abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 14 december 2000 @ 20:45:26 #26
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_552503
quote:
Op 14 december 2000 17:27 schreef PalinG het volgende:
Is er nog twijfel mogelijk?

Farid 's gonna pop the question tonight baby!


Linke soep hoor, als Farid dat doet! Als dat zijn manier is om aan het Nederlandse volk te willen laten zien bij wie Hieke wérkelijk hoort. Het zou toch een beetje chantage zijn, want 'nee' is een schande die Hieke hem niet aan kan doen.

Ik kan me, ook gezien Hiekes' publiekelijk geuite twijfels over haar leventje, niet voorstellen dat het een aanzoek van Farid gaat worden. Dan nog eerder van Els aan Koos.

Ben wel heel beniewd! Zal dus wel een anti-climax worden.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 14 december 2000 @ 20:46:51 #27
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_552505
Volgens mij werd er ook gezegd (en op pag. 512 van teletekst geschreven) dat er een verassing voor Bianca zou zijn omdat 'zij nog niet aan de beurt was geweest'.

Wat was er trouwens verkeerd aan die jurk van haar????

Tegenslag doet de vlieger stijgen.
pi_552506
Nou ik benw el erg benieuwd, maar het zou wel heel goed kunnen hoor, Hieke en Farid trouwen in het BB huis, en Bianca het bruidsmeisje of getuige, vandaar die jurk, en koos ook een getuige, jaja That's the way, nou we zien het straks !
ahh ferdi je lijkt wel een

XxX Bianca Fan (Robin)

  † In Memoriam † donderdag 14 december 2000 @ 21:03:20 #29
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_552569
quote:
Op 14 december 2000 20:28 schreef kybe het volgende:
Koos is toch vorige week aan de beurt geweest(els in dagboekkamer)
Misschien bianca,die is nog niet aan de beurt geweest???????????
Je hebt helemaal gelijk. Was ik eerlijk gezegd alweer vergeten. Heeft dus kennelijk bij mij niet veel indruk gemaakt. Komt ook omdat dit aan het einde van de live-uitzending van vorige week een beetje afgeraffeld werd. Okee, dus geen aanzoek van Els. Toch maar weer terug naar de Farid-theorie dan.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 14 december 2000 @ 21:09:52 #30
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_552629
quote:
Op 14 december 2000 21:03 schreef Cynix ® het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. Was ik eerlijk gezegd alweer vergeten. Heeft dus kennelijk bij mij niet veel indruk gemaakt. Komt ook omdat dit aan het einde van de live-uitzending van vorige week een beetje afgeraffeld werd. Okee, dus geen aanzoek van Els. Toch maar weer terug naar de Farid-theorie dan.
Volgens mij is Robin aan de beurt. die heeft nog niks oficieel van BB gehad. Nou kan ik me ook geen emotie bij die jongen voorstellen dus dat zal het wel niet zijn.

Misschien komt Kim wel in de dbk voor Georgie want die heeft ook nog niks gehad van de redaktie.

Misschien komt Robert Ten Brink wel met een videoboodschap voor ??????

pi_552880
Vind 't trouwcomplot gehalte nog wat aan de lage kant dus ik doe er nog maar eentje bij:

Ouwe schnatzer in de voetsporen van Anton Heyboer!

Koos wordt door zijn ex-vrouw gevraagd om voor de 2e maal met haar in het huwelijk te treden! Afgelopen week vertelde Koos dat het 25 jaar geleden was dat hij met haar in het huwelijk trad. Ten overstaan van alle BB tv kijkers zei Koos dat hij haar een bos bloemen had willen geven wanneer hij niet in het huis had gezeten. Ze voelde zich hierdoor vereerd maar vond het bovendien ook bijzonder romantisch en zo waren de oude gevoelens voor Koos weer naar boven gekomen, met vlinders en al. Ze belde Els erover maar die zei dat Koos dat zelf moest beslissen, daarop belde ze Hummie, die hoorde de kassa al rinkelen en bood haar alle medewerking, zodoende kreeg Koos opeens een huwelijksaanzoek.

