abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_190116146


Hallo, Trainer! :W Welkom in het centrale FOK!-Pokémontopic! *O*



Handige links

Officiële websites
Pokémon Nederland
Pokémon Amerika
Pokémon Japan
YouTube (Engels)
YouTube (Japans)
Nintendo Nederland
Nintendo Amerika
Nintendo Japan

Fansites
Bulbapedia
The Bulba Handbook
Serebii.net
Pokémon Wiki

Friend Codes FOK!kers! *;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pokémongames

Klik hier voor een lijst van alle titels (games, eShop-software, Virtual Console games, spin-offs, patches, smartphone-apps etc.) die ooit zijn uitgekomen. In dit algemene topic worden vooral de kerntitels besproken die speelbaar zijn op de Nintendo 2DS en/of (New) Nintendo 3DS (XL). Voor een lijst van compatible titels voor die handhelds, klik hier.

Pokémon GO

Voor de deeltijd en/of wannabefans ( :6 ) die Pokémon beleven op hun smartphone in plaats van hun Nintendo 2DS en/of (New) Nintendo 3DS (XL), was er op het FOK!forum een speciaal subforum opgezet voor spelers van Pokémon GO. Dat subforum is nu helaas gesloten en vervangen door een algemeen topic. Klik daarvoor hier.

Events

Regelmatig worden er gratis speciale Pokémon uitgedeeld. Deze kan je verkrijgen op verschillende manieren. De meeste Pokémon zijn thuis op je zolderkamer te ontvangen over Wi-Fi via het Nintendo Network. De meer exclusievere Pokémon worden af en toe via een alfanumerieke code weggegeven. Die kunnen op een papieren voucher staan die je kan afhalen bij verschillende speelgoedwinkels. Verder is het gebruik van QR-codes nieuw in Generation VII. Ook via dat mechanisme worden events gehouden, waarvan het Magearna-event het eerste voorbeeld is. De distributie van die QR-codes is vooralsnog verschillend. Bij het Magearna-event genereert de Pokémon TV-app de QR-code, maar het is niet onwaarschijnlijk dat er in de toekomst unieke QR-codes op papieren vouchers worden uitgedeeld via speelgoedwinkels.



Voor meer informatie is hier een lijst van alle events, hier een lijst van de huidige events en hier eenzelfde lijst als de eerste link, maar dan van Bulbapedia (onderaan de pagina is er een overzichtelijke lijst met links gesorteerd op generatie, regio en methode die verwijzen naar gedetailleerdere pagina's dan Serebii.net).

Go catch 'em all! ^O^

Pokémon Sword & Pokémon Shield zijn aangekondigd voor de Nintendo Switch voor een release voor eind 2019! *O*




En om af te sluiten: de mascotte van dit alles! 8-)



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game Train on! ~O>




SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vici, Vidi, Veni!
pi_190116219
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 13:50 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ja eerst was er niks bekend en kwamen ze met de 25 chain na 500 battles.
Maar Pokemon heeft later hun site geupdate.

Maar na al zoveel encounters twijfel ik echt of ik het goed doe.

Kan toch niet zo zijn dat ik er na dik 7000 nog geen heb?
Zag videos van mensen van 1500 en lager. Dat vond ik nog wel ok.
Gemiddelde is onder de 1000 geloof ik.

Maar ik heb meestal wel pech met dit soort dingen.
Ik heb de site gelezen. Het enige wat ik lees is dat je kans 6x zo groot wordt als je 500 of meer hebt gevangen. Er staat niks in of met een combo de kans nog groter wordt. Wel dat je een shiny charm kan hebben (die ik nog niet heb).

Vissen is wel anders inderdaad. Daar staat dat je 25+ moet vangen, om je kans op brilliant zo hoog mogelijk te houden. Staat niets over de shiny kans.

Ik hou het gewoon op 500 vangen en 25+ combo, voor de zekerheid….kleine moeite.

Wat betreft 7000 en nog geen 1...tja dat is inderdaad pech denk ik. Ken mensen in PoGo die 3000 murkrow hebben aangeklikt en geen shiny, terwijl ik er in 250 al 2 had...blijft random.
Laten we zo zeggen, die 7000 van jou zijn nodig om het gemiddelde te compenseren voor degene die ze na 100 al hebben :P
Vici, Vidi, Veni!
pi_190116453
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 14:14 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Ik heb de site gelezen. Het enige wat ik lees is dat je kans 6x zo groot wordt als je 500 of meer hebt gevangen. Er staat niks in of met een combo de kans nog groter wordt. Wel dat je een shiny charm kan hebben (die ik nog niet heb).

