abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 december 2000 @ 20:25:12 #1
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_526242
De drie genomineerden, Koos, Fewdi en Robin gaan in galakleding naar de DK.
Daar krijgen ze hamburgers te eten en enkele t.v. programma's te zien waaronder de 'beruchte' uitzending met Ed in het programma B. & v. D. vlak na zijn exit.
Als de bewoners weer terugkomen bij de anderen vindt het volgende plaats...

Een van de quotes :

quote:
Robin vertelt dat ze een stuk op t.v. hebben gezien over Ed in het programma Barend en van Dorp met K. Wilting en Helmut Lotti.
R. : de vraag van Wilting of Ed echt gehuild had. Ook hebben ze gezien dat Ed John Lennon en Martin Luther King heeft benoemd in zijn 2 minuten.
R. : in heel Nederland stond hij voor lul !!
R. : en lachen daar aan tafel
R. : ik vond het mooi dat hij dat deed, maar...

Ook hebben ze 'Friends' gezien en 1 hamburger gegeten. Op t.v. een vrije trap van Feyenoord gezien (Pauwe), Johan Olaf Koss, Pinochet

R. : wat een lul ! Iedereen lacht hem uit !
B. : dat heeft hij helemaal niet in de gaten
K. : ook een shot van Annet
R. : hij zei, ik kijk niet graag naar mezelf als ik huil, en dat hij niet alles kon onthouden en op een briefje had. Hij zei, ik ging er 3 weken in en wilde ze prikkelen.


en
quote:
R. : hij verweerde zich daar heel dom en probeerde de man te zijn.
B. : jullie hadden nog nieuws ?
R. : dat was het
B. en G. zouden dat ook wel willen zien
R. : dat je je zo voor lul zet. Iedereen in Nederland zit je uit te lachen !
F. : Barend zei, zit niet zo in die camera te kijken !
B. vindt het dom
K. : Henk vroeg; 'ik vroeg je wat, en nou wil ik het weten ook' !
D. : dat ie zichzelf niet wou zien...
Zie de streams !

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 07-12-2000 03:16]

Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 6 december 2000 @ 20:34:09 #2
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_526307
De vraag is alleen

WAAROM?

Waarom hebben ze dat laten zien. Is dat een waarschuwing. Ga niet naar B en vD.

  woensdag 6 december 2000 @ 21:15:25 #3
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_526529
Ik denk ook een waarschuwing.
Als je naar Barend en van Dorp gaat wordt je afgemaakt als exBBer omdat ze erop schijten.
maar het is waarschijnlijk contractueel vastgelegd.
Enkel Kimmie, dat vonden ze zelf waarschijnlijk te ver gaan.
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
pi_526568
[kleuter-mode on]
Ik weet het, ik weet het!
[/kleuter-mode off]

Kon er niets aan doen, maar ik moest toch weer hier aan denken:
Georgie stapt er uit en dan Ed! erin.
zie: droomscenario
http://www.fokforum.nl/showtopic/24160

't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_527376
Wat hier gebeurde was toch wel zeer bijzonder !

Dit filmpje laten zien over de (in hun ogen) stoere Ed...
Als je ziet hoe met name Robin ( ! ) reageerde. Toch een maatje van Ed die tijd.

T.o.v. de huidige bewoners was het :
- een signaal dat ze niet populair zijn buiten het BB-huis
- een middel om ze af te schrikken voor de t.v.-shows

T.o.v. Ed was het fikse dreun onder de gordel.
Dit zal n.l. morgen ook wel in de uitzending te zien zijn.


Vond het eigenlijk niet kunnen, om op deze wijze een ex-bewoner te kijk te zetten.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_527530
quote:
Op 07 december 2000 00:24 schreef Harry het volgende:
T.o.v. Ed was het fikse dreun onder de gordel. Dit zal n.l. morgen ook wel in de uitzending te zien zijn.
Net goed. Ed doet net alsof hij de wereld gerEd heeft. Niets is minder waar, Ed is in mijn ogen dé grootste miesotter van het jaar 2000. En Ed mag me bellen (nummer staat onder m'n nick en boven m'n kop), dan zal ik hem precies vertellen hoe en waarom.
quote:
Op 07 december 2000 00:24 schreef Harry het volgende:
Vond het eigenlijk niet kunnen, om op deze wijze een ex-bewoner te kijk te zetten.
Hij heeft het toch allemaal zelf gedaan? Ik bedoel, het is niet zo dat Ed niet wist dat hij op TV was. Waarom vind je het dan niet kunnen?
  † In Memoriam † donderdag 7 december 2000 @ 02:43:03 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_527535
Gaan we nu wéér zo'n stoere fase in om Ed even 'postuum' af te zeiken?
Ik weet eigenlijk niet of ik daar wel op zit te wachten...
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_527541
quote:
Op 07 december 2000 02:43 schreef Cynix ® het volgende:
Gaan we nu wéér zo'n stoere fase in om Ed even 'postuum' af te zeiken? Ik weet eigenlijk niet of ik daar wel op zit te wachten...
Nee hoor, helemaal niet, maar ik vind het niet erg dat dit vanavond gebeurt is... Ga Ed niet afzeiken, maar m'n (korte) mening ga ik niet onder stoelen of banken steken!
pi_527551
Overeind blijft dat de periode Ed er een was die veel gesprek en veel kijkcijfers heeft gegeven.