Hij zou er diep in zijn hart eigenlijk best op in willen gaan, maar wil Els ook voor geen goud meer kwijt, dus wat moet hij nu doen, het is voor hem onmogelijk om een keus te moeten maken.
Maar gelukkig brengt Els uitkomst. ruimdenkend als ze is stelt zij een menage a trois voor! Die ouwe schnatzer kan z'n lol nu niet op, niet 1 maar 2 vrouwen die van hem houwen.

Koos zal, eenmaal uit het BB huis, volgens de planning verder door het leven gaan als een soort 2e Anton Heyboer, de ene week zal Els thuis bij de kinderen blijven en gaat zijn ex ex gezellig mee in de vrachtwagen en de week daarop zal Els hem gezelschap gaan houden in de truckerscabine.

Bouquetreeks serie "Truckers met de vlam in de pijp."
ISBN 90-389-0972-1

  donderdag 14 december 2000 @ 23:48:19 #32
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_553394
Volgens mij was dit de wraak van Farid op BB.

Volgens mij heeft hij tegen VOO gezegd dat hij Hieke ten huwelijk wilde vragen als excuus om de tuin in te mogen.

Als dit waar is dan is hij toch nog slimmer dan ik dacht !

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
  donderdag 14 december 2000 @ 23:48:42 #33
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_553396
Nou niet dus. Niks geen huwlijk aanzoek.
Een wanhopige man die probeert zijn relatie te redden. Alle twijfel moet worden weggenomen. Het pad moet worden geplaveid met de gouden stenen der overwinning. Hieke haar relatie is weer goed (althans dat is wat BB ons wil doen geloven) alles maakt de weg vrij voor een vrouwelijke overwinning.
  donderdag 14 december 2000 @ 23:51:03 #34
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_553408
heerlijk die kop van Ferdi.... wat deed ie z'n best he?
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
  donderdag 14 december 2000 @ 23:55:05 #35
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_553432
quote:
Op 14 december 2000 23:48 schreef marky het volgende:
Nou niet dus. Niks geen huwlijk aanzoek.
Ja, dat bedoel ik nu juist !

Farid heeft BB doen geloven dat hij haar ten huwelijk ging vragen, dit als excuus om de tuin in te mogen.
Ik denk dat hij anders de tuin niet in was gekomen !

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
  vrijdag 15 december 2000 @ 00:01:39 #36
7403 rialto
is er geweest
pi_553476
Leuk ook dat Esther Duller nog even aan Farid vraagt of hij toch echt niet stiekum nog iets anders tegen Hieke heeft gezegd en dat hij dan antwoord: ik heb gezegd dat ik van haar hou en dat alles goed is met indy.

Duidelijk dus niet wat Hummie ervan verwacht had. Wat was anders de funktie van Hieke d'r moeder in die hijskraan.

Georgie weet het nu ook. Zegt tegen Hieke dat ze elke week een verrassing heeft.

En zo is het. Farid heeft iedereen te pakken genomen. Maar eigenlijk is er niets veranderd in de relatie Hieke Farid want ze heeft tenslotte ook al met Ferdi gezoend dus die zoen in de tuin met Farid heeft evenveel waarde.

ik ga vanavond niet drinken
  vrijdag 15 december 2000 @ 00:02:08 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_553477
Het lijkt er inderdaad op, dat Farid had gezegd dat hij een huwelijksaanzoek zou doen.
Dat is ook de reden dat ook de moeder van Hieke in het bakje stond. Een huwelijksaanzoek is immers toch iets dat je met je moeder wilt delen?

Het zou natuurlijk kunnen dat Farid echt van plan was om Hieke een aanzoek te doen, maar dat hij er ter plekke toch maar vanaf zag. Komende tijd 'de bladen' maar een beetje in de gaten houden.....

Ik zit in ieder geval met een boel vragen!

Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 15 december 2000 @ 00:04:11 #38
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_553485
Zie ook de topic van de uitzending van vanavond. Farid zou een briefje gegeven hebben aan Hieke... Misschien dat hij haar per brief en 'met de handschoen' ten huwelijk vraagt..

