abonnement Unibet Coolblue
  zondag 10 december 2000 @ 17:51:33 #1
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_536901
En vast...
Het komt goed.... En anders maar niet.
  zondag 10 december 2000 @ 18:57:23 #2
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_536996
Jammer dat de tenenkrommende nummers helemaal uitzonden werden.

Jammer dat die man van het kindertehuis zo misbruikt werd om schaamteloos reclame te maken voor eigen bedrijf

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
pi_537000
Heeft er iemand een sv voor mij (ea die de uitzending gemist hebben)?
En, is het de moeite de herhaling te gaan kijken?

bvd

  zondag 10 december 2000 @ 18:59:51 #4
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_537002
Was het wel een Big Brother uitzending?

Was meer de grote Beau show. Maakt niet uit ik heb me wel vermaakt.

Leuk om te zien de stuntlende Ed (zeker in vergelijking met de makkelijk babbelende Ferdi en Beau). Wordt nu toch echt een vreselijke looser. Als ik hem was zou ik maar snel de vergetelheid op zoeken.

  zondag 10 december 2000 @ 19:03:41 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_537009
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_537014
quote:
Op 10 december 2000 18:59 schreef PalinG het volgende:
Heeft er iemand een sv voor mij (ea die de uitzending gemist hebben)?
En, is het de moeite de herhaling te gaan kijken?

bvd


*Qt heeft zo'n idee dat PalinG ook nooit naar de herhaling kijkt...
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_537026
De Club is dan soms ook veel te gezellig, maar er is nog altijd de videejooo...

Weet je, meestal ben ik half aan het werk en is de tv niet bij de hand, maar dankzij alle Qt's en Harry;s in dit forum blijf ik toch aardig op de hoogte.

* PalinG bedankt in stilte al zijn helden, dat wou ie toch maar ff melden!

  zondag 10 december 2000 @ 22:00:25 #8
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_537439
Wat een draak deze uitzending.....
Is er trouwens iemand 'van hier' naar Almere geweest? Was het werkelijk zo Brabants Braderie-achtig als het op tv overkwam? En wat doet die Rooie Dweil toch weer met z'n lelijke harses op de buis?! Beste VOO/ME als jelui meeleest: Geen Martin Meer, Nooit!!!

Robin is leuk als 'ie briest. Bianca zag er mooi en oprecht emotioneel uit toen ze haar moeder in het bakkie zag. Georgie riep: gezellig. Ed is zeer oud geworden, of was het de kou? Ik zou nooit de string van Desiree op mijn hoofd dragen, ook al zouden de advocaten van VOO me met een proces dreigen als ik het niet zou doen. Het zelfs zonder die dreiging wel doen is gewoon ziekelijk. Wat me opviel bij het bandje 'follow that dream' was dat de jongen links-achter er niet zoveel zin in had. Zou 'ie ziek geweest zijn? Of gewoon niet geïnteresseerd? En wat leuk dat ieder onbeduidend bandje op aarde de volle drie minuten zendtijd kreeg, en Veronica's eigen BB-held Mohammed na zijn eerste engelachtig geboerde woorden door de aftiteling werd overgenomen. Leuk!

Ben te zaai voor een signature
pi_537512
quote:
Op 10 december 2000 22:00 schreef Roache_ het volgende:
wat doet die Rooie Dweil toch weer met z'n lelijke harses op de buis?! Beste VOO/ME als jelui meeleest: Geen Martin Meer, Nooit!!!

Volkomen mee eens!

Bianca zag er mooi en oprecht emotioneel uit

Ja, 't is dat ik niet bi ben anders...

En wat leuk dat ieder onbeduidend bandje op aarde de volle drie minuten zendtijd kreeg

Wat vond je van Gerard Joling dan?


why live, when you can't dream?
  zondag 10 december 2000 @ 22:31:19 #10
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_537534
Hier met Gerard Joling is het altijd feest, dat weet je pas als.....


....mede mogelijk gemaakt door Worldonline, Casema en Mr.Zap

Ja, die Gerard hè, nooit te beroerd om net te doen of 'ie gaat strippen voor een publiek van fletse Almerenaren die staan te blauwbekken op een modderveld. Heerlijk om te zien dat 'ie dit keer wel de hoge noten haalde, doet toch goed zo'n icoon van de vaderlandsche populaire muziek te zien slagen.
Maar: Ik vond Gerard net zo goed als alle andere artiesten die dit sprankelende festijn opluisterden.

Wat me overigens wel verrast deed opwippen van mijn bank was het eindbedrag wat opgehaald was! Hoe duur was die rit in het bakje?

edit typo

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 10-12-2000 22:32]

Ben te zaai voor een signature
  zondag 10 december 2000 @ 22:36:38 #11
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_537541
Het zal wel een voorwaarde van die groepjes geweest zijn:

We komen alleen als onze bagger wordt uitgezonden !!

Wat een tweede-rangs artiesten zeg !

Wat een trieste bedoeling allemaal.

