abonnement Unibet Coolblue
pi_530657
(bij 1e reclame) Beetje tam nog, herhalinkje van Ferdi's uitval van gisteravond, en wat suffe interviewtjes (Els: ja, Koos is een zeur, dat heb ik al eerder gezegd ook )
Ben benieuwd hoe het verder gaat, en wat de sentimentele verrassing wordt.
zaad.com -- ik weet ook niet waarom.
pi_530684
Pfeww!~Robin blijft gelukkig.

9,1 procent!

  donderdag 7 december 2000 @ 23:00:08 #3
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_530692
De polls hebben het toch bij het rechte eind ... ongeveer.
Robin maar 9,1% van de stemmen, en mag dus blijven !!!!

Dat heartbeat tunetje op de achtergrond maakte het wel af hoor .. .

Hahahaha

K: 'Ja sorry Beau, dan ga ik toch nog weer even naar het toilet hoor.'

Nog even snel de polls gechecked. Robin inderdaad rond de 10%. Als dat betekent dat Ferdi die overal ver op kop ligt er uit gaat, teken ik ervoor !!

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 07-12-2000 23:02]

pi_530726
Doei Ferdie
Voor al uw beesten en partijen ...
  donderdag 7 december 2000 @ 23:08:12 #5
3287 Deuf
Begin de dag met een dansje
pi_530728
"Ferdie's intuitie blijkt niet ongegrond"
Imagine
pi_530729
Ze maken er wel weer een poppenkast van...

Weet niet of ik er een , een of een achter moet zetten!

pi_530739
Wel vreemd dat die vriend van Hieke GEEN krimp geeft. (ook wel jammer)
pi_530740
Dat inzoomen op Fahrid tijdens de omhelzing van Ferdi en Hieke is wel !!
  Moderator donderdag 7 december 2000 @ 23:16:24 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_530772
Ja en straks worden Ferdi en Farid aan elkaar voorgesteld, let maar op..

ZOoooooooo.. die kop van Sjors, dat waren bijna de 1e traantjes voor onze glazenspoelert. Eerst Kim , nu Ferdi, best wel een béétje sneu eigenlijk.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 7 december 2000 @ 23:16:58 #10
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_530777
De percentages, vergeleken met voorspel.nu (sorry, fok!zine zat er verder van af, dus deze maar)

echt --> voorspel.nu
R: 9% --> 7%
K: 22% --> 22%
F: 68% --> 70%

Dus, internet polls werken alleen bij een duidelijk verschil, zo lijkt het.

Ze proberen wel spanning te 'creeeren' daar bij Veronica hoor. Ook mooi die reactie van Koos: 'Dat kan toch niet..'

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 december 2000 @ 23:22:30 #11
862 Arcee
Look closer
pi_530791
quote:
Op 07 december 2000 23:16 schreef LionHeart het volgende:
Ze proberen wel spanning te 'creeeren' daar bij Veronica hoor.
Ja, vreselijk. Dat kán sneller...
quote:
Ook mooi die reactie van Koos: 'Dat kan toch niet..'
Prachtig idd! Koos rules!

Hé, vangt Esther de bewoners niet meer op? Blijkbaar is BB er zelf nu ook achter dat ze dat niet kan.

pi_530797
ik vond het alleen raar dat ze dit keer zeiden dat robin 9,1 % van de stemmen had .. eerder gaven ze nooit percentages
  donderdag 7 december 2000 @ 23:24:28 #13
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_530800
Beau zei dat Esther vandaag vrij was, dus hij moest alles vandaag alleen doen
pi_530804
Heb je nog een ideetje voor mijn top 5? Mail me!

Kunnen we niet met z'n allen ff een mailtje naar Jensen sturen dat-ie moet opzouten met die troep?

pi_530854
Hehe... was Koos nu al aan het kleppen met Els voordat Beau d'rin kwam? Was niet de bedoeling denk ik!
  Moderator donderdag 7 december 2000 @ 23:47:15 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_530864
Blunder van de regie zeg! "Dat mag niet Els, dat kan niet", hoorde je Koos duidelijk zeggen, voordat hij zijn brief voorlas..

Wat zal dat gezellig worden, die pimpelpartij tussen Farid en Ferdi!

Allemaal naar de Buwwwwrgerw King op de A4 jongens, als je Fewwwrdi wil zien.

Gerard Joling als hoofd-act zaterdag, als dat geen succes wordt!!