Voor mij tot nu toe de leukste periode.

  donderdag 7 december 2000 @ 03:05:55 #10
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_527558
Tanjalies,

Wat vind jij van deze aktie zoals door de regie uitgevoerd.
Kan je me uitleggen misschien wat de bedoeling hiervan is geweest ?

Ben benieuwd naar jouw mening.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_527565

Harry

Ik zou het op dit moment niet weten.

[Dit bericht is gewijzigd door tanjalies op 07-12-2000 03:16]

  donderdag 7 december 2000 @ 03:29:41 #12
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_527576
quote:
Hij heeft het toch allemaal zelf gedaan? Ik bedoel, het is niet zo dat Ed niet wist dat hij op TV was. Waarom vind je het dan niet kunnen?
Ik vond dat op dat moment niet kunnen Sebastard.

De keuze van de regie om dat op dat moment het de genomineerden voor te schotelen.
Mij bekroop het gevoel dat men met mensen (Ed) aan het spelen was.
O.k. , dat is BB , maar de getoonde uitzending en vooral de onthutsende reakties van de genomineerden daarna ( net of ze een alien hadden gezien ) vond ik heel bijzonder.


Tanjalies,

Ik vermoed dat je nog veel bij te lezen hebt... , of dat je de uitzending af wil wachten.
Toch bedankt voor je reaktie.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  Moderator donderdag 7 december 2000 @ 08:49:03 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_527829
Ed leek wel gedrogeerd, bij die B&vD uitzending. Het was uiterst genant, een complete afgang. Dus als je dit nog een keer onder de aandacht brengt, dan doe je dat doelbewust om iemand te beschadigen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_527871
Het waarom van het juist dit stukje BenvanD laten zien ontgaat mij, tenzij en de productie doet niets zonder bedoeling, het juist het verschil was wat ze wilden laten zien tussen Ed in het BBhuis en Ed daar buiten.

In dat verband zie ik de vertoning als een waarschuwing om opstandig gedrag te voorkomen. Voor Koos en Robin is dat overbodig, dus zal het richting Ferdy bedoeld zijn. Zou de productie soms bang zijn dat Ferdy ook het huis niet uit(verliefdheid Hieke) wil als hij vanavond te horen krijgt dat hij moet vertrekken.

Het is misschien wat ver gezocht, maar op dit moment zie ik geen andere reden. Of het moet zijn dat ze hebben gedacht dat het gespreksstof zou opleveren die de moeite waard was om later weer uit te zenden.

  Moderator donderdag 7 december 2000 @ 10:04:51 #15
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_527964
quote:
Op 07 december 2000 09:09 schreef tanjalies het volgende:
Het waarom van het juist dit stukje BenvanD laten zien ontgaat mij, tenzij en de productie doet niets zonder bedoeling, het juist het verschil was wat ze wilden laten zien tussen Ed in het BBhuis en Ed daar buiten.

In dat verband zie ik de vertoning als een waarschuwing om opstandig gedrag te voorkomen. Voor Koos en Robin is dat overbodig, dus zal het richting Ferdy bedoeld zijn. Zou de productie soms bang zijn dat Ferdy ook het huis niet uit(verliefdheid Hieke) wil als hij vanavond te horen krijgt dat hij moet vertrekken.

Het is misschien wat ver gezocht, maar op dit moment zie ik geen andere reden. Of het moet zijn dat ze hebben gedacht dat het gespreksstof zou opleveren die de moeite waard was om later weer uit te zenden.


Dat ze dit B&vD-stukje 'zomaar' laten zien, wil er bij mij ook niet in.

Als ze het om de een of andere reden nodig vinden om Ed een trap na te geven, dan zal dat vanavond duidelijk worden: ze zullen de reacties ('hij stond voor lul!') dan uitgebreid laten zien.

Het kan ook zijn dat dit niet in eerste instantie tegen Ed bedoeld is, maar inderdaad als waarschuwing tegen Ferdi. "Hou je koest, doe wat wij zeggen. Want je gaat af als een gieter." Tja.. je zegt het al, tanjalies, vergezocht.

Wat verder nog een reden geweest kan zijn, is dat VOO de boodschap heeft willen afgeven: "Pas op voor de grote boze buitenwereld, laat ons -voor je eigen bestwil- aan de touwtjes trekken, ook na je exit." Want het staat buiten kijf dat Frits en Henk op een nare, minachtende manier met hun gast (!) Ed zijn omgesprongen. Ed deed heel vreemd, klopt, maar om dan iemand zo meedogenloos te kakken te zetten is gemeen en goedkoop. Ed had nooit (zo snel al na zijn exit) in dat programma moeten gaan zitten. En Ferdi kan dat beter ook maar niet doen, want de heren zullen hem niet sparen (reken op vragen als: "Maar je wist toch dat ze een vriend en dochter heeft, vind je dat niet een beetje immoreel van jezelf?", en: "Wat zou je tegen het dochtertje van Hieke willen zeggen?")

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 07-12-2000 10:07]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_528559
Misschien was het wel Ed zijn idee om dat fragment te laten zien..om zoals hij in het huis ook al steeds deed, de boel een beetje te prikkelen. De drie genomineerden meer reden tot spanning te geven want ze zaten allemaal wel heel stoer van. Als ik blijf, is het leuk maar naar huis gaan is eigenlijk nóg leuker!!! Met dit filmpje worden ze voor het tegendeel gewaarschuwd.....vannacht in hun bedje hebben ze allemaal liggen bibberen...brrr...Barand & v Dorp..... als ik er maar niet uit hoef.....
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_528572
Ik heb er toch ook moeite mee, merk ik.
Ik denk niet dat het de bedoeling was om Ed nog eens ernstig onderuit te halen (ik zie ook meer in de theorie om de genomineerden te waarschuwen voor de Boze Buitenwereld), maar het is nu toch wel gebeurt dat Ed weer onderuit is gehaald.
In die uitzending was hij idd zeer sloom en het was toen m.i. een redelijke afgang, maar waarom hier nou mee op de proppen mee komen? Dit is, denk ik, toch anders gelopen dan de bedoeling is geweest van de redactie. Ben benieuwd of dit uitgezonden gaat worden, denk het wel echter...[zucht]
  donderdag 7 december 2000 @ 12:36:26 #18
5955 Miracle
Been there, done that
pi_528599
Same here. Alhoewel ik ook het ook een beetje als een waarschuwing voor die twee zeurdozen zie, of misschien wel wil zien, heb ik er toch een vervelend gevoel over. Ik vind het niet helemaal fair de mening van de bewoners over Ed op zo'n manier te beinvloeden. Ed heeft nl. ook leuke dingen gezegd, bv 's ochtends bij Jensen. Door alleen dit te laten zien moet je wel denken dat het een mafkees is met grootheidswaanzin. Nou ja, het is gebeurt, nu maar hopen dat het iig een positief effect op ze heeft in de trant van omgang met de media.
Blijft een rare actie, had ook heel anders gekund.
Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
pi_528610
Denk dat de laatste optie die Tanjalies noemde zeker 1 (van de) reden(en) is.
Gewoon wat stoken en voor 'interessante' gespreksstof in het huis zorgen, want het is de laatste afleveringen DODELIJK saai! .

Een waarschuwing naar de genomineerden lijkt me kul. Waarom zouden ze? Het gevoel van de bewoners na het huis interesseert ze geen bal, anders zouden ze Ed ook niet nog eens extra te kijk zetten door dit filmpje te vertonen.

Nee, het lijkt mij echt een sprong van een kat in nood van BB.

[Dit bericht is gewijzigd door tiki op 07-12-2000 12:40]

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  maandag 11 december 2000 @ 01:10:00 #20
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_537944
Reaktie van Mona op de vraag waarom ze de genomineerden de video van Ed in B. & v. D. lieten zien.
quote:
Ik denk dat B.B.wil laten zien dat de bewoners niet aan dergelijke programma`s mee moeten werken.Waarschijnlijk hebben deze bewoners een ander contract gekregen dan wij dus ik kan daar moeilijk over oordelen.Bij ons moest het progamma nog verkocht worden aan het buitenland dus daarom denk ik dat wij andere verplichtingen hadden.
Bron : BB Watchers
Het komt goed.... En anders maar niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')