abonnement Unibet Coolblue
  Admin donderdag 28 november 2019 @ 13:52:25 #1
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_190167518
Welkom in het feedbacktopic van Utopia. Hier kun je bijna alle vragen/opmerkingen aan de moderators over de moderatie van het Utopia-forum kwijt.

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 28 november 2019 @ 13:53:25 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_190167528
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:36 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ik wil hier heel graag ff op reageren. Oke MOD zijn is soms best moeilijk, maar zoals de moderatie nu gaat is zwaar kut, ik post al zo weinig mogelijk in UTO omdat ik lees en merk dat de MODs bepaalde voorkeuren hebben voor users en als je buiten het groepje valt dan of je krijgt een note of een ban, of ze halen al je posten weg, maar als een andere user tegen mij post dat ik mijn bezemsteel wel in mijn K*t mag douwen dat mag dan blijven staan en een Mod die daaronder post doet net of hij/zij het niet leest whaaaaaaaa het is me wat het is gewoon een kleikje, en daar bedoel ik niet GERT mee, die is mijn oppermod. einde van deze mededeling..
Ik ga een poging wagen, want je kaart iets aan dat terecht is en ergens ook weer niet.
Ik praat even vanuit mezelf hè, voor anderen kan ik niet spreken.

Als ik mod/meelees en een live topic gaat erg hard, zoals de COS ook erg hard kan gaan, is het gewoon een feit dat je dingen mist, zeker als je mobiel zit , voor jezelf iets gepost hebt, en je post er staat zijn er alweer 74746463463 andere dingen gezegd.
Ik zit even te denken waar je dat op korte termijn uit kunt testen, is er foebal deze dagen? Oh wacht, F1 gaat ook snel zondag, moet je eens testen, je leest mee, wilt ergens op reageren, je post staat en ondertussen zijn er alweer tig dingen tussengekomen en dan mis je echt waar serieus dingen.
Dingen die achteraf weg hadden gemoeten ja.
Dit zie je in NWS, als er belangrijk nieuws is, maar denk ook aa bv ESF, die topics gaan ook zo *&*& snel, en daar vragen we dan andere mods om mee te kijken, en dan nóg mis je dingen.

Ik vind het werkelijk waar kut als je voelt dat er kutposts blijven staan die over jou gaan.
Ik ken het gevoel , als ik ergens weer een zeikpost over mij tegenkom denk ik ook vaak, ja hallo, had dat ff gemod.
I sprak daar mods op aan, maar de laatste tijden haal ik het zelf maar weg :D en ik besef heel goed dat jij dat niet kunt.
Maar ik ben er vrijwel altijd, nou, nee, laatste jaren ook wat minder ja.
Maar als je voor je gevoel niet gehoord word of er blijven dingen over jou staan, roep me dan, of roep een mod waar je mee op kunt schieten.
Want iedereen heeft een favo mod. Dat is menselijk, de een ligt je beter dan een ander. heb ikk ook met users, de een vind ik liever dan de ander, maar heb ik dan een kliekje dat meer mag?
Ik denk niet eik, sommigen kiep ik er denk ik juist vaker af, omdat je ze 'kent' en weet hoe iets valt en dat je op ze kunt mopperen in pm. En dat ze dan niet gaan muiten, maar dat je er gewoon samen weer uitkomt.
Fouten zijn altijd, altijd op te lossen, niet altijd te voorkomen nee, hé, we zijn ook gewoon mensch.

Vegen, ook al zoiets, wanneer je ook veegt, of hoe, of wat, er is altijd wel iemand boos.
En daar wil ik vanaf, zodat we met elkaar UTO kunnen afsluiten.

