abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 22 november 2019 @ 21:10:17 #1
403253 Meke
after all this time? always.
pi_190074251



April 2018

André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2019

quote:
‘Bridget is nieuwe liefde André Hazes!’

BRIDGET MAASLAND, afgelopen zaterdag 45 geworden, is de nieuwe liefde van ANDRÉ HAZES (25). Aan PRIVÉ wordt dat nieuws bevestigd door een bron rond de zanger, een van de weinige insiders die van dit grote geheim op de hoogte is.

André liet afgelopen weekend middels een persbericht weten dat het, na enkele onstuimige maanden, nu echt over en uit is tussen hem en MONIQUE WESTENBERG – de moeder van zijn zoon ANDRÉ. Wie de vrouw is voor wie hij nu gevoelens heeft, bevestigt hij tegenover RTL Boulevard; wat niet verwonderlijk is, aangezien dit hún presentatrice BRIDGET MAASLAND is.

Monique leek van deze ingrijpende verandering in haar leven, op dat moment, nog maar nauwelijks op de hoogte. Monique plaatste op social media een foto van Dré met daarbij een hartje. Een deel van Nederland had toen echter al kennisgenomen van het nieuws dat namens André met zijn fans werd gedeeld: dat de relatie na bijna vijf jaar nu echt over was.

Hierbij lijkt Bridget dus een grote rol te spelen.

André en zij kennen elkaar al jaren. Zij is een verklaard fan van André en zijn muziek. Dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen, is een hardnekkig gerucht dat in de showbizz al langer de ronde deed.
quote:
Bridget Maasland bevestigt relatie André Hazes

Bridget Maasland en André Hazes zijn inderdaad een setje. Het management van de presentatrice bevestigt dat de twee een beginnende relatie hebben en elkaar ’meer dan gewoon leuk vinden’.

De 45-jarige Bridget en de twintig jaar jongere André kennen elkaar ’nog maar net’, volgens Bridgets manager, hoewel er in de showbizz ook een hardnekkig gerucht gaat dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen. Volgens de manager nemen de twee de komende periode rustig de tijd om te kijken hoe de relatie zich ontwikkelt.

Een insider bevestigde eerder op de zondag aan Privé dat Bridget Maasland André’s nieuwe liefde is. Dit beaamde hij zelf in een verklaring aan RTL Boulevard. „Sinds kort heb ik inderdaad contact met Bridget Maasland en we onderzoeken of we het leuk vinden samen”, zo stelde hij. „Uit respect naar de moeder van onze zoon en naar hem toe heb ik dit verteld aan Monique. Het is mijn goed recht, we zijn immers al een tijdje uit elkaar en wonen niet meer samen.”



Zaterdag werd bekend dat de relatie tussen André en zijn ex Monique Westenberg (41) definitief op de klippen was gelopen. De zanger sprak van „een verschrikkelijk moeilijke keuze waar veel tranen overheen zijn gegaan.” De twee hebben zoontje André Jr. (3), voor wie ze samen blijven zorgen.

Monique liet zaterdag al doorschemeren dat André gevoelens heeft voor een andere vrouw ’waar hij een tijdje contact mee heeft’. „Wie dit is maakt het alleen maar nog pijnlijker”, stelde ze.







De covers deze week:









