abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_190052590


Welkom in het centrale topic van "Depressie & Angst".


quote:
Depressie
Iemand met een depressie heeft last van een hevige neerslachtigheid.

Die neerslachtigheid klaart niet na een paar dagen vanzelf op, maar duurt minimaal twee weken. Depressie moet niet verward worden met 'gewone' neerslachtigheid die iedereen wel eens heeft. Bij een depressie is deze heviger en tast het dagelijks functioneren aan.

Bron: http://www.trimbos.nl/onderwerpen/psychische-gezondheid/depressie

quote:
Angststoornissen
Angststoornissen zijn in de psychiatrie de meest voorkomende aandoeningen. Sommige van deze aandoeningen worden fobie genoemd. Het gemeenschappelijke kenmerk van angststoornissen, is dat er sprake is van angst. Mensen kunnen zo angstig zijn dat het hun leven ontregelt.

Wanneer spreken we van een angststoornis?

Angst is een gevoel dat optreedt bij dreigend gevaar. De emotie ontstaat als het welzijn van een persoon direct wordt bedreigd, maar ook als een persoon een situatie als bedreigend ervaart. Als een angst geen reële grond heeft en de betrokken persoon er sociale of beroepsmatige problemen door ondervindt, is er sprake van een stoornis.

In het diagnostisch classificatiesysteem DSM-IV worden de volgende angststoornissen onderscheiden:

Paniekstoornis met of zonder agorafobie
Sociale fobie of angststoornis
Specifieke of enkelvoudige fobie
Obsessief-compulsieve stoornis of dwangstoornis
Gegeneraliseerde angststoornis
Posttraumatische stress-stoornis
Hypochondrie
Angststoornis door een lichamelijke aandoening
Acute stressstoornis
Angststoornis door alcohol of drugs

Voor de Multidisciplinaire Richtlijn Angststoornissen is de indeling van de DSM-IV als uitgangspunt genomen. Van de onderscheiden angststoornissen zijn de volgende aandoeningen opgenomen in de richtlijnen:

Paniekstoornis met en zonder agorafobie
Sociale fobie
Specifieke fobie
Obsessief-compulsieve stoornis
Gegeneraliseerde angststoornis
Posttraumatische stress-stoornis
quote:
In het diagnostisch classificatiesysteem DSM-5 zijn de angststoornissen zoals ze in het DSM-IV vermeld werden, opgesplitst in drie categorieën:
1) de angststoornissen
2) de obsessieve-compulsieve en verwante stoornissen (ocgs)
3) de trauma- en stressorgerelateerde stoornissen

Angststoornissen in het DSM-5:
Paniekstoornis
Agorafobie
Specifieke fobie
Sociale angststoornis
Gegeneraliseerde angststoornis
Separatieangststoornis
Selectief mutisme
Angststoornis door een middel of medicatie
Angststoornis door een andere medische aandoening
angststoornis (niet anders omschreven)

Obsessieve-compulsieve en verwante stoornissen
Obsessieve-compulsieve stoornis (OCD)
Stoornis in de lichaamsbeleving
Hoarding (het dwangmatig verzamelen van dingen)
Trichotillomanie (het regelmatig uittrekken van het eigen haar)
Excoriation disorder/Dermatillomanie (het regelmatig pulken aan de eigen huid)

Trauma- en stressorgerelateerde stoornissen
Reactieve hechtingsstoornis
Ontremde sociale engagementstoornis
Posttraumatische stressstoornis
Acute stressstoornis
Aanpassingsstoornissen

quote:
FOK! heeft nu ook zijn eigen IRC-kanaal voor de mensen in "Depressie & Angst". Hier kunnen we gezellig chatten/ tips geven en het met elkaar erover hebben.

Indien jij ook gezellig mee wilt praten met ons kun je ons bereiken via de volgende link:

http://irc.fok.nl/

En dan in principe

/join #dna

Heb je vragen omtrent IRC?
PM de volgende users:
zomertje
RBWO

quote:


[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2019 15:29:42 ]
pi_190052779
CotS let op jezelf!

Date was een groot succes! Superleuk maar tegelijk supereng want kwetsbaar enz... ik weet ook niet hoe hij er in staat maar dat ik hem leuk vind maakt me al kwetsbaarder dan ik zou willen.
S. 2014
J. 2016
pi_190052827
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 15:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
CotS let op jezelf!