Hoe ja, hallo, daar wil ik ook nog even over denken ;)

Lekker vaag allemaal weer yvonne,
maar ik hoop dat je me begrijpt T?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 28 november 2019 @ 13:53:41 #3
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_190167533
Staat dit ding bij jullie altijd sticky?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 28 november 2019 @ 13:57:04 #4
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_190167565
quote:
17s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:53 schreef yvonne het volgende:
Staat dit ding bij jullie altijd sticky?
Yup :Y
pi_190168190
Klote plakding
pi_190168272
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 14:51 schreef Laysa het volgende:
Klote plakding
Sinterklaas cadeautjes aan het inpakken? :P

Dat roep ik regelmatig regen de rol plakband. :@
pi_190168336
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 14:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Sinterklaas cadeautjes aan het inpakken? :P

Dat roep ik regelmatig regen de rol plakband. :@
Nee stickert topics :)
pi_190168345
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:03 schreef Laysa het volgende:

[..]

Nee stickert topics :)
Huh. :D
  Admin donderdag 28 november 2019 @ 15:56:40 #9
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_190168954
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:03 schreef Laysa het volgende:

[..]

Nee stickert topics :)
Soms blijven ze niet plakken, of plakken ze juist te goed _O-
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 28 november 2019 @ 16:03:46 #10
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_190169037
quote:
17s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

Soms blijven ze niet plakken, of plakken ze juist te goed _O-
Stikkietopiks zijn verdomd handig, alijd makkelijk te vinden als je snel iets heel erg belangrijks wil melden...
pi_190169090
quote:
17s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

Soms blijven ze niet plakken, of plakken ze juist te goed _O-
Ik had em goed geplakt, geen beweging meer in te krijgen. *)
pi_190170684
quote:
17s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik ga een poging wagen, want je kaart iets aan dat terecht is en ergens ook weer niet.
Ik praat even vanuit mezelf hè, voor anderen kan ik niet spreken.

Als ik mod/meelees en een live topic gaat erg hard, zoals de COS ook erg hard kan gaan, is het gewoon een feit dat je dingen mist, zeker als je mobiel zit , voor jezelf iets gepost hebt, en je post er staat zijn er alweer 74746463463 andere dingen gezegd.
Ik zit even te denken waar je dat op korte termijn uit kunt testen, is er foebal deze dagen? Oh wacht, F1 gaat ook snel zondag, moet je eens testen, je leest mee, wilt ergens op reageren, je post staat en ondertussen zijn er alweer tig dingen tussengekomen en dan mis je echt waar serieus dingen.
Dingen die achteraf weg hadden gemoeten ja.
Dit zie je in NWS, als er belangrijk nieuws is, maar denk ook aa bv ESF, die topics gaan ook zo *&*& snel, en daar vragen we dan andere mods om mee te kijken, en dan nóg mis je dingen.

Ik vind het werkelijk waar kut als je voelt dat er kutposts blijven staan die over jou gaan.
Ik ken het gevoel , als ik ergens weer een zeikpost over mij tegenkom denk ik ook vaak, ja hallo, had dat ff gemod.
I sprak daar mods op aan, maar de laatste tijden haal ik het zelf maar weg :D en ik besef heel goed dat jij dat niet kunt.
Maar ik ben er vrijwel altijd, nou, nee, laatste jaren ook wat minder ja.
Maar als je voor je gevoel niet gehoord word of er blijven dingen over jou staan, roep me dan, of roep een mod waar je mee op kunt schieten.
Want iedereen heeft een favo mod. Dat is menselijk, de een ligt je beter dan een ander. heb ikk ook met users, de een vind ik liever dan de ander, maar heb ik dan een kliekje dat meer mag?
Ik denk niet eik, sommigen kiep ik er denk ik juist vaker af, omdat je ze 'kent' en weet hoe iets valt en dat je op ze kunt mopperen in pm. En dat ze dan niet gaan muiten, maar dat je er gewoon samen weer uitkomt.
Fouten zijn altijd, altijd op te lossen, niet altijd te voorkomen nee, hé, we zijn ook gewoon mensch.

Vegen, ook al zoiets, wanneer je ook veegt, of hoe, of wat, er is altijd wel iemand boos.
En daar wil ik vanaf, zodat we met elkaar UTO kunnen afsluiten.

Hoe ja, hallo, daar wil ik ook nog even over denken ;)

Lekker vaag allemaal weer yvonne,
maar ik hoop dat je me begrijpt T?
Hoi Hoi Yvonne.
Thanks voor je antwoord en ik begrijp je wel, de cossen gaan soms razend snel en ook ik doe dingen ondertussen. maar het stond niet in de COS, en al douw ik 5 bezemstelen erin, je mag me voor alles uitmaken, maar het punt van mij was, het stond er al dagen en een mod poste vrolijk eronder verder, en je kan me niet wijsmaken dat hij/zij het gezien heeft.Het ging er bij mij om, er wordt teveel geveegd van sommege users en dan lees ik dit of dat en floep weg is het weer, en dan denk ik was dat nou zo erg en aanstootgevend.
Misschien ben ik wel een beetje in de goeie oude tijd blijven hangen, waar je nog wel eens een opmerking kon plaatsen die op het randje was, maar het lijkt er gewoon tegenwoordig op dat je bij elke scheet eerst tien keer moet nadenken of het wel door het beugeltje kan.
Ik schreef eerder je mag me voor alles uitmaken wat mooi en lelijk is, het ging er bij mij om die post bleef staan en volgens mij staat ie er nog en laat asjeblieft staan want het ging mij gewoon om het punt dat sommige mods gewoon lekker partijdig zijn, en dan krijg ik een antwoord, terwijl de vraag voor jou was, ik last had van racune, nou welke racune, en heb nergens last van.

groetjes en heb je al je series uit gekeken. O+
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_190170699
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:57 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Yup :Y
>:) Pas jij maar op, straks vlieg ik met mijn bomgordel zo je tuin is :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 28 november 2019 @ 18:13:54 #14
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_190170766
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:09 schreef Toverheks het volgende:

[..]

>:) Pas jij maar op, straks vlieg ik met mijn bomgordel zo je tuin is :P
Vliegen? Heb je je bezem weer gevonden dan? ;)

Ah grappie heks, ik hou van je, dat weet je :*
  donderdag 28 november 2019 @ 18:16:59 #15
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_190170815
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 16:03 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Stikkietopiks zijn verdomd handig, alijd makkelijk te vinden als je snel iets heel erg belangrijks wil melden...
Gelukkig heb jij daar geen last van!
pi_190171002
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:13 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Vliegen? Heb je je bezem weer gevonden dan? ;)

Ah grappie heks, ik hou van je, dat weet je :*
Ik hou ook van jou, en dat weet je dondersgoed..pppffftt krijg een heel apart gevoel van binnen lalalal nee geintje we zijn maatjes tot het bittere end :*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Admin donderdag 28 november 2019 @ 18:50:06 #17
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_190171291
Liefde O+
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_190172150
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 18:50 schreef yvonne het volgende:
Liefde O+
Kan je alvast van de Cos een Sc maken...Niemand geeft een fuck daar meer...Niemand.
:)
  Forum Admin donderdag 28 november 2019 @ 19:54:20 #19
58651 crew  murp
murp
pi_190172789
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 19:28 schreef Laysa het volgende:

[..]

Kan je alvast van de Cos een Sc maken...Niemand geeft een fuck daar meer...Niemand.
:)
Oké O+
pi_190172900
quote:
2s.gif Op donderdag 28 november 2019 19:54 schreef murp het volgende:

[..]

Oké O+
Je liegt Murp en je bent op vakantie las ik net }:|
  Forum Admin donderdag 28 november 2019 @ 20:56:00 #21
58651 crew  murp
murp
pi_190174325
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 19:59 schreef Laysa het volgende:

[..]

Je liegt Murp en je bent op vakantie las ik net }:|
Ik heb net salsa gedanst *O*
  donderdag 28 november 2019 @ 21:55:42 #22
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_190175630
quote:
2s.gif Op donderdag 28 november 2019 20:56 schreef murp het volgende:

[..]