Met dank aan rubbereend:
https://frontpage.fok.nl/(...)ndre-hazes-soap.html

Dit topic werd mede mogelijk gemaakt door Poezewoes.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_190074388
André vandaag met kleine dre en Monique samen. Het ijskonijn moet even laten weten dat André voor haar gaat . Sneu mens.
  vrijdag 22 november 2019 @ 21:22:39 #3
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190074515
Brit met haar sneren, mooi dat Monique niet reageert, mooi kan Brit haar gram niet halen ^O^
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  Spellchecker vrijdag 22 november 2019 @ 21:24:20 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190074564
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 21:22 schreef Poezewoes het volgende:
Brit met haar sneren, mooi dat Monique niet reageert, mooi kan Brit haar gram niet halen ^O^
Heerlijk!
pi_190074607
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 21:22 schreef Poezewoes het volgende:
Brit met haar sneren, mooi dat Monique niet reageert, mooi kan Brit haar gram niet halen ^O^
Heel goed en netjes van Monique maar wat zal het ijskonijn. Zich ergeren als dre bij Monique en hun zoon is.
  Spellchecker vrijdag 22 november 2019 @ 21:26:23 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190074620
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 21:25 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Heel goed en netjes van Monique maar wat zal het ijskonijn. Zich ergeren als dre bij Monique en hun zoon is.
En met klei onder zijn nagels thuiskomt _O_
  vrijdag 22 november 2019 @ 21:28:11 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190074649
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 21:17 schreef Tuttebella het volgende:
André vandaag met kleine dre en Monique samen. Het ijskonijn moet even laten weten dat André voor haar gaat . Sneu mens.
Idd heel sneu, daarbij zal hij vast niet iedere keer dat hij naar zijn zoon gaat een rozen sturen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190074852

En vergeet nooit die nacht na de trouwdag..
*;
pi_190075030
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 21:56 schreef Molo het volgende: [..] Die wenkbrauwen trouwens ook :X
Zij was altijd al het voorbeeld van permanente make-up gone wrong. Het kan tegenwoordig echt zo mooi en echt zijn maar bij haar blijft het lelijk. Ik vind het een stuk mooier als het echt op haartjes lijkt en niet zo'n blok of streep die er met viltstift op lijkt getekend.
pi_190075223
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 21:43 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Zij was altijd al het voorbeeld van permanente make-up gone wrong. Het kan tegenwoordig echt zo mooi en echt zijn maar bij haar blijft het lelijk. Ik vind het een stuk mooier als het echt op haartjes lijkt en niet zo'n blok of streep die er met viltstift op lijkt getekend.
Het is geen permanente make-up. Het zijn getransplanteerde haartjes en komen van haar eigen hoofd. Jaren geleden heeft ze dat al laten doen en af en toe moeten er haartjes bij gezet worden. Die haren groeien hard dus ze moet ze ook steeds kort houden.
https://www.shownieuws.nl(...)or-bridget-maasland/
pi_190075241
Heeft ze zelf nog niet door dat ze walgelijk bezig is en zo juist voeding geeft voor negatieve meningen over haar.
  Spellchecker vrijdag 22 november 2019 @ 21:55:58 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190075276
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 21:53 schreef Annagh het volgende:

[..]

Het is geen permanente make-up. Het zijn getransplanteerde haartjes en komen van haar eigen hoofd. Jaren geleden heeft ze dat al laten doen en af en toe moeten er haartjes bij gezet worden. Die haren groeien hard dus ze moet ze ook steeds kort houden.
https://www.shownieuws.nl(...)or-bridget-maasland/
Die haartjes komen van haar hoofd? Hoofdhaar? Dat moet zeker kort gehouden worden dan .... ingewikkeld ....
pi_190075335
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 21:55 schreef maily het volgende:

[..]

Die haartjes komen van haar hoofd? Hoofdhaar? Dat moet zeker kort gehouden worden dan .... ingewikkeld ....
Ik kan me het nog herinneren dat ze het de allereerste keer liet doen en toen de wondjes waren genezen zag het er best goed uit en had ze volle wenkbrauwen.
pi_190075558
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 21:53 schreef Annagh het volgende:

[..]

Het is geen permanente make-up. Het zijn getransplanteerde haartjes en komen van haar eigen hoofd. Jaren geleden heeft ze dat al laten doen en af en toe moeten er haartjes bij gezet worden. Die haren groeien hard dus ze moet ze ook steeds kort houden.
https://www.shownieuws.nl(...)or-bridget-maasland/
Ik bedoelde ook voor de transplantatie; toen was het ook al niet mooi. Wilde er een foto van zoeken en kwam hier terecht :'):

BB5 / De presentatrice! Bridget Maasland!