Wel grappig: linkerhandschoen om Ferde uit te dagen voor een duel, rechterhandschoen om met Hieke te trouwen!!

het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  vrijdag 15 december 2000 @ 00:21:19 #39
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_553560
Uit de streamverslagen

Hieke vindt het haar van Farid lelijk. Hij had een ringetje in zijn oor en daar is Hieke het ook niet mee eens.

Ze had het waarschijnlijk liever half lang blond en krullend. Wat een reaktie als je net je vriend weer ziet na drie maanden.

  vrijdag 15 december 2000 @ 00:24:13 #40
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_553571
Zo raar Marky ??

Ze heeft hem weken niet gezien - hij is klaarblijkelijk veranderd - en Hieke valt dat op, en zegt hier iets over...

Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 15 december 2000 @ 00:29:39 #41
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_553589
Ze had ook kunnen reageren dat ze blij was dat ze hen weer effe mocht vastpakken, dat ze hem weer effe rook, dat ze het heerlijk vond om hem gewoon weer te zien. Ze let gelijk op uiterlijkheden en dergelijke. Valt me eigenlijk een beetje tegen, meer niet.
pi_553635
Wel Vreemd hoor, ALLES wees op een huwelijks-aanzoek, zelfs de bewoners zelf hadden en hebben dit door. Het is nu net of er iets niet af is. HET moment, alles klopt......en dan gebeurd het niet
Waarom Hieke in trouwjurk i.p.v. Bianca of Dees.Waarom Farid en moeder in de tuin als ze vorige week al een video heeft gekregen???? En dan die intro van Esther: wat een prachtig plaatje, de mooie bruid met vader, er ontbreekt nog 1 ding..en dan volgt boeket en "bruidegom"....
Farid en/of Veronica spelen een vreemd spelletje....

[Dit bericht is gewijzigd door TheEichmannDefence op 15-12-2000 00:47]

Conform, Comply, Obey
  vrijdag 15 december 2000 @ 01:05:34 #43
7248 Marv
Son of a Bitch
pi_553686
Hieke's eerste reactie was een hartgrondig NEEEEEH. Aannemende dat Farid haar tot in karakter kent weet hij op datzelfde moment dat hij zich met een aanzoek voor het leven belachelijk zal maken. Daarom laat hij dat na en mist deze actie van V zijn opgezette doel.
De klussen waar je niet aan begint duren het langst om af te maken
  vrijdag 15 december 2000 @ 01:07:10 #44
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_553690
quote:
Op 15 december 2000 01:05 schreef Marv het volgende:
Hieke's eerste reactie was een hartgrondig NEEEEEH. Aannemende dat Farid haar tot in karakter kent weet hij op datzelfde moment dat hij zich met een aanzoek voor het leven belachelijk zal maken. Daarom laat hij dat na en mist deze actie van V zijn opgezette doel.
Heel goed mogelijk!
pi_553708
Tja, een erg vreemde actie dus uiteindelijk, niks geen huwelijksaanzoek, maar gewoon een bezoekje van moeder en vriend, iets dat absoluut verboden is volgens "het spel", zoals Hieke dat vaak noemt. Als ze consequent is, stapt ze dus een dezer dagen het huis uit, omdat zij zelf de regels heeft overtreden. Immers, met Ed kon ze er niet om lachen en dreigde ze het huis uit te stappen. Maar ja, het geld is in zicht dus houdt onze "friese schone" mooi haar mond dicht.

Al met al vind ik het een hele slechte actie van BB, en tevens hebben we er een goede fake-pic-er mee verloren....