Ik heb net salsa gedanst *O*
Arme Salsa .....
pi_190181817
Kap eens met vegen :(
  vrijdag 29 november 2019 @ 10:50:46 #24
370352 I
Eye for an I
pi_190181912
Is dit de nieuwe SC?
  Admin vrijdag 29 november 2019 @ 11:13:42 #25
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_190182254
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:50 schreef I het volgende:
Is dit de nieuwe SC?
Nee :(
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 29 november 2019 @ 11:14:09 #26
370352 I
Eye for an I
pi_190182265
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 11:13 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee :(
Jammer :@
pi_190210186
Ik zal het hier 1 keer neerzetten.
Maar het laatste half jaar was bar en boos.

De hele zooi werd zo min dat het tot gevolg had dat het users tegen users ging en op ook user tegen mods.

Alsof wij mods ook maar 1 moment vreugde hadden bij een ban van 1 van jullie.

Nu we aan het afsluiten zijn met Uto wil ik jullie graag even meenemen naar onze kant.
Ik wil ons niet vrij pleiten van alles, maar wel even delen hoe het voor ons was.

Er zijn een hoop bans gevallen ja, en niet omdat we dat zo graag wilde.
Maar - zonder namen te noemen - DM's openbaren is een directe ban.

Iedereen weet dat, maar om dan toch de mods aan te gaan vallen.
Wij kunnen niks meer, wij kunnen die posten niet plaatsen, wij mogen de ban reden niet geven en krijgen daarvoor op onze donder.

Of dat iemand compleet los gaat, schelden op mods, users, FA's of wie dan ook.
Duidelijk is dat diegene een dag even mag afkoelen, weer niet genoeg.
Dan is het weer dat we te weinig hebben gedaan.

Of dat iemand zonder reden een ban krijgt.
Alsof dat ons doel is, zoveel mogelijk mensen de toegang verbieden op FOK!

Of het verwijderen van posten.
Juist om reacties te voorkomen, die er zeker zouden komen.
Maar reacties kwamen er toch, omdat men wou weten wat er gezegd was.

Het werd steeds meer en meer een spelletje om wie dan ook te pakken, user of mod.

Ik geef toe dat het een kut tijd was, voor user en voor mods.
Ik geef ook toe dat er verbeterpunten zijn voor ons mod.
Maar ook voor users.

Kortom, de laatste tijd was het niet leuk, voor niemand.

Dit is hoe ik het de laatste tijd ervaren heb, iedereen heeft zijn plasje over ons mogen doen.
Ik doe het nu even.

Kortom, ik trek het boetekleed aan (wij mods), reageren mag natuurlijk, maar doe het constructief.
pi_190210280
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 09:04 schreef Punkman het volgende:
Ik zal het hier 1 keer neerzetten.
Maar het laatste half jaar was bar en boos.

De hele zooi werd zo min dat het tot gevolg had dat het users tegen users ging en op ook user tegen mods.

Alsof wij mods ook maar 1 moment vreugde hadden bij een ban van 1 van jullie.

Nu we aan het afsluiten zijn met Uto wil ik jullie graag even meenemen naar onze kant.
Ik wil ons niet vrij pleiten van alles, maar wel even delen hoe het voor ons was.

Er zijn een hoop bans gevallen ja, en niet omdat we dat zo graag wilde.
Maar - zonder namen te noemen - DM's openbaren is een directe ban.

Iedereen weet dat, maar om dan toch de mods aan te gaan vallen.
Wij kunnen niks meer, wij kunnen die posten niet plaatsen, wij mogen de ban reden niet geven en krijgen daarvoor op onze donder.

Of dat iemand compleet los gaat, schelden op mods, users, FA's of wie dan ook.
Duidelijk is dat diegene een dag even mag afkoelen, weer niet genoeg.
Dan is het weer dat we te weinig hebben gedaan.

Of dat iemand zonder reden een ban krijgt.
Alsof dat ons doel is, zoveel mogelijk mensen de toegang verbieden op FOK!

Of het verwijderen van posten.
Juist om reacties te voorkomen, die er zeker zouden komen.
Maar reacties kwamen er toch, omdat men wou weten wat er gezegd was.

Het werd steeds meer en meer een spelletje om wie dan ook te pakken, user of mod.

Ik geef toe dat het een kut tijd was, voor user en voor mods.
Ik geef ook toe dat er verbeterpunten zijn voor ons mod.
Maar ook voor users.

Kortom, de laatste tijd was het niet leuk, voor niemand.

Dit is hoe ik het de laatste tijd ervaren heb, iedereen heeft zijn plasje over ons mogen doen.
Ik doe het nu even.

Kortom, ik trek het boetekleed aan (wij mods), reageren mag natuurlijk, maar doe het constructief.
Ik denk dat iedereen hier wel op de een of andere manier aan heeft bijgedragen aan de sfeer. De kunst is om dat van jezelf te zien. Ik post al heel lang niet meer omdat er een pest cultuur heerst. En ik snap dat het heel lastig is om als mod daar tussen te komen. Het gebeurt op zo'n slinkse manier, de gevestigde orde duld niemand die het niet eens is met hun zienswijze en maakt dat behoorlijk duidelijk. De cos staat vol met pesten, treiteren en aannames.

Ik heb hier vanaf het begin van Utopia gepost maar het laatste jaar was bar en boos inderdaad. Ik heb er geen lol meer aan. Het gepest en het getreiter naar Utopianen maar vooral naar users en inderdaad mods is echt vreselijk.

Denk dat als men zich eens met zijn eigen zaken bemoeit dat er voor hier al een heleboel opgelost wordt. Als je in staat bent om hier te posten en je krijgt een ban, dan kun je verhaal halen, maar haal niet de hele wereld erbij, of dat iedereen zich maar gaat bemoeien ermee.

Dan het pest gedrag, ook dat gebeurt ook via DM's. Vaak denk ik zelfs dat men elkaar opstookt om volledig los te gaan op een user of misschien mod. Misschien een tip, misschien moeten de dm's maar uit. Of een strenger antipest beleid

[ Bericht 0% gewijzigd door pollewop77 op 01-12-2019 09:24:22 ]
  Moderator zondag 1 december 2019 @ 09:57:04 #29
388664 crew  Dotteke
pi_190210666
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 09:17 schreef pollewop77 het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen hier wel op de een of andere manier aan heeft bijgedragen aan de sfeer. De kunst is om dat van jezelf te zien. Ik post al heel lang niet meer omdat er een pest cultuur heerst. En ik snap dat het heel lastig is om als mod daar tussen te komen. Het gebeurt op zo'n slinkse manier, de gevestigde orde duld niemand die het niet eens is met hun zienswijze en maakt dat behoorlijk duidelijk. De cos staat vol met pesten, treiteren en aannames.

Ik heb hier vanaf het begin van Utopia gepost maar het laatste jaar was bar en boos inderdaad. Ik heb er geen lol meer aan. Het gepest en het getreiter naar Utopianen maar vooral naar users en inderdaad mods is echt vreselijk.

Denk dat als men zich eens met zijn eigen zaken bemoeit dat er voor hier al een heleboel opgelost wordt. Als je in staat bent om hier te posten en je krijgt een ban, dan kun je verhaal halen, maar haal niet de hele wereld erbij, of dat iedereen zich maar gaat bemoeien ermee.

Dan het pest gedrag, ook dat gebeurt ook via DM's. Vaak denk ik zelfs dat men elkaar opstookt om volledig los te gaan op een user of misschien mod. Misschien een tip, misschien moeten de dm's maar uit. Of een strenger antipest beleid
Ik ben het grotendeels met je eens.

Je wordt hier sowieso als user zijnde al gehaat als je tegen Jessie bent.
Zeg niets over Jessie want dan deug je niet. Terwijl de grootste schreeuwers andere Utopianen met de grond gelijk maakte en niet te zuinig ook. Dat mag dan wel.

En wat de mods betreft, volgens mij hebben ze best goed hun werk gedaan in deze chaos.
Sommige mods zijn ook flink aangevallen en altijd door dezelfde, soms tenen krommend om te lezen.

Wij kunnen niet zien wat er via DM, of PM gebeurd, ik weet wel dat ik ook door iemand via PM en DM ben lastig gevallen. ben. Er is geld onder mijn naam naar Merel gestort. Kinderachtige gevalletjes hoor die dit soort dingen doen. Mijn echte naam is in FOK gegooid. En degene die dan een ban krijgt gaat lopen janken dat ze niets gedaan hebben, tja voor het oog van de users niet, maar via een achterdeurtje wel.

