abonnement Unibet Coolblue
pi_548573
En vast...
Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 13 december 2000 @ 18:54:22 #2
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_548586
het is nog niet eens begonnen.
  woensdag 13 december 2000 @ 18:57:00 #3
374 beelzebub
master of disaster
pi_548598
reclame
pi_548617
gaat er nog gezoend worden?? en Koos is zielig!!! ik huil ff met hem mee, misschien helpt dat als ie moet plassen
pi_548619
In de tuin :

Bianca : we lijken wel dwangarbeiders ?
Robin : dat zijn we ook .

Het komt goed.... En anders maar niet.
  † In Memoriam † woensdag 13 december 2000 @ 19:08:01 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_548633
Alles wordt in gereedheid gebracht voor de exit van Koos. Twee keer plassen, gemonteerd in 2 minuten, dat zegt genoeg. BB wil van hem af.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_548687
Hieke en Desiree deden niet mee vanavond..
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_548691
Lekker gelachen om Robin en Bianca, zo kunnen ze alvast wennen aan de laatste 2 dagen met z'n tweeen

Met Koos had ik het na gisteravond wel gehad(op de streams was het nog veel meer geplas en gezeur) en na deze uitzending is het helemaal zeker: Koos gaat er volgende week uit.

  woensdag 13 december 2000 @ 19:31:45 #9
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_548692
Vreemde opmerking van Georgie:

Jaja, net als bij honden

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
  Moderator woensdag 13 december 2000 @ 19:38:40 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_548714
quote:
Op 13 december 2000 19:08 schreef Cynix ® het volgende:
Alles wordt in gereedheid gebracht voor de exit van Koos. Twee keer plassen, gemonteerd in 2 minuten, dat zegt genoeg. BB wil van hem af.
Mooi!! Ik ook. Maar op de streams is hij ook vreselijk bezig hoor; wat dat betreft is de uitzending een waarheidsgetrouwe afspiegeling. Het is allemaal natuurlijk vreselijk zielig, maar als hij binnenkort weer op zijn eigen WC-tje kan plassen, en voor elk opkomend pijntje bij Els op schoot kan gaan zitten, dan is het ergste leed voor Koos geleden.

Ik ga nooit meer schootjehappen tijdens BB. Gadverdamme, die Koos presteerde het om met z'n waffel nog vol brood al pratend richting het scheithuis te strompelen. En dan daarna nog dat gejank, gaan ze zitten inzoomen op die opgeblazen ranzige rooie proletenkop. (sorry, klinkt heel onaardig, kweet 't.) Edoch, pity's over: Koos moet MOEVE!!!


Wel OK van Koos: eerlijk zeggen dat hij liever hetero-kinderen heeft. Tuurlijk, scheelt ze een hoop moeilijkheden, heeft niets met discriminatie te maken m.i.

En nou niet die opmerking van Georgie verkeerd gaan interpreteren hoor, het was toch duidelijk dat hij NIET bedoelde dat homo's honden zijn..
Georgie wint eindelijk wat symphatie omdat hij het gezever van dat nadruppelende fossiel zo grootmoedig verdraagt.


[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 13-12-2000 19:51]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 13 december 2000 @ 19:47:25 #11
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_548726
Ik had vond Georgie het meest zielig. Wat een geduld heeft die jongen. Ik zou er helemaal gek van worden.

Voor Koos lijkt het me beter dat die vertrekt. Die kan niet gezond zijn.

Robin een dikke min vandaag. Knulletje totaal emotioneel geblokkeerd. Koos totaal in tranen en Robin weet niet waar die kijken moet. Je zag hem denken "waar kan ik nu vluchten". Waarom moest hij zo nodig effe bevestigen dat hij straight was.

Bianca is zich lekker aan het inlikken bij Robin. Dat lachen om ieder grapje wat Robin maakt. Of zou ze jeuk hebben.

pi_548731
Ik ben blij dat ze de geluiden van Koos op de WC niet hebben laten horen.
Dit gaat zelfs BB te ver denk ik.

Ben wel benieuwd over welk briefje Koos het had; waar op stond dat z'n zoon een nieuw meisje had. Wanneer heeft'ie deze informatie uit de buitenwereld dan gekregen??

pi_548744
Cartman1, dat briefje kreeg hij al weer een tijdje geleden, ik weet niet meer wat de aanleiding was. Maar volgens mij kreeg toen iedereen post van familie en vrienden. Het is iig gewoon uitgezonden en jammer genoeg dus nix geheimzinnigs aan.

[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 13-12-2000 19:56]

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_548761
Thanks voor de info F_L
  † In Memoriam † woensdag 13 december 2000 @ 20:09:06 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_548785
Ik hoef de kijkdoos van Koos ook niet meer te zien.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_548820
Ik vind Koos nog steeds de moeite waard. Niet omdat hij altijd last van zijn kwaaltjes heeft,wat ik overigens sneu maar ook wel weer grappig vind, maar omdat hij lekker kan janken als het de trouwdag is van een huwelijk dat is mislukt.
Er zij maar weinig mannen die zulke emoties kunnen tonen.
(amen!)

[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 13-12-2000 20:22]

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_548856
Ja en dat is dus precies wat ze willen Gert, ik snap je ergernis wel hoor, daar niet van, maar Cynix gaf het al aan, de montage was ook geweldig.

