abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_190062552
meisje Thunberg laat er geen twijfel over bestaan.

"This is all wrong. I shouldn’t be standing here. I should be back in school on the other side of the ocean. Yet you all come to me for hope? How dare you! You have stolen my dreams and my childhood with your empty words. And yet I’m one of the lucky ones. People are suffering. People are dying. Entire ecosystems are collapsing. We are in the beginning of a mass extinction. And all you can talk about is money and fairytales of eternal economic growth. How dare you!"
- G. Thunberg, UN Climate Summit, NY, 23 Sep, 2019

momentje, mensen. deze gaat de boeken in. wat een speech.


deze ook...

Hello, I’m Severn Suzuki speaking for E.C.O. – The Environmental Children’s Organization.

We are a group of twelve and thirteen-year-olds from Canada trying to make a difference: Vanessa Suttie, Morgan Geisler, Michelle Quigg and me. We raised all the money ourselves to come six thousand miles to tell you adults you must change your ways. Coming here today, I have no hidden agenda. I am fighting for my future.

Losing my future is not like losing an election or a few points on the stock market. I am here to speak for all generations to come.

I am here to speak on behalf of the starving children around the world whose cries go unheard.

I am here to speak for the countless animals dying across this planet because they have nowhere left to go. We cannot afford to be not heard.

I am afraid to go out in the sun now because of the holes in the ozone. I am afraid to breathe the air because I don’t know what chemicals are in it.

I used to go fishing in Vancouver with my dad, until just a few years ago, we found the fish full of cancers. And now we hear about animals and plants going extinct every day – vanishing forever.

In my life, I have dreamt of seeing the great herds of wild animals, jungles and rain forests full of birds and butterflies, but now I wonder if they will even exist for my children to see.

Did you have to worry about these little things when you were my age?

All this is happening before our eyes and yet we act as if we have all the time we want and all the solutions. I’m only a child and I don’t have all the solutions, but I want you to realise, neither do you!

* You don’t know how to fix the holes in our ozone layer.
* You don’t know how to bring salmon back up a dead stream.
* You don’t know how to bring back an animal now extinct.
* And you can’t bring back forests that once grew where there is now desert.

If you don’t know how to fix it, please stop breaking it!

Here, you may be delegates of your governments, business people, organisers, reporters or politicians – but really you are mothers and fathers, brothers and sister, aunts and uncles – and all of you are somebody’s child.

I’m only a child yet I know we are all part of a family, five billion strong, in fact, 30 million species strong and we all share the same air, water and soil – borders and governments will never change that.

I’m only a child yet I know we are all in this together and should act as one single world towards one single goal.

In my anger, I am not blind, and in my fear, I am not afraid to tell the world how I feel.

In my country, we make so much waste, we buy and throw away, buy and throw away, and yet northern countries will not share with the needy. Even when we have more than enough, we are afraid to lose some of our wealth, afraid to share.

In Canada, we live the privileged life, with plenty of food, water and shelter – we have watches, bicycles, computers and television sets.

Two days ago here in Brazil, we were shocked when we spent some time with some children living on the streets. And this is what one child told us: “I wish I was rich and if I were, I would give all the street children food, clothes, medicine, shelter and love and affection.”

If a child on the street who has nothing, is willing to share, why are we who have everything still so greedy?

I can’t stop thinking that these children are my age, that it makes a tremendous difference where you are born, that I could be one of those children living in the favellas of Rio; I could be a child starving in Somalia; a victim of war in the Middle East or a beggar in India.

I’m only a child yet I know if all the money spent on war was spent on ending poverty and finding environmental answers, what a wonderful place this earth would be!

At school, even in kindergarten, you teach us to behave in the world. You teach us:

* not to fight with others,
* to work things out,
* to respect others,
* to clean up our mess,
* not to hurt other creatures
* to share – not be greedy.

Then why do you go out and do the things you tell us not to do?

Do not forget why you’re attending these conferences, who you’re doing this for – we are your own children. You are deciding what kind of world we will grow up in. Parents should be able to comfort their children by saying “everything’s going to be alright” , “we’re doing the best we can” and “it’s not the end of the world”.

But I don’t think you can say that to us anymore. Are we even on your list of priorities? My father always says “You are what you do, not what you say.”

Well, what you do makes me cry at night. You grown ups say you love us. I challenge you, please make your actions reflect your words. Thank you for listening.

alleen niemand leest ze :')



pi_190062554
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2019 01:09 schreef FernandoMartinez het volgende:

[..]

Greta niet, haar crew wel
Ik ga mijn eigen vliegtuigmaatschappij beginnen

Greta Air
  vrijdag 22 november 2019 @ 01:40:03 #3
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190062718
Gekkies zouden eigenlijk opgenomen moeten worden in psychiatrische instellingen, bovenop een berg het einde der tijden moeten uitroepen of met een bord om hun nek het einde der tijden moeten verkondigen in de stad.

Of negeren, kan ook.
pi_190064060
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 21:09 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[..]
Geen idee wat ik met deze foto's moet eerlijk gezegd :?

quote:
Ik ben net zo allergisch voor heel foute klimaat ontkenners als heel deugende klimaat discipelen.
Zijn we het over eens dan (Al vind ik 'deugen' nogal een raar woord om iets negatiefs mee aan te geven, ik lees het als: mensen die de feiten aan de andere kant verdraaien). Maar bedenk wel dat ik enkel op je reageerde omdat je dus zelf iets deelde van foute klimaat ontkenners

Maar goed, de Greta hype is toch wel een beetje over inmiddels? Snap werkelijk niet dat hier mensen zich er 12 topics druk over kunnen maken eerlijk gezegd..
nee, jij dan!
pi_190098920
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 09:30 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Geen idee wat ik met deze foto's moet eerlijk gezegd :?
[..]

Zijn we het over eens dan (Al vind ik 'deugen' nogal een raar woord om iets negatiefs mee aan te geven, ik lees het als: mensen die de feiten aan de andere kant verdraaien). Maar bedenk wel dat ik enkel op je reageerde omdat je dus zelf iets deelde van foute klimaat ontkenners

Maar goed, de Greta hype is toch wel een beetje over inmiddels? Snap werkelijk niet dat hier mensen zich er 12 topics druk over kunnen maken eerlijk gezegd..
De twee foto's zeggen (meer dan) genoeg lijkt mij. Over de achterliggende politieke drijfveer en het als god zien van deze puber door haar achterban.

En je snapt best waarom mensen zich er druk over maken.

De klimaatdiscussie en hierin Greta haar optreden en de blatende kuddes aan alle kanten.

Je doet er zelf aan mee namelijk.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 27 november 2019 @ 22:48:57 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_190160522
quote:
Jeremy Clarkson haalt uit naar Greta Thunberg: “Het is haar schuld dat jongeren auto’s haten en onze shows worden geschrapt”

Jeremy Clarkson (59) zal voor eeuwig vereenzelvigd worden met autoshows als ‘Top Gear’ of ‘The Grand Tour’. Toch maakt de presentator zich blijkbaar zorgen over de toekomst van soortgelijke reeksen. In een interview met de Britse krant The Sun haalt Clarkson hard uit naar de Zweedse klimaatactiviste Greta Thunberg (16): volgens Jeremy is het haar schuld dat jongeren tegenwoordig een hekel hebben aan auto’s.



“Greta Thunberg heeft de autoshow vermoord” - meer woorden heeft ‘The Grand Tour’-presentator Jeremy Clarkson niet nodig om zijn standpunt duidelijk te maken. “Iedereen die ik ken die jonger is dan 25 is niet in het minst geïnteresseerd in auto’s. Dat werd hen zo aangeleerd op school. Nog voor ze ‘papa’ of ‘mama’ kunnen zeggen wordt hen verteld dat auto’s de duivel zijn. En dat idee blijft in hun hoofd zitten.”

Collega-presentator Richard Hammond (49), ook een gezicht van ‘The Grand Tour’, treedt hem bij: “Ik haat het om het te zeggen, maar ik denk dat Jeremy gelijk heeft. Jongeren geven niet meer om auto’s. Hoeveel kinderen groeien er nog op met posters van auto’s op de muren van hun slaapkamer?”

Hoewel Clarkson erkent dat hij zich inmiddels bewust is van de opwarming van de aarde, meent hij dat er betere manieren zijn om de problemen aan te pakken dan de handelswijzen van Thunberg. “Alleen een idioot verandert niet van mening als hij wordt geconfronteerd met onweerlegbaar bewijs”, zegt Jeremy. “De vraag is: wat kunnen we er aan doen? Dat is een interessanter debat om te voeren dan wat er nu gebeurt.” De presentator steekt zijn afkeer niet onder stoelen of banken. “Ze is een idioot”, klinkt het. “Loop maar rond en verkondig dat we allemaal dood gaan. Dat gaat niets oplossen, mijn liefste.”



Niet de eerste keer
Het is niet de eerste keer dat Clarkson hekelt hoe Thunberg te werk gaat. Twee maanden terug schoot de theatrale speech van Greta voor de VN - waarin de tiener het publiek ervan beschuldigde haar jeugd te hebben afgenomen - al bij hem in het verkeerde keelgat. Jeremy bestempelde de toespraak toen in zijn column voor The Sun als een “complete inzinking van een adolescent.”

“Hoe durven wíj? Nee, hoe durf jij naar Amerika te reizen in een zeilboot van koolstofvezel die je niet zelf bouwde en die 16,9 miljoen euro kostte. Die je niet zelf verdiende en die een dieselmotor als backup heeft waarover je zweeg.” Om zijn generatie te verdedigen ging Clarkson nog een stapje verder: “Wij schonken jullie mobiele telefoons, laptops en het internet. Wij creëerden de sociale media die je elke dag gebruikt en wij runnen de banken die dat alles bekostigen. Hoe durf je dan daar te staan en ons terecht te wijzen, jij verwend nest!”



https://m.hln.be/showbizz(...)-geschrapt~a255ab9b/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 28 november 2019 @ 02:26:08 #7
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_190162526
Auto's zijn ook stinkende kutdingen.
pi_190162926
quote:
7s.gif Op donderdag 28 november 2019 02:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Auto's zijn ook stinkende kutdingen.
linkse activisten ook.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_190163119
Het is wel een zwaktebod van Clarkson hoor; mensen onder de 25 zijn niet geïnteresseerd in auto's omdat ze al voor ze papa of mama konden zeggen geleerd hebben dat auto's de duivel zijn, en dat is dan de schuld van de 16-jarige Thunberg?

Brug te ver Jeremy.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190270271
quote:
De anti-Greta is opgestaan

Terwijl de wereld uitziet naar een nieuwe show op de VN-top van de vlechtjesdragende Zweedse klimaatspijbelaar, verkondigt de jonge Duitse Naomi Seibt in Madrid een ander verhaal.

https://www.telegraaf.nl/(...)ner-is-de-anti-greta

Het is een geweldige ontwikkeling dat we de ideeënstrijd nu over de rug van kinderen gaan voeren. Die van ons is met een iq van 157 beter dan die wandelende fetal alcohol syndrome dus we hebben nu meer gelijk. Dat je het weet.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2019 19:30:29 ]
pi_190270402
quote:
6s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:48 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Hammond _O_ Clarkson _O_
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 4 december 2019 @ 19:39:19 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_190270530
quote:
Deze Duitse tiener is de ’anti-Greta’



MADRID - De anti-Greta is opgestaan. Terwijl de wereld uitziet naar een nieuwe show op de VN-top van de vlechtjesdragende Zweedse klimaatspijbelaar, verkondigt de jonge Duitse Naomi Seibt in Madrid een ander verhaal. „Iemand klimaatontkenner noemen impliceert dat hij of zij iets ’illegaals’ doet.”

PREMIUM DUS LEES VERDER BIJ BRON

https://www.telegraaf.nl/(...)ner-is-de-anti-greta
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_190270601
...
pi_190270648
quote:
7s.gif Op donderdag 28 november 2019 02:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Auto's zijn ook stinkende kutdingen.
dit.

hoewel ik me meer erger aan die stinkscooters :r

hoewel het wel de goede kant opgaat met het het elektrisch rijden en alles ^O^
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 4 december 2019 @ 19:46:34 #15
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_190270674
quote:
10s.gif Op woensdag 4 december 2019 19:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

dit.

hoewel ik me meer erger aan die stinkscooters :r

hoewel het wel de goede kant opgaat met het het elektrisch rijden en alles ^O^
Tesla _O_ _O_ _O_ _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_190270695
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 07:01 schreef Leandra het volgende:
Het is wel een zwaktebod van Clarkson hoor; mensen onder de 25 zijn niet geïnteresseerd in auto's omdat ze al voor ze papa of mama konden zeggen geleerd hebben dat auto's de duivel zijn, en dat is dan de schuld van de 16-jarige Thunberg?

Brug te ver Jeremy.
toen jeremy zijn rijbewijs had behaald was de overlast van de autos ook stukken minder dus die relatie van de jeugd met de auto is in 4o jaar wel veranderd
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190270903
Jeremy heeft wel een punt, de jeugd algemeen is minder geïnteresseerd in auto's.
Iphone en sociale media schijnt hun leven te zijn! :')
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 4 december 2019 @ 20:41:32 #19
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_190271875
quote:
7s.gif Op donderdag 28 november 2019 02:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Auto's zijn ook stinkende kutdingen.
Hoe is het daar in 1970?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_190271896
quote:
De Stichting Clintel serieus nemen :')

Kom dan op z'n minst met een bericht dat enigszins gedegen inhoud heeft.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 4 december 2019 @ 20:44:43 #22
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_190271965
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 20:42 schreef Eufonie het volgende:

[..]

De Stichting Clintel serieus nemen :')

Kom dan op z'n minst met een bericht dat enigszins gedegen inhoud heeft.
:') :') :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_190271975
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 20:44 schreef AchJa het volgende:

[..]

Thunberg serieus nemen... :') _!
Alsof het niet serieus nemen van A betekent dat je B wel per definitie serieus moet nemen :D
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_190272007
Ik ben #team Naomi
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 4 december 2019 @ 21:52:59 #25
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_190273203
_O- _O- _O- _O- _O- _O-

fthevissen twitterde op woensdag 04-12-2019 om 13:19:24 Actueler dan ooit: de klimaatspellingspijbelaar. #pisa2019 #klimaattop https://t.co/i6UCLh9anx reageer retweet
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_190277137
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 19:58 schreef Bocaj het volgende:
Jeremy heeft wel een punt, de jeugd algemeen is minder geïnteresseerd in auto's.
Iphone en sociale media schijnt hun leven te zijn! :')
Halverwege de vorige eeuw had men nauwelijks een auto, de generatie daarna gaf het status, de heilige koe. De generatie vanaf de eighties/nineties vind het 'gewoon'. En nu is men alleen nog geïnteresseerd om zo snel en zo goedkoop mogelijk ergens te komen. De auto is daarin niet zo belangrijk meer.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_190277161
quote:
6s.gif Op woensdag 4 december 2019 21:52 schreef Nikonlover het volgende:
_O- _O- _O- _O- _O- _O-

fthevissen twitterde op woensdag 04-12-2019 om 13:19:24 Actueler dan ooit: de klimaatspellingspijbelaar. #pisa2019 #klimaattop https://t.co/i6UCLh9anx reageer retweet
[ afbeelding ]
Hoe kan je deze demonstrerende jeugd nog serieus nemen. Geen idee waarvoor ze demonstreren. Gewoon meedoen met de volgende Facebook hype.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 5 december 2019 @ 06:30:07 #28
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
  donderdag 5 december 2019 @ 07:12:10 #29
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190277328
Wat een sneue uitgerangeerde figuur die Clarkson. Alsof Gretha zoveel macht heeft :')
pi_190277408
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 19:58 schreef Bocaj het volgende:
Jeremy heeft wel een punt, de jeugd algemeen is minder geïnteresseerd in auto's.
Iphone en sociale media schijnt hun leven te zijn! :')
Waarmee een volledig afgestompte wereldvreemde generatie gecreeerd is.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_190277466
quote:
6s.gif Op woensdag 4 december 2019 21:52 schreef Nikonlover het volgende:
_O- _O- _O- _O- _O- _O-

fthevissen twitterde op woensdag 04-12-2019 om 13:19:24 Actueler dan ooit: de klimaatspellingspijbelaar. #pisa2019 #klimaattop https://t.co/i6UCLh9anx reageer retweet
[ afbeelding ]
Aha, een spelfout... En daarmee heb je aangetoond dat klimaatverandering niet bestaat en we ons helemaal nergens druk over hoeven te maken?
  donderdag 5 december 2019 @ 07:58:47 #32
22565 asco
Los in deze tent
pi_190277581
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 19:28 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het is een geweldige ontwikkeling dat we de ideeënstrijd nu over de rug van kinderen gaan voeren. Die van ons is met een iq van 157 beter dan die wandelende fetal alcohol syndrome dus we hebben nu meer gelijk. Dat je het weet.
Prachtig verhaal van het meisje met verstand. Eens kijken of we hier ooit wat van gaan zien op onze staatstelevisie.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 5 december 2019 @ 08:21:57 #33
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_190277685
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2019 07:42 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Aha, een spelfout... En daarmee heb je aangetoond dat klimaatverandering niet bestaat en we ons helemaal nergens druk over hoeven te maken?
Dat zeg ik helemaal niet :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 5 december 2019 @ 08:24:20 #34
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_190277694
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 19:28 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het is een geweldige ontwikkeling dat we de ideeënstrijd nu over de rug van kinderen gaan voeren. Die van ons is met een iq van 157 beter dan die wandelende fetal alcohol syndrome dus we hebben nu meer gelijk. Dat je het weet.
En ze ziet er ook nog eens beter uit :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 5 december 2019 @ 10:33:02 #35
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190279303
quote:
6s.gif Op woensdag 4 december 2019 19:39 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Wat is het toch bijzonder dat conservatieve vrouwen (en ook meisjes) altijd zoveel knapper zijn dan die mismaakte progressieve Orks. _O- Als je dit naast die vadsige, volgevreten, verwende Zweedse zet...
pi_190279348
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 10:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Wat is het toch bijzonder dat conservatieve vrouwen (en ook meisjes) altijd zoveel knapper zijn dan die mismaakte progressieve Orks. _O- Als je dit naast die vadsige, volgevreten, verwende Zweedse zet...
En wat is het toch bijzonder hoe er met drogredenatie op de man/vrouw gespeeld wordt als de inhoudelijke argumenten het laten afweten. :)

Niet dat ik nou zo enthousiast ben over de aandacht die Thunberg krijgt, maar jij laat je wel heel erg kennen zo.

Ik zie dit soort infantiele argumentatie trouwens ook bij bepaalde rechtse populisten. Jammer, want daardoor sneeuwen de goede ideeën en observaties volledig onder.
-
  donderdag 5 december 2019 @ 20:15:27 #37
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_190287691
LOL

* deedeetee heeft een bloedhekel aan fanatici en is dat is wat dat kind is...

Je zult t mormel maar op de wereld gezet hebben :X
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_190320979
Gewoon iets meer common sense...
Nieuwsuur twitterde op donderdag 05-12-2019 om 22:35:48 Klimaatactivist @ShellenbergerMD waarschuwt voor doemdenken. “Door beweringen dat miljarden mensen zullen sterven creëer je klimaatpaniek. Er is absoluut reden voor actie, maar je moet niet overdrijven. Zo is het aantal doden door natuurrampen fors gedaald.” #Nieuwsuur https://t.co/2gSm0EuFaN reageer retweet
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_190321287
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 00:52 schreef Montagui het volgende:
Gewoon iets meer common sense...
Nieuwsuur twitterde op donderdag 05-12-2019 om 22:35:48 Klimaatactivist @:ShellenbergerMD waarschuwt voor doemdenken. “Door beweringen dat miljarden mensen zullen sterven creëer je klimaatpaniek. Er is absoluut reden voor actie, maar je moet niet overdrijven. Zo is het aantal doden door natuurrampen fors gedaald.” #Nieuwsuur https://t.co/2gSm0EuFaN reageer retweet
Er is reden tot actie en de enige wat echt helpt zijn maatregelen om overbevolking tegen te gaan. Daar kunnen we in Nederland morgen al mee beginnen door geen enkele immigrant meer toe te laten en illegalen en uitgeprocedeerden direct uit te zetten.
  zondag 8 december 2019 @ 01:44:08 #40
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190321317
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:15 schreef deedeetee het volgende:
LOL

* deedeetee heeft een bloedhekel aan fanatici en is dat is wat dat kind is...

Je zult t mormel maar op de wereld gezet hebben :X
Het mormel? Die ouders zijn niet goed snik, zij zouden per direct uit de ouderlijke macht moeten worden gezet.
  zondag 8 december 2019 @ 09:23:22 #41
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_190322790
Zoveel domheid in dit topic. Is Soros al genoemd?
  zondag 8 december 2019 @ 09:26:50 #42
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190322824
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 09:23 schreef dagobertE6 het volgende:
Zoveel domheid in dit topic. Is Soros al genoemd?
Natuurlijk, een kind roept iets dat niet in het alt-right straatje valt. Dan moet ze natuurlijk meteen kapotgescholden worden door al hun online trollen.
pi_190323118
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 01:40 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Er is reden tot actie en de enige wat echt helpt zijn maatregelen om overbevolking tegen te gaan. Daar kunnen we in Nederland morgen al mee beginnen door geen enkele immigrant meer toe te laten en illegalen en uitgeprocedeerden direct uit te zetten.
Want na uitzetten bestaan die mensen niet meer?
  zondag 8 december 2019 @ 09:56:03 #44
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_190323126
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 09:55 schreef archito het volgende:

[..]

Want na uitzetten bestaan die mensen niet meer?
Ze bestaan dan elders. En dat is denk ik al winst.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zondag 8 december 2019 @ 10:05:01 #45
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_190323233
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 01:40 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Er is reden tot actie en de enige wat echt helpt zijn maatregelen om overbevolking tegen te gaan. Daar kunnen we in Nederland morgen al mee beginnen door geen enkele immigrant meer toe te laten en illegalen en uitgeprocedeerden direct uit te zetten.
Ik dacht dat overbevolking een linkse hobby was?
pi_190323259
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 09:55 schreef archito het volgende:

[..]

Want na uitzetten bestaan die mensen niet meer?
Een zelfde soort argument wordt wel gebruikt om het aantal boeren te reduceren. Die produceren toch alleen maar voor de export. Net alsof er dan elders niet weer meer geproduceerd gaat worden en dan waarschijnlijk gepaard gaand met meer milieu vervuiling.
Wat betreft gasloos worden kijken we overigens ook niet verder dan onze eigen grens.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 8 december 2019 @ 10:09:53 #47
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_190323304
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 01:40 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Er is reden tot actie en de enige wat echt helpt zijn maatregelen om overbevolking tegen te gaan. Daar kunnen we in Nederland morgen al mee beginnen door geen enkele immigrant meer toe te laten en illegalen en uitgeprocedeerden direct uit te zetten.
Als al die klimaatpaniekzaaiers nou eens naar hogere gronden verhuizen. Dan is het probleem ook opgelost
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 8 december 2019 @ 10:12:00 #48
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_190323335
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 19:28 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het is een geweldige ontwikkeling dat we de ideeënstrijd nu over de rug van kinderen gaan voeren. Die van ons is met een iq van 157 beter dan die wandelende fetal alcohol syndrome dus we hebben nu meer gelijk. Dat je het weet.
Ja want deze rando op het internet heeft zeker ook 30 jaar wetenschap beoefend of ben je gewoon pedofiel?
pi_190323387
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 10:07 schreef sol1taire het volgende:

[..]

Een zelfde soort argument wordt wel gebruikt om het aantal boeren te reduceren. Die produceren toch alleen maar voor de export. Net alsof er dan elders niet weer meer geproduceerd gaat worden en dan waarschijnlijk gepaard gaand met meer milieu vervuiling.
Mbt de boeren zeurt men nu vooral over zeer geconcentreerde productie van stikstofhoudende stoffen zoals ammoniak. Dat is geen milieuvervuiling- in een ander land waar meer ruimte is kan het zelfs nuttig zijn,
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 8 december 2019 @ 10:17:54 #50
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_190323416
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')