abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 9 december 2000 @ 23:07:07 #1
7576 HeerKoen
Veni Vidi Vici
pi_535677
Nu BB2 op zijn einde loopt begin ik me af te vragen waar we de bewoners van BB2 allemaal gaan zien.

Een aantal bewoners van BB1 denkt bij het gezelschap van BN-ers te horen.
Ruud opent alles wat te openen is (behalve zijn ogen )
Willem heeft een kookboek geschreven
Bart is te horen op de radio en is bezig met zijn survival-onderneming
Sabine heeft één of ander dom tv-programma mogen presenteren.

Kortom wat gaan de BB2-ers na 30-12 doen.


Ik denk dat Koos een boek gaat schrijven: "Van tankwagenchauffeur tot oude zeur"

Geluk is het tussenstation tussen te veel en te weinig
  zaterdag 9 december 2000 @ 23:17:35 #2
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_535697
Gewoon weer naar hun werk.
pi_535725
Qua BN-ambities vrees ik dat Bianca wel in de publiciteit zal komen. Misschien een fijn praatprogramma of zo
pi_535756
quote:
Op 09 december 2000 23:17 schreef marky het volgende:
Gewoon weer naar hun werk.
Robin :gaat Nederlands studeren
Bianca zei: dat ze zich toch maar eens in liet schrijven bij een arbeidsbureau (enkele weken geleden in een uitzending)
Hieke: Part-time naar haar werk, en de middagen zijn voor Ferdi, en na schooltijd Indy (Fahrid werkt toch in Amsterdam dus is lekker laat thuis) Heeft ze eindelijk de spanning die ze wilde.
Koos: zucht* , neemt een BB bank mee en gaat daar thuis op liggen, zijn leven is ook helmaal veranderd door BB, hij heeft zichzelf leren kennen en weet nu dat er niets lekkerder slaapt dan een BB bank.
Georgie: koopt een eigen kroeg, zet er wat ex-BB ers in en vertrekt naar een warm land

[Dit bericht is gewijzigd door Xamira op 10-12-2000 00:27]

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  zondag 10 december 2000 @ 12:06:07 #5
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_536179
quote:
Op 09 december 2000 23:38 schreef Xamira het volgende:
Hieke: Part-time naar haar werk, en de middagen zijn voor Ferdi, en na schooltijd Indy (Fahrid werkt toch in Amsterdam dus is lekker laat thuis) Heeft ze eindelijk de spanning die ze wilde.

Georgie: koopt een eigen kroeg, zet er wat ex-BB ers in en vertrekt naar een warm land


Aha vandaar dat ze zei ik zal heel wat met mijn auto naar leien rijden.

Zou Georgie zo slim zijn.

  dinsdag 26 december 2000 @ 17:40:48 #6
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_588425
Met de snelheid waarmee ze nu uit het programma worden verwijderd. Effe omhoog met dit topi.c
  maandag 1 januari 2001 @ 20:57:20 #7
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_608606
Okay ik denk dat we van geen van die lui nog wat gaan horen.

Maar zit er volgens jullie enig TV of Radio materiaal bij. Gaat er nog één een CD maken behalve Darius. Gaat er nog één winkeltjes openen etc.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')