abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 8 december 2000 @ 10:24:31 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_531800
Ik heb het fragmentje wat gisteren op tv werd uitgezonden, en waarbij je Bart als een konijntje te keer ziet gaan even op mijn site gezet in real video.

Je kunt er van denken wat je wilt, maar volgens mij liet Zoë zich van achteren even flink palen door die Belg

Zoë ''Ik vlieg niet meteen in Bart zijn armen hoor''

R@b http://debus.mediahits.nl

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_531914
Maar ik vond de erotiek er niet vanaf springen zeg! Allebei oogies dicht en doen alsof je slaapt, geen geluid of nik..alleen ie, ie,ie, ...

En volgens mij is dit toch al vaker uitgezonden? Ze hebben volgens mij al eeuwen sex?

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  vrijdag 8 december 2000 @ 11:08:07 #3
272 R@b
No-nonsens
pi_531994
quote:
Op 08 december 2000 10:49 schreef Catootje het volgende:
Maar ik vond de erotiek er niet vanaf springen zeg! Allebei oogies dicht en doen alsof je slaapt, geen geluid of nik..alleen ie, ie,ie, ...
Nee geinig hé ? Zoë die net doet of ze slaapt terwijl Bart even zijn zaakje kan lozen. En dan maar hopen dat niemand het gemerkt heeft.

Gisteren was op tv ook te zien dat Zoë zich 's middags verveelde en dat Bart iets zei van : ''Dan gaan we toch even stoeien''

Hierop zei Hans : ''Ik dacht dat jullie al gestoeid hadden''?.
Sandra kon haar lachen niet houden.
Maar die reactie van Zoë , echt van : ''Ik begrijp niet waar jullie het over hebben''.

Litte miss innocent

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_532152
Voor Bart heb ik niets dan respect. Hij krijgt tenminste een stijve van een dikke reet met cellulitispootjes eronder. Menigeen zou Zoe teleur moeten stellen, hoe hard ze ook trekt.
pi_532336
Ziet er inderdaad erg romantisch uit. Bart houdt het ook erg lang vol!

Wat ik me dus echt afvraag hoe ze zo snel en zo onzichtbaar een condoom hebben omgedaan! Lekker veilig allemaal weer!

pi_532413
ROFLOL, ik heb in tijden niet zo hard gelachen als wat ik gisteren heb gezien op tv, koud uitgemaakt met Lars en dan, onder de dekens weliswaar, neuken zodat de Benelux kan meegenieten van dit spektakel (is misschien niet het juiste woord ).

Ik zie het trouwens nog steeds niet hoor, wat Bart in Zoë ziet (persoonlijke smaak laat me gelukkig nog niet in de steek ).

  vrijdag 8 december 2000 @ 13:05:51 #7
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_532573
quote:
Op 08 december 2000 11:08 schreef R@b het volgende:
Gisteren was op tv ook te zien dat Zoë zich 's middags verveelde en dat Bart iets zei van : ''Dan gaan we toch even stoeien''

Hierop zei Hans : ''Ik dacht dat jullie al gestoeid hadden''?.
Sandra kon haar lachen niet houden.
Maar die reactie van Zoë , echt van : ''Ik begrijp niet waar jullie het over hebben''.

Litte miss innocent


Ik wilde bovenstaand stukje net bij de quotes gaan zetten toen ik hem bij jou las. Volgens mij hadden ze het over "vechten". Die kop van Zoe, het schijnheil druipte eraf.
Ze dacht zeker dat de anderen dat gesop niet gehoord hadden. Yeah, sure!
En wat denk je van deze quote op de Bussite:
"DEINENDE DEKENS:
Bart en Zoë kropen gisteravond weer dicht tegen elkaar. Hoewel hun gezichten emotiesloos leken, gingen de dekens heftig op en neer. Het vluggertje duurt slechts drie minuten. Na afloop kijkt Zoë verbaasd achterom en ziet dat Bart al in een diepe slaap is gevallen. Verschrikt richt Mariska zich op en lijkt zich af te vragen of de vrijpartij al voorbij is."
hahaha... Bart valt al na 3 minuten in slaap. Achgossie, kostte hem toch meer inspanning dan hij dacht.

