Steve-O woont in een flat samen met een marinier waar het een grote t#ringzooi is en hij is in het echt nog gestoorder dan in de Jackass afleveringen (deed bij Cribs ff Tobasco in z'n oog en molde zijn t.v. inclusief zijn nachtkasje).
Ryan Dunn woont in een klein appartement ofzo samen met een maat en ook daar is het best wel een rotzooi.
Chris Pontius woont niet in een huis, maar in een jeep.
Alleen Bam Margera woont in een royaal huis, met dikke auto's, dikke installaties en allerlei andere dikke shit.
Nou vraag ik me serieus af: Zou dat nu echt zijn? Dus prefereren die gasten van Jackass gewoon geen royalere manier van wonen? Of was dit eigenlijk gewoon een Jackassaflevering in Cribs?
[Dit bericht is gewijzigd door GoodspeeD op 29-01-2003 09:38]
Begrijp me niet verkeerd ik vind ze gruwelijk maar je moet niet alles geloven wat je ziet
[edit]ik bedoel niet dat de stunts nep zijn die zijn heeeeeeeeel echt, maar sommige dingen net als de intro van de film zijn gewoon een beetje te zeg maar[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Suphafly op 29-01-2003 09:14]
quote:Steve O, die gast is zo gek als een deur. Zoals hij zelf zegt: Heeft een hekel aan school, en een hekel aan werken voor z'n geld, dus doet hij maar dit om geld mee te verdienen. Ik heb niet echt het idee dat hij groot wíl wonen, dus dat flatje lijkt me in het echt ook wel waar...
Op woensdag 29 januari 2003 09:05 schreef GoodspeeD het volgende:
[*knip*]
Nou vraag ik me serieus af: Zou dat nu echt zijn? Dus prefereren die gasten van Jackass gewoon royalere manier van wonen? Of was dit eigenlijk gewoon een Jackassaflevering in Cribs?
Bam Margera woont bij zijn Pappie. Phil Margera. Volgens mij is dat gewoon een harde werker. Zijn vrouw (meen ik) zou verpleegster zijn (geweest?) dus ik denk dat dat ook niet zo onlogisch is. Van de rest zou ik het niet weten...
quote:pontiac heeft toch ook al het nodige over zichzelf verteld in The Making of The Movie
Op woensdag 29 januari 2003 09:05 schreef GoodspeeD het volgende:
Heeft iemand toevallig Cribs gezien gisteren (dinsdag 28 januari). Bij het eerste deel waren vier spelers van Jackass, namelijk Ryan Dunn, Bam Margera, Steve-O en Chris Pontiac.Steve-O woont in een flat samen met een marinier waar het een grote t#ringzooi is en hij is in het echt nog gestoorder dan in de Jackass afleveringen (deed bij Cribs ff Tobasco in z'n oog en molde zijn t.v. inclusief zijn nachtkasje).
Ryan Dunn woont in een klein appartement ofzo samen met een maat en ook daar is het best wel een rotzooi.
Chris Pontiac woont niet in een huis, maar in een jeep.
Alleen Bam Margera woont in een royaal huis, met dikke auto's, dikke installaties en allerlei andere dikke shit.
Nou vraag ik me serieus af: Zou dat nu echt zijn? Dus prefereren die gasten van Jackass gewoon geen royalere manier van wonen? Of was dit eigenlijk gewoon een Jackassaflevering in Cribs?
quote:Zoals? Ik heb niet het idee dat er daadwerkelijk veel "gespeeld" is in de film...
Op woensdag 29 januari 2003 09:13 schreef Suphafly het volgende:Begrijp me niet verkeerd ik vind ze gruwelijk maar je moet niet alles geloven wat je ziet
Kijk voor de grap ook eens "Steve O the Movie"
quote:Hmmz. Die Making of heb ik niet gezien.
Op woensdag 29 januari 2003 09:13 schreef dolle_hond het volgende:[..]
pontiac heeft toch ook al het nodige over zichzelf verteld in The Making of The Movie
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 09:32 schreef erikh het volgende:
Het is niet chris pontiac maar chris pontius
quote:Ja en?
Op woensdag 29 januari 2003 09:32 schreef erikh het volgende:
Het is niet chris pontiac maar chris pontius
Speciaal voor jou aangepast.
quote:Ja, dat dacht ik dus ook al. Alhoewel het me ook niet echt zou verbazen als het echt zo was.
Op woensdag 29 januari 2003 09:49 schreef Bioslock het volgende:
Die chris pontius woont dus echt niet al 11 jaar in die jeep. dikke vette onzin. staat gewoon grappig.
quote:Ik geloof het niet iig.
Op woensdag 29 januari 2003 09:50 schreef GoodspeeD het volgende:[..]
Ja, dat dacht ik dus ook al. Alhoewel het me ook niet echt zou verbazen als het echt zo was.
quote:Bam Margera pro skater? Heb ik wat gemist dan? Ik meende dat ie juist in THPS 3 was gezet puur omdat ie in Jackass speelt en redelijk goed kan skateboarden.
Op woensdag 29 januari 2003 09:48 schreef PoisonouS het volgende:
bam margera zal ook niet slecht verdienen hoor is ook gewoon pro-skater, zoals hij ook in de thps series zit.
iig verdient ie ook niet slecht met dat die band waarvoor ie de shit regelt enzo. Zijn pa is wel een harde werker enzo, maar hij verdient volgens mij toch echt de centen daar. Alles in dat huis wat een beetje duur was, was van hem.
[Dit bericht is gewijzigd door GoodspeeD op 29-01-2003 09:53]
quote:Nee hij skate voor element. een bekent skateboardmerk. hij is vrij goed trouwens. meer dan vrij goed.
Op woensdag 29 januari 2003 09:51 schreef GoodspeeD het volgende:[..]
Bam Margera pro skater? Heb ik wat gemist dan? Ik meende dat ie juist in THPS 3 was gezet puur omdat ie in Jackass speelt en redelijk goed kan skateboarden.
quote:heb het toch echt ergens eens gelezen nouja whateva;)
Bam Margera pro skater? Heb ik wat gemist dan? Ik meende dat ie juist in THPS 3 was gezet puur omdat ie in Jackass speelt en redelijk goed kan skateboarden.
iig verdient ie ook niet slecht met dat die band waarvoor ie de shit regelt enzo. Zijn pa is wel een harde werker enzo, maar hij verdient volgens mij toch echt de centen daar. Alles in dat huis wat een beetje duur was, was van hem.
ze herhalen deze cribs aflevering wel vaak zeg heb hem al iets van 10x voorbij zien komen
quote:fuckshit
Op woensdag 29 januari 2003 09:53 schreef Bioslock het volgende:
Heb je CKY nog nooit gezien ofzo? download die maar eens. 3 films van bam margera en nog wat jackass gasten. nog 10 keer zo gaaf als die softe jackass afleveringetjes.
quote:Nou Bam margera is echt wel pro skater hoor. Is niet voor jan lul in THPS gezet, hij is echt goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |