En heeft er iemand nog wat leuke uitgaanstips? We zitten in Upper Westside, maar hebben een metrokaart en kunnen dus overal naartoe.
quote:idd ingangscontroles, je komt er niet doorheen in de regel.
Op vrijdag 31 januari 2003 20:31 schreef Vampier het volgende:
Als je geen 21 bent kom je geloof ik nog eens niet een zuiptent binnen.
quote:jij kan het weten
Op vrijdag 31 januari 2003 20:31 schreef Vampier het volgende:
Als je geen 21 bent kom je geloof ik nog eens niet een zuiptent binnen.
Dat wordt weer om 19.00 alvast ergens naar binnen als de portiers er nog niet zijn....
quote:Schijnbaar weet hij het toch niet helemaal.
Op vrijdag 31 januari 2003 20:34 schreef Untriedrope het volgende:[..]
jij kan het weten
Vanaf 18 jaar mag je de meeste cafes en cubs wel in. Mits er geen mensen van 21 zijn die erin willen, wnat die mogen wel drinken en leveren dus meer op. Als je wat men noemt een 'minor' bent krijg je meestal een stempel ofzo op beide handen, waaraan men aan de bar dan ziet dat je geen alcohol mag krijgen. Meestal lopen er ook mensen door de toko die controleren of minors niet van andere mensen drank hebben gekregen.
edit: houdt er wel rekening mee dat ze zich het recht behouden je er als minor zo uit te schoppen als er mensen van 21 voor de deur staan en de tent is vol.
[Dit bericht is gewijzigd door Quintony op 31-01-2003 20:45]
quote:Hehehe het is het proberen waard
Op vrijdag 31 januari 2003 20:43 schreef Quintony het volgende:
en nog wat, maak gewoon even voor je vertrekt een fals nederlandse ID. De meeste mensen in de vs weten niet eens waar NL ligt, laat staan dat ze weten hoe onze ID's er uitzien. Laat het er wel zo officieel mogelijk uitzien.
quote:Zal het niet doen.. staat deportatie uit het land op... bovendien kom je er dan heel moeilijk weer in. (ban van 3 jaar geloof ik)
Op zaterdag 1 februari 2003 07:37 schreef Unknown_Drunk het volgende:[..]
Hehehe het is het proberen waard
quote:Das minder maar ja als je anders er niet in komt
Op zaterdag 1 februari 2003 07:47 schreef Vampier het volgende:[..]
Zal het niet doen.. staat deportatie uit het land op... bovendien kom je er dan heel moeilijk weer in. (ban van 3 jaar geloof ik)
De tweede keer was ik 21. Regel dus een echte ID van een vriend die op je lijkt of een familielid. Niemand die dat gaat merken. Als is het als miejse wel makkelijker moet ik zeggen. We zijn een keertje ergens geweigerd maar bleken de eigenaar van die club al 's middags ontmoet te hebben. Die heeft ons dus VIP-kaarten gegeven en mee naar binnen genomen. Dat was een blije gebeurtenis, na die vernedering door die travestiete portier
maarja misschien is voor jou deportatie niet echt een prettig vooruitzicht
quote:Ehm sorry, dat durf ik niet aan, straks sta je opeens te shaken bij de douane en wordt je voor terrorist met een valse ID aangezien....
Op vrijdag 31 januari 2003 20:43 schreef Quintony het volgende:
en nog wat, maak gewoon even voor je vertrekt een fals nederlandse ID. De meeste mensen in de vs weten niet eens waar NL ligt, laat staan dat ze weten hoe onze ID's er uitzien. Laat het er wel zo officieel mogelijk uitzien.
quote:Kijk, dit laat me weer wat hoop koesteren
Op vrijdag 31 januari 2003 20:42 schreef Quintony het volgende:
Vanaf 18 jaar mag je de meeste cafes en cubs wel in. Mits er geen mensen van 21 zijn die erin willen, wnat die mogen wel drinken en leveren dus meer op. Als je wat men noemt een 'minor' bent krijg je meestal een stempel ofzo op beide handen, waaraan men aan de bar dan ziet dat je geen alcohol mag krijgen. Meestal lopen er ook mensen door de toko die controleren of minors niet van andere mensen drank hebben gekregen.
quote:Die fake id laat je natuurlijk niet zien bij de douane he, daar laat je gewoon je echte ID zien. Maar als je een club in gaat haal je die fakert wel tevoorschijn.
Op zaterdag 1 februari 2003 19:54 schreef Robino het volgende:
Ehm sorry, dat durf ik niet aan, straks sta je opeens te shaken bij de douane en wordt je voor terrorist met een valse ID aangezien....
Is toen ook handig gebruik van gemaakt door Nederlanders in Amerika .
quote:Oh ja sorry, dat zei ik een beetje onduidelijk. Vervang 'douane' maar door politie
Op zaterdag 1 februari 2003 20:04 schreef keeper het volgende:[..]
Die fake id laat je natuurlijk niet zien bij de douane he, daar laat je gewoon je echte ID zien. Maar als je een club in gaat haal je die fakert wel tevoorschijn.
Iemand trouwens een link naar die Friese paspoorten?
quote:http://krant.telegraaf.nl/krant/archief/20010327/teksten/bin.paspoort.friese.staten.html
Op zaterdag 1 februari 2003 20:06 schreef Robino het volgende:[..]
Oh ja sorry, dat zei ik een beetje onduidelijk. Vervang 'douane' maar door politie
Iemand trouwens een link naar die Friese paspoorten?
helaas het echte paspoort niet gevonden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |