abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_525789
En vast...
pi_525950
Heeft iemand een samenvatting?
Al dan niet gespekt met eigen mening

(Is het de moeite om vanavond de herhaling te kijken?)

  woensdag 6 december 2000 @ 19:24:20 #3
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_525952
Tot hij op de camera begon te spelen, was Robin met de beer wel geinig bezig.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  woensdag 6 december 2000 @ 19:24:36 #4
215 misterDre
Paint it black!
pi_525953
Het emmertje van Georgie is te koop! Wie bied....
pi_525972
Vond het sinds tijden weer eens een leuke uitzending. Leuk die Surprises en gedichtjes...ze hadden echt hun best gedaan.
Ja...ik heb zelfs een paar keer hard moeten lachen dus de uitzending is best de moeite waard om op te nemen.
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_525986
PalinG : de 2e helft heb je gisteren op de streams gezien (uitpakken cadeaus en gedichten). De eerste helft ging over.. eh...eh... oh ja, ze lieten zien wat ze aanboden voor de veiling a.s. zaterdag.
Sjors z'n hoedje, Dees lingerie, Ferdi zijn didgeridoo, Hieke d'r slaapshirt (volledig in de beans), Koos het boekje dat hij met zijn neef schreef over hun reis naar Amerika, Robin z'n BB-koffertje en zijn porsche en zijn Ducati (in miniatuur dan toch).
Neuh, je hoeft niet te kijken naar de herhaling.
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2000 @ 19:35:37 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_525996
Ze lazen om en om een gedichtje voor, waarbij de camera vooral inzoomde op de schrijver ervan. Menigeen was wat opgelaten cq. verlegen toen zijn of haar gedichtje werd voorgelezen. De kadootjes waren best aardig, zoals overigens ook al in de streamverslagen te lezen was. Vooral het schaakbord van Bianca voor Fewrdi (?) was mooi gemaakt.

Leuke één-op-één emo-gesprekjes zaten er dit keer helaas niet in. Of ik moet ze gemist hebben.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_526008
Dees gaat lingerie veilen...komt dat zien, komt dat zien...

Djodjie zijn lampekappie....niet allemaal tegelijk!!

De surprises waren leuk. Koos is écht een schatje, lief en openhartig kado en gedicht voor Robin. En heel blij met zijn kado en rijm van Hiek.

De creativiteit van de bewoners verbaasde me zowiezo, waarom doen ze er niet meer mee??

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_526013
* PalinG zucht hoorbaar tevreden. Weer niets gemist. Bedankt allemaal!
  woensdag 6 december 2000 @ 19:40:44 #10
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_526030
Opvallend goeie gedichten voor een groep waarvan je het niet echt verwacht. Ze waren beter dan die gedichtjes van gisteren.

Verder viel het allemaal wel weer mee. Als je niet kan slapen zou ik zeggen kijk de herhaling maar effe want de gedichtjes en de kadootjes waren wel leuk.

pi_526067
Wees gerust die heb ik al gezien, want gisterenavond keek ik de stream

'K was idd meer benieuwd (zoals Tink al begreep) naar de acties in de DBK.

pi_526095
Ik zweer, het is een (Freudiaanse) vergissing, maar ik ben vergeten te vertellen wat Bianca zou veilen.. en niet alleen ben ik het vergeten te vertellen, ik ben het gewoon ook vergeten!
Iemand?
pi_526125
Ik schaam me diep maar ik weet het nog...het was een grootniettevermijdenSAAI boek...."kijk op antiek"
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_527366
quote:
Op 06 december 2000 19:24 schreef misterDre het volgende:
Het emmertje van Georgie is te koop! Wie bied....
JAAAAAAAA, die wil ik hebben!!!!!!
En dan ga ik het meteen ritueel verbranden!!!

Georgie:"Ik ben nogal gehecht aan mijn hoed en ik hoop dat de nieuwe eigenaar hem goed behandeld". Hij moest eens weten!!!

O+. Ripley. O+.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')