O+. Ripley. O+.
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 december 2000 @ 01:20:26 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_553720
Het BIG-BROTHER concept wordt vakkundig de nek omgedraaid. Zuipen in de kamer, hete kip in de keuken, concertje in de achtertuin, survivalboy voor de snelle wip en een mislukt huwelijksaanzoek (met schoonmoeder) in een vuilcontainer. Volgende week komt het Urkermannenkoor GEORGIEPORGIE gangbangen.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_553832
quote:
Smike schreef vrijdag 15 december om 01:15 : Tja, een erg vreemde actie dus uiteindelijk, niks geen huwelijksaanzoek, maar gewoon een bezoekje van moeder en vriend, iets dat absoluut verboden is volgens "het spel", zoals Hieke dat vaak noemt. Als ze
consequent is, stapt ze dus een dezer dagen het huis uit, omdat zij zelf de regels heeft overtreden.
Zij heeft de regels overtreden Smike!? Heeft zij dan een oproep aan Farid gedaan ofzo, stiekem ergens een kraan ingehuurd, kom nou toch zeg, als er al iemand de regels hier heeft overtreden dan is het BB zelf, maar dat kan je Hieke echt met geen mogelijkheid aanrekenen.

Je posting toont een vertekend beeld, dat men hier zijn goed of afkeuring laat blijken over het gedrag van de bewoners is een goeie zaak, want zoveel mensen zoveel meningen en zo krijg je boeiende postings met argumenten over en weer.

Maar als iemand een dermate afkeer van een bewoner heeft gekregen dat diegene geen goed meer kan doen, dan veranderen de postings met argumenten uiteindelijk in alleen nog maar gif spuien.

Dat je een bloedhekel aan Hieke hebt is je goed recht Smike, maar dat maakt wel dat wat je nu beweert puur voortkomt uit je afkeer en vrijwel geen realiteitszin meer heeft. Want hetgeen je haar in de schoenen schuift is gewoon onredelijk.

  vrijdag 15 december 2000 @ 11:05:07 #48
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_554449
quote:
Op 14 december 2000 13:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, door logisch te redeneren, lijkt me de titel wel voor de hand liggen. Hieke in bruidsjurk. Wordt ten huwelijk gevraagd door Farid.
Inderdaad, klinkt wel logisch. Alleen, een vrijgezellenavond is er dan niet meer bij voor haar, die heeft ze al dubbel en dwars mogen beleven met FeWWWWWWWWWWWWWWWWWdie onder de dekens.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 15 december 2000 @ 16:42:02 #49
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_555711
quote:
Op 15 december 2000 11:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Inderdaad, klinkt wel logisch. Alleen, een vrijgezellenavond is er dan niet meer bij voor haar, die heeft ze al dubbel en dwars mogen beleven met FeWWWWWWWWWWWWWWWWWdie onder de dekens.
Om Fewwwwwwwdie te troosten kan ze hem natuurlijk wel aanbieden om getuige te mogen zijn bij haar huwelijk!

Fewwwwwwwdie: "maar ik wil je echtgenoot zijn!"

Hieke: "wees nou eerst maar eens getuige, dan kunnen we de volgende keer wel zien of jij aan de beurt bent!"

De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  Moderator vrijdag 15 december 2000 @ 17:29:28 #50
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_555875
Zou Veronica Farid en Hieke zo verschrikkelijk onderschatten dat ze wérkelijk dachten dat hij haar ten huwelijk zou vragen?
Juist Hieke heeft zo vaak gezegd dat ze lang niet alles van zichzelf laat zien, dat er kanten aan haar zijn waar niemand achter komt. Ze verbergde zich vaak voor de camera's. Schreef in de lucht. Een kind snapt nog dat iemand die dat doet zeker niet zit te wachten op een TV-huwelijksaanzoek.

Farid was het sowieso niet van plan. Dat zou hij Hieke nooit aandoen. En ik kan ook niet geloven dat Veronica zich zo heeft laten beetnemen door Farid dat ze hem de tuin in lieten op voorwaarde dat hij haar ten huwelijk zou vragen.

Aan de andere kant.. raar is het allemaal wel, met die trouwjurk, moeder erbij, de in zowel BB1 als BB2 nog niet eerder vertoonde dermate grove schending van de regels.

Hoe vallen die twee zaken met elkaar te rijmen. Als volgt: ik denk dat Farid gezegd heeft dat hij een aanzoek zou doen als hij de tuin in mocht, dat VOO het niet geloofde, maar dacht: "What the heck, mooie EMO-TV levert het sowieso op, laten we de gok maar wagen."

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')