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 7 december 2000 @ 23:48:01 #17
1234 HiZ
Istanbullu
pi_530866
Ik was wel even verbaasd over al dat halve gezoen tussen ferdi en georgie, heb ik iets gemist of zo de laatste dagen ?
  donderdag 7 december 2000 @ 23:51:06 #18
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_530874
quote:
Op 07 december 2000 23:47 schreef Gert het volgende:

Allemaal naar de Buwwwwrgerw King op de A4 jongens, als je Fewwwrdi wil zien.


nee, allemaal naar de A4 met hete aardappelen... was er dan niemand op gekomen in die hele meute buiten het bb-huis om een paar hardkokende aardappelen mee te nemen om ze persoonlijk door zijn gouden strotje te duwen..
het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
pi_530878
quote:
Op 07 december 2000 23:48 schreef HiZ het volgende:
Ik was wel even verbaasd over al dat halve gezoen tussen ferdi en georgie, heb ik iets gemist of zo de laatste dagen ?
ff offtopic...: HEY HIZZZZZ!!! WELCOME BACK!
  donderdag 7 december 2000 @ 23:54:14 #20
215 misterDre
Paint it black!
pi_530884
quote:
Op 07 december 2000 23:23 schreef bonnie het volgende:
ik vond het alleen raar dat ze dit keer zeiden dat robin 9,1 % van de stemmen had .. eerder gaven ze nooit percentages
Dan kan de rest vast wennnen aan het feit dat Robin gaat winnen
pi_530894
Nou voor mij is het alleen maar shit.
Gvd lekker naar saaie Koos zitten kiken.
Hij leek wel niet goed , met zijn domme opmerkingen. (eh moet ik nu dit? en nu zo? burp
Volgende nominaties gaan tussen zeker weten Koos en Robin en? Hoop Dezeuree maar ben bang van niet. De anderen stemmen allemaal op Robin en Koos. behalve zij zelf en zij stemmen niet op Dezeuree. Dan 3 dagen later, misschien nog leuker? denkt madam dat ze met kerst daar zit, moet ze er toch uit. gnif gnif.
pi_530904
quote:
Op 07 december 2000 23:16 schreef Gert het volgende:
Ja en straks worden Ferdi en Farid aan elkaar voorgesteld, let maar op..
snip
.."kijk eens achter je op de tribune"...
hihihi, wel meer dan 1 biertje drinken, konden we daar maar beelden van krijgen....
Het hoofd van Ferdie , Leuk ook voor Farid: de after-zoenpartij beelden in de Ferwdi-montage.....
Conform, Comply, Obey
  vrijdag 8 december 2000 @ 00:01:46 #23
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_530921
quote:
Op 07 december 2000 23:58 schreef TheEichmannDefence het volgende:
.."kijk eens achter je op de tribune"...
hihihi, wel meer dan 1 biertje drinken, konden we daar maar beelden van krijgen....
Het hoofd van Ferdie , Leuk ook voor Farid: de after-zoenpartij beelden in de Ferwdi-montage.....
Moet wel weer een paar goede Fake Pics kunnen opleveren
pi_530933
Leuk dat gefluister van Hieke in de gang tegen Ferdi toen zij samen uit de DBK kwamen:"ik haal je naar Friesland hoor"
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  vrijdag 8 december 2000 @ 00:33:23 #25
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_531088
Ik vond het allemaal nog al meevallen. Geen grote drama's. Alleen Georgie en Hieke waren zichtbaar ontdaan.

Ook krijg ik na vanavond ineens echt een hekel aan die Koos.

Ferdi liet zich door de soms pikante beelden van Hieke en hem niet echt uit het veld slaan. Hij schrok ook niet echt van Fahrid.
Ik heb ook niet het idee dat die er heel erg mee gezeten heeft.

  vrijdag 8 december 2000 @ 00:35:59 #26
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_531098
quote:
Op 08 december 2000 00:33 schreef marky het volgende:
Ik vond het allemaal nog al meevallen. Geen grote drama's. Alleen Georgie en Hieke waren zichtbaar ontdaan.

Ook krijg ik na vanavond ineens echt een hekel aan die Koos.

Ferdi liet zich door de soms pikante beelden van Hieke en hem niet echt uit het veld slaan. Hij schrok ook niet echt van Fahrid.
Ik heb ook niet het idee dat die er heel erg mee gezeten heeft.


Vreemd dat dezelfde beelden bij iemand anders zo'n andere perceptie kunnen opleveren.
pi_531111
quote:
Op 07 december 2000 23:58 schreef TheEichmannDefence het volgende:
.."kijk eens achter je op de tribune"...
hihihi, wel meer dan 1 biertje drinken, konden we daar maar beelden van krijgen....
Het hoofd van Ferdie , Leuk ook voor Farid: de after-zoenpartij beelden in de Ferwdi-montage.....
JAAAAAAAAAAAA, waarom geen stream op het onderonsje tuusen Farid en Ferdi!!!! Die blik van Farid zei genoeg!! Wel erg flauw dat ze Hieke naar de dagboekkamer riepen om met Ferdi het nieuws te delen, en dan dat zoompje op Farid Erg goedkoop!!
O+. Ripley. O+.
  vrijdag 8 december 2000 @ 00:58:13 #28
7248 Marv
Son of a Bitch
pi_531166
Waar leent zo'n Farid zich voor vraag ik me af.
Die komt daar toch alleen maar om een paar pijnlijke momenten door te maken ?
Er gebeurde werkelijk niks voor hem, geen kontakt met Hieke, niks.
Een beetje schaapachtig zitten kijken naar de monitor waarop zijn harses is ingemonteerd in de bekende paringsdans beelden.
Echt niet iets waarvan hij voor later het idee overgehouden zal hebben: leuk dat ik er bij was.
Wat dat betreft was het aan het begin van de uitzending al duidelijk dat Fewdi moest vertrekken. Farid komt heus niet voor Koos of Robin uit Friesland gekluund.
De klussen waar je niet aan begint duren het langst om af te maken
  vrijdag 8 december 2000 @ 01:10:13 #29
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_531200
Marv,

Je zegt het eigenlijk al zelf :

quote:
Wat dat betreft was het aan het begin van de uitzending al duidelijk dat Fewdi moest vertrekken. Farid komt heus niet voor Koos of Robin uit Friesland gekluund.
Voor een praatje met Fewdi dus.
Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 8 december 2000 @ 01:59:38 #30
374 beelzebub
master of disaster
pi_531272
En is Ferdie al afgeranseld door Fahrid?

Ik ben trouwens tegen geweld enzo hoor....

pi_531309
quote:
Op 08 december 2000 00:58 schreef Marv het volgende:
Waar leent zo'n Farid zich voor vraag ik me af.
Die komt daar toch alleen maar om een paar pijnlijke momenten door te maken ?
Er gebeurde werkelijk niks voor hem, geen kontakt met Hieke, niks.
Een beetje schaapachtig zitten kijken naar de monitor waarop zijn harses is ingemonteerd in de bekende paringsdans beelden.
Echt niet iets waarvan hij voor later het idee overgehouden zal hebben: leuk dat ik er bij was.
Wat dat betreft was het aan het begin van de uitzending al duidelijk dat Fewdi moest vertrekken. Farid komt heus niet voor Koos of Robin uit Friesland gekluund.
Farid, die zit in een complete dwangpositie. Verschijnt hij niet zo nu en dan in het programma dan zullen er in de roddelbladen weldra artikelen verschijnen met als kop "Farid wil niets meer van Hieke weten" etc. etc.
Kortom, hij móet wel. Wat een kutpositie. Wat betreft de bewoners, daarvan kun je nog zeggen dat ze er zelf voor kiezen, ook al betwijfel ik of ze weten wat ze zich met een programma als BB op de hals halen. Maar het thuisfront dat misbruikt wordt, dat is pas echt foute boel
The trick is to keep breathing
pi_531375
uitgerekend in deze uitzending? Dat kan geen toeval zijn.....
  vrijdag 8 december 2000 @ 07:01:53 #33
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_531486
Zag je het smoelwerk,van Dezeuree,toen bekend was dat Robin mocht blijven? Bah!!,wat had ze hem graag weggehad zeg! Normaler weise ,gaf ze hem altijd direct een dikke knuffel,en nu....nix ,nada noppes,ja toen Ferdi wegging,kreeg ie een kleine aai over z'n rug,tjonge jonge ,wat is die bij mij diep gezonken zeg,ik kan haar soms niet meer zien Bah!en dan direct weer dramatisch tegen Ferdi,wil je alsjeblieft de groeten aan Bart doen????
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_531506
quote:
Op 08 december 2000 01:10 schreef Harry het volgende:
Marv,

Je zegt het eigenlijk al zelf :Voor een praatje met Fewdi dus.


Die beelden zullen we zaterdagavnond wel te zien krijgen.
Fahrid, die toch, naar mijn mening, enigzins met medelijden naar Ferdi kijkt en denkt:"wat kan mij het allemaal schelen, ze is bij mij en wint de hoofdprijs, tot die tijd vind ik alles goed".

Vraag me alleen af :als Hieke uiteindelijk toch niet de winnaar zal zijn, hoezeer deze beelden in ruzies tussen het paar continu tot in detail besproken zullen worden.

Fl ******,- maakt veel goed, maar wat als ze niet wint?

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  vrijdag 8 december 2000 @ 09:50:07 #35
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_531635
Er is helemaal niks aan de hand. Dat zal de reaktie zijn die VOO over wil brengen. We krijgen net als vorig jaar bij Maurice en Karin nog wel een verhaaltje na dat Ferdi en Fahrid gezellig een biertje hebben gedronken en dat Ferdi, als Hieke buiten het huis is, een keer naar Friesland komt.

En alles is weer koek en ei,

pi_531661
ik vind die farid een topper !!! hij bleef heel rustig en aardig .. ik vond het echt pijnlijk om te zien dat hij erin gemonteerd werd toen met die beelden van ferdi en hieke
pi_531855
quote:
Op 08 december 2000 09:50 schreef marky het volgende:
Er is helemaal niks aan de hand. Dat zal de reaktie zijn die VOO over wil brengen.
En alles is weer koek en ei,
pcies Marky. Deze indruk kreeg ik ook. VOO heeft het dreigende gevaar dat e.e.a. uit de hand ging lopen kundig afgewend. Ze willen NIET de morele verontwaardiging van het grote publiek over zich afroepen als er huwelijken sneuvelen. Niet goed voor het toekomstige bestaansrecht van het programma.

V.w.b. Farids aanwezigheid: even laten zien dat hij nog steeds achter Hieke staat en vlgs. mij absoluut nog waar ook.
Wat is er nou eigenlijk gebeurd? Hieke is gecharmeerd van een jonge hond (die nogal op haar eigen vriend lijkt qua uiterlijk) en heeft in een dronken bui een keer met hem getongzoend in een huis waarin ze drie maanden met elkaar opgesloten zitten.
Het zou totaal anders geweest zijn als Farid ook in het huis gezeten had.
Denk echt niet dat rustige wijze Farid (hij reageerde idd erg diplomatiek op Beau zijn vragen) concurrentie van de jonge Ferdy voelt.

Behalve de goedkope vertoning in de DBK Ferdy-Hieke en ingeknipte Farid (en er was nog zo iets, maar ben ik vergeten ) vond ik het een werelduitzending. Heb me af en toe kapot gelachen .
Veronica begint het te leren. Het percentage antistemmers op Robin noemen en dan die reactie van de bewoners! Schitterend. Wat begonnen die ongemakkelijk te schuiven op hun stoel toen langzaam tot hen begon door te dringen dat Robin een hele grote concurrent is . Daarna leek het wel of ze begonnen te slijmen met hem maar dat kan ik me ook verbeeld hebben.
Het was voor mij een top-avond!

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_532022
Fahrid had iets gelaten over zich.

Laat ik maar naar de studio gaan dan ben ik voorlopig weer van dat gezeik af, ff een paar vraagjes beantwoorden, laten zien dat ik nog achter Hieke sta en meteen maar ff die Ferdy ontmoeten, moet er toch een keer van komen. (petje af voor Fahrid)

Is misschien een leuke voor de "Echte Boter" reclame. Met echte boter krijg je ze weer samen aan tafel.

Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
pi_532401
Schiet me nog iets te binnen, geen onvertogen woord van de ouders van Ferdy over het "opmerkelijke gedrag" van zoonlief woensdagnacht.
Het kan natuurlijk toch ook zijn dat dit normaal gedrag is voor hun, of dat het gewoon niet in hun opkomt om commentaar te leveren op hun kinderen. (onze kinderen doen toch nooit iets fout!!!)
Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
  vrijdag 8 december 2000 @ 13:20:13 #40
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_532607
Die moeder van Fewdi ,net zo'n gevoelloos typetje als haar zoontje.(de appel valt niet ver van de boom).
Zat alleen maar te voelen of haar haar wel goed zat... echt vreselijk.
Krijg bijna medelijden met zo'n jong als je ziet wat voor ouders hij heeft.
Ouwe vent en een arrogant gevoelloos wijf.
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
  vrijdag 8 december 2000 @ 13:49:37 #41
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_532691
quote:
Op 08 december 2000 13:20 schreef sashimi het volgende:
Die moeder van Fewdi ,net zo'n gevoelloos typetje als haar zoontje.(de appel valt niet ver van de boom).
Zat alleen maar te voelen of haar haar wel goed zat... echt vreselijk.
Krijg bijna medelijden met zo'n jong als je ziet wat voor ouders hij heeft.
Ouwe vent en een arrogant gevoelloos wijf.
Nou nou.

De ontmoeting buiten was anders best heftig. Een traantje bij moeder en een lekkere omhelzing en moeder even in de lucht zwierend. En een stevige greep voor vader.

Lijkt mij een redelijk normaal en nuchter huishouden.

Ik denk verder dat Pa en Ma van zoonlief wel het een en ander gewend zijn.

pi_532754
quote:
Op 08 december 2000 10:36 schreef tiki het volgende:
<snip>

Behalve de goedkope vertoning in de DBK Ferdy-Hieke en ingeknipte Farid (en er was nog zo iets, maar ben ik vergeten ) vond ik het een werelduitzending. Heb me af en toe kapot gelachen .
<snip>


He ?????? Ingeknipte Fahrid ?
Dàt had ik pas echt emo-TV gevonden, als ze tijdens het her-vertonen van de beelden van Hieke en Fewdie uit de voorraadkamer in het kleine vierkantje linksonder in beeld de kop van Fahrid hadden gezet. Maar het was toch de hele tijd Ferdie hoor ....

Trouwens.. wat die voorraadkamer betreft, behoef ik nog enige korrektie, waar mogelijk.
Ik heb me op dit Forum nog eens verlaagd tot het analyseren van de anatomische details van Hieke en Ferdi's samenzijn daar in die voorraadkamer.
Nou maak ik me toch sterk dat het camera-standpunt van waaruit ik gisteravond één en ander te zien kreeg hoger was, dan ik destijds in de reguliere uitzending van die dag heb gezien, en ook schuiner t.o.v. die kartonnen borden, ipv. tijdens de uitzending destijds : haaks op die borden en làger.
Ik zag nu beter hoe Hieke's kleren zaten, en hoe ze zich herstelde. En uit welke houding ze kwam. Ja - erg hè, waarover je je allemaal druk kan maken.

Beeld ik me dat nou in ? Ik heb de streams natuurlijk niet gezien.

Maar als dit klopt, dan zijn er twee camera's die het gefilmd hebben, hetgeen nog meer spreekt voor een uitlokking door VOO van de hele scene.
Wie kan me korrigeren ?

  vrijdag 8 december 2000 @ 14:48:55 #43
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_533074
quote:
Op 08 december 2000 14:04 schreef Moor het volgende:
He ?????? Ingeknipte Fahrid ?
Dàt had ik pas echt emo-TV gevonden, als ze tijdens het her-vertonen van de beelden van Hieke en Fewdie uit de voorraadkamer in het kleine vierkantje linksonder in beeld de kop van Fahrid hadden gezet. Maar het was toch de hele tijd Ferdie hoor ....

Trouwens.. wat die voorraadkamer betreft, behoef ik nog enige korrektie, waar mogelijk.
Ik heb me op dit Forum nog eens verlaagd tot het analyseren van de anatomische details van Hieke en Ferdi's samenzijn daar in die voorraadkamer.
Nou maak ik me toch sterk dat het camera-standpunt van waaruit ik gisteravond één en ander te zien kreeg hoger was, dan ik destijds in de reguliere uitzending van die dag heb gezien, en ook schuiner t.o.v. die kartonnen borden, ipv. tijdens de uitzending destijds : haaks op die borden en làger.
Ik zag nu beter hoe Hieke's kleren zaten, en hoe ze zich herstelde. En uit welke houding ze kwam. Ja - erg hè, waarover je je allemaal druk kan maken.

Beeld ik me dat nou in ? Ik heb de streams natuurlijk niet gezien.

Maar als dit klopt, dan zijn er twee camera's die het gefilmd hebben, hetgeen nog meer spreekt voor een uitlokking door VOO van de hele scene.
Wie kan me korrigeren ?


Was mij ook al opgevallen. Dit leek meer een softcore versie.
pi_533107
quote Moor

Maar als dit klopt, dan zijn er twee camera's die het gefilmd hebben, hetgeen nog meer spreekt voor een uitlokking door VOO van de hele scene.
Wie kan me korrigeren ?


Ik, er is niets uitgelokt. \

Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')