Ze waren dus wel degelijk getatoeëerd.
pi_190075575
Damn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 16:53 schreef An_0_Niem het volgende: [..] Ik vind Hazes hier op Waylon lijken :@
:D
pi_190075623


Dit dus. (Excuses, plaatje doet het niet maar te vinden s je op Bridget en Pepijn googlet)

[ Bericht 25% gewijzigd door letmehearyouscream op 22-11-2019 22:20:35 ]
  vrijdag 22 november 2019 @ 22:25:02 #17
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190075824
https://www.shownieuws.nl(...)met-prachtig-gebaar/

Goh!

[ Bericht 3% gewijzigd door Poezewoes op 22-11-2019 22:32:23 ]
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190076186
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 22:09 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook voor de transplantatie; toen was het ook al niet mooi. Wilde er een foto van zoeken en kwam hier terecht :'):

BB5 / De presentatrice! Bridget Maasland!

Ze waren dus wel degelijk getatoeëerd.
Hahaha, en ik had het over na de transplantatie. De pmu is al heel lang geleden bij haar.
pi_190077382
Bridget is zo onzeker en stinkend jaloers op Monique dat haar scharrel daar nog komt.
  Spellchecker vrijdag 22 november 2019 @ 23:52:46 #20
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190077912
In Story staat een artikel wat over Harry Slinger gaat maar waarin hij ook een en ander over Antwee zegt. Ik heb het gekopieerd vanaf waar het over Hazes gaat.

André is het product van opvoeding Rachel Hazes

' Met zoon Bram speel ik zelfs al jaren in Drukwerk. Hoe geweldig is dat om met je zoon samen te werken? Wat dat betreft denk ik dat mijn andere grote held André Hazes trots zou zijn op zijn zoon die nu avonden lang in een uitverkocht Ahoy Rotterdam staat. Ik denk dat hij ook daar graag samen met hem had gestaan.’
Harry Slinger volgt de carrière van André nauwgezet. ‘Hij maakt prachtige liedjes, zingt goed en weet het publiek mee te krijgen. Maar ik vind het jammer dat hij ook de slechte trekjes van zijn vader heeft geërfd. Dan bedoel ik de vrouwen in zijn leven. Zoals hij nu Monique voor Bridget Maasland inruilt, verdient niet de schoonheidsprijs. Zelfs al was hij al vrijgezel, want de tijd ertussen is heel kort. Zijn vader deed dat precies hetzelfde. Die ruilde ook de ene vrouw voor de andere in.
Rachel weet dat als geen ander,want zij kwam in de plaats voor Ellen,de vrouw voor wie André Zij gelooft in mij schreef.Van Rachel heb ik nooit een hoge pet op gehad.Ik heb daar ook nooit een geheim van gemaakt.’
Eerder vertelde Harry al aan Story dat hij het vreselijk vond dat Rachel het verhaal van de musical Hij gelooft in mij zo had verdraaid dat het om haar ging. En ook nu kan hij weinig goeds over haar zeggen. ‘Misschien heeft André het wel niet van zijn vader dat hij de ene vrouw voor de andere inruilt.
Ik denk dat het door haar opvoeding komt.Zijn vader heeft tot zijn negende een rol gespeeld en daarna kwam het op Rachel neer. Hij is een product van haar opvoeding.’

En nog een artikel uit Story, maar misschien is het hier al geplaatst.

Bas Smit, de man van Nicolette van Dam en de beste vriend van André Hazes, was een van de eersten die op de hoogte waren van de gevoelens die André voor Bridget Maasland heeft. Aan Story vertelt Bas: ‘André en ik praten uiteraard over liefde, maar het is niet zo dat ik hem daarin adviseer. André maakt zijn eigen keuzes, ongeacht wat anderen zeggen. Hij zingt het ook: Ik leef mijn leven zoals ik dat wil, ik bemoei me toch ook niet met een ander. Dat waardeer ik in hem.’
Bas Smit behoort tot een van de beste maar ook de oudste vrienden van de zanger. Afgelopen zomer zochten Bas en Nicolette hem en Monique ook op in Marbella.
De problemen tussen André en Monique bestonden toen al. Bas was toen een grote steun voor beiden. ‘André en ik praten over veel onderwerpen en de inhoud daarvan blijft tussen ons.’

Toch laat Bas nu weten dat hij het niet met alles eens is hoe André het de afgelopen weken heeft aangepakt. In de week voordat de zanger zijn breuk met Monique kenbaar maakte, bracht hij nog een paar dagen in hun villa in Berkel en Rodenrijs door. Maar geen moment kwam de persverklaring ter sprake die André kort daarna de wereld in stuurde.

Daarin stond dat hij en Monique besloten hadden om uit elkaar te gaan en dat die breuk veel verdriet met zich meebracht. Voor Monique kwam deze verklaring uit het niets, en niet veel later postte zij op Instagram dat het voor haar heel pijnlijk was omdat André haar had geappt gevoelens te hebben voor Bridget Maasland. Het was ook op Bridgets verzoek om een verklaring uit te sturen. Want Bridget wilde niet dat er foto’s van hen samen zouden verschijnen zolang niet duidelijk was of André en Monique nog altijd een relatie hadden.
André stuurde die zaterdagavond daarom een persbericht uit. Bas Smit, die die avond niet bij André was, zegt: ‘De manier waarop André een en ander naar buiten toe en naar Monique heeft gecommuniceerd, verdient niet de schoonheidsprijs.
Dat vind ik ook. Maar ik gun André en Bridget alle geluk van de wereld.

André en Monique zouden al tijdens zijn Ahoy-concerten uit elkaar zijn geweest. Hoewel Monique op Instagram deed voorkomen alsof ze weer gelukkig waren en zij daar als liefhebbende partner aanwezig was,stak de vork toch iets anders in de steel.
Monique was er inderdaad met hun zoontje André(3), en backstage liep ze rond tussen de genodigden. Maar wel met het grote verschil dat ze nu niet zomaar André’s kleedkamer in mocht! Waar ze andere jaren deze ruimte spontaan in-en uitliep,kreeg ze dit keer–hoe pijnlijk –te horen dat de regels waren veranderd.
Een insider die dat die avond van dichtbij zag gebeuren,vertelt Story: ‘André had aan Monique maar ook aan alle medewerkers laten weten dat ze eerst aan hem moesten vragen of Monique binnen mocht komen.
Zomaar spontaan binnenlopen was uit den boze.’Het zou vreemde situaties hebben opgeleverd.
.
Omstanders zagen Monique aan het team van André vragen of ze naar binnen mocht.
Terwijl zij altijd degene was die bij het team André hoorde! Of dit met de aanwezigheid van Bridget te maken had, is vooralsnog onbekend.In de ochtendshow van Frank Dane bij Radio 538 vertelde André dat het Bridget was die hem voor het Ahoy-concert op 19 oktober had geappt of ze niet twee, maar tien kaarten kon krijgen. Volgens hem begon op die manier het contact tussen hen.
Na een appje waarin Bridget André bedankte voor de geste, doofde het contact even uit. ‘Maar op een gegeven moment dacht ik: wat een leuk wijf ben je toch wel.En toen wilde ik haar gewoon zien', aldus de zanger.
pi_190079216
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 00:29 schreef Annagh het volgende:
In Story staat een artikel wat over Harry Slinger gaat maar waarin hij ook een en ander over Antwee zegt. Ik heb het gekopieerd vanaf waar het over Hazes gaat.