Ik geloof niet dat veel bans onterecht ware. Het is niet alleen een mods die daar over gaan.
En steeds lees je FOK was anders, FOK was zo en FOK was zus
Ja, dat was maar is niet meer. Ik ken het fok van toen niet, ik ken het fok van nu. En daar moeten we mee dealen. En staat het ons niet aan, ja we zitten hier vrijwillig, je kan ook gaan als het je niet aanstaat.

En natuurlijk zullen de mods ook foutjes maken, wie maakt ze niet. Maar om ze nu steeds zo af te branden..........
Jammer dat het zo is gegaan, als ik hier admin was geweest hadden er meerder een permban gekregen :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_190210701
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 09:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ik ben het grotendeels met je eens.

Je wordt hier sowieso als user zijnde al gehaat als je tegen Jessie bent.
Zeg niets over Jessie want dan deug je niet. Terwijl de grootste schreeuwers andere Utopianen met de grond gelijk maakte en niet te zuinig ook. Dat mag dan wel.

En wat de mods betreft, volgens mij hebben ze best goed hun werk gedaan in deze chaos.
Sommige mods zijn ook flink aangevallen en altijd door dezelfde, soms tenen krommend om te lezen.

Wij kunnen niet zien wat er via DM, of PM gebeurd, ik weet wel dat ik ook door iemand via PM en DM ben lastig gevallen. ben. Er is geld onder mijn naam naar Merel gestort. Kinderachtige gevalletjes hoor die dit soort dingen doen. Mijn echte naam is in FOK gegooid. En degene die dan een ban krijgt gaat lopen janken dat ze niets gedaan hebben, tja voor het oog van de users niet, maar via een achterdeurtje wel.

Ik geloof niet dat veel bans onterecht ware. Het is niet alleen een mods die daar over gaan.
En steeds lees je FOK was anders, FOK was zo en FOK was zus
Ja, dat was maar is niet meer. Ik ken het fok van toen niet, ik ken het fok van nu. En daar moeten we mee dealen. En staat het ons niet aan, ja we zitten hier vrijwillig, je kan ook gaan als het je niet aanstaat.

En natuurlijk zullen de mods ook foutjes maken, wie maakt ze niet. Maar om ze nu steeds zo af te branden..........
Jammer dat het zo is gegaan, als ik hier admin was geweest hadden er meerder een permban gekregen :D
Tja als men altijd naar een ander wijst wordt het inderdaad niet opgelost
pi_190210737
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 09:04 schreef Punkman het volgende:
Ik zal het hier 1 keer neerzetten.
Maar het laatste half jaar was bar en boos.

De hele zooi werd zo min dat het tot gevolg had dat het users tegen users ging en op ook user tegen mods.

Alsof wij mods ook maar 1 moment vreugde hadden bij een ban van 1 van jullie.

Nu we aan het afsluiten zijn met Uto wil ik jullie graag even meenemen naar onze kant.
Ik wil ons niet vrij pleiten van alles, maar wel even delen hoe het voor ons was.

Er zijn een hoop bans gevallen ja, en niet omdat we dat zo graag wilde.
Maar - zonder namen te noemen - DM's openbaren is een directe ban.

Iedereen weet dat, maar om dan toch de mods aan te gaan vallen.
Wij kunnen niks meer, wij kunnen die posten niet plaatsen, wij mogen de ban reden niet geven en krijgen daarvoor op onze donder.

Of dat iemand compleet los gaat, schelden op mods, users, FA's of wie dan ook.
Duidelijk is dat diegene een dag even mag afkoelen, weer niet genoeg.
Dan is het weer dat we te weinig hebben gedaan.

Of dat iemand zonder reden een ban krijgt.
Alsof dat ons doel is, zoveel mogelijk mensen de toegang verbieden op FOK!

