abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_190226127
Nu we (helaas) de laatste race van het seizoen hebben gehad kunnen we terugkijken op afgelopen seizoen.
Wat staat jou het meeste bij? Wat had je wel verwacht en welke coureur of moment stond je het meeste bij?

Voor mij:

Verwacht:
- Dominantie Mercedes
- Kubica stijf achteraan
- Renault weer drama

Niet verwacht:
- Norris erg goed!
- Honda motor hield zich relatief erg sterk
- Twee poles voor Max
- Ferrari strategie gekluns
- Dat Weltschmerz iedereen weet te irriteren met zijn oogkleppen politiek

Verders:
- Mooie races in Duitsland en Brazilië
- Onverwacht overlijden Charlie Whiting en Niki Lauda
- Driversswap bij Red Bull en Toro Rosso
pi_190228776
Ik had mijn wensenlijstje voor 2019 even weer opgezocht. Toch wel een paar vervuld!

quote:
19s.gif Op woensdag 6 maart 2019 22:48 schreef ondeugend het volgende:
Mijn wensen voor 2019;

* Dat Lewis niet het alleenheersersschap meer heeft. Mislukt
* Dat Bottas zijn baard houdt Gelukt
* Dat Hulkenberg bewijst dat Ricciardo de verkeerde keuze heeft gemaakt. Het laatste is gelukt
* Dat Max at random in de top 3 zit uiteindelijk. Gelukt! *O*
* Dat Leclerc Vettel het snot voor de ogen rijdt (ik verwacht duidelijke teamorders helaas) Beide gelukt
* Dat Norris blaaskaak Sainz ff op zijn nummer zet Mislukt maar super gedaan van Norrris
* Dat Stroll opnieuw bewijst dat hij dankzij zijn vader in de F1 zit en niet dankzij zijn talent. Gelukt
* Dat Kimi Sauber nog meer omhoog tilt dan Vasseur in 2018 deed. Deels gelukt
* Dat Giovinazzi maar veel met zijn hoofd in beeld is. Genoeg :P
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 december 2019 @ 11:49:04 #3
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_190229179
Even koppelen
Geregeld
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_190229223
wtf? nog een topic
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 december 2019 @ 12:05:36 #5
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_190229507
Verwacht:
- Red Bull doet gewoon vooraan mee
- Top 3 blijft top 3, gat met de rest alleen kleiner
- Vettel gaat het lastig krijgen met Leclerc
- Kubica niet goed

Niet verwacht:
- Gasly slecht
- Red Bull wissel
- Red Bull zo sterk
- McLaren best of the rest
- Mercedes zo enorm dominant (vooral begin van seizoen)
- Vele geweldige races (na Frankrijk al helemaal)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_190237211
Hoe komt het dat ik dit topic automagisch volg?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 3 december 2019 @ 10:38:53 #7
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_190245909
quote:
11s.gif Op maandag 2 december 2019 19:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe komt het dat ik dit topic automagisch volg?
Omdat deze aan het laatste topic van Abu Dhabi gekoppeld is.
Die is nu dicht, dus nu is dit een mooie plek om 2019 na te bespreken :)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_190246359
Hoe had je Ferrari strategie gekluns niet verwacht? Het is de afgelopen 30 jaar de rode lijn van Ferrari, met als uitzondering de periode Schumacher.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_190246386
Een ander heikel punt vind ik de vreemde manier waarop de Stewards straffen.
In bepaalde gevallen wordt er buiten proporties gestraft, zoals in Canada.
En voor andere vergrijpen waar je gediskwalificeerd zou moeten worden, worden met de mantel der liefde bedekt. Zoals Renault met hun driveraids, en Ferrari met de verkeerde brandstofopgave.

En ik denk dat de mantel der liefde wordt gebruikt, omdat er nog geen concorde agreement is. En dus geen stok om mee te slaan. Ze zijn als de dood dat er teams mee stoppen.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_190246992
Verwacht:
- overheersing mercedes nog niet opgeheven
- tactisch geblunder bij Ferrari (géén Italiaan aan de leiding daar, ook geen Italiaanse zwitser)

Onverwacht:
- Implosie Gasly bij RBR
- Implosie Haas
- wederopstanding Mclaren
- Albon's seizoen in beide Red Bull teams

Leukste race:
- Duitsland, heerlijk afscheid van Hockenheim, Brazilië kort er achter tweede.

Saaiste race:
- Frankrijk, ik kon m na een uitputtend weekend in de Eifel bij de Nurburgring 24hrs goed als snooze-tv opzetten

Rookie of the year:
- Albon's verhaal leest als een soort sportfilmscript, maar ik ga toch voor Norris. Wordt lachen als er Mercedespowah achterin de Mclaren ligt.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  dinsdag 3 december 2019 @ 12:37:53 #11
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190247248
al met al een aardig seizoen, blijft jammer dat Ferrari gefaald heeft om het Mercedes echt moeilijk te maken, Red Bull was er te laat bij maar aardig hersteld, McLaren leuk dat ze de stap omhoog hebben gemaakt.

Coureurs van dit seizoen, Hamilton en Verstappen van de toppers en Sainz toch wel van de 2e divisie.

Ik zag hierboven ergens staan dat Leclerc Vettel het snot voor z'n ogen heeft gereden, dan heb ik niet zo goed opgelet denk ik, de snelheid heeft hij maar over een raceafstand is dat nog wat anders.

Grootste teleurstelling, Ferrari fuel flow meter issue en hoe dat is afgehandeld door de FIA.
pi_190247623
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2019 07:01 schreef JayHovah het volgende:
Nu we (helaas) de laatste race van het seizoen hebben gehad kunnen we terugkijken op afgelopen seizoen.
Wat staat jou het meeste bij? Wat had je wel verwacht en welke coureur of moment stond je het meeste bij?

Voor mij:

Verwacht:
- Dominantie Mercedes
- Kubica stijf achteraan
- Renault weer drama

Niet verwacht:
- Norris erg goed!
- Honda motor hield zich relatief erg sterk
- Twee poles voor Max
- Ferrari strategie gekluns
- Dat Weltschmerz iedereen weet te irriteren met zijn oogkleppen politiek

Verders:
- Mooie races in Duitsland en Brazilië
- Onverwacht overlijden Charlie Whiting en Niki Lauda
- Driversswap bij Red Bull en Toro Rosso
Ongeveer hetzelfde maar ferrari en kloten met strategie is een gegeven. Dara hoef je toch niet eens over na te denken :P
  dinsdag 3 december 2019 @ 13:34:12 #13
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190248089
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 13:07 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Ongeveer hetzelfde maar ferrari en kloten met strategie is een gegeven. Dara hoef je toch niet eens over na te denken :P
Dat hoort eerder bij de verwachting en het is opvallend als het niet gebeurd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 3 december 2019 @ 13:46:00 #14
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_190248205
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 12:37 schreef Tarado het volgende:


Ik zag hierboven ergens staan dat Leclerc Vettel het snot voor z'n ogen heeft gereden, dan heb ik niet zo goed opgelet denk ik, de snelheid heeft hij maar over een raceafstand is dat nog wat
Leclerc was vaak beduidend sneller/beter maar werd door teamorders vooral in het begin achter Vettel gehouden.
Die eerst 5 races werd Karel vooral door zijn eigen team genaaid.

[ Bericht 0% gewijzigd door ondeugend op 03-12-2019 14:02:45 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 3 december 2019 @ 14:33:28 #15
131800 Tarado
capô de fusca
pi_190248714
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 13:46 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Leclerc was vaak beduidend sneller/beter maar werd door teamorders vooral in het begin achter Vettel gehouden.
Die eerst 5 races werd Karel vooral door zijn eigen team genaaid.
vond ik wel meevallen en als hij echt voorin mee wil doen zal hij z'n bandenmanagement moeten verbeteren, op dat gebied kan hij zeker nog wel wat leren van Vettel
  dinsdag 3 december 2019 @ 15:42:20 #16
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_190249589
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:28 schreef Dauthi het volgende:
Een ander heikel punt vind ik de vreemde manier waarop de Stewards straffen.
In bepaalde gevallen wordt er buiten proporties gestraft, zoals in Canada.
Bedoel je Vettel? M.i. de meest terechte straf van het seizoen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 3 december 2019 @ 15:44:30 #17
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_190249629
Honda sterker dan verwacht, maar de RB15 juist weer minder sterk dan verwacht.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 3 december 2019 @ 16:30:56 #18
37887 Dauthi
Progressive
pi_190250457
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 15:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Bedoel je Vettel? M.i. de meest terechte straf van het seizoen.
Ze hadden hem de plaats moeten laten opgeven, hadden we tenminste nog een race gehad.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_190251761
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2019 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dat hoort eerder bij de verwachting en het is opvallend als het niet gebeurd.
Uh dat zeg ik juist?
pi_190251876
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 13:46 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Leclerc was vaak beduidend sneller/beter maar werd door teamorders vooral in het begin achter Vettel gehouden.
Die eerst 5 races werd Karel vooral door zijn eigen team genaaid.
Nah niet echt 2 races was ferrari bezig met ze omwisselen maar als ze dan achter elkaar reden konden ze elkaar niet voorbij, en was de achterste steeds sneller door de DRS/tow. Maar weglopen van elkaar deden ze niet en Leclerc schreef meer auto's (op domme manieren) af. Onder andere in Duitsland(?) door met zijn softs dezelfde lijn te kiezen over die dragstrip, als hij met de inters/full wets( weet t ff niet meer) deed. Dat was oliedom, het ging steeds NET goed op de regenbanden, dan kan je toch op je vingers narekenen dat dat niet gaat met slicks.

En Vettel is al een jankerd, Leclerc is pas ECHT erg. Jezus he toen Vettel won door die brakke pitstop van Leclerc. Dat gebeurt, hij heeft er de hele race EN erna nog over zitten janken. Daar is Vettel toch echt een stuk kalmer onder.
  dinsdag 3 december 2019 @ 19:49:50 #21
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_190254149
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 15:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Honda sterker dan verwacht, maar de RB15 juist weer minder sterk dan verwacht.
Naarmate we het einde naderen van het huidige turbo-hybrid tijdperk zie je dat de teams naar elkaar toe kruipen.
Chassis en aero gerelateerde verrassingen zie je bijna niet meer en baanbrekende concepten zoals RB's High Rake principe zijn geadopteerd door de hele grid.

Dus ik weet niet of je zozeer kan zeggen dat de RB15 minder sterk is dan verwacht, of dat de concurrentie goed heeft gekeken en een inhaalslag heeft gemaakt en dat onderscheiden steeds lastiger wordt.

2021 weer een leeg vel papier. :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Kleffe_Dop op 03-12-2019 21:56:13 ]
pi_190256481
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 13:46 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Leclerc was vaak beduidend sneller/beter maar werd door teamorders vooral in het begin achter Vettel gehouden.
Die eerst 5 races werd Karel vooral door zijn eigen team genaaid.
Dat kwam door de extra boost benzine , dat was om Max van zijn plek te verstoten vandaar het gesjoemel met de benzine
pi_190258244
Voorafgaand aan het seizoen hoop je op meer strijd voorin het veld, maar eigenlijk waren er wat dat betreft niet echt verrassingen.

Mercedes oerdegelijk, ik vond het wel verrassend dat ze red bull de baas qua earo aan het begin van het seizoen.

Ferrari vind ik in die paar jaar dat ik de f1 volg van begins af aan al een onbetrouwbaar team. Naast het overduidelijke aanklooien ik de raceweekenden, vind ik ze ook minder sterk in het steady doorontwikkelen van de auto.

Red Bull gaf aan dat dit een tussenjaar was en laten we hopen dat dit waar blijkt. Lekkere ongezonde hoop kweken deze winter !!

Rest van het veld moet geluk hebben aan het begin van het seizoen met de ontwikkelde auto, echt verrassingen vind ik er zodoende niet tussenzitten.
Met als uitzondering mclaren. Natuurlijk genoeg budget voor een goede auto en nu lijkt het kwartje te vallen.

Qua toekomst blij met de aanstormende jeugd (een reden om blij te zijn dat mclaren verbeterd is) en hoop voor de nieuwe regels in 2021.

Grootste echte nieuws was denk ik dit jaar zandvoort. Nu men zelfs hier op fok inziet dat de race er komt mogen we met zijn alle best uitkijken naar een race die met wat geluk zomaar episch kan worden niet?
  woensdag 4 december 2019 @ 09:35:57 #24
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_190261228
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 23:36 schreef Nebelwerfer het volgende:
Red Bull gaf aan dat dit een tussenjaar was en laten we hopen dat dit waar blijkt. Lekkere ongezonde hoop kweken deze winter !!
Sta mij toe je verwachtingen te temperen. Qua motor was het een tussenjaar ja en daar heeft de hele auto last van. De honda heeft het w.m.b. boven verwachting gedaan. Maar op chassis/aero/mech. grip liet RBR het wat afweten dit jaar. Ze waren zeker minder dan voorgaande jaren en niet de onbetwiste leider op dat vlak. En dat is niet allemaal aan de honda toe te schrijven.

Wat je dan overhoud is RBR die de laatste jaren met achterstand de wintertests uitkomt én die nu relatief gezien minder sterk het vorige seizoen uitgekomen zijn. Al met al geen recept voor succes. En ja, alles is mogelijk maar het is ze eerder ook niet gelukt dus eerst zien dan geloven. Als RBR ooit weer mee wil gaan doen voor het kampioenschap dan moeten ze er vanaf race 1 op eigen kracht bijzitten en niet pas na de zomer mee gaan doen.

2021 wordt een ander verhaal.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 4 december 2019 @ 09:54:54 #25
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_190261477
De Honda hoefde alleen maar minder uit te vallen dan de Renault, en even snel te zijn.
Beide targets wel gehaald denk ik zo, met Max op een mooie 3e plaats in het kampioenschap voor beide Ferrari's _O_

Mercedes is nog steeds oppermachtig en zit ook echt niet stil. Pas als de rest zo dicht in de buurt gaat komen dat het bedreiging oplevert, zetten ze een extra kraantje open. Waarom zouden ze dat eerder doen? De rest komt toch niet genoeg in de buurt om het WK te bedreigen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_190261615
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:35 schreef twiFight het volgende:

[..]

Sta mij toe je verwachtingen te temperen. Qua motor was het een tussenjaar ja en daar heeft de hele auto last van. De honda heeft het w.m.b. boven verwachting gedaan. Maar op chassis/aero/mech. grip liet RBR het wat afweten dit jaar. Ze waren zeker minder dan voorgaande jaren en niet de onbetwiste leider op dat vlak. En dat is niet allemaal aan de honda toe te schrijven.

Wat je dan overhoud is RBR die de laatste jaren met achterstand de wintertests uitkomt én die nu relatief gezien minder sterk het vorige seizoen uitgekomen zijn. Al met al geen recept voor succes. En ja, alles is mogelijk maar het is ze eerder ook niet gelukt dus eerst zien dan geloven. Als RBR ooit weer mee wil gaan doen voor het kampioenschap dan moeten ze er vanaf race 1 op eigen kracht bijzitten en niet pas na de zomer mee gaan doen.

2021 wordt een ander verhaal.
Nee ! Dat sta ik niet toe !

Je hebt vast (en zeker) gelijk, maar ik ga gewoon even lekker een wintertje hoop hebben ! ;)
  woensdag 4 december 2019 @ 10:55:26 #27
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_190262146
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:35 schreef twiFight het volgende:

[..]

Sta mij toe je verwachtingen te temperen. Qua motor was het een tussenjaar ja en daar heeft de hele auto last van. De honda heeft het w.m.b. boven verwachting gedaan. Maar op chassis/aero/mech. grip liet RBR het wat afweten dit jaar. Ze waren zeker minder dan voorgaande jaren en niet de onbetwiste leider op dat vlak. En dat is niet allemaal aan de honda toe te schrijven.

Wat je dan overhoud is RBR die de laatste jaren met achterstand de wintertests uitkomt én die nu relatief gezien minder sterk het vorige seizoen uitgekomen zijn. Al met al geen recept voor succes. En ja, alles is mogelijk maar het is ze eerder ook niet gelukt dus eerst zien dan geloven. Als RBR ooit weer mee wil gaan doen voor het kampioenschap dan moeten ze er vanaf race 1 op eigen kracht bijzitten en niet pas na de zomer mee gaan doen.

2021 wordt een ander verhaal.
RBR heeft veel last gehad begin dit jaar van de nieuwe voorvleugel.
Dit was een veel ingrijpender verandering dan dat de FIA wil toegeven.
Daarnaast heb je nog de bandenverandering. Die was duidelijk in het voordeel van Merc.

Voor volgend jaar veranderd er op aero-vlak bijna niets.
Banden veranderen wel, maar RBR weet nu ook met het dunnere loopvlak goed om te gaan.

Dus met een beetje Newey-doorontwikkel-magie en wat Honda power extra zouden ze er moeten staan aan het begin van het seizoen.
wordt aan gewerkt....ben net terug
  woensdag 4 december 2019 @ 13:14:05 #28
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_190264024
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 17:47 schreef Donderkonijn het volgende:

En Vettel is al een jankerd, Leclerc is pas ECHT erg. Jezus he toen Vettel won door die brakke pitstop van Leclerc. Dat gebeurt, hij heeft er de hele race EN erna nog over zitten janken. Daar is Vettel toch echt een stuk kalmer onder.
Ja, echt he? :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_190264815
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:35 schreef twiFight het volgende:

[..]

Sta mij toe je verwachtingen te temperen. Qua motor was het een tussenjaar ja en daar heeft de hele auto last van. De honda heeft het w.m.b. boven verwachting gedaan. Maar op chassis/aero/mech. grip liet RBR het wat afweten dit jaar. Ze waren zeker minder dan voorgaande jaren en niet de onbetwiste leider op dat vlak. En dat is niet allemaal aan de honda toe te schrijven.

Wat je dan overhoud is RBR die de laatste jaren met achterstand de wintertests uitkomt én die nu relatief gezien minder sterk het vorige seizoen uitgekomen zijn. Al met al geen recept voor succes. En ja, alles is mogelijk maar het is ze eerder ook niet gelukt dus eerst zien dan geloven. Als RBR ooit weer mee wil gaan doen voor het kampioenschap dan moeten ze er vanaf race 1 op eigen kracht bijzitten en niet pas na de zomer mee gaan doen.

2021 wordt een ander verhaal.
Hoe bedoel je relatief gezien minder sterk uit het seizoen gekomen?

De laatste 3 races waren juist ijzersterk. Ook op de banen waar je het niet zo erg zou verwachten. Jammer dat Max de quali in Mexico verprutste, en daarom maar matig scoorde, maar dat was ook een zekere winst geweest. Dan had je gewoon 4 keer een podium gehad, waarvan 2 winst, een 2e en een 3e plek. Dat is gewoon sterk.

De aero en mechanische grip problemen waren er in het begin van het seizoen, maar die waren ook vrij vlot alweer opgelost. Ondanks die problemen nog steeds strijden om een podium. Na het oplossen ervan was er natuurlijk eerst even Ferrari die iets gevonden leek te hebben, maar na de TDs bleek al heel snel dat het vooral Red Bull was die iets heeft gevonden, waardoor er niet eens meer een regenbui nodig is om Max in Brazilie te laten winnen. Nog even en ze winnen nog op Monza.

Ik durf zelfs te beweren dat Red Bull met een voorsprong de wintertests in gaat komen. Je hebt geen idee wat de overwinningen dit seizoen voor Honda hebben gedaan. Die hebben aangegeven in ieder geval nog een jaar langer door te gaan, en die gaan echt alles uit de kast trekken om in 2020 een enorme voorsprong op motorisch gebied te veroveren. In 2021 hebben we namelijk een budget limiet, en daarmee wordt het voor de fabrikanten lastiger om rendabel de motor te ontwikkelen. Dus ja. Ik zie Red Bull volgend jaar gewoon on-par zijn met de Mercedes.
pi_190264999
We mogen best verwachten dat Red Bull goed voor de dag komt en zich enigszins met Mercedes kan meten. Verwachten dat ze een team verslaan dat al jaren op een hoog niveau presteert en met voldoende budget om tijdens een seizoen nog een keer te schakelen is een ander ding.

