abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Forum Admin maandag 25 november 2019 @ 21:46:11 #2
35723 crew  GGMM
pi_190124992
Ik word er altijd een beetje droevig van als mensen die vooral bekend zijn van poep en pies humor zich opeens met serieuze grote mensenzaken gaan bemoeien.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_190125296
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 21:46 schreef GGMM het volgende:
Ik word er altijd een beetje droevig van als mensen die vooral bekend zijn van poep en pies humor zich opeens met serieuze grote mensenzaken gaan bemoeien.
Ze worden allemaal een keer volwassen! ;)
  Leukste jonkie 2022 maandag 25 november 2019 @ 22:13:50 #4
213457 engine
pi_190125576
Ah Jensen heeft weer een manier gevonden om ongeremd los te gaan. Ik ga luisteren :D.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_190140284
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_190145314
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:16 schreef Oostblokkert het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Haha, wat een mafkees. Ik hoor gewoon Tommie nu.

En dan Lubach aanvallen op het linkse typetje Lubach uit de sketch met Tommie. Wat een plaat voor zo'n kop heeft die Jensen.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_190149494
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 07:34 schreef marzman het volgende:

[..]

Haha, wat een mafkees. Ik hoor gewoon Tommie nu.

En dan Lubach aanvallen op het linkse typetje Lubach uit de sketch met Tommie. Wat een plaat voor zo'n kop heeft die Jensen.
Het gaat niet om die persiflage... Al was die wel grappig! (Geeft ook wel aan dat de gevestigde media Jensen op de voet volgen!)
(Je zag Jensen ook wel een beetje glimlachen...)
Maar het zit dieper! (Het gaat meer om de mensen die achter Lubach zitten.)
pi_190151072
Nou ja op de voet. Ze hebben in elk geval een podcast beluisterd.
Onder deze lijn niet schrijven
  woensdag 27 november 2019 @ 16:09:34 #9
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190152203
Toch leuk dat we nu ook een NL versie hebben van dit fenomeen, de Amerikaanse rechtse online talkshow.

En Gerrit Hiemstra kan niet vaak genoeg belachelijk gemaakt worden, wat een debiel is dat. :') Een weerman die denkt dat hij klimaatwetenschapper is.
pi_190152323
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:46 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Het gaat niet om die persiflage... Al was die wel grappig! (Geeft ook wel aan dat de gevestigde media Jensen op de voet volgen!)
(Je zag Jensen ook wel een beetje glimlachen...)
Maar het zit dieper! (Het gaat meer om de mensen die achter Lubach zitten.)
Ik vermoed dat die vrouw van Ollongren, die in de redactie zit, een diepe hekel heeft aan Jensen (en Syp Wynia). Bij Lubach zal het niet zo diep zitten denk ik.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_190155378
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 07:34 schreef marzman het volgende:
En dan Lubach aanvallen op het linkse typetje Lubach uit de sketch met Tommie. Wat een plaat voor zo'n kop heeft die Jensen.
Leg eens uit?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190186163
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 07:34 schreef marzman het volgende:

[..]

Haha, wat een mafkees. Ik hoor gewoon Tommie nu.

En dan Lubach aanvallen op het linkse typetje Lubach uit de sketch met Tommie. Wat een plaat voor zo'n kop heeft die Jensen.
Wat een ego heeft die Jensen inderdaad. Vroeger vond ik hem wel grappig, sterker nog ik heb al die mp3's van telefooonterreur op mijn pc staan. Al was dat meer zijn sidechick Jan paparazzi.
Maar nu begint die man toch echt de spuigaten uit te lopen... Met zijn "support het echte geluid" en dan wel op nu.nl schelden dat zij beweren neutraal te zijn terwijl ze links zijn. Dat vind ik altijd het achterlijke van die rechtse mensen. "wij zijn niet rechts, we zijn open minded". "we zijn rechts door zee". "het echte geluid".. Alsof die Jensen en straks ook die "ongehoord nederland" niet rechts zijn en alleen die geluiden serieus nemen?

En hij heeft in vier minuten tijd al steeds over "ik, ik, ik". Zijn ego is nog dikker dan zijn kop.

Tevens is Lubach helemaal niet een leeghoofd die het allemaal van de autocue moet hebben. Die man is cabaretier, dj, en weet ik wat allemaal. Dingen waar Jensen gewoon keihard jaloers op is. Die het vroeger op tv ook alleen maar moest hebben van hielen likken van bekende mensen en het belachelijk maken van gehandicapten.
Als er een iemand in aanmerking komt voor vrijwillige euthanasie dan is het Jensen wel... Zelfs onvrijwillig...

Ook nog denken dat mensen bang zijn voor zijn geluid _O-
pi_190186266
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Leg eens uit?
Moet je dat nog uitgelegd krijgen? Steek je vinger nog dieper in zijn poepgat..
  vrijdag 29 november 2019 @ 16:53:24 #15
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_190186540
Ben het een met Fries1956. Ik heb een paar van zijn shows gezien en hoewel ik het wel eens ben met sommige dingen (teveel politieke correctheid bijv), slaat het meeste kant noch wal.

Ten eerste is hij totaal geobsedeerd door zichzelf en van zijn rol in de media. Elke verwijzing naar hem wordt uitgebreid uitgelicht en je merkt echt dat hij ervoor leeft belangrijk gevonden te worden. Het is echt een megalomane narcist die dit maar moeilijk kan verbergen. Het gaat voor de helft over Jensen. Echt waar, ik heb nog nooit iemand gezien die zo vol van zichzelf is en er zo intens voor leeft om in de spotlight te staan.

Ten tweede ziet hij overal complotten in. Lubach is slechts een pop van het kabinet en leest propaganda voor. Schaduwoverheden lobbyen om de klimaathysterie aan te wakkeren. Echt een complotgekkie wat dat betreft. De redenaties die hij maakt, en de argumentatie die hij aanvoert kloppen gewoon niet. De verbanden zijn fout. Hij verdraait en interpreteert data bewust op een manier die niet klopt om zijn beeld te bevestigen.

Tenslotte die slachtofferrol die hij aanneemt. Rat TL (zoals hij het zelf noemt) heeft hem genaaid, en de hele wereld is tegen hem. Hij denkt echt een soort messias te zijn die vanuit het ondergrondse de revolutie gaat ontketenen. Iedereen is gek en geindoctrineerd door links, de grote vijand, en hij zal zijn licht wel eens laten schijnen. Als een soort verketterde vrijheidsstrijder gaat hij het gevecht aan, zo noemt hij het ook. Tegen de gevaarlijke linkse gekken.

Het erge vind ik dat zijn publiek ook echt zijn oorlogstaal overneemt. Dingen die mensen wel eens tegen mij op fok! zeggen, dat ik een gevaarlijke linkse gek ben, komen gewoon rechtstreeks uit zijn show. Mensen papegaaien hem gewoon na en menen werkelijk waar het laatste stukje verzet in de wereld te zijn. Het échte geluid.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_190190906
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 16:34 schreef Fries1956 het volgende:

[..]

Moet je dat nog uitgelegd krijgen? Steek je vinger nog dieper in zijn poepgat..
... Dusssss, heeft die Jensen toch gelijk dat je niet met links kunt praten ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190190946
Naja het is bijzonder dat de media die krankzinnige bullshit van links verwoord alsof het normaal is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190196932
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 21:13 schreef ludovico het volgende:
Naja het is bijzonder dat de media die krankzinnige bullshit van links verwoord alsof het normaal is.
Linkse bullshit dat de aarde rond is? Of dat hij opwarmt? Ja gek is dat heh?
Onder deze lijn niet schrijven
pi_190198182
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_190199193
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 november 2019 16:53 schreef Quotidien het volgende:
Het échte geluid.
Het échte winnende geluid inderdaad! :Y
Journalisten behoren neutraal hun werk te doen maar doen ze niet! :{
Niet voor niets komt er nu ook 'Ongehoord Nederland', ra ra ra hoe zou dat nu toch komen... ;)
pi_190203766
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 10:18 schreef marzman het volgende:

[..]

Linkse bullshit dat de aarde rond is? Of dat hij opwarmt? Ja gek is dat heh?
Oh dat climate change wordt ook steeds overdreven hoor, maak je daar maar geen zorgen over, van die compleet random bullshit als "de maladiven verdwijnen" "Venetië verdwijnt" whatever, ik zie daar meer politiek bedrijven in in ieder geval.

Maar nee, ik bedoelde niet "climate change" en zeker niet "of de aarde rond is"
Ik bedoel die bullshit van "witte mannen" "vrouwen worden onderbetaald" "te weinig topvrouwen" "glazen plafond" al dat gezanik en gezeik.

Ik voel me blijkbaar aangesproken, heb echt het gevoel daarvan alsof mensen constant aan mijn kop aan het zeiken zijn die zelf geen flikker presteren.

Beetje doen alsof ze recht hebben op dingen terwijl je daar gewoon hard voor moet werken en uitblinken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190206764
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:34 schreef Bocaj het volgende:

[..]

:D
Ik hoop echt dat ze het gaan lukken!
Boys, hebben jullie je klimaatoptimist-shirts al besteld dan? Omdat Robert er veel van heeft moeten inslaan én om het ECHTE geluid te steunen?
pi_190262166
quote:
11s.gif Op woensdag 4 december 2019 00:34 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Heb je je shirt al?
Nog niet!
pi_190274288
Toch goed dat een bepaalde groep daar zn uirlaatklep vindt.

Dat ze daar ook blijven.
pi_190274368
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 10:56 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Nog niet!
Al wel besteld om Robert en het ECHTE geluid te steunen?
  woensdag 4 december 2019 @ 23:40:29 #33
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_190275433
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 november 2019 23:03 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]


[..]

Boys, hebben jullie je klimaatoptimist-shirts al besteld dan? Omdat Robert er veel van heeft moeten inslaan én om het ECHTE geluid te steunen?
Als je daadwerkelijk het echte geluid zou laten horen dan hoef je dat niet om de haverklap te benaderen. Ik stel voor om Robert Jensen op oudejaarsavond ritueel op te blazen. In Den Haag, hebben ze daar toch nog wat.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_190275788
Een schreeuw-lelijk is het wel, maar hij legt wel telkens de vinger op de anti-Nederlandse vlek plek.
pi_190278611
Nog geen 1000 jaar terug was het veel warmer :) de invloed van de mens is misschien wel +1.5 graden als we nog even zo doorgaan. Maar de invloed van de natuur zelf is misschien nog veel groter, wie weet?

Ik vind het altijd interessant dat ik nooit echt overtuigd ben geraakt van deze wetenschap.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190279778
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 22:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch goed dat een bepaalde groep daar zn uirlaatklep vindt.

Dat ze daar ook blijven.
Steeds meer mensen raken overtuigd!
pi_190283237
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 22:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch goed dat een bepaalde groep daar zn uirlaatklep vindt.

Dat ze daar ook blijven.
Waar moeten ze anders heen gaan?
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_190286154
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 11:02 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Steeds meer mensen raken overtuigd!
Heb je je klimaatoptimist-shirt al besteld Bocaj?
pi_190293112
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 11:02 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Steeds meer mensen raken overtuigd!
Hij heeft 50.000 abonnees. Om het even in perspectief te zetten: Rapper Sjors zit er net onder.
Dit, dus.
  maandag 9 december 2019 @ 23:35:05 #43
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_190355880
Het echte geluid krijg je alleen híerrr!

>:)
pi_190368044
quote:
Heb je Robert en het ECHTE geluid al gesteund door een klimaatoptimist-shirt te bestellen Bocaj?
pi_190368195
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 december 2019 20:33 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Heb je Robert en het ECHTE geluid al gesteund door een klimaatoptimist-shirt te bestellen Bocaj?
Ik moet wat te wensen hebben nietwaar?
pi_190368224
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 20:40 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ik moet wat te wensen hebben nietwaar?
Waarom weiger je het ECHTE geluid te steunen?
pi_190368235
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 december 2019 20:41 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Waarom weiger je het ECHTE geluid te steunen?
Hoeft niet met een shirt! ;)
pi_190368279
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 20:42 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Hoeft niet met een shirt! ;)
Dus je hebt gewoon geld gedoneerd?
pi_190368289
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 december 2019 20:45 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Dus je hebt gewoon geld gedoneerd?
1 euro _O-
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')