Vissen is wel anders inderdaad. Daar staat dat je 25+ moet vangen, om je kans op brilliant zo hoog mogelijk te houden. Staat niets over de shiny kans.

Ik hou het gewoon op 500 vangen en 25+ combo, voor de zekerheid….kleine moeite.

Wat betreft 7000 en nog geen 1...tja dat is inderdaad pech denk ik. Ken mensen in PoGo die 3000 murkrow hebben aangeklikt en geen shiny, terwijl ik er in 250 al 2 had...blijft random.
Laten we zo zeggen, die 7000 van jou zijn nodig om het gemiddelde te compenseren voor degene die ze na 100 al hebben :P
Ja :p. Ik ging er in met het idee van: Ik pak hem wel binnen 2000 = ok.
Maar nu ik boven de 7000 zit word het toch wel steeds lastiger.

Met POGO precies dezelfde pech overigens. Dus ik ben het gewend :P
pi_190116661
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 14:25 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ja :p. Ik ging er in met het idee van: Ik pak hem wel binnen 2000 = ok.
Maar nu ik boven de 7000 zit word het toch wel steeds lastiger.

Met POGO precies dezelfde pech overigens. Dus ik ben het gewend :P
Haha ja kan ik begrijpen.

Bij mij was het in PoGo maanden niks en ineens iedere week 3...dus het kan zomaar.

Ik zie net een ander youtube filmpje. Daar zeggen ze idd dat je geen combo meer hoeft te maken.

Spreekt elkaar beetje tegen op het feit na dat die 500 nodig zijn haha.
Vici, Vidi, Veni!
  maandag 25 november 2019 @ 14:43:05 #5
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190116768
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 13:44 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Gast...oordeel niet over hoe iemand anders het leuk vindt om een spel te spelen.
Je halt het bloed bij iedereen onder de nagels vandaan. Totaal nutteloos voor je om verder in dit topic te komen. De reden dat je aangaf om steeds terug te komen en door te gaan, was dat anderen je steeds quoten. Die discussie is voorbij en nu begin je dus zelf weer met irritieren.

Kap er gewoon mee en laat iedereen spelen zoals hij of zij wil….zonder daar een mening over te hebben….is dat nou zo moeilijk?
Ik post alleen :') omdat die gast 7000 zigzagoons in zijn bezit heeft. Dat is niet :') waardig?

Hou voor de rest lekker je aannames voor je, heb zelf ook een aantal shiny's op m'n gba games.

De reden dat ik reageerde op andere users is omdat zij mij quoten, niet dat ik daarvoor terugkom in het topic.

Ik heb zelf meerdere Pokemon games in bezit. Maar ik mag niet meelezen en meeposten hier tenzij het alleen maar positief is?

Nee zo werkt een forum niet.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_190116794
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 14:35 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Haha ja kan ik begrijpen.

Bij mij was het in PoGo maanden niks en ineens iedere week 3...dus het kan zomaar.

Ik zie net een ander youtube filmpje. Daar zeggen ze idd dat je geen combo meer hoeft te maken.

Spreekt elkaar beetje tegen op het feit na dat die 500 nodig zijn haha.
Ja, maar ik twijfel wel nu ik zolang geen shiny heb haha.
We zullen het zien, vanavond weer lekker verder met mijn hunt
pi_190116799
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 14:43 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik post alleen :') omdat die gast 7000 zigzagoons in zijn bezit heeft. Dat is niet :') waardig?

Hou voor de rest lekker je aannames voor je, heb zelf ook een aantal shiny's op m'n gba games.

De reden dat ik reageerde op andere users is omdat zij mij quoten, niet dat ik daarvoor terugkom in het topic.

Ik heb zelf meerdere Pokemon games in bezit. Maar ik mag niet meelezen en meeposten hier tenzij het alleen maar positief is?

Nee zo werkt een forum niet.
Ik heb ze alleen dood gemaakt he, ik heb er maar 1 gevangen :P
  maandag 25 november 2019 @ 14:45:59 #8
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190116804
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 14:45 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ik heb ze alleen dood gemaakt he, ik heb er maar 1 gevangen :P
Ow gelukkig :P. Ik dacht echt dat je 7000 zigzagoons had gevangen :D _O-
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_190116901
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 14:45 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ja, maar ik twijfel wel nu ik zolang geen shiny heb haha.
We zullen het zien, vanavond weer lekker verder met mijn hunt
Daarom houd ik het bij 500 en dan een combi van 25+...better safe then sorry. Heb je de shiny charm?