André is het product van opvoeding Rachel Hazes

' Met zoon Bram speel ik zelfs al jaren in Drukwerk. Hoe geweldig is dat om met je zoon samen te werken? Wat dat betreft denk ik dat mijn andere grote held André Hazes trots zou zijn op zijn zoon die nu avonden lang in een uitverkocht Ahoy Rotterdam staat. Ik denk dat hij ook daar graag samen met hem had gestaan.’
Harry Slinger volgt de carrière van André nauwgezet. ‘Hij maakt prachtige liedjes, zingt goed en weet het publiek mee te krijgen. Maar ik vind het jammer dat hij ook de slechte trekjes van zijn vader heeft geërfd. Dan bedoel ik de vrouwen in zijn leven. Zoals hij nu Monique voor Bridget Maasland inruilt, verdient niet de schoonheidsprijs. Zelfs al was hij al vrijgezel, want de tijd ertussen is heel kort. Zijn vader deed dat precies hetzelfde. Die ruilde ook de ene vrouw voor de andere in.
Rachel weet dat als geen ander,want zij kwam in de plaats voor Ellen,de vrouw voor wie André Zij gelooft in mij schreef.Van Rachel heb ik nooit een hoge pet op gehad.Ik heb daar ook nooit een geheim van gemaakt.’
Eerder vertelde Harry al aan Story dat hij het vreselijk vond dat Rachel het verhaal van de musical Hij gelooft in mij zo had verdraaid dat het om haar ging. En ook nu kan hij weinig goeds over haar zeggen. ‘Misschien heeft André het wel niet van zijn vader dat hij de ene vrouw voor de andere inruilt.
Ik denk dat het door haar opvoeding komt.Zijn vader heeft tot zijn negende een rol gespeeld en daarna kwam het op Rachel neer. Hij is een product van haar opvoeding.’

En nog een artikel uit Story, maar misschien is het hier al geplaatst.

Bas Smit, de man van Nicolette van Dam en de beste vriend van André Hazes, was een van de eersten die op de hoogte waren van de gevoelens die André voor Bridget Maasland heeft. Aan Story vertelt Bas: ‘André en ik praten uiteraard over liefde, maar het is niet zo dat ik hem daarin adviseer. André maakt zijn eigen keuzes, ongeacht wat anderen zeggen. Hij zingt het ook: Ik leef mijn leven zoals ik dat wil, ik bemoei me toch ook niet met een ander. Dat waardeer ik in hem.’
Bas Smit behoort tot een van de beste maar ook de oudste vrienden van de zanger. Afgelopen zomer zochten Bas en Nicolette hem en Monique ook op in Marbella.
De problemen tussen André en Monique bestonden toen al. Bas was toen een grote steun voor beiden. ‘André en ik praten over veel onderwerpen en de inhoud daarvan blijft tussen ons.’

Toch laat Bas nu weten dat hij het niet met alles eens is hoe André het de afgelopen weken heeft aangepakt. In de week voordat de zanger zijn breuk met Monique kenbaar maakte, bracht hij nog een paar dagen in hun villa in Berkel en Rodenrijs door. Maar geen moment kwam de persverklaring ter sprake die André kort daarna de wereld in stuurde.

Daarin stond dat hij en Monique besloten hadden om uit elkaar te gaan en dat die breuk veel verdriet met zich meebracht. Voor Monique kwam deze verklaring uit het niets, en niet veel later postte zij op Instagram dat het voor haar heel pijnlijk was omdat André haar had geappt gevoelens te hebben voor Bridget Maasland. Het was ook op Bridgets verzoek om een verklaring uit te sturen. Want Bridget wilde niet dat er foto’s van hen samen zouden verschijnen zolang niet duidelijk was of André en Monique nog altijd een relatie hadden.
André stuurde die zaterdagavond daarom een persbericht uit. Bas Smit, die die avond niet bij André was, zegt: ‘De manier waarop André een en ander naar buiten toe en naar Monique heeft gecommuniceerd, verdient niet de schoonheidsprijs.
Dat vind ik ook. Maar ik gun André en Bridget alle geluk van de wereld.

