abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 14 december 2000 @ 09:56:27 #1
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_550119
Wow, zit net effe de nominaties dor te lezen en schrok toch behoorlijk. Hieke ineens massaal de lul, Dees eindelijk door de mand en Robin waarschijnlijk buiten de boot.

Ben benieuwd naar de reactie van Hieke,van nul naar sowieso zes punten. Krijg nu al pretoogjes bij de gedachte van Hete Hieke die haar ex-maatje Bianca verslindt

Ben blij dat mijn beeld van Bianca nu wordt bevestigd. Vond het al een fuckmuts door haar scheinheilige gedoe tegen Robin, maar nu ze ook nog haar beste vriendin nomineert mag ze wat mij betreft lnea recta in een gifbak geknikkerd worden.
Dit zal Bianca's rol in de groep ook veranderen, want ook in het huis zullen ze schijnheilige Bi doorhebben. Alles voor de overwinning, he Bi!

[Dit bericht is gewijzigd door Elbutre op 14-12-2000 10:01]

Back in town
  Moderator donderdag 14 december 2000 @ 10:21:05 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_550192
Open er meteen ook eentje voor Desiree, gier. Die is ook nog niet eerder genomineerd immers! Kicke man, eigen topics!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 14 december 2000 @ 10:24:36 #3
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_550203
quote:
Op 14 december 2000 09:56 schreef Elbutre het volgende:
Wow, zit net effe de nominaties door te lezen
Kan de verslagen van de nominaties niet vinden. Help! Waar staan ze?
Nee, ik ben niet aardig!
  donderdag 14 december 2000 @ 10:26:43 #4
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_550212
Tinkepink, ze staan op pagina drie van het 'laatste nominatie topic'
Back in town
  donderdag 14 december 2000 @ 10:30:29 #5
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_550226
Dankjewel!
Nee, ik ben niet aardig!
pi_550243
Voordat je een slotje om je oren krijgt... ( )

Voortaan misschien dit topic:
http://www.fokforum.nl/showtopic/18423

Dat houdt het geheel (voor zover mogelijk) een beetje overzichtelijk....

O+. Ripley. O+.
pi_550264
Volgens mij is het nog niet zeker hoor, dat Bianca Hieke genomineerd heeft.
Kan het me niet voorstellen. Stel dat dit klopt. dan is het echt een walgelijk wijf. Maar wat zou haar redenatie dan zijn? Dus wat zegt ze dan als reden?
In ieder geval als dit klopt gaat Bianca er de volgende ronde uit!
  donderdag 14 december 2000 @ 10:49:50 #8
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_550273
Of lees de streamverslagen, dan kom je het ook tegen
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
pi_550278
Misschien heeft Bianca weg gedacht, als ik Hieke nomineer dan kan dat geen kwaad. Hieke is zoals ook wij weten nog bijna nooit door iemand genomineerd. Als ze zo gedacht heeft komt Bianca erg bedrogen uit, en zal zich zeker schuldig voelen tegenover Hieke. Dus ben ik ook benieuwd naar het gezicht van Bianca als het bekend wordt gemaakt.

Als ik de streamverslagen van dit moment lees(Bianca schijnt te huilen)zou het wel eens zo kunnen zijn dat ze door heeft dat ook andere op Hieke hebben gestemd, met alle gevolgen van dien.

[Dit bericht is gewijzigd door tanjalies op 14-12-2000 10:55]

  donderdag 14 december 2000 @ 11:29:09 #10
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_550380
Hoor net in de streams dat Hieke het helemaal niet erg zou vinden om genomineerd te zijn, heeft ze tenslotte volgende week woensdag ook nog weer eens een verzetje zoals de andere genomineerden ook telkens hebben.
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
pi_550417
Geplaatst door RedNax - donderdag 14 december 2000 10:49

--------------------------------------------------------------------------------
Of lees de streamverslagen, dan kom je het ook tegen

Ja hallo, daar heb ik het juist van en daar staat dat dit nog niet zeker is.

  donderdag 14 december 2000 @ 11:46:39 #12
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_550439
Was voor Tinkepink@work bedoeld Itsme
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  donderdag 14 december 2000 @ 12:01:56 #13
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_550490
OK misschien dacht Bianca wel dat niemand anders Hiekepieke zou nomineren, maar dat vind ik geen reden om haar dan zelf maar te nomineren, zeker niet als het je grote vriendin in het huis is. Ze prefereert Dees boven Hieke! How low can you go (Bi-Engels )
Back in town
pi_550566
Rednax meldde hier in de topic al dat net in de streams te horen was dat Hieke er totaal geen probleem mee heeft om genomineerd te worden, maar voor wie het nog niet wist, dat heeft ze dus al veel vaker gezegd, buiten dat hebben we haar ook nooit zenuwachtig zien doen of zo.

Ik begrijp dan ook echt niet waarom er juist voor Hieke een aparte topic over dit item is geopend, wat is hier nu eigenlijk de bedoeling van?

Het is uiteraard heel goed mogelijk dat Hieke het op zich geen probleem vind om genomineerd te worden maar dat ze het juist van Bianca wel vervelend zal vinden, dat lijkt mij tenminste een logische reactie. Was dat soms de reden voor het openen van deze topic?

En hoewel ik een aparte topic hiervoor zowiezo overbodig vind zou ik er in het geval van Desiree nog wel enig begrip voor op hebben kunnen brengen, die scheet nl. gisteren al peultjes maar heeft zelf eerder van andere bewoners nooit begrepen dat ze moeite met de nominaties hadden. Vind het dan ook wel goed dat zij dat nu ook eens meemaakt en vindt het ook wel leuk voor Annet eigenlijk.

  donderdag 14 december 2000 @ 13:33:01 #15
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_550826
Tante Bep, de reden voor dit topic was als volgt. Hieke kan dan wel zeggen dat ze het geen probleem vind, maar toen was ze nog niet genomineerd. Ze zal ook zeker niet verwacht hebben dat ineens bijna iedereen haar genomineerd heeft, vooral van Bianca niet. En OK, we kunnen ook Dees' reactie hier behandelen.
Back in town
  Trouwste user 2022 donderdag 14 december 2000 @ 14:30:19 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_551085
"HiekedepiepHOERa, ik mag naar huis, bedankt mijn lieve suikerPOT, mijn oogappel, mijn aartsengel, mijn HyperPOT, mijn eigenste gifslang, mijn intrigante, mijn tweede hands Ratelband, mijn DAMN WOMAN!, mijn mes in de rug, mijn(waar staat de camera?)onschuld, mijn(nu is Robin mijn vriendje)lellebel."
"OH YOU'RE SO BAD BABY"!!!
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')