Ze zeggen in dat filmpje dat het 1 op 650 ofzo is zonder en anders 485 ofzo….dus ja 7000 …. haha
Vici, Vidi, Veni!
  maandag 25 november 2019 @ 14:54:42 #10
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190116932
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 14:45 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ik heb ze alleen dood gemaakt he, ik heb er maar 1 gevangen :P
also ; You monster! :P
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_190117009
Ik vind trouwens de Galarian Farfetchd echt veel vetter dan de normale! Badass met zijn grote prei :P Size does matter >:) :6
Vici, Vidi, Veni!
pi_190117191
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 14:45 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ik heb ze alleen dood gemaakt he, ik heb er maar 1 gevangen :P
Arme Zigzagoons :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190117206
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Arme Zigzagoons :'(
Hahaha als je het zo leest wel he...Net zoals bij PoGo...die gaan naar de professor...maar volgens mij gaan ze gewoon door de shredder heen...hoe komen er anders ineens 3 candies vrij :P
Vici, Vidi, Veni!
pi_190118687
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Arme Zigzagoons :'(
Als het spel mij gewoon een shiny had gegeven hoefden er minder te sneuvelen haha!
  maandag 25 november 2019 @ 17:01:58 #15
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190119229
Ik vindt het soms wel kut hoor met die shiny's dat die kans zo godsgruwelijk laag is

Zo heb ik urenlang Emerald lopen herstarten om die shiny starter Mudkip te krijgen maar is me niet gelukt :<
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_190119389
Voor de IV’s hoef je het iig niet te doen. Het is puur collectible. En laat ik nu voor IV gaan :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_190119555
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 17:15 schreef Pheno het volgende:
Voor de IV’s hoef je het iig niet te doen. Het is puur collectible. En laat ik nu voor IV gaan :P
Ivs kan je maken nu he met hulp van battle tower. En bottle caps zijn nu ook makkelijker.
pi_190126397
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2019 17:25 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ivs kan je maken nu he met hulp van battle tower. En bottle caps zijn nu ook makkelijker.
Ja, dat hebben ze idd ook versimpeld. Wel jammer dat alles (niet alleen bij Pokemon) steeds simpeler moet. Och jee, ik zou toch eens wat uitdaging moeten krijgen in een game, drommels!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_190126967
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 23:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ja, dat hebben ze idd ook versimpeld. Wel jammer dat alles (niet alleen bij Pokemon) steeds simpeler moet. Och jee, ik zou toch eens wat uitdaging moeten krijgen in een game, drommels!
Nou ja het maakr het meer toegankelijk.
Het is nog altijd veel werk
pi_190129377
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 17:01 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vindt het soms wel kut hoor met die shiny's dat die kans zo godsgruwelijk laag is

Zo heb ik urenlang Emerald lopen herstarten om die shiny starter Mudkip te krijgen maar is me niet gelukt :<
550 keer soft reset gedaan voor shiny mewtwo in lets go....heb iemand gezien met 1700x en vervolgens geen master ball meer hebben en te weinig gewone ballen….dus die heft m niet gevangen :P staat op youtube
Vici, Vidi, Veni!
pi_190129400
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 16:27 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Als het spel mij gewoon een shiny had gegeven hoefden er minder te sneuvelen haha!
Heb je m al? Mijn meest gebattlede/gevangen is nu die ezel. Daar ga ik nu voor. Gister van 1x naar 75x gegaan...heb alleen heel weinig tijd helaas
Vici, Vidi, Veni!
pi_190129485
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 09:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Heb je m al? Mijn meest gebattlede/gevangen is nu die ezel. Daar ga ik nu voor. Gister van 1x naar 75x gegaan...heb alleen heel weinig tijd helaas
Nope, zit al bijna aan de 8000.

Ook 15 5 ster raid battles gedaan. Allemaal ultra ball gegooid, 1 gevangen.

Dit spel haat mij intens.
  dinsdag 26 november 2019 @ 09:22:30 #23
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190129562
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 09:01 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

550 keer soft reset gedaan voor shiny mewtwo in lets go....heb iemand gezien met 1700x en vervolgens geen master ball meer hebben en te weinig gewone ballen….dus die heft m niet gevangen :P staat op youtube
:D _O- dat is fucked
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 26 november 2019 @ 09:23:10 #24
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190129570
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 23:35 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Nou ja het maakr het meer toegankelijk.
Het is nog altijd veel werk
Ja want Pokemon moet nog toegankelijker worden :? Kinderen van 7/8 kunnen het prima spelen me dunkt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_190129826
Eens, Nintendo games worden veel te makkelijk gemaakt. Toen ik 7 was kon ik ook gewoon Pokémon Blue en Super Mario Bros. 3 uitspelen.
pi_190129976
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 09:22 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

:D _O- dat is fucked

Ik kan hier stiekem best hard om lachen.
Heb zelf 1 keer met shiny abra gehad dat deze despawnde...wss omdat ik deze aankeek (dan verdwijnen ze)
Vici, Vidi, Veni!
pi_190130040
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 10:02 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]


Ik kan hier stiekem best hard om lachen.
Heb zelf 1 keer met shiny abra gehad dat deze despawnde...wss omdat ik deze aankeek (dan verdwijnen ze)
Ouch _O- _O- _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190130099
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ouch _O- _O- _O-
hehe...ben altijd benieuwd of zo iemand het dan nog een keer gaat doen :P
Vici, Vidi, Veni!
pi_190130116
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 09:15 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Nope, zit al bijna aan de 8000.

Ook 15 5 ster raid battles gedaan. Allemaal ultra ball gegooid, 1 gevangen.

Dit spel haat mij intens.
Heb nog geen ene raid battle gedaan. Dat zijn de paarse 'beams' toch?
Vici, Vidi, Veni!
pi_190130138
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 09:23 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja want Pokemon moet nog toegankelijker worden :? Kinderen van 7/8 kunnen het prima spelen me dunkt.
Wel eens een competief team gemaakt in de oudere games met iv en ev training?

Dat kost echt veelste veel tijd en onderzoek.

Heel internet rondzoeken om je pokemon beter te maken is niet de bedoeling blijkt :p
  dinsdag 26 november 2019 @ 10:34:31 #31
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190130374
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 10:15 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Wel eens een competief team gemaakt in de oudere games met iv en ev training?

Dat kost echt veelste veel tijd en onderzoek.

Heel internet rondzoeken om je pokemon beter te maken is niet de bedoeling blijkt :p
Nee dat niet ik heb me nooit bezig gehouden met iv's en ev's omdat ik puur singleplayer speel. Totaal geen interesse om tegen anderen te spelen.

En dat hele iv verhaal is ook niet integraal aan de experience.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_190130443
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 10:12 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

hehe...ben altijd benieuwd of zo iemand het dan nog een keer gaat doen :P
Waarschijnlijk wel, na een tijdje wat anders gedaan te hebben. _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 09:47 schreef Bananenpap het volgende:
Eens, Nintendo games worden veel te makkelijk gemaakt. Toen ik 7 was kon ik ook gewoon Pokémon Blue en Super Mario Bros. 3 uitspelen.
Ik niet hoor. Ik had Blue pas als brugklasser. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190130510
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 10:13 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Heb nog geen ene raid battle gedaan. Dat zijn de paarse 'beams' toch?
Rood of paara idd
pi_190135422
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 10:15 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Wel eens een competief team gemaakt in de oudere games met iv en ev training?

Dat kost echt veelste veel tijd en onderzoek.

Heel internet rondzoeken om je pokemon beter te maken is niet de bedoeling blijkt :p
Een competitief team maken is geen casual gamen hč ;)
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_190135475
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 10:02 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]


Ik kan hier stiekem best hard om lachen.
Heb zelf 1 keer met shiny abra gehad dat deze despawnde...wss omdat ik deze aankeek (dan verdwijnen ze)
Kost een pokebal gebruiken geen turn meer tegenwoordig?

En zo'n shiny fail is beter voor de views ;(

Pokemon speedrun fails zijn ook een aanrader
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 26 november 2019 @ 17:25:27 #36
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190135596
McDonalds Hong Kong krijgt Pokémon figuurtjes

@Yi-Long

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Miss 200.000.000! dinsdag 26 november 2019 @ 19:21:27 #37
367000 roos94
pi_190137874
Sword uitgespeeld *O* maar heb nog niet alle pokemons dus nog ff doorgrinden :P
  dinsdag 26 november 2019 @ 19:58:46 #38
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_190138676
Heeft iemand toevallig de water/grass starter dubbel? Heb mn scorbunny een paar keer eieren laten leggen en heb nu nog de 2 andere starters nodig om mn pokedex te vullen :+
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_190138991
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 17:18 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Kost een pokebal gebruiken geen turn meer tegenwoordig?

En zo'n shiny fail is beter voor de views ;(

Pokemon speedrun fails zijn ook een aanrader
Dat filmpje is in Lets Go, dan is het vangen niet turn-based.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_190167413
Gisteravond weer eens een uurtje Pokemon Sword gedaan, maar ik kom er gewoon echt niet in. Wat een ongeďnspireerde, stijlloze en statische game is dit zeg. Waar ik een paar jaar geleden nog zo'n honderd uur kon spenderen aan Omega Ruby, lukt het mij nu met pijn en moeite om de tweede gym te behalen.

En ik kan niet eens concreet zeggen waar het aan ligt, want in principe is het gewoon dezelfde formule die mij voorheen wel wist te boeien. Het is gewoon totaal niet overtuigend en bovenal lelijk. Die gyms en dat dynamax gedoe, man man man. Ergens is het jammer dat deze games weer zo goed verkopen, want het is hoogtijd dat de serie eens wordt vernieuwd.
pi_190174135
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:45 schreef Bananenpap het volgende:
Gisteravond weer eens een uurtje Pokemon Sword gedaan, maar ik kom er gewoon echt niet in. Wat een ongeďnspireerde, stijlloze en statische game is dit zeg. Waar ik een paar jaar geleden nog zo'n honderd uur kon spenderen aan Omega Ruby, lukt het mij nu met pijn en moeite om de tweede gym te behalen.

En ik kan niet eens concreet zeggen waar het aan ligt, want in principe is het gewoon dezelfde formule die mij voorheen wel wist te boeien. Het is gewoon totaal niet overtuigend en bovenal lelijk. Die gyms en dat dynamax gedoe, man man man. Ergens is het jammer dat deze games weer zo goed verkopen, want het is hoogtijd dat de serie eens wordt vernieuwd.
Ik kan mij vinden in je mening, ookal ben ik pas vier uur onderweg en heb nog geen gym battle gedaan, het is het gewoon net niet.

Aan de andere kant speelde ik pokemon ook meer als handheld tijdverdrijf, iets wat games in het SMT universum een beetje te lastig word vw de moeilijkheidsgraad en iets waarvan SRPGs als Fire Emblem en/of Disgaea gewoon te uitgebreid voor zijn om zo nu en dan een half uurtje te grinden.
pi_190175740
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:58 schreef Mikeytt het volgende:
Heeft iemand toevallig de water/grass starter dubbel? Heb mn scorbunny een paar keer eieren laten leggen en heb nu nog de 2 andere starters nodig om mn pokedex te vullen :+
Ik kan wel even gaan broeden voor je. Sobble dan, de ander heb ik niet. Die moet dan ook weer via via , maar met wat fokkers (hihaho, breeders) moet dat wel lukken.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_190175766
Ik word positiever merk ik. Al heb ik veel aan te merken over het dynamaxen, dat is broken met dank aan de community.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 28 november 2019 @ 22:04:15 #44
231633 Xummon
of toch niet?
pi_190175836
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:58 schreef Mikeytt het volgende:
Heeft iemand toevallig de water/grass starter dubbel? Heb mn scorbunny een paar keer eieren laten leggen en heb nu nog de 2 andere starters nodig om mn pokedex te vullen :+
Ja ik heb Grooky voor je. Net gebreed
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 28 november 2019 @ 22:05:21 #45
231633 Xummon
of toch niet?
pi_190175868
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 21:59 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik kan wel even gaan broeden voor je. Sobble dan, de ander heb ik niet. Die moet dan ook weer via via , maar met wat fokkers (hihaho, breeders) moet dat wel lukken.
Doe mij ook een Sobble, krijg je een Grooky
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_190180008
Ik heb dit weekend wel tijd, denk ik zo.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_190185217
Ah, heb een paar sobbles, dus gooi de ids maar door
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_190185360
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 22:01 schreef Pheno het volgende:
Ik word positiever merk ik. Al heb ik veel aan te merken over het dynamaxen, dat is broken met dank aan de community.
Ik dan weer wat minder, voornamelijk vw standaard Exp. Share icm level caps qua vangen/obedience, ik begrijp dat ze het gestroomlijnder willen maken, maar ik vind (en dan zit ik nog niet in de mid-game toegegeven) de caps te strict, alsof ze af willen dwingen 6 verschillende teams voor de SP te gebruiken...
  Miss 200.000.000! zaterdag 30 november 2019 @ 08:54:55 #49
367000 roos94
pi_190196298
Inmiddels de 50 uur speeltijd aangetikt :P leuke game.
pi_190257269
Ik heb 19 uur aangetikt en bij in dat sneeuwdorpje :P

Maar bij mij is het neestal wel klaar als het verhaal klaar is, ik ga nooit door tot de volle dex. Soms wat legendary’s hunten maar dat is het dan ook wel.. en gezien die hier niet in zitten blijft er niet veel over :s)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')