André en Monique zouden al tijdens zijn Ahoy-concerten uit elkaar zijn geweest. Hoewel Monique op Instagram deed voorkomen alsof ze weer gelukkig waren en zij daar als liefhebbende partner aanwezig was,stak de vork toch iets anders in de steel.
Monique was er inderdaad met hun zoontje André(3), en backstage liep ze rond tussen de genodigden. Maar wel met het grote verschil dat ze nu niet zomaar André’s kleedkamer in mocht! Waar ze andere jaren deze ruimte spontaan in-en uitliep,kreeg ze dit keer–hoe pijnlijk –te horen dat de regels waren veranderd.
Een insider die dat die avond van dichtbij zag gebeuren,vertelt Story: ‘André had aan Monique maar ook aan alle medewerkers laten weten dat ze eerst aan hem moesten vragen of Monique binnen mocht komen.
Zomaar spontaan binnenlopen was uit den boze.’Het zou vreemde situaties hebben opgeleverd.
.
Omstanders zagen Monique aan het team van André vragen of ze naar binnen mocht.
Terwijl zij altijd degene was die bij het team André hoorde! Of dit met de aanwezigheid van Bridget te maken had, is vooralsnog onbekend.In de ochtendshow van Frank Dane bij Radio 538 vertelde André dat het Bridget was die hem voor het Ahoy-concert op 19 oktober had geappt of ze niet twee, maar tien kaarten kon krijgen. Volgens hem begon op die manier het contact tussen hen.
Na een appje waarin Bridget André bedankte voor de geste, doofde het contact even uit. ‘Maar op een gegeven moment dacht ik: wat een leuk wijf ben je toch wel.En toen wilde ik haar gewoon zien', aldus de zanger.
Heerlijk die eerlijkheid van Harry! O+
pi_190080474
quote:
Stukje uit de tekst:

Veel volgers weten niet wat ze zien. ”Lief!!! Geniet ervan!” schrijft Dotan bijvoorbeeld met een van zijn accounts.

:D
  Miss 200.000.000! zaterdag 23 november 2019 @ 11:13:18 #24
367000 roos94
pi_190080489
Bas Smit moest ook weer even zijn plasje doen.
pi_190080499
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 11:13 schreef roos94 het volgende:
Bas Smit moest ook weer even zijn plasje doen.
Ik vind dat zo'n zeikvent :r Overal kom je 'm tegen met zijn irritante happyface smoel.
pi_190080809
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 11:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik vind dat zo'n zeikvent :r Overal kom je 'm tegen met zijn irritante happyface smoel.
Echt he?!








:')
pi_190080817
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2019 11:54 schreef IriYe het volgende:

[..]

Echt he?!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:')
NEEEEEEEEEEE WAT DOE JE?!?!??!?!?!?

Afschuwelijk zo'n kerel :r :r :r Ik word gewoon agressief van die constante (neppe) blijheid en ik ben nooit agressief :'(
pi_190080825
_O-
pi_190080862
Hij houdt zijn mond net ver genoeg open om een winterpeen (sorry paard van Sinterklaas) door zijn strot te raggen :r
pi_190080892
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 11:11 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]

Stukje uit de tekst:

Veel volgers weten niet wat ze zien. ”Lief!!! Geniet ervan!” schrijft Dotan bijvoorbeeld met een van zijn accounts.

:D
:D :D :D
Tap tap tap
pi_190080904
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2019 07:36 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Heerlijk die eerlijkheid van Harry! O+
Vind ik ook. Er zijn er maar weinig die zo eerlijk zijn dat ze dit durven zeggen, terwijl de wat oudere BNers heel goed weten hoe smerig e.e.a. is gegaan toen Andréén Ellen glashard aan de kant schoof en dat Nathalie en Melvin niet meer bestonden. De enige waarvan ik weet dat hij er net zo over denkt als Harry Slinger is zanger Mick Harren. Ik kende hem niet maar kwam een artikel tegen waarin hij ongeveer hetzelfde zei als Harry. Moesten meer BNers doen ipv al die holkruiperij.
pi_190080927
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 22:45 schreef Annagh het volgende:

[..]

Hahaha, en ik had het over na de transplantatie. De pmu is al heel lang geleden bij haar.
Ja, vind het allebei niet mooi bij haar eigenlijk. Wat jij?
pi_190080937
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2019 11:54 schreef IriYe het volgende:

[..]

