abonnement Unibet Coolblue
pi_550542
Woensdag 20 december kun je chatten met Darius van 20.00 tot 22.00.Hij heeft hier 2 uur voor uitgetrokken zodat iedereen aan bod kan komen.Dus heb je vragen kom op allemaal.Het chatten zal gebeuren op http://fan.clubs.nl/darius
Je moet je wel even aanmelden van te voren maar kunt je metteen weer afmelden daarna.
Kun je niet aanwezig zijn en heb je vragen stel die dan op dit forum,het BB forum of op zijn eigen site.http://fullspeed.to/darius
  donderdag 14 december 2000 @ 12:27:42 #2
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_550558
Wil iemand dat dan?
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  donderdag 14 december 2000 @ 12:51:58 #3
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_550643
Ik niet!!
Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
pi_550667
Darius? Wie is dat?
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_551705
Het is natuurlijk best wel leuk om hem een beetje op te fokken.

* mandarijn denkt dat daar niet eens zoveel moeite voor gedaan hoeft te worden

pi_551726
quote:
Op 14 december 2000 16:53 schreef mandarijn het volgende:
Het is natuurlijk best wel leuk om hem een beetje op te fokken.

* mandarijn denkt dat daar niet eens zoveel moeite voor gedaan hoeft te worden


Ik ben bang dat het je toch niet zal lukken, zulke ego's zijn ingekapseld in een groot blok graniet! Niet doorheen te komen!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 15 december 2000 @ 03:40:28 #7
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_554002
Ik denk dat dit hele topic, de reacties die erin staan en vooral de link die hierboven staat (9 leden en 1 bezoeker (jij) )aangeven wat een programma als Big Brother met je kan doen. Het vat de hele zooi perfect samen: men rekent op fifteen minutes of fame en je krijgt uiteindelijk 3 seconden hoon alvorens je weer wegzakt in de vergetelheid. Al die moeite en stress voor niets, ondanks je pakkende deuntjes die je op CD's perst; het mag niet baten. Wat een geluk dat Darius al vergeten is, de wannabees die nu nog rekenen op een warm onthaal en eeuwige roem zijn nog onwetend over het feit dat niemand op ze zit te wachten, en zij hebben het bijna tot het einde volgehouden in die bouwkeet. Eigenlijk is dit heel triest...Als ze dit toch eens wisten! Ze trappen allemaal in het grapje van VOO dat het nog een geweldige hype is in Nederland, terwijl die hype zich toch voornamelijk in het hoofd van Hummie afspeelt. Serieus, ik vind het naar.
Ben te zaai voor een signature
pi_555736
quote:
Op 15 december 2000 03:40 schreef Roache_ het volgende:
Ik denk dat dit hele topic, de reacties die erin staan en vooral de link die hierboven staat (9 leden en 1 bezoeker (jij) )aangeven wat een programma als Big Brother met je kan doen. Het vat de hele zooi perfect samen: men rekent op fifteen minutes of fame en je krijgt uiteindelijk 3 seconden hoon alvorens je weer wegzakt in de vergetelheid. Al die moeite en stress voor niets, ondanks je pakkende deuntjes die je op CD's perst; het mag niet baten. Wat een geluk dat Darius al vergeten is, de wannabees die nu nog rekenen op een warm onthaal en eeuwige roem zijn nog onwetend over het feit dat niemand op ze zit te wachten, en zij hebben het bijna tot het einde volgehouden in die bouwkeet. Eigenlijk is dit heel triest...Als ze dit toch eens wisten! Ze trappen allemaal in het grapje van VOO dat het nog een geweldige hype is in Nederland, terwijl die hype zich toch voornamelijk in het hoofd van Hummie afspeelt. Serieus, ik vind het naar.
Dit is toch alleen de link naar de chatroom!!Heeft niets met vergetelheid te maken.Darius heeft het druk zat.Is nog steeds dagelijks op pad.http://fullspeed.to/darius
is zijn eigen site...
Dat ik de chat op forums heb vermeld dat komt omdat er om werd gevraagd...

[Dit bericht is gewijzigd door lonny op 15-12-2000 16:52]

  vrijdag 15 december 2000 @ 17:29:31 #9
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_555877
quote:
Dat ik de chat op forums heb vermeld dat komt omdat er om werd gevraagd...
Niet gezien .
Het komt goed.... En anders maar niet.
  zaterdag 16 december 2000 @ 01:26:27 #10
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_556968
Lonny, het was ook niet een 'aanklacht' oid tegen jou of Darius, ik wens hem alle succes; als hij het in zich heeft zal hij er wel komen.
Ik doel bijvoorbeeld op Georgie, die volledig geënt op het succes van vorig jaar al lintjes staat door te knippen en handtekeningen staat uit te delen. Wat een vreselijke desillusie zal hem, maar ook Bianca te wachten staan.
Ben te zaai voor een signature
pi_560775
Zo voelde ik het ook niet hoor!!Er was op het BB forum gezegd dat het leuk zou zijn als oud bewoners af en toe op het forum kwamen.Dart heeft Darius gedaan.En op een gegeven moment werd er gevraagd om te chatten.Dus bij deze dat ik dat vermeld heb.Lintjes door knippen wil Darius niet eens..
  maandag 18 december 2000 @ 00:16:01 #12
6313 Bad_Brother
Bijna weer online...
pi_561371
Lonny... Ik zal d'r zijn.. Ali roels nog steeds En ik mis die ouwe zeikbuis elke dag als ik naar Big brother kijk.

Ik geef toe dat ik rijp was voor een dwangbuis toen hij er nog inzat, maar nu hij weg is en ik naar die makke doorsnee tuindebielen kijk die er nu inzitten heb ik heimwee naar die douchemuntjes-rovende bandiet..

persoonlijk ben ik heel blij voor 'm.. het lijkt me echt een goeie gozer die alleen eerst moet denken voordat ie z'n emoties laat spreken, maar ik geloof best dat Darius de eerste zal zijn die voor z'n vrienden klaarstaat.

Hoeveel van zulke mensen hebben jullie in je vriendenkring?

Ik heb vernomen dat er een stichting is die "Uit het hart" heet die opkomt voor zieke kinderen. Da's toch geweldig? Die gozer maakt 1 plaat en gelijk gebruikt ie z'n bekendheid voor dit soort dingen en hij is waarschijnlijk de enige bekende Nederlander die een goed doel steunt en het nog meent ook...

Dus ga zo door.. hoop dat je nog veel optredens mag doen. En de keren dat ik je heb afgezeken op bad-brother.com die had je echt verdiend..

[Dit bericht is gewijzigd door Bad_Brother op 18-12-2000 00:21]

Save your breath... use it to blow up your date!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')