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 08-12-2000 13:08]

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  vrijdag 8 december 2000 @ 15:23:25 #8
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_533200
jamaar ook bart is, hoewel belgisch, wel menselijk en in het donker heeft ze toch best goeie tieten........

kijk als het liefde en 'lovemaking' geweest was, had ie zeker 6 minuten volgehouden.....

nu is ie in elk geval de komende 6 weken weer effe geweest en als het te erg wordt kanie altijd ff naar mariska, sandra of hans kijken.....

  zaterdag 9 december 2000 @ 03:12:42 #9
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_533447
Zoe, kom op zeg, dat doe je toch niet... omdat die geile bok effe wil klaarkomen leen jij je als bokaal voor hem om zijn kwakje in te lozen? jij geniet er toch helemaal niet van?
sjeezus wat een slaafje... sloofje...dat is toch steengeil UHHHH...
geen stijl!
  zaterdag 9 december 2000 @ 03:22:50 #10
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_533484
Zoe, kom op zeg, dat doe je toch niet... omdat die geile bok effe wil klaarkomen leen jij je als bokaal voor hem om zijn kwakje in te lozen? jij geniet er toch helemaal niet van?
sjeezus wat een slaafje... sloofje...dat is toch steengeil UHHHH...
geen stijl!
pi_533819
quote:
Op 08 december 2000 10:49 schreef Catootje het volgende:
Maar ik vond de erotiek er niet vanaf springen zeg! Allebei oogies dicht en doen alsof je slaapt, geen geluid of nik..alleen ie, ie,ie, ...
Dus Catootje schreeuwt de hele boel bij elkaar ?
pi_534197
quote:
Op 09 december 2000 09:45 schreef Juup© het volgende:
Dus Catootje schreeuwt de hele boel bij elkaar ?
Hihihi...ik giechel alleen maar: heeel zachies en stil
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  zaterdag 9 december 2000 @ 22:14:04 #13
1234 HiZ
Istanbullu
pi_535579
Volgens mij was het wel een beetje vaag wat die twee nou precies aan het doen onder de dekens. Als ik het een beetje moet inschatten was ie zich op het einde aan het afrukken, het dekbed bewoog alsof er alleen een arm werd bewogen, niet een z'n onderlijf.
  zondag 10 december 2000 @ 10:32:46 #14
272 R@b
No-nonsens
pi_536104
quote:
Op 09 december 2000 22:14 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij was het wel een beetje vaag wat die twee nou precies aan het doen onder de dekens. Als ik het een beetje moet inschatten was ie zich op het einde aan het afrukken, het dekbed bewoog alsof er alleen een arm werd bewogen, niet een z'n onderlijf.
Dan moet je zeker deel 2 even bekijken die ik net in real video heb toegevoegd. De ritmische beweging van het onderlijf laat niets te wensen over dacht ik zo.

Althans, het lijkt me sterk dat je jezelf op die manier aftrekt.

[Real video Deel 1 werd al 2000 keer bekeken zag ik net in de stats van mediahits, waaruit maar weer blijkt dat sex altijd scoort ]

R@b http://debus.mediahits.nl

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_538977
(net in verkeerde forum gepassed)
Ja, net die RealVideo uit de streams gezien. Het gesjomp was niet mals, brrr...
the world is ours
pi_543543
Van de Bus-site:

Zoe bovenop dit keer
Als na de hectische maandagavond het licht gedoofd is, zoeken Bart en Zoe elkaar weer op. Dit keer geen lepeltje lepeltje, nee, Zoe kruipt eens bovenop. De slaapzak trekken ze helemaal over zich heen. De ritmische bewegingen beginnen en al gauw neemt het tempo toe. Als Bart zijn benen strekt en zijn tenen buiten de dekens steken, is het afgelopen. De hoofden komen weer boven de slaapzak uit en zonder nachtzoen vallen ze in elkaars armen in slaap.

R@B: MP3?

[Dit bericht is gewijzigd door mandarijn op 12-12-2000 15:51]

pi_543547
Sorry...... dubbel gepost.....

