abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_550648
Woehahahaha.

Ok misschien zij er mensen die dit inschatten als echte liefde?

[Dit bericht is gewijzigd door elfje! op 14-12-2000 12:55]


pi_550746
Wat denk je zelf?
I used to be indecisive, now I'm not so sure...
  donderdag 14 december 2000 @ 13:19:33 #3
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_550773
Hij staat er om haar even te bekken, daarna loopt weg en zegt dan:" Dees, wat ben jij een domme blonde zeur! Later". En loopt dan weg, om haar volgende morgen op de radio volledig af te maken. Ha, ha. Ze stort neer op de grond, rent na 5 minuten hard weg, pakt een taxi en sluit zich op in haar woning. Daar pakt ze haar hond beet en plaatst haar koffer voor haar, waarna ze gaat teren op het feit dat ze in het huis heeft gezeten voor de rest van haar leven.
(Mooi sprookje! )
Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
pi_550883
euuhhhhh Bart??
pakken wat je pakken kan
pi_550926
hallo willen jullie niet zo hatelijk doen
Makkelijk hoor, iemand staat op het randje van de afgrond en jij geeft hem/haar nog even die duw. Bah

Ik ben heus niet positief over Dees, integendeel, maar het wordt mij allemaal wat te gortig als het over Dees gaat...

  donderdag 14 december 2000 @ 13:54:52 #6
7991 Yvetje
just a teenage dirtbag......
pi_550945
Ik denk dus echt niet dat Bart staat te wachten op Dees {:O als ie haar namelijk echt leuk had gevodnen had hij zaterdag ook wel in zo'n bakje gestaan. Ik kan trouwens niet wacht om Dees' teleurstelling te zien als Bart er niet zou staan. Dan vliegt ze natuurlijk meteen in de armen
http://www.expage.com/yvettek
  donderdag 14 december 2000 @ 13:57:19 #7
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_550955
ha fokje, ik weet niet of iedereen hier hatelijk doet. We doen hier voorspellingen en zijn niet met feiten bezig. Nee, ze zal het leuk vinden om te horen van iemand dat ze nu aan de rand afgrond zit.
Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
pi_551009
Ja OK wiip, natuurlijk zijn de meesten hier onschuldig aan het fantaseren. Ik heb alleen heel veel medelijden met Dees, dat is alles.
  donderdag 14 december 2000 @ 14:14:47 #9
7303 rooz
ik heb ook dorens!
pi_551028
Wie neemt Bart in BB3?
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen
  † In Memoriam † donderdag 14 december 2000 @ 14:17:33 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_551040
Beetje off-topic, maar zou Kim er eigenlijk wel staan voor Georgie? Als ze er idd staat, heeft ze in ieder geval met niemand over BB gesproken in de tussentijd.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_551069
Sorry hoor,

maar ik vind het echt te gek voor woorden. Bart zal er heel verstandig aan doen om zover mogelijk van het BB huis te zijn op het moment dat die labiele Dees het huis uit komt.
Dees gaat er zeker vanuit dat Bart haar opzal wachten. (Als je het mij vraagt heeft ze al een trouwdatum in gedachten.)

Bart ren voor je leven nu het nog kan.......

Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
pi_551094
quote:
Op 14 december 2000 14:25 schreef Delta het volgende:
Sorry hoor,

maar ik vind het echt te gek voor woorden. Bart zal er heel verstandig aan doen om zover mogelijk van het BB huis te zijn op het moment dat die labiele Dees het huis uit komt.
Dees gaat er zeker vanuit dat Bart haar opzal wachten. (Als je het mij vraagt heeft ze al een trouwdatum in gedachten.)

Bart ren voor je leven nu het nog kan.......


Bart is gewoon een eikel! Hij weet zelf hoe het is om in dat huis te zitten en hoe je je dan kan voelen. Hetzlefde is met hem gebeurd bij Sabine, die wilde niets met hem na het huis, terwijl hij helemaal 'in luv' was. Hij had hier aan moeten denken voordat hij het huis in ging. Ook wist hij hoe Desiree was en dat ze zich aan iemand zou vastklampen, een erg gemakklijke prooi zus.
Ik vind het echt zielig voor Dees. Zij heeft, wat ik me goed kan voorstellen, echt het idee dat Bart op haar staat te wachten, en dat komt alleen door wat Bart zei.

