abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_534965
Ik begin toch steeds meer fan te worden van deze band, ik heb ze op LL 2000 gezien en vond haar en de band geweldig!!!!
Ze heeft een geweldige stem, en het is prima te luisteren muziek.

Wie kennen deze Nederlandse uhmmm ik geloof Gothic band ook?????

en

pi_535001
Tuurlijk kennen we deze band...
en dus uiteraard ook gezien op LageLanden 2000

Op zich briljante band, alleen jammer dat haar stem in sommige nummer wel wat erug aanwezig is. Daarnaast is zo nu en dan een nummertje wel leuk, maar als ik een hele cd van ze achter mekaar hoor, dan begint haar stem me toch wel een beetje te vervelen.

pi_535040
Heb ze niet gezien op LL2000, maar wel gehoord.
Ik lag heerlijk voor de tent in het zonnetje te genieten van hun optreden op het dommelsch podium!
Het klonk inderdaad erg goed!!!!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 december 2000 @ 19:05:33 #4
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_535237
ik heb laatst die nieuwe cd gekocht, en hij is echt super. ik had er al vaker van gehoord (ze zitten op DSFA records, en aangezien ik redelijk vaak in die winkel van DSFA kom hoor je wel 's wat ook), dus heb ik ze 's gecheckt. After Forever kende ik al en ik had al gehoord dat After Forever nogal op Within Temptation leek, maar de nieuwe Within Temptation is nog stukken beter dan Prison of Desire van After Forever.
Ik hoop dat ze 's hier in de buurt optreden, dan ga ik ze zeker zien.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_535283
Ja, die ken ik ook wel... Ik ken ze al jaren, van toen de cd 'enter' uit was gekomen. Leuk bandje, moet de nieuwe cd nog luisteren/kopen... After Forver is weer zo'n 13 in een dozijn bandje... Ik hoop dat WT ook iets origineler klinkt op de nieuwe... we'll see..
... na vijf jaar
  zaterdag 9 december 2000 @ 20:15:23 #6
5816 GODFLESH
Die laughing...
pi_535394
Ja ik ken ze ook..lekkere melancholieke(?) muziek!

prachtig!

Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emu Fans! We keep your memories alive...
pi_535739
ik heb 3 cd's van ze..errug gaaf. ik heb ze ook gezien op LL2000 en in januari zie ik ze weer!!!..kheb er nu al zin in!!!
CELLULUNATICS AND CINEMA SURVIVALISTS, MAKE GOOD MOVIES OR DIE! DEATH TO THOSE WHO ARE CINEMATICALLY INCORRECT!!"
pi_535808
Ik heb onlangs nog een optreden gezien van ze in de Effenaar in Eindhoven , After Forever trad ook op. Ik ben best benieuwd naar de nieuwe CD van WT.
Live fast, die young...
pi_538279
ze komen ook binnenkort in hardenberg, ik vind het ook heel cool als iemand van orphange opeens het podium opstapt en mee gaat zingen
pi_538281
was ook zo bij LL 2000 echt een klein ventje waaruit zo'n death grunt kan komen WOW!!!
  maandag 11 december 2000 @ 18:02:48 #11
7469 voh
Now without pants!
pi_539981
Die nieuwe CD wil ik dus echwel!
Kind sir, would you be so kind as to hand me a toothpick, for I seem to have a piece of rottweiler stuck twixt my teeth.
  maandag 11 december 2000 @ 18:25:30 #12
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_540048
quote:
ze komen ook binnenkort in hardenberg
Hardenberg: PODIUM. Coole tent. Was vroeger "De Stam", gebaseerd op cafe "De Stam" van de strip De Stamgasten. Allemaal leuke tekeningen van Toon van Driel aan de muur
quote:
ik vind het ook heel cool als iemand van orphange opeens het podium opstapt en mee gaat zingen
Dat Orphanage meedoet is niet zo raar. Die zanger deed ook al mee op hun eerste CD. Ik vind die zanger trouwens behoorlijk slecht...
What's the speed of Dark?
pi_552499
Nee echt een goede grunt heeft ie en een lekkere donker volume..
Luister maar eens naar hoe de gitarist zingt... Die is pas kut
pi_564894
en omhoog met deze band
  dinsdag 19 december 2000 @ 14:48:23 #15
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_564984
Gister was op Wet & Wild een videoclip van deze band op tv met het nummer The Dance. Die is niet van de nieuwe cd geloof ik. Het is het eerste nummer wat ik van WT hoorde. Best leuk, maar niet echt mijn stijl. Maar misschien dat ik die nieuwe cd wel eens ga kopen. Er schijnt ook veel folk-invoeden op de cd te staan. Dat vind ik wel weer mooi.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_565176
hmm eens kijken op napster..
  dinsdag 19 december 2000 @ 18:51:42 #17
1358 Xhorder
He's back...
pi_565854
quote:
Op 19 december 2000 14:48 schreef Kipman het volgende:
Gister was op Wet & Wild een videoclip van deze band op tv met het nummer The Dance. Die is niet van de nieuwe cd geloof ik. Het is het eerste nummer wat ik van WT hoorde. Best leuk, maar niet echt mijn stijl. Maar misschien dat ik die nieuwe cd wel eens ga kopen. Er schijnt ook veel folk-invoeden op de cd te staan. Dat vind ik wel weer mooi.
The Dance is van de mini cd The Dance, er staat ook een videoclip op die cd, zal dus wel dezelfde clip zijn... Die cd is overal nog wel te krijgen...
... na vijf jaar
pi_570207
Ik ben het helemaal met jullie eens! Ik ken ze al van dat Robert, Jeroen in The Circle zaten, samen met Martijn Spierenburg die nu toevallig ook weer toetsenist is geworden!

En ik vond Enter al geweldig, maar Mother Earth is zeker 1 van m'n favoriete cd's geworden binnen de vier weken dat ik hem al heb!!!!

The Ataris - So Long, Astoria: "Life is only as good, as the memories we make"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')