Verliezen van Ferrari zou wel erg tegenvallen.
pi_190278187
Verwacht:
Kubica stijf onderaan
Mercedes WDC en WCC
Ferrari geklungel, helaas


Onverwacht:
De prestaties van Honda
Toro Rosso tweemaal op het podium
De 'terugkeer' van McLaren
pi_190280233
Hoogtepunten:
- Het feit dat Pagani AMG V12 rijder Lewis Hamilton ons bewust wilde maken van klimaatverandering.
- Dat Lewis Hamilton niet opgegeven heeft, ondanks de vele tegenslagen die op zijn pad zijn gekomen. #nevergiveup #blessed

Dieptepunt:
- De prestaties van Renault. Vroeger was ik als kind fan van Benetton dus ik heb nog een soft spot voor dit team.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_190280710
Morgen is dat FIA price giving gala waar Max ontboden wordt! En geen zin in heeft.

Verschoor is er iig al klaar voor!


[ Bericht 2% gewijzigd door ondeugend op 05-12-2019 12:14:07 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_190280759
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 12:07 schreef ondeugend het volgende:
Morgen is dat FIA price giving gala waar max ontboden wordt! En geen zin in heeft.

Verschoor is er iig al klaar voor!
[ afbeelding ]
Geen dronken Kimi dit jaar
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 december 2019 @ 13:48:26 #36
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_190281970
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 12:12 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Geen dronken Kimi dit jaar
-O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_190284337
Begon er aan het begin van het seizoen een beetje een hard hoofd in te krijgen, al die Mercedes 1-2's, Ferrari en Red Bull die niet thuis gaven. Met als dieptepunt Frankrijk.

Daarna werd het gelukkig een stuk beter en is het toch nog een aardig seizoen met enkele mooie races geworden. Jammer dat het kampioenschap geen moment spannend is geweest.

Heb wel zin in 2020
pi_190285686
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 5 december 2019 @ 18:23:26 #39
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_190285880
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 12:07 schreef ondeugend het volgende:
Morgen is dat FIA price giving gala waar Max ontboden wordt! En geen zin in heeft.

Verschoor is er iig al klaar voor!
[ afbeelding ]
Waarom zijn zijn benen drie meter lang?
pi_190285958
quote:
9s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:23 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Waarom zijn zijn benen drie meter lang?
Dat doet een goed pak.
  donderdag 5 december 2019 @ 19:16:48 #41
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_190286622
En voor diegene die het wil volgen, morgen avond live :)

Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 6 december 2019 @ 18:31:49 #42
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_190300963
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_190301367
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  vrijdag 6 december 2019 @ 22:20:56 #44
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_190304415
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:16 schreef Sinister-D- het volgende:
En voor diegene die het wil volgen, morgen avond live :)

Lol... 'live at' en dan alles opgenomen/geëdit.

;( oh, nu is de band afgespeeld en 't wel live... net nu die gast zingt... moest dat nou
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 6 december 2019 @ 22:32:39 #45
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_190304623
Dat gezang is echt cringetopia, ongelooflijk wat een bagger zeg
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  vrijdag 6 december 2019 @ 22:35:48 #46
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_190304687
godsamme nou... kan me voorstellen dat Kimi er meteen een paar achterovergeslagen heeft. xD
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 6 december 2019 @ 22:36:31 #47
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_190304698
Recap trouwens: rookie: Albon, Verstappen: best move

Lauda personality
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 6 december 2019 @ 22:52:36 #48
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_190304891
Maar zitten mensen/rijders hier nu op te wachten op zo'n cringefest? ;(
Is toch niet van deze tijd zoals ze dat doen. Gaat er chaotisch aantoe ook nog.
En die miep noemde Todt 'Jean-Paul'.
Is maar goed dat Max bij RedBull zit... hopelijk zit 'ie ook aan de RedBull, want hoe je dat anders uithoudt.
Ben er eigs wel klaar mee. :P *zapt weg
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 6 december 2019 @ 23:10:17 #49
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_190305165
Alonso fixatie altijd van de camera.

En raar pakje van Hamilton... Wat een succesnummer weer
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_190305474
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 22:52 schreef shiz het volgende:
Maar zitten mensen/rijders hier nu op te wachten op zo'n cringefest? ;(
Is toch niet van deze tijd zoals ze dat doen. Gaat er chaotisch aantoe ook nog.
En die miep noemde Todt 'Jean-Paul'.
Is maar goed dat Max bij RedBull zit... hopelijk zit 'ie ook aan de RedBull, want hoe je dat anders uithoudt.
Ben er eigs wel klaar mee. :P *zapt weg
Je snapt nu pas waarom Max en Kimi daar niet naar toe willen? ;)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')