Date was een groot succes! Superleuk maar tegelijk supereng want kwetsbaar enz... ik weet ook niet hoe hij er in staat maar dat ik hem leuk vind maakt me al kwetsbaarder dan ik zou willen.
He wat leuk!

Gewoon je dingetjes blijven doen en wachten op een volgende afspraak.

Kwetsbaarheid siert de mens, dan kan je juist jouw ruimte innemen.
Jij mag er zijn met alles, ongeacht hoe de ander doet/is.
pi_190053521
CotS. pas goed op jezelf!

GM, wat fijn zo'n succesvolle date! Heerlijk :*
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_190056812
quote:
17s.gif Op donderdag 21 november 2019 15:25 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

He wat leuk!

Gewoon je dingetjes blijven doen en wachten op een volgende afspraak.

Kwetsbaarheid siert de mens, dan kan je juist jouw ruimte innemen.
Jij mag er zijn met alles, ongeacht hoe de ander doet/is.
O+
S. 2014
J. 2016
pi_190083797
Bah, vanmiddag tijdens m'n lenzen controle bij de pearle paniek aanval gekregen. Niet zien aankomen, wel hem uitgezeten, maar was blij toen ik weer buiten stond. Maandag weer gesprek met psychiater en psycholoog erbij. Had het vorige week tijdens een lunch voor m'n stiefpa z'n verjaardag ook al. Blegh. Gelukkig komt er nu een wat minder stressvolle periode aan (verbouwing aan m'n huis is zo goed als klaar, en wat betreft m'n schouder (operatie enz), dat schuiven ze door naar begin volgend jaar).
pi_190083802
Hug voor jou CotS, keep ya head up!
pi_190083808
@gewoonmezelf87, kei leuk! :D lekker van het gevoel genieten en de boel op z'n beloop laten.
pi_190084088
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 16:45 schreef Pizzapuntje het volgende:
Bah, vanmiddag tijdens m'n lenzen controle bij de pearle paniek aanval gekregen. Niet zien aankomen, wel hem uitgezeten, maar was blij toen ik weer buiten stond. Maandag weer gesprek met psychiater en psycholoog erbij. Had het vorige week tijdens een lunch voor m'n stiefpa z'n verjaardag ook al. Blegh. Gelukkig komt er nu een wat minder stressvolle periode aan (verbouwing aan m'n huis is zo goed als klaar, en wat betreft m'n schouder (operatie enz), dat schuiven ze door naar begin volgend jaar).
Supervervelend als ze je zo overvallen... ik had het van de week ook 2x... stomme paniek! Fijn dat er een rustigere tijd aan gaat breken. Rustig aan :*

Maandag date 3 O+
S. 2014
J. 2016
pi_190085721
Leuk GM!

Pizza, wat naar. Fijn dat er een iets minder stressvolle periode aankomt!

Ik weet niet of het paniek is, maar ik had vanmiddag weer in de supermarkt dat ik draaierig wordt. Soms ook als ik een stuk aan het lopen ben. Maar vooral als ik gespannen ben heb ik het idee. Klinkt dat bekend?
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_190086240
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 19:09 schreef Nijna het volgende:
Leuk GM!

Pizza, wat naar. Fijn dat er een iets minder stressvolle periode aankomt!

Ik weet niet of het paniek is, maar ik had vanmiddag weer in de supermarkt dat ik draaierig wordt. Soms ook als ik een stuk aan het lopen ben. Maar vooral als ik gespannen ben heb ik het idee. Klinkt dat bekend?
Daar begint het bij mij meestal mee... draaierig-misselijk-weg willen.
S. 2014
J. 2016
pi_190089256
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2019 19:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Daar begint het bij mij meestal mee... draaierig-misselijk-weg willen.
Maar ik heb dan niet dat ik echt een paniekaanval heb (althans dat wat ik me erbij voorstel dat heb ik niet...). Ik wil wel weg dan, maar vooral omdat ik overprikkeld ben op zo'n moment, althans dat denk ik. En dan is de supermarkt gewoon te druk op een zaterdagmiddag (ik ga altijd 's ochtends vroeg bij zeer grote voorkeur).
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_190089303
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 19:09 schreef Nijna het volgende:
Ik weet niet of het paniek is, maar ik had vanmiddag weer in de supermarkt dat ik draaierig wordt. Soms ook als ik een stuk aan het lopen ben. Maar vooral als ik gespannen ben heb ik het idee. Klinkt dat bekend?
Ja, heb ik ook vaak als ik (onbewust) gespannen heb. Kan ook door te snel ademen komen, maar dat hangt vaak samen met angst.
pi_190093597
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 22:18 schreef Nijna het volgende:

[..]