Ik had met zowel Koos als Georgie te doen, dat ze aan elkaar vast zijn gezet vind ik persoonlijk al te genant voor woorden en dan heb ik het dus over alle bewoners. Maar ik voel plaatsvervangende schaamte als ik zie dat het voor Koos nog een graadje erger moet zijn en dus ook voor Georgie. BB wist dat van te voren, net zo goed als bij de survival en daar komt dus dat onzinnige riempjes onderdeel uit voort.

Je zou kunnen zeggen dat Koos dan het huis niet in had moeten gaan in de wetenschap dat hij die blaasproblemen heeft, maar ik denk dat dat wel degelijk in de voorgesprekken ter sprake is gekomen dus je kan dat ook omdraaien en je afvragen waarom BB dan voor iemand gekozen heeft met lichamelijke problemen. Dat geldt overigens ook voor Kim die aan bep. dingen niet mee heeft mogen/kunnen doen terwijl dat toch een van de voorwaarden is die BB zelf heeft gesteld.

Maar goed, we weten nu inmiddels wel hoe het werkt, BB heeft dit keer besloten dat Koos er uit moet, Koos heeft het moeilijk en dat zullen we weten ook, zo simpel ligt het.

By the way, ook lekker!: de blote poten van Georgie die, gehuld in badslippers tussen de bordjes op de eettafel lagen, eet smakelijk!

pi_548870
quote:
Op 13 december 2000 20:17 schreef fashionably_late het volgende:
Ik vind Koos nog steeds de moeite waard. Niet omdat hij altijd last van zijn kwaaltjes heeft,wat ik overigens sneu maar ook wel weer grappig vind, maar omdat hij lekker kan janken als het de trouwdag is van een huwelijk dat is mislukt.
Er zij maar weinig mannen die zulke emoties kunnen tonen.
(amen!)
Hoera! iedereen die gekeken heeft, ziet dat Koos DE aangever is die sjorssie nodig heeft! (patiënce rules) 8)
pi_548956
quote:
Op 13 december 2000 20:26 schreef Bluezz het volgende:
Hoera! iedereen die gekeken heeft, ziet dat Koos DE aangever is die sjorssie nodig heeft! (patiënce rules) 8)
Sorry, ik snap niet wat je hier zegt...vooral in combinatie met mijn quote eigenlijk...
*fashionably-late krabbelt vertwijfeld op haar hoofd
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_548964
Ik kan er niets aan doen, maar ik heb me rotgelachen om Koos!
De douche aanzetten, want met het geluid van stromend water kan ie wel plassen!
Hilarisch!

Verder was het wel een aardige aflevering. Moest toch ook wel erg lachen om Robin; Hij kijkt!!!!!

pi_548984
quote:
Op 13 december 2000 20:49 schreef fashionably_late het volgende:
Sorry, ik snap niet wat je hier zegt...vooral in combinatie met mijn quote eigenlijk...
*fashionably-late krabbelt vertwijfeld op haar hoofd
MMM, Misschien niet echt met je quote, letterlijk dan, maar Koos wordt gewoon erg zielig gevonden.
En Sjorssie voelt dat goed aan, neemt afstand,omdat hij precies weet dat dat het beste is.
Maar vergeet niet, dat BB nog steeds niet het echte leven is.
En wij met zijn allen, met al ons commentaar en discussies, vergeten weleens dat het echt niet te vergelijken is.
Verder nothing personal.
  † In Memoriam † woensdag 13 december 2000 @ 21:08:44 #22
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_549004
Nou snap ík 'm nog steeds niet.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_549018
quote:
Op 13 december 2000 21:08 schreef Cynix ® het volgende:
Nou snap ík 'm nog steeds niet.
Hihi,denk dat ik maar naar filosofie topic ga, word ik daar wel begrepenOf ligt het aan mij....
pi_549026
Bluez....t kán aan jou liggen hoor maar bedoel je dat Koos , Georgie in een goed daglicht doet staan omdat Georgie nu zijn kans grijpt om te laten zien hoe begripvol en geduldig hij met Koos omgaat???

Dat denk ik dat je bedoeld, maar dan komt er nog weer een stukkie achteraan dat het in het huis toch allemaal weer anders is dat in de echte wereld....snap ik, maar zie weer niet het verband tussen de twee...

Sowwy

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_549169
quote:
Op 13 december 2000 21:17 schreef fashionably_late het volgende:
Bluez....t kán aan jou liggen hoor maar bedoel je dat Koos , Georgie in een goed daglicht doet staan omdat Georgie nu zijn kans grijpt om te laten zien hoe begripvol en geduldig hij met Koos omgaat???

Dat denk ik dat je bedoeld, maar dan komt er nog weer een stukkie achteraan dat het in het huis toch allemaal weer anders is dat in de echte wereld....snap ik, maar zie weer niet het verband tussen de twee...

Sowwy


Ik vind dat Georgie inderdaad heel goed weet wat ie doet, door Koos zoveel ruimte te geven, en dus.. doet alsof.
Want zoals je kon zien vanavond in de uitzending,zijn het precies de verkeerde opmerkingen die hij bij het in bed gaan liggen maakte.
Zegt dus alles over G.
En over K. die zal niet blij zijn met zijn gefilmde emoties, ik ben ook benieuwd wat Els hiervan vind.
Ik denk dat ik dat allemaal bedoelde.
Snapjijhetnog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')