abonnement Unibet Coolblue
pi_7995950
Nieuws berichtje
Dode bij schietpartij in Tilburg

TILBURG - Bij een schietpartij is zaterdagnacht een nog onbekende man om het leven gekomen.

De schietpartij had plaats aan de Professor Dondersstraat, vlakbij het centrum van Tilburg. Over de toedracht is nog niets bekend.
Volgens een politiewoordvoerder heeft een groepje mensen het slachtoffer naar het ziekenhuis gebracht. Daar overleed hij aan zijn verwondingen.


Uit het centrale Tilburg topic
Bron??

pi_7995994
Zonder bron is het een gerucht en geen nieuws. Tis dat ik geen slotje mag zetten hier, maar ik ben bang dat een donkerblauwe mod dat wel zal doen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_7996023
quote:
Op zondag 19 januari 2003 22:31 schreef Lucille het volgende:
Zonder bron is het een gerucht en geen nieuws. Tis dat ik geen slotje mag zetten hier, maar ik ben bang dat een donkerblauwe mod dat wel zal doen.
daarom wil ik meer duidelijkheid
en daarom maak ik een apart topic
is er iemand die meer weet
pi_7996040
ik heb dit bericht op RTL Teletekst ook al voorbij zien komen
pi_7996045
quote:
Op zondag 19 januari 2003 22:32 schreef Rulin het volgende:

[..]

daarom wil ik meer duidelijkheid
en daarom maak ik een apart topic
is er iemand die meer weet


nix gehoord..
pi_7996072
Ik haal hem even naar GC. Een bron zou heel fijn zijn..., indien iemand er eentje heeft..

[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 19-01-2003 22:35]

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_7996088
quote:
Op zondag 19 januari 2003 22:35 schreef sweek het volgende:
Ik haal hem even naar GC.
Prima
pi_7996162
Op www.nu.nl

Man komt om bij schietpartij in Tilburg

Uitgegeven: 01-19-2003 10:08:56


Een nog onbekende man is in de nacht van zaterdag op zondag om het leven gekomen bij een schietpartij in Tilburg. Dit meldt een woordvoerder van de politie in Tilburg zondag. Over de toedracht van de schietpartij wilde de woordvoerder geen mededelingen doen.

De schietpartij vond plaats vlakbij het centrum van Tilburg aan de Prof. Dondersstraat. Getuige van de schietpartij hebben het slachtoffer naar het ziekenhuis gebracht. Daar is hij aan zijn verwondingen overleden, aldus de woordvoerder.

  zondag 19 januari 2003 @ 22:39:03 #9
43730 Daaniejelluh
Zo voelt 't dus...
pi_7996184
Dat is niet zo mooi...
  zondag 19 januari 2003 @ 22:39:14 #10
41593 Ab_Normaal
Schunnig konijn
pi_7996191
Het gaat lekker dit jaar.
...'s avonds ligt het stelletje in bed. De man heeft wel zin om even te olie te peilen en begint wat te friemelen........ [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/233937][Klik hier voor leuke grappen!!][/url]
pi_7996241
Toch maar even het BD halen morgen
pi_7996309
mijn broertje was gisteravond in de STORM en daar schijnt het gebeurd te zijn. Ze zijn geloof ik nog met het slachtoffer naar het ziekenhuis gereden maar dat weet ik niet zeker. De schutter was een marokkaan die ruzie had met het slachtoffer, vermoedelijk ook een marokkaan. Dat is alles wat ik ervan gehoord heb, maar gebeurt is het zeker.
pi_7996353
jezus
pi_7996373
wat vervelend
pi_7996374
quote:
Op zondag 19 januari 2003 22:43 schreef rrainman het volgende:
mijn broertje was gisteravond in de STORM en daar schijnt het gebeurd te zijn. Ze zijn geloof ik nog met het slachtoffer naar het ziekenhuis gereden maar dat weet ik niet zeker. De schutter was een marokkaan die ruzie had met het slachtoffer, vermoedelijk ook een marokkaan. Dat is alles wat ik ervan gehoord heb, maar gebeurt is het zeker.
[url=http://www.schandknaapje.nl]Farzin[/url]
pi_7996400
mijn stad
fijn om daar te leven joh

mijn sig
pi_7996466
hmmmm elisabeth ziekenhuis is de helft dichterbij
pi_7996488
staat Tilburg alweer op 1 moord in 2003...
pi_7996565
quote:
Op zondag 19 januari 2003 22:49 schreef rrainman het volgende:
hmmmm elisabeth ziekenhuis is de helft dichterbij
ja idd..vreemd....
misschien was het een complot

elisabettttttth

pi_7996653
weet jij waar die straat ligt Rulin?
Doh!
pi_7996816
quote:
Op zondag 19 januari 2003 22:56 schreef raampje het volgende:
weet jij waar die straat ligt Rulin?
www.locatienet.nl

[Dit bericht is gewijzigd door Progressor op 19-01-2003 23:10]

pi_7996949
quote:
Op zondag 19 januari 2003 22:56 schreef raampje het volgende:
weet jij waar die straat ligt Rulin?
vlakbij 013...zijstraat van spoorlaan
pi_7996954
quote:
Op zondag 19 januari 2003 23:08 schreef wogoheid het volgende:

[..]

vlakbij 013...zijstraat van spoorlaan


straat tussen spoorlaan en st jozefstraat
pi_7997139
redelijk ver van de stad dus...
Doh!
pi_7997173
ver? Op het plaatje hierboven is de korte heuvel nog zichtbaar, het is maar wat je ver noemt...
pi_7997188
3 minuten lopen denk ik
mijn sig
pi_7997205
ja is niet bepaald ver nee...denk aan interpolis
pi_7997313
quote:
Op zondag 19 januari 2003 23:17 schreef rrainman het volgende:
ver? Op het plaatje hierboven is de korte heuvel nog zichtbaar, het is maar wat je ver noemt...
oh ja.. tis nog wel een stukje wat die gast had moeten rennen voor z'n leven!
Doh!
pi_8003408
Tilburger (26) overleden na schietpartij in woonplaats
Door Joost Goutziers

Maandag 20 januari 2003 - TILBURG - Een 26-jarige man uit Tilburg is zondagochtend vroeg overleden aan de gevolgen van een schietpartij eerder die nacht. De man werd omstreeks 04.30 uur neergeschoten in de Professor Dondersstraat in Tilburg en is meteen daarna door mensen die ter plekke waren naar het Tweestedenziekenhuis gebracht. Daar overleed hij aan zijn verwondingen.

De toedracht van de schietpartij is nog niet bekend. De politie heeft vijfentwintig agenten op de zaak gezet. De schietpartij had dicht bij het uitgaanscentrum plaats. Volgens een buurtbewoner is vier tot vijf maal op het slachtoffer geschoten. "De schoten klonken snel na elkaar. Ik keek uit het raam en zag in de Jan van Beverwijckstraat een auto even inhouden en daarna, tegen de verkeersrichting in, de straat verlaten. Toen ik de andere kant opkeek, zag ik een man levenloos op de grond liggen. Ernaast stond een man te schreeuwen. Verstaan kon ik hem niet, maar hij klonk verontwaardigd. Aan de andere kant van de kruising stond een grote personenwagen. De inzittenden hebben het lichaam in de auto gesleept en zijn weggereden."
Het lichaam van het slachtoffer is over een lengte van zeker tien meter over straat gesleept voordat het bij de auto was. De politie was na de schietpartij snel ter plaatse, maar het slachtoffer was toen al weg. Wel kwam onmiddellijk daarna de melding binnen dat bij het ziekenhuis een zwaar gewonde man was binnengebracht.

Sporenonderzoek
De technische recherche was gisteren tot laat in de middag bezig met sporenonderzoek. Met een hoogwerker zijn foto's van de plaats van het misdrijf gemaakt.
Een woordvoerder van de politie wil niet ingaan op de toedracht van de schietpartij. Over een mogelijk verband met onrust in de binnenstad eerder die nacht, wil de woordvoerder evenmin mededelingen doen.

bron: www.Brabantsdagblad.nl

pi_8003466
quote:
Op maandag 20 januari 2003 11:59 schreef dolle_hond het volgende:Over een mogelijk verband met onrust in de binnenstad eerder die nacht, wil de woordvoerder evenmin mededelingen doen.
welke onrust in de binnenstad?
  maandag 20 januari 2003 @ 14:10:30 #31
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_8005739
Prof Dondersstraat..

hmm, is nog wel een van de betere wijken van Tilburg.

[b]@RemiLehmann[/b]
pi_8018146
quote:
Op maandag 20 januari 2003 14:10 schreef reem het volgende:
Prof Dondersstraat..

hmm, is nog wel een van de betere wijken van Tilburg.


ja idd....
pi_8020141
En, is inmiddels al bekend wie het slachtoffer is ?
pi_8023222
dit staat er vandaag op www.brabantsdagblad.nl

Eerbetoon aan overleden stapper
Van een verslaggever

Dinsdag 21 januari 2003 - TILBURG - Een groep van pakweg veertig familieleden en vrienden heeft gisterochtend in de Professor Dondersstraat in Tilburg een eerbetoon gebracht aan de 26-jarige Tilburger die daar zondagochtend in alle vroegte werd neergeschoten. De man overleed kort daarop in het ziekenhuis.

De groep legde bloemen op de plek waar de fatale schoten werden gelost. Verscheidene buurtbewoners condoleerden de vriendin van het 26-jarige slachtoffer. De politie heeft gisteren het buurtonderzoek in de Professor Dondersstraat en omgeving voortgezet. Volgens een omwonende moet de politie de fatale schietpartij, zondagnacht omstreeks 4.30 uur, makkelijk kunnen reconstrueren. "Het slachtoffer was onderdeel van een groep van zeker acht man", aldus de buurtbewoonster, die vanuit privacy-overwegingen anoniem wil blijven.

"Het waren beschaafde mensen. Dat blijkt ook wel uit het feit dat ze het slachtoffer snel hebben opgepakt en naar de EHBO van het TweeSteden Ziekenhuis hebben gebracht", aldus de buurtbewoonster onder wiens slaapkamerraam de moord plaatsvond. Haar was redelijk snel duidelijk dat er iets ernstigs aan de hand was. "We zijn de overlast in het weekeinde gewend. Maar dit was zo'n hartverscheurende schreeuw van die man dat ik direct uit bed ben gesprongen." Daarop heeft de vrouw het alarmnummer 112 gedraaid. Bij aankomst van de politie was het slachtoffer al op weg naar het ziekenhuis.

Elders parkeren
In de Professor Dondersstraat wordt verdeeld gedacht over de overlast van het uitgaanspubliek in het weekeinde. "Er zijn mensen die hun auto van donderdagavond tot maandag elders neerzetten. Daar krijgen we dan de voertuigen van de stappers voor terug. Of dat veel uitmaakt?" De politie noteerde sinds 1 januari vorig jaar in totaal 39 incidenten in de Professor Dondersstraat. Dat is inclusief inbraken en diefstal van auto's, verdachte situaties en alarmmeldingen. "Overlast met geweld komt bijna niet voor", aldus een politiewoordvoerder. "Dit is op zich niet zo'n slecht resultaat."

Secretaris T.-Wegdam, ook bewoner van de Professor Dondersstraat, van de Kamer van Koophandel benadrukt dat het wonen in het stadscentrum voordelen én nadelen heeft. "We hebben enkele jaren geleden een verkrachting gehad en pakweg tien jaar geleden een steekpartij. Verder geen grote incidenten. Ik laat mijn kinderen ook met een gerust hart door de straat gaan."

  dinsdag 21 januari 2003 @ 15:16:01 #35
31425 TheFes
Nu met zonder icon!
pi_8027584
hmm minders dit zeg..
** handtekening **
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')