Of het verwijderen van posten.
Juist om reacties te voorkomen, die er zeker zouden komen.
Maar reacties kwamen er toch, omdat men wou weten wat er gezegd was.

Het werd steeds meer en meer een spelletje om wie dan ook te pakken, user of mod.

Ik geef toe dat het een kut tijd was, voor user en voor mods.
Ik geef ook toe dat er verbeterpunten zijn voor ons mod.
Maar ook voor users.

Kortom, de laatste tijd was het niet leuk, voor niemand.

Dit is hoe ik het de laatste tijd ervaren heb, iedereen heeft zijn plasje over ons mogen doen.
Ik doe het nu even.

Kortom, ik trek het boetekleed aan (wij mods), reageren mag natuurlijk, maar doe het constructief.
Mooi fenomeen toch.
want ooit waren het de huub en brian fans die elkaar aanvielen en haten.
En die kunnen nu vriendjes zijn nieuwe rls. en nieuwe groeperingen.
En dat kan bij een volgende rls weer anders zijn ligt er maar net aan voor wie je dan een voorkeur hebt...

users tegen mods. ik zie het breder user tegen mods en mods tegen users...
Ook dat waait vanzelf weer over
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_190210758
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 10:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

Mooi fenomeen toch.
want ooit waren het de huub en brian fans die elkaar aanvielen en haten.
En die kunnen nu vriendjes zijn nieuwe rls. en nieuwe groeperingen.
En dat kan bij een volgende rls weer anders zijn ligt er maar net aan voor wie je dan een voorkeur hebt...

users tegen mods. ik zie het breder user tegen mods en mods tegen users...
Ook dat waait vanzelf weer over
Het was en en. en ik wou ook ons plasje even laten horen.
Heel graag dat met een nieuwe RLS we weer verder kunnen.
pi_190210768
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 10:08 schreef Punkman het volgende:

[..]

Het was en en. en ik wou ook ons plasje even laten horen.
Heel graag dat met een nieuwe RLS we weer verder kunnen.
Je begrijp nu wel dat je het zelf opstart ...en iedereen mag reageren... en hun visie erop geven
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_190210774
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 10:00 schreef pollewop77 het volgende:

[..]

Tja als men altijd naar een ander wijst wordt het inderdaad niet opgelost
Zo waar wat je post Pollewop _O_ _O_
pi_190210779
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 10:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

Je begrijp nu wel dat je het zelf opstart ...en iedereen mag reageren... en hun visie erop geven
Met een doel, en stel mezelf ook kwetsbaar op. Wat kan beter.
pi_190210784
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 10:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

Je begrijp nu wel dat je het zelf opstart ...en iedereen mag reageren... en hun visie erop geven
Misschien is het fijn als we proberen in oplossingen mee te denken.
pi_190210795
- Edit - Doe dit ergens anders.

[ Bericht 97% gewijzigd door Punkman op 01-12-2019 10:30:09 ]
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_190210803
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 10:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

Je begrijp nu wel dat je het zelf opstart ...en iedereen mag reageren... en hun visie erop geven
Maar als je doelt op hoe kut we zijn, nooit aangenomen moeten worden als mod, dat dat zo dom was...

Ja, op die unput zit ik niet te wachten, die weet ik al.
  zondag 1 december 2019 @ 10:20:49 #39
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_190210884
_O- En daar gaan we weer, weer die zich maar herhalende oude discussie en het gaat maar niet over. Misschien moeten een aantal mensen in groepstherapie. We kunnen vragen of we ergens een apart topic daarvoor mogen aanmaken, wat zeg ik, een heel subforum, nog beter ^O^

Ik zie de introductie al voor me; "Hallo, ik ben ......... en de cos heeft mijn leven verpest" en dan de groep "Hallo ........... wees welkom!

_O-
pi_190210910
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 10:20 schreef BloesBloes het volgende:
_O- En daar gaan we weer, weer die zich maar herhalende oude discussie en het gaat maar niet over. Misschien moeten een aantal mensen in groepstherapie. We kunnen vragen of we ergens een apart topic daarvoor mogen aanmaken, wat zeg ik, een heel subforum, nog beter ^O^

Ik zie de introductie al voor me; "Hallo, ik ben ......... en de cos heeft mijn leven verpest" en dan de groep "Hallo ........... wees welkom!