[Dit bericht is gewijzigd door mandarijn op 12-12-2000 15:50]

pi_543583
Haha, geweldig dit. En maar blijven ontkennen, en maar zeggen dat je niet meteen in de armen van Bart gaat springen...

Maareh, waar blijft het filmpje R@B???? Ik heb genoten van het vorige filmpje, de liefde straalde er werkelijk vanaf!!!

O+. Ripley. O+.
  dinsdag 12 december 2000 @ 16:08:23 #19
272 R@b
No-nonsens
pi_543625
quote:
Op 12 december 2000 15:49 schreef mandarijn het volgende:
R@B: MP3?
MP3 ??? Daar zal dan niet veel op te horen zijn, enkel wat geritsel ofzo. Of bedoel je een ram file

Ik heb nog wel een mp3 gemaakt van een gesprek toen de dames het over de eerste keer hadden. Was Nancy ook nog bij, die zal ik er van de week eens opzetten. Was ook wel geinig

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  dinsdag 12 december 2000 @ 16:14:54 #20
272 R@b
No-nonsens
pi_543650
quote:
Op 12 december 2000 15:58 schreef Smike het volgende:
Maareh, waar blijft het filmpje R@B???? Ik heb genoten van het vorige filmpje, de liefde straalde er werkelijk vanaf!!!
Als ze gisteren weer seks gehad hebben, moet het eerst nog door SBS worden uitgezonden. Eerder kan ik er geen real video'tje van maken
Maar het zal wel meer van hetzelfde zijn, gewip onder de dekens Totaal geen respect voor haar ex vriend die doos.
Ze hebben nu al meer gewipt dan Koen en Mariska. Die gaan bekend staan als de wippers onder de reality soap deelnemers. Wie had dat gedacht van die keurige Zoë
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  dinsdag 12 december 2000 @ 17:17:41 #21
3283 warez
Poes, poes, poes, poessssssss
pi_543954

Laat ze toch lekker gaan man.
Hoe zou je het zelf volhouden drie maanden zonder.

Ik vraag me trouwens wel af gezien het lengte verschil tussen Bart en Zoë hoe ze standje 69 gaan doen.


Geniet maar kijk met mate

The stuf that makes the net fun.
pi_546328
quote:
Op 12 december 2000 16:08 schreef R@b het volgende:
MP3 ??? Daar zal dan niet veel op te horen zijn, enkel wat geritsel ofzo. Of bedoel je een ram file
Rob ik bedoel idd een ram file

Heeft SBS het eigenlijk al uitgezonden? Ik kon gisteren niet kijken...

[Dit bericht is gewijzigd door mandarijn op 13-12-2000 12:26]

pi_549815
quote:
Op 12 december 2000 17:17 schreef warez het volgende:
...snipLaat ze toch lekker gaan man.
Hoe zou je het zelf volhouden drie maanden zonder.snip...
Alsof Zoe ook maar grijntje lichamelijk of geestelijk plezier zou beleven aan mr. 2 min.!!! Ze dient alleen maar als zaaddoos voor Bart Konijn.
Ze mag dan als opblaaspop gefungeerd hebben, op alle fronten zit Zoe dus nog steeds zonder.
Het is al dom genoeg dat je je als vrouw in de privacy van je eigen slaapkamer als 2 minuten dumpplaats laat gebruiken, maar om je voor het oog voor zoveel mensen te laten konijnen is echt triest

Bart zou minstens even onder de lakens kunnen kruipen om, zonder dat er dekens op en neer hoeven te gaan, het Zoe even naar haar zin te maken

Conform, Comply, Obey
pi_549889
Zoe zal wel wat afnemen in enthousiasme, na de mooiste opmerking ooit - in dit kader - die kwam van - of all people - Mariska, vlak vóór haar vertrek.

Heb het maar meteen tot signature gemaakt (zie onder).

pi_549995
quote:
Op 14 december 2000 03:15 schreef Moor het volgende:
Zoe zal wel wat afnemen in enthousiasme, na de mooiste opmerking ooit - in dit kader - die kwam van - of all people - Mariska, vlak vóór haar vertrek.

Heb het maar meteen tot signature gemaakt (zie onder).


Zag je het gezicht van Zoe ? Sprak boekdelen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')