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
  maandag 11 december 2000 @ 01:37:20 #12
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_537992
Nou ik vond het geen tweederangsartiesten. Het mag je smaak niet zijn, maar het zag er allemaal wel leuk uit, strak geproduceerd, lekker in het gehoor liggende melodieen en aardige danspasjes. Daar is echt wel veel in geinvesteerd, en dat zie je aan Jody Bernal en Follow That Dream echt wel af -- beter dan hetzelfde soort artiesten van pakweg 3 - 5 jaar geleden die we al allemaal vergeten zijn. Tja, Good Times is gewoon een gimmick.. en Gerard Joling is een Wipneus en Pim artiest, voor een bedrijfsfeestje...
pi_538065
Ook wel aardig vond ik het bod van Bianca (of was het Hieke?) van 2000 piek op de oude fiets van Robin. Zou ze daar nu echt aan vast zitten?
pi_538078
Waardeloze uitzending vanavond, ging helemaal nergens over geloof ik. Bijna alles leek ter meerdere glorie van ons Beau'ke

Ed weer op dreef, ging mij net iets te ver met zijn briefje. (al dan niet in opdracht van VOO) Robin die echt pissed off leek, maar dat later weer behoorlijk inslikt.

En Bianca? Ik ben het helemaal met vorige posters eens, Bianca was mooi, gewoon bloedmooi. Een erg mooie meid als ze ontroerd is. Hieke wordt erg lelijk als ze jankt, maar Bianca niet!

*** I have this condition ***
pi_538103
quote:
Max schreef maandag 11 december om 02:11 : Ook wel aardig vond ik het bod van Bianca (of was het Hieke?) van 2000 piek op de oude fiets van Robin. Zou ze daar nu echt aan vast zitten?
Nou dat denk ik niet eigenlijk, Beau had nl. met haar te doen omdat er niemand een bod uitbracht en hij heeft haar toen maar verteld dat iemand fl. 2250,= heeft geboden, in de stream verslagen stond dat ze daar erg verguld mee was en het maar steeds bleef herhalen.

Ze weet dus niet dat die fiets niet is verkocht en zoals we in de uitzending zagen nu op internet geveild zal worden, als ook daar niemand hapt denk ik dat Beau die 2000 piek wel voor z'n rekening zal nemen. Hij was gisteren ook zo gek om 500 piek voor die spuuglelijke jas van hemzelf te bieden dus daar is ie niet kinderachtig in.

  † In Memoriam † maandag 11 december 2000 @ 02:53:28 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_538134
Hoezo een hoog eindbedrag? Van de in totaal bijelkaar getearjerkte 80 ruggen, kwamen er al 50 van Samsung en 10 van Morres Meubelen. Dus de uitzending was niet alleen niet om aan te zien, ook financiëel was het hele benefietconcert nergens voor nodig.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_538165
Andersom Cynix.
  maandag 11 december 2000 @ 05:34:05 #18
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_538221
quote:
Op 11 december 2000 02:53 schreef Cynix ® het volgende:
Hoezo een hoog eindbedrag? Van de in totaal bijelkaar getearjerkte 80 ruggen, kwamen er al 50 van Samsung en 10 van Morres Meubelen. Dus de uitzending was niet alleen niet om aan te zien, ook financiëel was het hele benefietconcert nergens voor nodig.
Blijft er meer dan 20K over, bijeengepunnikt door Fletse Trudie en haar bungeejumpende vriendinnen, alsmede Geile Hendrik, die alle gedragen slips van Desiree nu tegelijkertijd op zijn hoofd draagt en zich suf ejaculeert. Best reden voor een benefietje dacht ik zo. Voor 20K vang ik persoonlijk een stuk of dertig kansloze kinderen een weekje op! Ik ben nog niet zo blasé dat ik 80.000 wegwuif als een fooi.
Ben te zaai voor een signature
pi_538309
Een afzichtelijk vette Hell's Angel van 1 bij 1 meter kocht voor 100,= de string van Desiree. Daar is ze nog niet van af. 8)

Verder werden angstvallig overzichtshots vermeden van het publiek. Zeer magere opkomst dus.

[Dit bericht is gewijzigd door trevanian op 11-12-2000 09:09]

  maandag 11 december 2000 @ 09:21:12 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_538322
Ik vond dat 'Follow that dream' (of hoe het ook mag heten) wel heel erg slecht hoor. Volgens mij hebben ze dezelfde tekst schrijver (en muziekschrijver) als Linda Roos en Jessica. Ik vond het hetzelfde zeikerige toontje hebben.
***
pi_538558
Mij leek trouwens die jongen met die rode handschoenen wel aardig.
*** I have this condition ***
  maandag 11 december 2000 @ 11:10:09 #22
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_538601
Nico Dijkshoorn schreef in zijn column:

>Prachtige beelden zond Veronica uit. Bandje
trad op in een opengewerkte dorsmachine met zwart zeil er omheen en daar voor een braderiepubliek waar je bijna van moest huilen zo lelijk. Allemaal familie van elkaar, zo te zien. Inteelt roeleerde zwaar voor het podium. Weggezakte ogen en gapende vochtige gaten waar ooit een mond met tanden had gezeten, veel meer was het niet.<

Need I say more?

Tegenslag doet de vlieger stijgen.
pi_544882
Tante Bep,

Sorry voor mijn late reactie op je antwoord op mijn opmerking over het bod op de fiets. Ik heb het momenteel gewoon te druk om alles nog een beetje bij te houden. Bedankt dus voor de verduidelijking.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')