_O-
Dat is toch helemaal niet waar het om gaat? Je slaat de plank volledig mis. Punkman zegt dat hij als mod een aandeel heeft, en dat is prima toch. En ik denk dat we allemaal ons steentje hebben bijgedragen aan de negatieve sfeer.

En wat doe jij, je maakt het belachelijk. Kom dan met iets constructiefs of oplossingen. Dat gewijs de hele tijd of dat belachelijk maken van users of mods die er wat mee willen doen :X
pi_190210955
-Edit-
pi_190210975
- Ook Edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Punkman op 01-12-2019 10:31:34 ]
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_190210996
dank u
  zondag 1 december 2019 @ 10:40:20 #44
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_190211076
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 10:23 schreef pollewop77 het volgende:

[..]

Dat is toch helemaal niet waar het om gaat? Je slaat de plank volledig mis. Punkman zegt dat hij als mod een aandeel heeft, en dat is prima toch. En ik denk dat we allemaal ons steentje hebben bijgedragen aan de negatieve sfeer.

En wat doe jij, je maakt het belachelijk. Kom dan met iets constructiefs of oplossingen. Dat gewijs de hele tijd of dat belachelijk maken van users of mods die er wat mee willen doen :X
Zoals ik al zei, deze discussie is ondertussen 36 x herhaald, de 1e is nog gekerfd in een kleiblok geloof ik. Mijn oplossing heb ik al gegeven, namelijk een apart topic "Mijn leven is verwoest door de cos en huilen tot Pasen en Pinksteren, etc ......
pi_190211083
quote:
7s.gif Op zondag 1 december 2019 10:40 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, deze discussie is ondertussen 36 x herhaald, de 1e is nog gekerfd in een kleiblok geloof ik. Mijn oplossing heb ik al gegeven, namelijk een apart topic "Mijn leven is verwoest door de cos en huilen tot Pasen en Pinksteren, etc ......
Weinig constructief dus
pi_190211112
quote:
7s.gif Op zondag 1 december 2019 10:40 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, deze discussie is ondertussen 36 x herhaald, de 1e is nog gekerfd in een kleiblok geloof ik. Mijn oplossing heb ik al gegeven, namelijk een apart topic "Mijn leven is verwoest door de cos en huilen tot Pasen en Pinksteren, etc ......
Klopt, maar ik zag in de SC dat het weer gevoerd moest worden (zag jou ook daarin posten en niks over weer de 36x) dus ik wou ook even mijn plasje doen.

Ik nam het ook niet persoonlijk.
Of moet ik dat wel doen?
  zondag 1 december 2019 @ 10:46:10 #47
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_190211119
Iedereen weer even geplast, schoentjes gepast maar niet aantrekken...
pi_190211123


[ Bericht 100% gewijzigd door Shii op 01-12-2019 12:19:48 ]
  zondag 1 december 2019 @ 10:53:44 #49
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_190211166
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 10:45 schreef Punkman het volgende:

[..]

Klopt, maar ik zag in de SC dat het weer gevoerd moest worden (zag jou ook daarin posten en niks over weer de 36x) dus ik wou ook even mijn plasje doen.

Ik nam het ook niet persoonlijk.
Of moet ik dat wel doen?
De SC is/ was gewoon een stelletje oud RLS SC-ers die herinneringen ophaalt/ophaalde. Vooral relaxed en met een knipoog en een lach, vaak ook een grijns. Je was/bent van harte welkom om daar tussen te springen en mee te doen, wel je body armor aantrekken ;)
  Moderator zondag 1 december 2019 @ 10:54:50 #50
249559 crew  Lavenderr
pi_190211172
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 10:46 schreef 5thencounter het volgende:
Iedereen weer even geplast, schoentjes gepast maar niet aantrekken...
Ja, discussie is gevoerd, iedereen heeft zich kunnen uiten. Nu weer FB over UTO.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')