willen) Stefano en Yasmin vind ik geen logische combi, maar goed, ze moeten toch met iemand een relatie hebben, ehm, Daantje en Dennis vind ik ook niet leuk, dus moet Daantej maar terug bij Benjamin en dan mag Dennis wel kut..eh kunstschilder. Laura en Robert gaan dan maar weer samen de baby opvoeden, klaaaaaaar !:W
it's never too late to have a happy childhood
pi_8425113
oh, ik zie het al, heb er overheen gelezen, nuja, kan er ook niets aan doen. Even terug naar het topic, hebben we al meer nieuws over Rosa Gonzales alias Elly de Graaf van onze vrienden van Rtl4 ?!
it's never too late to have a happy childhood
  woensdag 12 februari 2003 @ 00:00:39 #117
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8426529
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 22:53 schreef jack9 het volgende:
Ik denk nog steeds dat "het geheim" tussen de zusters Fischer is dat Valerie de echte moeder is van Charlie inderdaad.
Dat zou best wel eens kunnen, best dramatisch ja.
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_8428921
Want best wel vreemd is dat ze nu geen kinderen kon krijgen Babsie,en wel 2 heeft.
Vreemd ook dat er verder toen door Jef en Charlie niet op ingegaan is dat ze geen kids meer kon krijgen en zelfs een draagmoeder moest zoeken en wel 2 kinderen op de wereld gezet heeft.
Dat klopt idd niet....

Maar of ze ze dan kwijt is betwijfel ik,zal wel meevallen.

pi_8429265
Ik weet effe niet meer waar ik het gehoord of gelezen heb, maar ik meende dat Valerie vroeger Charlie heeft misbruikt of iets dergelijks. Er is in ieder geval iets met de kinderen van Barbera en Valerie......
pi_8429626
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 22:53 schreef jack9 het volgende:
Hé, trouwens in mijn gids staat dat Isabella een blauw oog krijgt en niet wil zeggen hoe ze daaraan komt, of lees ik er nu hier overheen.
JAAAH Isabella is een trutje eigenlijk ze heeft Rosa der baan bijna overgenomen... dus Rosa gaat haar gewoon slaan en dan vermoord ze Isabella volgende week en dan die week daarna neemt ze haar eigen job weer over Rosa moet gewoon terugkomen!! ROSA
" Werkend brein! "
pi_8444721
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 09:28 schreef Rubend het volgende:

[..]

JAAAH Isabella is een trutje eigenlijk ze heeft Rosa der baan bijna overgenomen... dus Rosa gaat haar gewoon slaan en dan vermoord ze Isabella volgende week en dan die week daarna neemt ze haar eigen job weer over Rosa moet gewoon terugkomen!! ROSA


Héhé hoho, er word hier geen, ik herhaal, geen Isabella vermoord ja, een blauw oog is tot daaraantoe, maar van Isabella blijven ze af. Rosa moet wel terug, daar ben ik het mee eens, maar niet over de rug van mijn Isabella, nee schop dan voor de lol die broer van Jasmin eruit, geef Ludo zo'n rotschop tegen z'n achterste dat ie weer kan zien en dan letterlijk inziet dat ie Rosa weer moet terugnemen en dan is iedereen weer blij
it's never too late to have a happy childhood
pi_8444763
Ik vind het Rosa-loos niet leuk. GTST dan.
  woensdag 12 februari 2003 @ 21:41:35 #123
32472 olla
dieriewierie
pi_8444966
Er is trouwens een oplossing voor Ludo's probleem, herinneren jullie Tim nog? Het blinde piano-spelende vriendje van Dian? Hij kon ook ineens weer zien, maar hoe ook weer? Hij was later Kinky in Unit 13.
Die serie zou weer eens op tv moeten!
vogala nestas hagunnan
pi_8445140
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:41 schreef olla het volgende:
Er is trouwens een oplossing voor Ludo's probleem, herinneren jullie Tim nog? Het blinde piano-spelende vriendje van Dian? Hij kon ook ineens weer zien, maar hoe ook weer? Hij was later Kinky in Unit 13.
Die serie zou weer eens op tv moeten!
Tim Waterman, de bedrieger die niet blind bleek te zijn, kijk en Ludo doet niet alsof, maar hij zal wel weer gaan zien
it's never too late to have a happy childhood
pi_8445497
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het Rosa-loos niet leuk. GTST dan.
Nee ikke ook niet. . .

En ik heb nog steeds geen e-mail terug gekregen van gtst. .

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')