Deze week gaat de titel FDPvdW naar:
Brooklyn Bounce - Like A Runaway
code:Nummers die de top 10 net niet haalden01. 07 Brooklyn Bounce - Like a runaway
02. 04 Chemistry - We Are One
03. -- Deepack - 100%
04. -- Stephanie Cooke - Rain
05. -- DJ Zemtec - Bring Me Ur Silence
06. -- Mike L - Hard Rain
07. -- Sun Decade - I'm Alone
08. -- I-F ft Nancy Fortune - Holographic Voice
09. -- Heavens Cry - I don't need this
10. -- Oxyd - Is It You
Oude FDT10 topics
Week 1, 6 januari 2003: Jurgen Vries ft CMC - The Opera Song
Nog even kort de regels:
Geef je favoriete dance tracks door. Je kan maximaal 3 platen aandragen voor de weeklijst.
Nr. 1 -> 3 punten
Nr. 2 -> 2 punten
Nr. 3 -> 1 punt
Geniet van deze 3 fantastische platen:
#1: Oceanlab feat. Justine Suissa - Beautiful Together (Signum Remix)
Eindelijk uit op promo! Staat voor mij nu al genomineerd voor beste plaat van 2003. Good stuff!
#2: Jan Johnston - Calling Your Name (Thrillseekers Remix)
Inclusief de Dub Mix en de Neo & Farina Remix. En vrijwel iedereen ziet dat het hier gaat om een opnieuw gemaakte, en ingezongen versie van "Anomaly - Calling Your Name". (Jan Johnston zong ook die versie)
#3: Kansai - Rococco (Neo & Farina Remix)
Neo & Farina timmeren lekker aan de weg! Hun remix van deze originele plaat is dan zeker ook een die prima in hun discography staat.
quote:&
Chemistry - We Are One
quote:nee hoor... het lijkt helemaal niet op elkaar
Faithless - We Come One
01 Deep Project - The Fly
02 Q-zar -Maori Fight
03 Lars Tindy - Bitz Of Bass
04 Major Bryce - Surfing
05 HardHeadz - Wreck this place (A1)
06 Umek - Gatex (Dj Tiësto remix)
07 Whitelabel - everything i do...
08 DopeMan - HardBasz Powahr
09 kristy Hawkshaw - Fine Day
10 Atomic Techno - Big Bang
zo....dat zijn wel weer een aantal...(maar om het nou een dance top 10 te noemen )
Hoorde hem al op sensation, daar was ie helemaal super...
Maar nu de meesten hem kennen geef ik hem maar op
quote:featuring Ray Wilson! jaja, zeker een mooi plaatje (met tal van remixen, "Dresden Remix" is de nieuwste).
Op dinsdag 14 januari 2003 21:14 schreef Vanquish het volgende:
Armin van Buuren ft. die andere gozer - yet another dayHoorde hem al op sensation, daar was ie helemaal super...
Maar nu de meesten hem kennen geef ik hem maar op
'k Zag laatst de clip ervan op MTV (wel mooie clip overigens)
nog een reactie op iemand uit het vorige FDCtop10 topic:
quote:Ja, ik ben 'm nu aan het downen
Op zondag 12 januari 2003 21:38 schreef MrSlide het volgende:[..]
David_Forbes-Answers-Promo-Vinyl-2003
Release date: Jan-11-2003
Contact me anders even
[Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 15-01-2003 14:00]
DJ Dean - Project Your Ears (Balla Nation Mix)
De nieuwe DJ Dean (bekend van Tunnel Records en z'n Tunnel Trance Force compilaties), in de vertrouwde DJ Dean-stijl.
The Long Run - Mambo Jambo
Lekker zomerse house plaat met latin-invloeden, als je dit nummer hoort wordt je spontaan weer vrolijk!
Jan Johnston - Calling Your Name
In zeer beperkte oplage (50 stuks) beschikbaar. Geremixed door oa. Art Of Trance, Kansai, Neo & Farina en Thrillseekers. Ik vind het nog moeilijk bij deze plaat te kiezen welke remix ik het beste vind.
Mr. Niceguy - Theme From Insomnia (Energy) (B.O.B. Ltd. Club Mix)
Clubremix door B.O.B. Ltd. van de klassieker van Faithless. Normaal ben ik niet echt weg van dit soort remixes maar ik moet toch zeggen dat ze er wat leuks van hebben gemaakt!
DJ Sammy - Heaven (Scott Mac Mix)
Ik weet niet precies wat voor stijl dit is (hardclub?) maar het is wel een ERG lekkere remix van een nummer waar ik het origineel weer niet zo bijzonder van vind (de original van DJ Sammy bedoel ik dan, die van Bryan Adams vind ik beter)
Unknown - Atlantis
Een tranceplaat van het label Alphabet City op CDR Promo waarvan de artiestennaam nog niet bekend is. Klinkt wel lekker, alleen wel een beetje standaard.
Sharpside - Critical Freaks 2003 (Original 2003 Mix)
Lekkere plaat, groove/disco elementen maar dan met zoveel herhaling dat het techno lijkt. Een beetje lastig te omschrijven stijl maar zeker het beluisteren waard!
