abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 januari 2003 @ 16:33:11 #1
41593 Ab_Normaal
Schunnig konijn
pi_7893755
Welke van de vier zou je kiezen en waarom?

Even aangeven wat belangrijk is:

* Uitgaan
* Feesten
* Sfeer
* Geen zeikerige hotelbazen die zeuren over kapotte dingen of lawaai
* Je moet er een beetje goed kennen eten
* Strand

...'s avonds ligt het stelletje in bed. De man heeft wel zin om even te olie te peilen en begint wat te friemelen........ [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/233937][Klik hier voor leuke grappen!!][/url]
pi_7893774
* -roys- niet serieus op ingaat
pi_7893796
Kreta.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 16:36:56 #4
23377 Bier-Broeder-R
Ik zeg maar wat...............
pi_7893828
Als je naar Lloret of Salou gaat kom je je buurman altijd tegen Of in iedergeval veeel te veel nederlanders.
Blanes vind ik nog het leukste om naar toe te gaan, Calella ben ik nog nooit geweest.
In Blanes zitten trouwens maar 3 discotheken, maar ligt wel vlakbij Lloret zoals je denk ik wel weet. Daar ben je zo met de taxi
Een ondertitel is niet belangrijk... | http://www.neger.tk Nu met nieuwe neger!
pi_7893875
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 16:33 schreef Ab_Normaal het volgende:
Welke van de vier zou je kiezen en waarom?

Even aangeven wat belangrijk is:

* Uitgaan
* Feesten
* Sfeer
* Geen zeikerige hotelbazen die zeuren over kapotte dingen of lawaai
* Je moet er een beetje goed kennen eten
* Strand


Dan moet je zeker al niet naar spanje toe gaan, want daar hebben de hotelbazen wel genoeg van al die luidrightige nederlanders...

Ik geloof dat er in Blanes niet veel te doen is, en dat lloret klein is.
Calella nog nooit iets van gehoord, dan zou ik toch voor Salou gaan tenzij je er al een keertje geweest bent.

Het uitgaan is er prima te doen, ookal heb je alles al gezien na een week, sfeer is ook goed, nog nooit een vechtpartij gezien ofzo (ja met uitzondering van 2 jaar terug(??)
Eten is ook prima, nederlands tnetje met spareribs is een aanrader
Tsja, het strant is gewoon overvol

gezellig...
pi_7893919
Salou als je van massa houdt en van veel Nederlanders om je heen. Als je toch van plan bent om daar in de buurt te gaan, probeer dan eens Malgrat de Mar. Ook zeer goed om uit te gaan, maar allemaal niet zo overdreven. Relaxtere sfeer. Geen ruzie gezien of iets dergelijks. In Salou wel meerdere malen. (maar dat kan ook gewoon toeval zijn natuurlijk )
Gravity doesn't exist, the world just sucks.
pi_7893958
mallorca, is iets minder bekend, maar tis toch ongeveer overal hetzelfde dus in principe maakt het weinig uit, overal zijn nederlanders, overal is er drank, eten en strand
Hell is gone and heaven is here, there is nothing left for you to fear!
pi_7893961
Salou of Lloret zijn dan het minst erg..
  dinsdag 14 januari 2003 @ 16:43:08 #9
21066 Potter
At your service
pi_7893965
Ik ben in Blanes, calella en Lloret geweest, ik heb het het beste naar mijn zin gehad in Lloret.

Voor het strand hoef je er alleen niet naartoe te gaan.
Ik heb gehoord dat salou ook goed te doen moet zijn, Blanes is het kutste van de drie.

"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
pi_7894046
Zelfde als moeten kiezen tussen spruitjes en witlof, 't is allemaal nix...

ps. je zou ook eens een keer normaal kunnen doen op vakantie, dan valt je hotelbaas punt af... Moet je je voor de verandering eens voorstellen dat een groep mensen jouw bedrijf af komen breken, voor de lol... Ik heb het nooit gesnapt

Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
  dinsdag 14 januari 2003 @ 16:47:36 #11
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_7894070
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 16:35 schreef Chayenn het volgende:
Kreta.
Chersonisos!
Action is the enemy of thoughts
  dinsdag 14 januari 2003 @ 16:47:46 #12
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_7894076
Blanes !
Ben ik vorige zomer geweest , geweldig genoten
  dinsdag 14 januari 2003 @ 16:48:07 #13
41593 Ab_Normaal
Schunnig konijn
pi_7894089
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 16:36 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Als je naar Lloret of Salou gaat kom je je buurman altijd tegen Of in iedergeval veeel te veel nederlanders.
Blanes vind ik nog het leukste om naar toe te gaan, Calella ben ik nog nooit geweest.
In Blanes zitten trouwens maar 3 discotheken, maar ligt wel vlakbij Lloret zoals je denk ik wel weet. Daar ben je zo met de taxi
Nederlanders tegenkomen vind ik geen probleem. Dat vind ik altijd reuzegezellig zelfs. Versta je mekaar een beetje weetjewel.
...'s avonds ligt het stelletje in bed. De man heeft wel zin om even te olie te peilen en begint wat te friemelen........ [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/233937][Klik hier voor leuke grappen!!][/url]
pi_7894093
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 16:43 schreef Potter het volgende:
Ik ben in Blanes, calella en Lloret geweest, ik heb het het beste naar mijn zin gehad in Lloret.

Voor het strand hoef je er alleen niet naartoe te gaan.
Ik heb gehoord dat salou ook goed te doen moet zijn, Blanes is het kutste van de drie.


hoezo dat wat is er mis met het strand daar???? ( ga dit jaar ook naar Lloret)
Als je rechts kijkt zie je links niks!!!!!!!
  dinsdag 14 januari 2003 @ 16:49:49 #15
21066 Potter
At your service
pi_7894134
Zijn kleine steentje in plaats van zand.
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
  dinsdag 14 januari 2003 @ 16:50:54 #16
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_7894152
En wat is er mis met Blanes ?????
pi_7894160
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 16:49 schreef Potter het volgende:
Zijn kleine steentje in plaats van zand.
O dat is niet erg gewoon doorbijten en doorlopen en anders gewoon schoenen aan he in iedergeval bedankt...m
Als je rechts kijkt zie je links niks!!!!!!!
  dinsdag 14 januari 2003 @ 16:52:58 #18
21066 Potter
At your service
pi_7894208
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 16:51 schreef varlet het volgende:

[..]

O dat is niet erg gewoon doorbijten en doorlopen en anders gewoon schoenen aan he in iedergeval bedankt...m


Discotheken zijn er echt geweldig, ben er 3 keer geweest.
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
pi_7894360
Ik ben in alle vier geweest:

Lloret, heel massaal, niet gezellig -> patsertjes uithangen niet voor herhaling vatbaar
Salou, lang geleden, was niet in t hoogseizoen, minder erg iig.
Calella, gezellig, kleiner goed te doen, beetje vies
Blanes, ook gezellig, kleiner overdag geen zak te doen.

Persoonlijk voor herhaling: kwa sfeer calella en blanes kwa faciliteiten lloret en salou. Maar sfeer telt bij mij meer.

geen commentaar
  dinsdag 14 januari 2003 @ 17:05:33 #20
41593 Ab_Normaal
Schunnig konijn
pi_7894467
Overdag moet er wel wat te doen zijn trouwens.

Bedankt voor de informatie. Ik twijfel nog eigenlijk.

...'s avonds ligt het stelletje in bed. De man heeft wel zin om even te olie te peilen en begint wat te friemelen........ [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/233937][Klik hier voor leuke grappen!!][/url]
pi_7894624
Allemaal niet, ga naar italie, griekenland, kroatie of turkije. In die Spaanse massa vakantie oorden kom je veela alleen stumperds/losers tegen die hopen op een easy neukertje of zich compleet zat zuipen.

Losers in search for succes. Mensen die naar sbs kijken en denken ow daar kan ik easy wat neuken. Gevolg een heleboel gefrustreerde boeren daar opzoek naar een neukertje en geen enkel lekker wijf omdat die wel beter weten nadat ze salou/blaness ed op tv hebben gezien.

De populariteit van de oorden heeft die oorden zelf de das om gedaan.

pi_7894678
En als ik op vakantie ga dan ben ik eigenlijk niet van om alleen maar nederlanders tegen te komen en vanwege het massa toerisme zijn daar de prijzen ook aan de rijke nederlanders aangepast.

Ik zou dus eerder naar een minder "massa vakantie oord" gaan waar je ook nog eens wat ziet van dat land zelfs behalve een nederlandse enclave.

  dinsdag 14 januari 2003 @ 17:16:32 #23
41593 Ab_Normaal
Schunnig konijn
pi_7894696
Massaliteit en veel Nederlanders heb ik geen bezwaar tegen.
...'s avonds ligt het stelletje in bed. De man heeft wel zin om even te olie te peilen en begint wat te friemelen........ [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/233937][Klik hier voor leuke grappen!!][/url]
pi_7894724
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 17:16 schreef Ab_Normaal het volgende:
Massaliteit en veel Nederlanders heb ik geen bezwaar tegen.
Ga dan maar naar de skihut in rotterdam ofzo op vakantie, hetzelfde idee als daar.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 17:20:15 #25
41593 Ab_Normaal
Schunnig konijn
pi_7894754
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 17:18 schreef Progressor het volgende:

[..]

Ga dan maar naar de skihut in rotterdam ofzo op vakantie, hetzelfde idee als daar.


Wil wel overdag kunnen genieten van het Spaanse zonnetje en een beetje over de playa lopen.
...'s avonds ligt het stelletje in bed. De man heeft wel zin om even te olie te peilen en begint wat te friemelen........ [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/233937][Klik hier voor leuke grappen!!][/url]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')