abonnement Unibet Coolblue
pi_7959731
Als je een brief verstuurd hebt, wordt er over de postzegel een stempel gezet met de plaats waar de post is behandeld. Weet iemand, of hebben jullie tips hoe ik erachter kan komen, wat alle mogelijke plaatsnamen zijn die op deze stempels terecht kunnen komen?

Waarom wil iemand dat in des hemelsnaam nou weten, vraag je je misschien af (of niet). Nou ja, het is weer bijna 14 februari he.... Dus als er iemand tips heeft, heel graag!

  vrijdag 17 januari 2003 @ 21:11:11 #2
43730 Daaniejelluh
Zo voelt 't dus...
pi_7959766
Amsterdam, Rotterdam, Zwolle... (en deze laatste weet ik niet zeker)
Verder zou ik het niet weten!!
  FOK!fossiel vrijdag 17 januari 2003 @ 21:12:00 #3
8443 cptmarco
it's captain...
pi_7959776
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 21:11 schreef Daaniejelluh het volgende:
Amsterdam, Rotterdam, Zwolle... (en deze laatste weet ik niet zeker)
inderdaad ook Zwolle.
pi_7959801
nieuwegein
pi_7959809
Nieuwegein en 's-Gravenhage kon ik hier in de schoenendoos met kerstkaarten vinden. Maar hoe kom ik achter een lijst? Zijn dit misschien alle plaatsen waar TPG distributiecentra te vinden zijn ofzo?
Als ik niets kan vinden dan zal ik gewoon de klantenservive moeten bellen ofzo, maar mijn ervaring met die mensen is niet zo dat ik verwacht dat ze de vraag zelfs begrijpen
  vrijdag 17 januari 2003 @ 21:19:40 #6
43730 Daaniejelluh
Zo voelt 't dus...
pi_7959884
Je zou het iig even kunnen proberen, misschien krijg je dit wél iemand aan de lijn die het begrijpt! Of je zou eerst nog ff op internet kunnen zoeken...maar of je daar iets zult vinden weet ik niet. Give it a try!!
pi_7959909
`s Hertogenbosch, voor zuidelijk Nederland . . .
Fearlessly the idiot faced the crowd, smiling.
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
pi_7959971
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 21:19 schreef Daaniejelluh het volgende:
Je zou het iig even kunnen proberen, misschien krijg je dit wél iemand aan de lijn die het begrijpt! Of je zou eerst nog ff op internet kunnen zoeken...maar of je daar iets zult vinden weet ik niet. Give it a try!!
Zal ik ook zeker proberen natuurlijk! Als ik eenmaal wat in mijn hoofd heb gehaald dan zal ik dat ook doen ook. Omdat het nu buiten kantooruren valt ben ik voornamelijk aangewezen op internet, en tot nu toe heb ik nog niet eens kunnen vinden wat die stempels betekenen. Ik vermoed dat het distributiecentra zijn, maar zeker weten doe ik het niet....
  vrijdag 17 januari 2003 @ 21:58:56 #9
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_7960650
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 21:08 schreef UltraNerd het volgende:
Als je een brief verstuurd hebt, wordt er over de postzegel een stempel gezet met de plaats waar de post is behandeld. Weet iemand, of hebben jullie tips hoe ik erachter kan komen, wat alle mogelijke plaatsnamen zijn die op deze stempels terecht kunnen komen?

Waarom wil iemand dat in des hemelsnaam nou weten, vraag je je misschien af (of niet). Nou ja, het is weer bijna 14 februari he.... Dus als er iemand tips heeft, heel graag!

Waar besteed jij je tijd aan :|


  vrijdag 17 januari 2003 @ 22:22:57 #10
14672 Marc_mga
Cherry Blossom Girl
pi_7961125
Een beetje valentijnsdag is een anonieme valentijnsdag
pi_7967535
De namen op de stempels zijn de sorteercentra van de TPG. En daar zijn er kennelijk maar 6 van.
's-Gravenhage, 's-Hertogenbosch, Amsterdam, Zwolle, Rotterdam en Nieuwegein.
Sh*t, nou moet ik wat anders verzinnen
pi_7967597
Den Bosch, iig voor Limburg. Als je in Maastricht een kaart op de bus doet die 3 straten verder moet aankomen, gaat je kaart dus helemaal naar Brabtant...
Vroeger was Roosendaal er ook, iig voor Breda e.o., maar het kan zijn dat dat nu ook Den Bosch is.
pi_7967664
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 10:34 schreef ChrisJX het volgende:
Den Bosch, iig voor Limburg. Als je in Maastricht een kaart op de bus doet die 3 straten verder moet aankomen, gaat je kaart dus helemaal naar Brabtant...
Vroeger was Roosendaal er ook, iig voor Breda e.o., maar het kan zijn dat dat nu ook Den Bosch is.
Je hebt ook stempels van Sittard
pi_7970794
7 (misschien 6?) sorteercentra heb je van tpg in heel Nederland. Dat waren er eerst veel en veel meer, toen had je ze ook in tietjeksteradeel op langedijk. Maar een jaar of vijf geleden is dat veranderd en sindsdien kun je dus veel minder nauwkeurig zien waar een kaart vandaan komt.
  zaterdag 18 januari 2003 @ 16:48:39 #15
36596 SPaC3MaN
coole lanparty www.explolan.nl
pi_7972205
is het 14 februari valentijnsdag?
Zin een een COOLE lanparty CHECK www.EXPLOLAN.NL
pi_7972256
Sittard staat hier vaak als stempel op de zegels
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  zaterdag 18 januari 2003 @ 16:58:47 #17
25873 IJskoud
Waar denk je aan?
pi_7972357
"De grondige aanpassing van de postinfrastructuur heeft geleid tot de bouw van zes nieuwe brievensorteercentra in Zwolle, Leidschendam, Nieuwegein, Rotterdam, Den Bosch en Amsterdam."

Bron

[i]Nergens aan...[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')