Outfunk - Echo Vibes (Antiloop Remix)
Klinkt als deephouse/progressive, maar heeft ook invloeden uit andere stijlen (house/techno). Remix door Antiloop, bekend van vroeger door tracks als In My Mind en Start Rockin' (die het niet zo goed deed in Nederland).
Dat was 't weer
quote:Check je mail voor reply
Op woensdag 15 januari 2003 11:30 schreef MarkzMan_X het volgende:nog een reactie op iemand uit het vorige FDCtop10 topic:
[..]Ja, ik ben 'm nu aan het downen
(including de Scanners remix). 4 Dagen na de release!
Ik stuur je wel ff een meel met de vraag naar je sources
1. Chemistry - We Are One (blijf het een keigoed nummer vinden)
2. Klubbingman - Highway to the sky
3. VOodoo & Serano - Overload (Club mix)
1: Cygnus X - Positron
2: Jurgen Vries - Opera Song
3: DJ Tomcraft - Loneliness (het blijft zo'n lekker nummer, ook erg lekkere rmxen van)
1. Kate Ryan - Libertine (Milk Inc remix)
2. Soho - Feel What You Want (jaja.. Kristine W remake)
3. Sylver - Living My Life
quote:Ohja je gaat toch geen Tiesto luisteren!
Op donderdag 16 januari 2003 04:02 schreef Ener-G het volgende:
1 - Los Hermanos - Quetzal
2 - Dave Clarke - The Wolf
3 - Tiesto vs. JXL - Obsession
quote:nou ik vond dit voor de verandering
Op donderdag 16 januari 2003 11:47 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Ohja je gaat toch geen Tiesto luisteren!
![]()
![]()
2. Visionary - Big Bad Sound
DnB
Lekkere DnB, doet me denken aan een kruising tussen )EIB( en Technical Itch....
3. B Flow - Prospectiva
Techno
Wie is B Flow? ik heb echt GEEN idee, maar hij/zij/ze is/zijn wel duidelijk beinvloed door Umek...
quote:Ooh lol, kan me eerlijk gezegd niets schelen. M'n opmerking was meer een
Op donderdag 16 januari 2003 13:23 schreef Ener-G het volgende:[..]
nou ik vond dit voor de verandering
een aardig nummertje.. ik had er eigenlijk de Frank Biazzi mix bij moeten zetten
daar ging het mij eigenlijk om (en geloof me die heeft weinig met het origineel te maken, maar ik vind ze allebei wel oke)
Maar ik ben dan ook geen prog-head
enne
Sander Kleinenberg - Buenos Aires Best tune of the year so far!
1) York - The Awakening (Class1 mix)
2) Rollerball - Albinoni (Original Mix).
3) Oceanlab - Beautiful Together (Signum remix)
Silicon Bros - Million Miles From Home
Remake van de Dune klassieker waarmee ik ooit nog eens de Dag Top 5 op TMF won en dus met Fabienne aan de telefoon hing.
Mixen:
- Silicon Brothers Club
- Lazard Mix
4 Clubbers - Hymn/Someday
"Hymn" is de Ultravox cover die al door vele andere acts gecovered is. Achter 4 Clubbers zitten o.a. de Future Breeze producers en dat is te horen want de nieuwe Future Breeze "Heaven Above" klinkt wel heel erg 4 Clubbers-achtig.
"Someday" is een oudje maar die hebben ze er als extraatje bij gestopt in een andere mix.
DJ Dean - Protect Your Ears
Typisch Duits-achtig product. Net niet zo cheesy als Jan Wayne, maar zal het ongetwijfeld net zo goed doen in de charts mits het een beetje airplay krijgt.
Milk Inc - Land Of The Living (Face To Face Remix
Verkrijgbaar op de Engelse release. Eurotrance liedje met sterke eurodance invloeden. Een van de betere remixen van deze track. Ook de Rezonance Q mix is een aanrader.
El Sueno - Dear Jessie 2002/3
Madonnatrack ook al eens gecovered door Rollergirl. Nu in een typisch mainstream eurotrance jasje.
The Digital Blonde - Mooga (Hemstock & Jennings Remix)
Iets minder mainstream maar toch heel erg lekker.
BK - Revolution - Number Three
Uitgebracht op een van m'n favoriete labels van het moment Nukleuz Records. Typische UK Hardhouse. Er zit lekker veel energie in.
DJ Dave - Stand By Me
Wederom een cover van dat oh zo oude liedje. Deze valt wel in de categorie Jan Wayne/Mark Oh. Typisch Duits dus.
Remixen van:
- Andre Visior (van die verkrachting "Lovestruck (Speed Up)"
- Noemi, deze is wat meer credible. Leuk pianostukje zit er in. Niet slecht gedaan van de producers achter 666. Klinkt wel heel typisch als Noemi.
quote:Helemaal mee eens, erg goed nummer, ook lekker om te luisteren als je op de snelweg in je auto zit.
BK - Revolution - Number Three
Uitgebracht op een van m'n favoriete labels van het moment Nukleuz Records. Typische UK Hardhouse. Er zit lekker veel energie in
quote:Idd....daarnaast is Nukleuz records bestttttttt phattt !!
Op vrijdag 17 januari 2003 08:58 schreef DaMart het volgende:[..]
Helemaal mee eens, erg goed nummer, ook lekker om te luisteren als je op de snelweg in je auto zit.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |