abonnement Unibet Coolblue
pi_545288
Streamquote :
quote:
Zie Robin en Bianca achter een deur van de koelkast verscholen.
Hoor bedenkelijke geluiden en gesmak.

B. : (fluistert) je bent veel te jong voor mij
Nog wat gerommel...
B. : you are a hell of a kisser
B. : daar was echt even aan toe !
R. : ik ook !
R. : moeder, ik let goed op Bianca
B. : ma, uw schoonzoon !

Ze gaan op de bank zitten
R. : kunnen de camera's wegdraaien ?
R. : kunnen we verder zoenen...
B. : echt zoenen
R. : ja, uhh, echt...


>Ze deden erg geheimzinnig, maar heb ze het niet zien doen...
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_545298
Ik had niet echt het idee dat dat serieus was hoor Harry. Het gesprek later op de bank gaf dat volgens mij ook aan. Zit ondertussen iets anders te doen, dus ik heb ff geen kwootjes voor je.
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_545315
* PalinG is bang dat we er (voorlopig) echt niet achterkomen

Sluit me aan bij jullie, 't blijft speculeren, maar de sfeer en de karakters van die twee doen me vermoeden dat het een geintje was. Erg leuk trouwens

Wordt gegarandeerd uitgezonden! Heb nu al zin in sappige verhalen, roddels en discussies.

Beau donderdag: R en Bi, willen jullie ff naar de DBK komen?

pi_545320
Hoi Qt !

Ik wilde het niet geloven, maar de geluiden en een bepaalde mate van opluchting na 'het' moment deden me denken dat ze het wel gedaan hebben.

Toen ze op de bank gingen zitten bespeurde ik ook een lichte vorm van nerveusiteit, wat zich uitte in het 'camera-zoeken' en het voor de vorm zeggen dat ze nu echt wilden zoenen, waar Robin aanvankelijk de gedachte van Bianca over deze opmerking niet direkt kon volgen.

Kan het mis hebben hoor...
Nogmaals, ik kon het niet zien.

Morgen de uitzending maar afwachten.

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 13-12-2000 00:31]

Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 13 december 2000 @ 00:34:34 #5
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_545344
Aan de ene kant verbaast het me en aan de andere kant weer niet.

Volgens mij zijn B en R wel mensen om zoiets 'geks' te doen.

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
  † In Memoriam † woensdag 13 december 2000 @ 00:35:09 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_545347
Mensen, trap er nou niet in! Dit was een geintje! En succesvol, dus.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_545352
quote:
Op 13 december 2000 00:28 schreef Harry het volgende:
Morgen de uitzending maar afwachten.
Dan hoor ik het morgen ofzo vast wel van je?!
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  woensdag 13 december 2000 @ 00:40:31 #8
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_545366
Ok,ok,..... ik ben benieuwd naar de uitzending morgen.

Of zouden ze het overmorgen uitzenden ? (met de 'zoen' scene als trailer ?

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
  woensdag 13 december 2000 @ 00:42:00 #9
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_545375
Ik zit gewoon klaar voor de screenshotjes, maar nu gebeurt er natuurlijk weer niks.

Lekker belangrijk!

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 13 december 2000 @ 00:45:32 #10
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_545390
Hoorde ik ze bij het in bed gaan nou weer 2 keer zoenen ?

(was even bij het scherm vandaan)

Het komt goed.... En anders maar niet.
  † In Memoriam † woensdag 13 december 2000 @ 00:47:43 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_545397
Welterustenkusje geloof ik, idd.
Daar kúnnen we natuurlijk best een hele affaire uitpeuren!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 13 december 2000 @ 01:35:24 #12
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_545530
Toch een grap ( ? ).

Een gedeelte van een bericht op de BB-site :

quote:
Zoenen...!?

Robin en Bianca verstoppen zich achter de ijskast. Er klinken vreemde geluiden in de voorraadkamer. Gehijg, gekreun en gegiechel. Wat gebeurt daar? Bianca: "You are a hell of a kisser." De twee grapjassen lopen voldaan met een appel de zitkamer in. Bianca: "Zo, daar was ik echt aan toe." Robin: "Dat kan je wel zeggen, ja. Nou moeder van Bianca, ik let goed op je dochter." Bianca maakt en welkomstgebaar naar de camera en zegt: "Man, je schoonzoon."
Nog een zoentje... Bianca onthult de waarheid. "Okee, het was een grapje." Robin schalks: "Nou, dan kan er wel een zoentje van af. Volgens mij kijkt Big Brother niet. Even ongestoord zoenen." Bianca lacht. Het stel kijkt naar de bewegingen van de camera's die niet bewegen. Robin: "Okee, het is wel weer duidelijk. Dan niet, dan niet. Big Brother had een live zoen kunnen hebben op televisie. Bianca verandert van onderwerp.
Ander onderwerp...of toch niet... Bianca: "Het is best koud buiten?" Robin: "Ja." Bianca: "Maar als we echt gaan zoenen dan moeten we het daar doen." Robin ondeugend: "Als we echt gaan zoenen?" Bianca begint over de mond van Robin. Of beter gezegd...
De lippen van Robin... "Toen ik jou leeftijd had, had ik ooit van die volle lippen als jij. Dat zoent wel lekker. Nu jij nog zo jong bent, neem ik het ervan..." zegt Bianca met een grote lach. Robin kijkt stout. Bianca: "Van wie heb je zulke dikke lippen? Heeft je moeder van die dikke lippen?" Robin: "Je vindt het wel interessant, he?" Bianca: "Zoulou, kan je even normaal kijken?"
Het complex van Robin...

Het stelt praat nog over de lengte van Robin. Hij was liever twintig centimeter langer geweest. Bianca: "Waarom?" Robin: "Omdat ik waarschijnlijk altijd de kleinste ben geweest.Mijn zus is groter. Bij ons is het helemaal mis gegaan. Dat is een grote griet...Het is zo stom als meisjes zeggen: 'je bent een heel leuk maar je bent zo klein'."
Slot...

Het 'geboeide' duo is moe, om 10 voor een gaan ze ook maar eens naar bed. Als zij in bed liggen en Desiree en Hieke samen naar de wc vertrekken, grappen ze "Zullen we snel even..."

A.E.


Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 13 december 2000 @ 10:42:13 #13
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_546069
oeps verkeerde topic

[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 13-12-2000 10:42]

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  Moderator woensdag 13 december 2000 @ 11:13:47 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_546122
NO WAY dat Bi en Robin serieus gaan zoenen! Samen in de zandbank spelen, fietscrossen, knikkeren, ff lekker 'kippentonnen', allemaal mogelijk, maar zoenen? De kans dat er een dag voorbij gaat waarop Koos niet klaagt over een lichamelijk kwaaltje, is groter.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 13-12-2000 11:14]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 13 december 2000 @ 11:14:02 #15
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_546123
G*dver-de-g*dver

Ik wilde gisteren dus een topic plaatsen waarin ik zou insinueren dat Robin en Bianca een kortstondige fladder-affaire zouden krijgen. Die twee zitten namelijk wel erg vrolijk met elkaar te klooien de laatste tijd - zeker voor twee mensen wiens antipathie voor elkaar uitgesproken en bekend was. En nu zitten de twee bokjes ook nog aan elkaar vast...

Maar ja, ik heb de topic dus niet geplaatst en wat zie ik de volgende dag: er wordt gefluisterd dat Robin en Bianca hebben gezoend! Niemand weet of het echt waar is en heel serieus mag het allemaal niet genomen worden MAAR IK VERMOED DAT IK EEN VOORUITZIENDE BLIK HAD maar ja, als ik dat nu zeg gelooft niemand me meer natuurlijk.

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_546712
Tuurlijk geloof ik dat wel Ringo, maar doet het er verder nog iets toe?
  woensdag 13 december 2000 @ 13:50:57 #17
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_546717
quote:
Op 13 december 2000 13:49 schreef Tante Bep het volgende:
Tuurlijk geloof ik dat wel Ringo, maar doet het er verder nog iets toe?
Wel, niet zo heel veel, maar het is altijd leuk om als profeet gehuldigd te worden.

Ordinaire eerzucht... niets mis mee.

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 13 december 2000 @ 14:22:43 #18
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_546839
* w.o.r. huldigt de almachtige profeet Ringo... hulde, hulde!
  woensdag 13 december 2000 @ 14:59:38 #19
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_546982
quote:
Op 13 december 2000 14:22 schreef w.o.r. het volgende:
* w.o.r. huldigt de almachtige profeet Ringo... hulde, hulde!
Ik zweer het: hier heb ik mijn hele leven op gewacht. Eindelijk gerechtigheid.
Volgens mij heb ik de ramp in Enschede ook voorspeld, evenals de Intifadah...

Nog maar eentje dan: Robin gaat winnen.

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 13 december 2000 @ 15:03:09 #20
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_546996
Streamquote :
quote:
B. vertelt wat er gisteren achter de koelkast plaats had gevonden.
R. : ja hoor, nou zeg je het zo... We hebben wel gezoend (op serieuze toon).
H. : toch lekker ,even zoenen.
Er wordt verder niet op door gegaan.
Wat moet je hier nu weer van denken ??
Toch ?
If so, dan wel zo dat men wist dat het geregistreerd zou gaan worden.
Ook omdat ze dit nu zo open vertellen.

Het zoenen was in ieder geval geen serieuze onderneming.

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 13-12-2000 15:06]

Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 13 december 2000 @ 18:16:07 #21
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_548502
Maar eigenlijk: wat doen ze moeilijk? Allebei vrijgezel, en qua uiterlijk is zowel Robin als Bianca een bijzonder lekker ding. Ik zou het wel weten als je je toch de hele dag te pletter verveelt... Wie neemt nu aanstoot aan een beetje tongzoenen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_548510
quote:
Op 13 december 2000 18:16 schreef Ringo het volgende:
Maar eigenlijk: wat doen ze moeilijk? Allebei vrijgezel, en qua uiterlijk is zowel Robin als Bianca een bijzonder lekker ding. Ik zou het wel weten als je je toch de hele dag te pletter verveelt... Wie neemt nu aanstoot aan een beetje tongzoenen?
Mijn zegen hebben ze ook

Het zou me ook weinig verbazen als het er nog een keer van komt; in een gekke bui, misschien met wat drank erin...think so.

  donderdag 14 december 2000 @ 00:29:19 #23
8086 REBOELJE
jo hearre noch van my
pi_549581
Kom nou toch!!!!

Vreselijke'tong-inlik-aktie' van Bianca
Dat Robin haar niet doorheeft
Valt me van hem tegen

And God said to man"Look after the planet"but man said"Fok you"
pi_549694
quote:
Op 13 december 2000 18:16 schreef Ringo het volgende:
Maar eigenlijk: wat doen ze moeilijk? Allebei vrijgezel, en qua uiterlijk is zowel Robin als Bianca een bijzonder lekker ding. Ik zou het wel weten als je je toch de hele dag te pletter verveelt... Wie neemt nu aanstoot aan een beetje tongzoenen?
Inderdaad. Laat ze in godsnaam hun gang gaan. Het liefst flink van bil op zo'n regenton of zo. Gezapig gedoe allemaal.
  donderdag 14 december 2000 @ 12:05:32 #25
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_550498
Beter hier:

Waar is Letterman? Wat leest hij in Bianca's ongemakkelijke gedrag tegenover Robin? Laat Robin haar niet helemaal onverschillig? -- Letterman was de eerste die de Ferdi-Hieke relatie opmerkte, en werd toen nog door ons allemaal voor gek versleten. -- Ik suggereer geen verliefdheid, maar er is wel spanning.

Vanmorgen zorgde Bianca voor het ontbijt (als altijd), en de een na de ander werd wakker en kwam de keuken in. Toen Robin zich meldde, leek Bianca even te schrikken en reageerde onzeker/verlegen.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')