abonnement Unibet Coolblue
pi_12285157
Interpol!!! Yess..echt een briljant album, heb ik de afgelopen 6 maanden helemaal grijsgedraaid!! Echt geweldig!

En inderdaad vervelend dat op LL Interpol tegelijkertijd met Interpol gepland staat...maar ja..Interpol gaat zeker voor...

-Offtopic-
Ook vervelende overlapping: Suede en Vive la Fete tegelijkertijd...ouch!

  donderdag 14 augustus 2003 @ 12:01:28 #77
3878 Vork
Manisch creatief
pi_12425338
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 18:30 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
En inderdaad vervelend dat op LL Interpol tegelijkertijd met Interpol gepland staat...maar ja..Interpol gaat zeker voor...
Ja wat naar dat Interpol tegleijk met Interpol moet spelen zeg, ik zou het ook niet weten (nee ik zou het wel weten, ik ga fijn naar Kaizers Orchestra dan).

Onbewust loop ik Interpol altijd te vergelijken met Joy Division (zal niet de enige zijn) en dan moet ik toch echt tot de conclusie komen dat ze dat bij langena niet halen. Interpol is voornamelijk eentonig, teveel van hetzelfde en na 2 a 3 nummertjes heb ik het echt wel gehad.

[/mening]

pi_12461886
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 12:01 schreef Vork het volgende:

[..]
Onbewust loop ik Interpol altijd te vergelijken met Joy Division (zal niet de enige zijn) en dan moet ik toch echt tot de conclusie komen dat ze dat bij langena niet halen. Interpol is voornamelijk eentonig, teveel van hetzelfde en na 2 a 3 nummertjes heb ik het echt wel gehad.

[/mening]


Ik vind ze toch echt niet zoveel op Joy Division lijken. Ik snap wel waar de vergelijking vandaan komt maar Interpol is sowieso al 100x vrolijker, ik krijg een heel ander gevoel als ik het luister.
En het zijn nog jonge gasten! Wie weet met wat voor een meesterwerk ze nog op de proppen komen na zo'n debuut. Je kan nou eenmaal niet verwachten dat elke band zo geniaal is als JD.

[/feit]

  vrijdag 15 augustus 2003 @ 18:24:43 #79
3878 Vork
Manisch creatief
pi_12462273
Nee, maar dat zijn toch van die dingen die je onbewust gaat doen. Maar ik lbijf erbij, ook los van Joy Division dat ik ze te eentonig vind om er lang naar te kunnen luisteren. Als anderen het geweldig vinden dan is dat zogezegd hun goed recht.
pi_12480799
Ze hebben zelf nogal de balen van vergelijkingen met Joy Division en The Smiths.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 16:33:50 #81
3878 Vork
Manisch creatief
pi_12480888
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:29 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben zelf nogal de balen van vergelijkingen met Joy Division en The Smiths.
Ik denk dat er weinig bands zijn die graag worden vergeleken met wie of wat dan ook. Een artiest wil graag origineel en vernieuwend zijn (en natuurlijk geld verdienen, maar da's een ander verhaal). Je kunt echter niet voorkomen dat dat toch gaat gebeuren..
pi_12481033
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:33 schreef Vork het volgende:

[..]

Ik denk dat er weinig bands zijn die graag worden vergeleken met wie of wat dan ook. Een artiest wil graag origineel en vernieuwend zijn (en natuurlijk geld verdienen, maar da's een ander verhaal). Je kunt echter niet voorkomen dat dat toch gaat gebeuren..


Klopt, maar bij Sam zat het zo diep dat hij de luistertest van OOR niet af wilde maken...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 16:42:01 #83
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_12481068
interpol - turn of the bright light --> is leuk heb um ook, luister hem af en toe en hij wordt steeds beter eigelijk.
  Moderator woensdag 3 september 2003 @ 13:18:36 #84
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_12913954
Ze stonden vrijdag om 17:00 op Lowlands. Trokken ze nog een beetje publiek?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 3 september 2003 @ 14:20:29 #85
52589 sjun
uit solidariteit
pi_12915197
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 14:47 schreef JantjeB het volgende:
Er wordt al een beetje over deze band gepraat in het Pitchfork Top 50 topic, maar ik vind dat ze wel een eigen topic verdienen.
Het is een tijd geleden dat ik een CD zo grijs gedraaid heb als Turn on the Bright Lights. Nog meer fans hier?
Nâh, weer zo'n gehyped bandje wat met een beetje fantasie te herleiden is tot een slechte kloon van Joy Division met een vleugje van the Smiths.

Ik sla graag over nadat ik de CD één keer verplicht uitgeluisterd had bij een fan. Het ging om de CD met onderstaande hoes.

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_12918213
jij hebt een keer (verplicht) geluisterd en je denk interpol te kunnen reduceren tot slechts een vleugje smiths en slechte joy division? misschien nog een keertje luisteren. of niet.
park that car
drop that phone
sleep on the floor
dream about me
pi_12919666
ik vond het op Lowlands alleraardigst... alleen werd het op een gegeven moment wel heel veel van hetzelfde, erg jammer
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_12920444
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 14:48 schreef Bioslock het volgende:
Is dat niet zo'n slechte belgische serie?
We hope that you choke=Radiohead toch?
__________
  woensdag 3 september 2003 @ 19:31:53 #89
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_12922208
quote:
Op woensdag 3 september 2003 17:32 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
ik vond het op Lowlands alleraardigst... alleen werd het op een gegeven moment wel heel veel van hetzelfde, erg jammer
Ik heb me bij interpol erg goed vermaakt op Lowlands. Ik kende het nog niet, maar had van een vriend wel eens gehoord dat hij het erg goed vond. Aangezien ik niks beters te doen had ging ik even kijken, ben blij dat ik dat gedaan heb.
Ik heb niet het hele concert gezien (ik wilde voor Saybia en Electric Six (dat verplaatst was, maar dat wist ik niet) ook nog even de Boudisque in). Maar wat ik zag beviel zeker. Jammer dat 3voor12 er maar 9 minuten van online heeft staan.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_12923436
Interpol heeft me wel overtuigd op Lowlands... nou de studio-Interpol eens proberen...
  donderdag 4 september 2003 @ 02:19:24 #91
52589 sjun
uit solidariteit
pi_12930665
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:33 schreef thevomit het volgende:
jij hebt een keer (verplicht) geluisterd en je denk interpol te kunnen reduceren tot slechts een vleugje smiths en slechte joy division? misschien nog een keertje luisteren. of niet.
Zodra de muziek wat meer eigen en afwisselender wordt ga ik zeker luisteren.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_12939454
Op lowlands waren ze enorm meeslepend, ik kreeg werkelijk kippevel en dat heb ik in die drie dagen bij geen enkele band gehad. Vandaag de CD gekocht en het had wel wat meer 'in your face' geproduceerd mogen worden van me. Dat mis ik op de cd, maar niet bij lowlands, het wachten is dus op de live-cd
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  donderdag 4 september 2003 @ 18:22:11 #93
43120 THE_ANGRY_BRIGADE
No gods, no masters.
pi_12942337
quote:
Op donderdag 4 september 2003 02:19 schreef sjun het volgende:

[..]

Zodra de muziek wat meer eigen en afwisselender wordt ga ik zeker luisteren.


Idem.
THE FUTURE BELONGS TO THE FREE SPIRIT OF THE OUTLAW! [br] Nothing could be more tragic, and more ridiculous, than to live out a whole life in reach of heaven without ever stretching out your arms.
pi_12963235
quote:
Op donderdag 4 september 2003 18:22 schreef THE_ANGRY_BRIGADE het volgende:

[..]

Idem.


Als Nickelback, bluegrass gaat spelen wil ik er ook wel naar luisteren. Wat is dat nou voor een eis "als ze afwisselende nummers gaan spelen". Over smaak valt natuurlijk niet te twisten, maar ik denk dat het gewoon niet voor jullie is.
Aldus.
pi_12964060
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 16:05 schreef Z het volgende:

[..]

Als Nickelback, bluegrass gaat spelen wil ik er ook wel naar luisteren. Wat is dat nou voor een eis "als ze afwisselende nummers gaan spelen". Over smaak valt natuurlijk niet te twisten, maar ik denk dat het gewoon niet voor jullie is.


Nou, het optreden van Interpol schijnt wel elke keer een lust voor het oor te zijn. Heb ook wel eens een fragment gehoord en dat klonk al een stuk beter. Waarom op plaat niet dan?
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_12964095
Even voor de duidelijkheid, ik vind Interpol fantastisch! Kippevel op Lowlands, en in de Paradiso (kleine zaal) waren ze ook fantastisch!!
Aldus.
pi_12965700
quote:
Op donderdag 4 september 2003 16:14 schreef nozem het volgende:
Dat mis ik op de cd, maar niet bij lowlands, het wachten is dus op de live-cd
op de lowlands site van 3voor12 kun je volgens mij alle optredens streamen, interpol in ieder geval wel
http://3voor12.vpro.nl/lowlands
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  vrijdag 5 september 2003 @ 19:23:01 #98
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_12967230
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 18:07 schreef MadScientist het volgende:

[..]

op de lowlands site van 3voor12 kun je volgens mij alle optredens streamen, interpol in ieder geval wel
http://3voor12.vpro.nl/lowlands


TOen ik dat laatst ging luisteren was het maar 9 minuten van het optreden. Jammer. Van de andere optredens die ik geluisterd heb staat wel alles er op.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  Moderator zaterdag 6 september 2003 @ 19:00:53 #99
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_12985738
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 16:43 schreef Z het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik vind Interpol fantastisch! Kippevel op Lowlands, en in de Paradiso (kleine zaal) waren ze ook fantastisch!!
Maar het was veel te warm. Ook voor hun. Melkweg was beter.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 23 juni 2004 @ 16:13:56 #100
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_20126146
*Kick*

New Album Complete: The guys have finished mixing the new album and are now out of the studio. The album is entitled 'Antics' and will be released September 27 worldwide and September 28 (U.S).

The track listing is as follows:
1. Next Exit
2. Evil
3. NARC
4. Take You On A Cruise
5. Slow Hands
6. Not Even Jail
7. Public Pervert
8. C'mere
9. Length Of Love
10. A Time To Be So Small
1,000,000 demons can't be wrong...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')