zo *goddess heeft haar zegje weer gedaan

pi_551142
quote:
Op 14 december 2000 14:32 schreef goddess in heaven het volgende:
Bart is gewoon een eikel! Hij weet zelf hoe het is om in dat huis te zitten en hoe je je dan kan voelen. Hetzlefde is met hem gebeurd bij Sabine, die wilde niets met hem na het huis, terwijl hij helemaal 'in luv' was. Hij had hier aan moeten denken voordat hij het huis in ging. Ook wist hij hoe Desiree was en dat ze zich aan iemand zou vastklampen, een erg gemakklijke prooi zus.
Ik vind het echt zielig voor Dees. Zij heeft, wat ik me goed kan voorstellen, echt het idee dat Bart op haar staat te wachten, en dat komt alleen door wat Bart zei.

zo *goddess heeft haar zegje weer gedaan


"Ik vind het zielig voor Dees", waarschijnlijk wordt hier bedoeld, Dees is zielig.
Op basis waarvan heeft Dees dit verwachtingspatroon? De romance met Bart die zij voor ogen heeft, speelt zich volledig in haar fantasie af. Droom zacht Dees!!!!!!!
Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
pi_551193
quote:
Op 14 december 2000 14:44 schreef Delta het volgende:
"Ik vind het zielig voor Dees", waarschijnlijk wordt hier bedoeld, Dees is zielig.
Op basis waarvan heeft Dees dit verwachtingspatroon? De romance met Bart die zij voor ogen heeft, speelt zich volledig in haar fantasie af. Droom zacht Dees!!!!!!!
Ok, in het normale dagelijkse leven zou ik dat ook zeggen, maar ik denk dat je de situatie in dat huis onderschat. Ik denk dat als je in dat huis zit, je alles heel anders ondervindt. Alle emoties worden heviger. Maar ook gaf Bart Dees het idee dat ie haar ook echt leuk vond. Ik vind het dus echt heel lullig van Bart!
pi_551230
quote:
Op 14 december 2000 14:54 schreef goddess in heaven het volgende:
Ok, in het normale dagelijkse leven zou ik dat ook zeggen, maar ik denk dat je de situatie in dat huis onderschat. Ik denk dat als je in dat huis zit, je alles heel anders ondervindt. Alle emoties worden heviger. Maar ook gaf Bart Dees het idee dat ie haar ook echt leuk vond. Ik vind het dus echt heel lullig van Bart!
Ik ben het in zovere met je eens dat Bart haar de indruk heeft gegeven echt leuk te vinden. Maar ik denk dat Bart zich niet gerealiseerd heeft dat Dees het zich zo erg aan zou trekken.

Maar ja opeens realiseer ik mij, misschien vindt Bart Dees wel echt leuk!?

Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
  donderdag 14 december 2000 @ 15:03:26 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_551238
Ik hoorde laatst ook iemand zeggen dat ze Dees een triest persoon vond. 'Wie heeft er nou geen vrienden?'

[/VIVA-mode on]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het heel dapper vind van Desiree dat ze het hardop durft te zeggen, want laten we wel wezen, het is nog best een taboe geloof ik.
Vooral omdat ze er volgens de algemeen geldende maatstaven toch best redelijk uitziet. Zo zie je maar je hoeft niet lelijk te zijn om alleen te zijn.
Ik kan me best voorstellen dat de drempel best hoog is als je niemand kent, en hoe langer je wacht hoe hoger hij wordt.

Maar ik ben wel met mensen eens dat ze behoorlijk vatbaar is voor aandacht van andere mensen en dan met name mannen. Daar zal ze iets tegen moeten doen.
Ze hoopte via Big Brother vrienden te vinden/te maken, en ik denk helaas dat dat niet zal lukken, maar petje af voor haar eerlijkheid!
[/VIVA-mode off]


En nu.. schouders eronder en niet zo zeuren om alles!! Ze heeft vier jaar lang kunnen 'zwelgen' in zelfmedelijden, maar nu moet ze maar eens 'met de billen bloot' en er echt op uit!

***
  † In Memoriam † donderdag 14 december 2000 @ 15:09:28 #17
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_551255
Ik denk dat Bart er zaterdag niet was, om dat hij zich rot geschrokken is van het verliefde gedroom van desiree, daarom zal er de avond dat zij er uit komt ook niet zijn.
The future is after you
pi_551766
Ik heb alleen heel veel medelijden met Dees, dat is alles.
even kwijt wie dit schreef.
In ieder geval. Waarom stemden mensen eerst niet op haar? omdat ze dat zielig vonden!
Terwijl jou zielige Dees er helemaal geen problemen mee heeft om op mensen die het goed met haar voor hebben ,juist op die mensen te stemmen.
Dezeuree stemde vooral op mensen die het erg goed met elkaar konden vinden (ik citeer nu Kims woorden)
Dezeuree wil juist graag medelijden en aandacht.
Nou Wat zal ik genieten als Bart er niet staat en die zielige kop van haar als ze met haar wanhopige reeen oogjes wacht op de verrassing. Vraagt bart me straks ten huwelijk in de studio?
.
  † In Memoriam † donderdag 14 december 2000 @ 17:16:07 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_551778
Zou Bart eigenlijk wel wéten dat Desiree helemaal ondersteboven van 'm is? Hij heeft met al z'n drukke radio en survival-activiteiten natuurlijk geen tijd over om ook nog naar BB te kijken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_552013
Ja dat weet hij wel. heb ik ergens gelezen cq gehoord in interview met de radio.
Daar werd gezegd dat Dees gelijk een huwelijk wilde met Bart.
Hij reageerde daar niet echt op ,maar zei wel dat ook al heb je BB nog maar 2 dagen gezien, je al in de gaten hebt dat Dezeuree desperate is voor een man. (niet in deze woorden)
pi_552496
Itsme, ik heb medelijden met Dees, omdat zij in mijn ogen niet weet wat ze doet. Ik denk dat ze stomverbaasd is als mensen haar schijnheilig noemen en een roddeltante.
Daarnaast beseft ze gewoon niet dat juist Robin en Koos het beste met haar voor hebben.

Dees zit vol met afgunst en jaloezie, dat vind ik zielig.

Inderdaad, ze moet eens een keertje een enorme pak op d'r sodemieter krijgen, maar heel nederland op die manier over je heen krijgen wens ik niemand toe.

  † In Memoriam † donderdag 14 december 2000 @ 21:05:25 #22
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_552581
Dat ze heel Nederland over zich heen krijgt, beseft ze idd vast niet. Waarom Robin haar nomineert beseft ze daarentegen natuurlijk maar al te goed. Dit is vast al een behoorlijke les voor haar.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 14 december 2000 @ 21:20:44 #23
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_552713
Afgelopen Dinsdag was het weer hilariteit alom bij Stenders Vroeg,die avond daarvoor had Desiree weer zitten miepen in de DBK,over dat ze onzeker was over B,wat haalt die meid toch allemaal in haar hoofd,je wil me toch nioet vertellen dat je na een halve nacht en een halve morgen,een volledig bloeiende relatie kunt verwachten he, hoe dom en desperate ben je dan wel niet!Maar even terug op Stenders vroeg,Bart had de uitzending dus niet gezien,en werd natuurlijk even ingelicht,hij vertelde dat zijn moeder, om 1 minuut over half acht al aan de phone hong,met de vraag wat heb je dan toch gedaan? daarop vertelde hij dat ze het allemaal compleet verkeerd had opgevat,en dat ze,toen Tatjana er was ,die Donkere man weer heel erg leuk vond,dus ik verwacht niet dat ie er staat,en als ie er wel staat verklaar ik hem voor gek.Ik denk eerlijk gezegd dat als ie dit had geweten, dat ie nooit zover was gegaan,maar ja dat had ie zich eerder moeten bedenken,beetje dom hoor!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_552717
Laten ze Dees maar een psycholoog cadeau geven als ze eruit moet; ze staat zo volledig buiten de realiteit dat ze de dingen die om haar heen gebeuren niet in hun juiste perspectief kan plaatsen.
Dingen waarvoor ze bang is om te horen HOORT ze ook daadwerkelijk; een goed voorbeeld vond ik haar beschuldiging tegen Ferdi na zijn laatste dronken nacht.
Ze beweert dat Ferdi tegen Robin heeft gezegd: "ga maar weer bij die kut liggen".
Toen dit gebeurde lag ze in bed. Wat werkelijk gebeurde: Ferdi roept tegen Robin: ga lekker in dat KUTbed van je liggen!
En Dees hoort de woorden "kut" en "liggen" en haar conclusie is getrokken.

Mijn conclusie is : ze maakte met haar beslissing om aan BB mee te doen een nog grotere fout dan haar mislukte huwelijk.
Hoeveel jaar zal ze nodig hebben om HIER van te herstellen??

  donderdag 14 december 2000 @ 21:24:05 #25
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_552727
quote:
Op 14 december 2000 13:54 schreef Yvetje het volgende:
Ik denk dus echt niet dat Bart staat te wachten op Dees {:O als ie haar namelijk echt leuk had gevodnen had hij zaterdag ook wel in zo'n bakje gestaan. Ik kan trouwens niet wacht om Dees' teleurstelling te zien als Bart er niet zou staan. Dan vliegt ze natuurlijk meteen in de armen
Precies Yvetje,helemaal mee eens!!!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')