Echt he?!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:')
Irriteer me ook aan die vreselijke neppe lach.
Hij is vooral bekend als " de man van "
Het staat er ook vaak bij als er over hem geschreven wordt, in het stukje op de vorige pagina ook :')
pi_190080972
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2019 12:09 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Irriteer me ook aan die vreselijke neppe lach.
Hij is vooral bekend als " de man van "
Het staat er ook vaak bij als er over hem geschreven wordt, in het stukje op de vorige pagina ook :')
Je hebt ook kerstballen met zijn gezicht erop. Opbrengst gaat naar goede doel. Ik stort nog liever 10.000 euro naar dat goede doel dan dat ik de hele kerst zit opgescheept met Bas Smit in mijn kerstboom.
pi_190081031
Ik lees net dat die Bas eerder een relatie had met Nathalie Hoog, die nu weer met Pepijn, de ex van Bridget is.
https://www.ditjesendatjes.nl/nicolette-van-dam-datete-deze-bner/
pi_190081062
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 12:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Je hebt ook kerstballen met zijn gezicht erop. Opbrengst gaat naar goede doel. Ik stort nog liever 10.000 euro naar dat goede doel dan dat ik de hele kerst zit opgescheept met Bas Smit in mijn kerstboom.


Hij vindt zichzelf wel helemaal geweldig, he?

pi_190081104
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2019 12:19 schreef IriYe het volgende:
Ik lees net dat die Bas eerder een relatie had met Nathalie Hoog, die nu weer met Pepijn, de ex van Bridget is.
https://www.ditjesendatjes.nl/nicolette-van-dam-datete-deze-bner/
Hoe gaat de carroussel straks uiteindelijk verder? Nicolette met Mo?
pi_190081138
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2019 12:26 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Hoe gaat de carroussel straks uiteindelijk verder? Nicolette met Mo?
Het zou me niks verbazen.
  Spellchecker zaterdag 23 november 2019 @ 12:40:43 #39
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190081283
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2019 12:26 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Hoe gaat de carroussel straks uiteindelijk verder? Nicolette met Mo?
Antwee met Bas.
pi_190081287
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2019 12:26 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Hoe gaat de carroussel straks uiteindelijk verder? Nicolette met Mo?
En BB (blije bas) met A2.
pi_190081291
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2019 12:40 schreef maily het volgende:

[..]

Antwee met Bas.
:D
  zaterdag 23 november 2019 @ 12:41:23 #42
403253 Meke
after all this time? always.
pi_190081292
Ik zou Antwee met Nicolette ook wel smullen vinden hoor :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_190081301
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2019 12:41 schreef Meke het volgende:
Ik zou Antwee met Nicolette ook wel smullen vinden hoor :D
Dan krijg je Nizes.
  zaterdag 23 november 2019 @ 12:44:41 #44
403253 Meke
after all this time? always.
pi_190081324
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 12:42 schreef -river- het volgende:

[..]

Dan krijg je Nizes.
Het zou me ook niets verbazen als hij een keer een Jennifer ofzo oppikt, zodat ze Jezus worden :+ _O- Z'n ego is er groot genoeg voor :D

Jennifer Ewbank?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_190081336
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 12:44 schreef Meke het volgende:

[..]

Het zou me ook niets verbazen als hij een keer een Jennifer ofzo oppikt, zodat ze Jezus worden :+ _O- Z'n ego is er groot genoeg voor :D

Jennifer Ewbank?
_O_
pi_190081576
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 12:07 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja, vind het allebei niet mooi bij haar eigenlijk. Wat jij?
Mooi is anders vind ik. Ze heeft vroeger net als ik teveel geëpileerd en had daardoor dunne wenkbrauwen, en ik begrijp best dat ze daar iets aan wil doen. Ik heb zelf voor pmu hairstrokes gekozen en bij mij zijn er haartjes tussen de nog bestaande haartjes getatoeëerd en het ziet er zo natuurlijk uit dat je niet kunt zien dat het nep is. Bij Bridget ziet het er nu nog vreemd uit omdat het kort geleden gedaan is. De geplaatste haartjes vallen na het plaatsen binnen een paar weken uit, je ziet de wondjes duidelijk, en pas na 1 a 2 maanden begint het te groeien en moet je steeds knippen. De wenkbrauwen van Bitchet zagen er een paar maanden na de eerste transplantatie best goed uit maar ik blijf hairstrokes zelf mooier vinden. By the way, Monique heeft pas ook voor pmu gekozen. https://www.ditjesendatjes.nl/monique-probeert-permanent-make-up/
pi_190081599
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 12:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Je hebt ook kerstballen met zijn gezicht erop. Opbrengst gaat naar goede doel. Ik stort nog liever 10.000 euro naar dat goede doel dan dat ik de hele kerst zit opgescheept met Bas Smit in mijn kerstboom.
:D _O-
pi_190081622
Als je denkt dat je alles wel hebt gehad..

Uit alle windstreken komen mensen naar de coachingspraktijk van Kim Holland. De voormalig pornoactrice adviseert bekende en onbekende Nederlanders over relaties en intimiteit. Vanuit die hoedanigheid kan zij precies vertellen waarom André Hazes valt voor de charmes van Bridget Maasland...
[..]

Een showbizzgebeurtenis die de kersverse relatiecoach met belangstelling volgt is de ontluikende liefde tussen Bridget Maasland (45) en André Hazes (25). Dat de jonge volkszanger valt voor vrouwen die een stuk ouder zijn, kan volgens haar verklaard worden door het zien van pornovideo’s. Het is mogelijk dat deze beelden zijn voorkeur al op jonge leeftijd hebben beïnvloed. ‘André had natuurlijk al een vriendin van 40, dus hij houdt van rijpere dames. In films zien jongens dat dit soort vrouwen zich gemakkelijk geven. Dat kan mateloos opwindend zijn. Waarschijnlijk heeft hij daar vanaf zijn puberteit al fantasieën over.’ Maar hoe komt het toch dat uitgerekend Bridget doorlopend aandacht krijgt van jeugdige mannen? Daar heeft de ex-pornoster ook een verklaring voor. Zij stelt dat de RTL-presentatrice mannen het hoofd op hol brengt, omdat ze het hoogtepunt van haar erotische zelfontwikkeling heeft bereikt.
https://www.story.nl/arti(...)reerd-door-seksfilms
pi_190081675
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2019 13:10 schreef IriYe het volgende:
Als je denkt dat je alles wel hebt gehad..

Uit alle windstreken komen mensen naar de coachingspraktijk van Kim Holland. De voormalig pornoactrice adviseert bekende en onbekende Nederlanders over relaties en intimiteit. Vanuit die hoedanigheid kan zij precies vertellen waarom André Hazes valt voor de charmes van Bridget Maasland...
[..]

Een showbizzgebeurtenis die de kersverse relatiecoach met belangstelling volgt is de ontluikende liefde tussen Bridget Maasland (45) en André Hazes (25). Dat de jonge volkszanger valt voor vrouwen die een stuk ouder zijn, kan volgens haar verklaard worden door het zien van pornovideo’s. Het is mogelijk dat deze beelden zijn voorkeur al op jonge leeftijd hebben beïnvloed. ‘André had natuurlijk al een vriendin van 40, dus hij houdt van rijpere dames. In films zien jongens dat dit soort vrouwen zich gemakkelijk geven. Dat kan mateloos opwindend zijn. Waarschijnlijk heeft hij daar vanaf zijn puberteit al fantasieën over.’ Maar hoe komt het toch dat uitgerekend Bridget doorlopend aandacht krijgt van jeugdige mannen? Daar heeft de ex-pornoster ook een verklaring voor. Zij stelt dat de RTL-presentatrice mannen het hoofd op hol brengt, omdat ze het hoogtepunt van haar erotische zelfontwikkeling heeft bereikt.
https://www.story.nl/arti(...)reerd-door-seksfilms
Verkapte reclame voor haar praktijk.
pi_190081690
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 12:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Je hebt ook kerstballen met zijn gezicht erop. Opbrengst gaat naar goede doel. Ik stort nog liever 10.000 euro naar dat goede doel dan dat ik de hele kerst zit opgescheept met Bas Smit in mijn kerstboom.
Afschuwelijk! Bestaan er echt mensen die het kopen? :D
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')