abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_545849
Ik dacht dat het aan mij lag, ik was het fanatisme van vorig jaar over BB helemaal kwijt, en het wil ook helemaal niet terugkomen.
Maar nu ontdek ik toch dat ik met een fanatisme dat minstens even groot is de Amerikaanse Verkiezingen zit te volgen. Het lijkt erop dat het Hooggerechtshof van de VS heeft gezegd dat de stemmen in Florida wel geteld zouden moeten worden, maar dat het te laat is om ze nog te tellen.
Wat Koos, Geordie, Robin, Desirée, Bianca en Hieke niet konden bewerkstelligen hebben de 9 rechters die dit hebben bedacht wel weten te doen. Ik heb een hele nacht opgezeten en minuut voor minuut zitten volgen wat er aan ontwikkelingen was.
Ik wil meer van dit soort verkiezingen.
pi_545866
Zoals mijn opa al zei: "Laat ze verrekken, die politici."
pi_545868
Goeiemoooorguh, hoe bedoelt u vergezocht;

je BB fanatisme van vorig jaar t.o.v. je fanatisme nu voor de Amerikaanse presidentsverkiezing
is dus de link die je hebt gelegd om hier over dat laatste een topic te openen!

Logica: in Actualiteit, Nieuws en Media zou dit niet misstaan in : http://www.fokforum.nl/showtopic/22725

  Moderator woensdag 13 december 2000 @ 09:22:53 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_545965
Heeeeeeeel voorzichtig, maar onmiskenbaar, neemt de post-frequentie van Hiz in het BB2-topic toe.

Natuuuuuuuuuuurlijk, knul. BB1 was véél leuker, spannender, unieker, heftiger en gezelliger! Dat moet nog even nadrukkelijk beleden worden.
But... we don't wanna miss the final, do we?

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_546812
iz waar, ik post meer in het BB2 forum, maar de betrokkenheid is een beetje oppervlakkiger toch. Vorig jaar zat ik elke beweging van Ruud (brrr), Karin (gaap), Willem (braak) en Bart (euh) te bekijken en te analyseren tot ik er van overtuigd was dat ik ze kende.
Met die huidige lui weet ik zo ongeveer hoe ze heten en vind ik het wel best als ik af en toe een sneer uitdeel.

Overigens, ik vind het hele forum diezelfde sfeer uitstralen, het is allemaal wat matter, VVP kun je alleen vinden als je je voorkeur op 100 dagen zet of zo. Vroeger kon je dat bijna niet van de eerste plek afbranden.

Om maar even iedereen voor te zijn die me nu van kwade bedoelingen verdenkt; volgens mij is Fok!forum overduidelijk 'het' BB-forum.

[Dit bericht is gewijzigd door HiZ op 13-12-2000 14:18]

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')