Maar ik heb dan niet dat ik echt een paniekaanval heb (althans dat wat ik me erbij voorstel dat heb ik niet...). Ik wil wel weg dan, maar vooral omdat ik overprikkeld ben op zo'n moment, althans dat denk ik. En dan is de supermarkt gewoon te druk op een zaterdagmiddag (ik ga altijd 's ochtends vroeg bij zeer grote voorkeur).
Wat stel je je voor bij paniek aanvallen?
S. 2014
J. 2016
pi_190093872
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 06:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Wat stel je je voor bij paniek aanvallen?
Iets wat zichtbaarder is dan dat wat ik ervaar.
Inclusief bv duidelijk hyperventilatie bijvoorbeeld, maar misschien kan het ook wel zonder dat het zo zichtbaar is eigenlijk...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_190093912
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 08:17 schreef Nijna het volgende:

[..]

Iets wat zichtbaarder is dan dat wat ik ervaar.
Inclusief bv duidelijk hyperventilatie bijvoorbeeld, maar misschien kan het ook wel zonder dat het zo zichtbaar is eigenlijk...
Mijn paniekaanvallen zijn nooit zichtbaar voor anderen... tenzij je me echt heel goed kent. Het is vooral inwendig een enorme storm...
S. 2014
J. 2016
pi_190094006
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 22:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, heb ik ook vaak als ik (onbewust) gespannen heb. Kan ook door te snel ademen komen, maar dat hangt vaak samen met angst.
Te hoog ademen vooral. Je hele lijf gaat in flight or fight. Ik klamp mijn kaken op elkaar en hoor niet echt meer wat een ander te zeggen heeft. Als een soort black-out.
O en het slaat op mn darmen. Maar goed. Wat niet.
Tap tap tap
  zondag 24 november 2019 @ 10:38:17 #18
80382 manny
30 is best veel
pi_190095070
Luistervoer over veranderingen in de geestelijke gezondheidszorg

https://soundcloud.com/ru(...)trie-nodig-is#t=3:01

heb een timestamp op 3 minuten gezet, dus je duikt meteen het gesprek in.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_190095424
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 08:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Mijn paniekaanvallen zijn nooit zichtbaar voor anderen... tenzij je me echt heel goed kent. Het is vooral inwendig een enorme storm...
Ik denk altijd dat mensen het kunnen zien, maar blijkbaar is dat toch niet het geval.
pi_190096214
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 11:13 schreef Canopus het volgende:

[..]

Ik denk altijd dat mensen het kunnen zien, maar blijkbaar is dat toch niet het geval.
Tnt merken alleen mijn beste vriendin en familie t af en toe... maar die kunnen me ook helpen tot rust te komen...

Vandaag wel n goede dag, beetje onrust af en toe. Heb dit weekend mn slaapkamer geverfd, over n paar weken komt mn nieuwe bed, weer een stukje "ex" vervangen.
S. 2014
J. 2016
pi_190096455
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 12:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Tnt merken alleen mijn beste vriendin en familie t af en toe... maar die kunnen me ook helpen tot rust te komen...

Vandaag wel n goede dag, beetje onrust af en toe. Heb dit weekend mn slaapkamer geverfd, over n paar weken komt mn nieuwe bed, weer een stukje "ex" vervangen.
:*
pi_190096656
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 12:44 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

:*
:*

Hoe is het met jou?
S. 2014
J. 2016
pi_190096733
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 12:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

:*

Hoe is het met jou?
Ik ben de tijd aan het doden.
Zo een verjaardagsfeestje.

Ik heb een aantal dingen op stapel staan die mijn leven gaan veranderen, werk en liefdes bijvoorbeeld.
Ik ben er aan toe om mee te gaan in alle ontwikkeling maar het zorgt ook voor allerlei prikkels.

Moet een nieuwe balans leren vinden en mijn leven vorm gaan geven.

Dus nieuwe dingen botsen een beetje met oud gedrag.
Prikkels weer reduceren en kalmpjes aan doen.

Nu een beetje moe :)
pi_190096764
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 13:01 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ik ben de tijd aan het doden.
Zo een verjaardagsfeestje.

Ik heb een aantal dingen op stapel staan die mijn leven gaan veranderen, werk en liefdes bijvoorbeeld.
Ik ben er aan toe om mee te gaan in alle ontwikkeling maar het zorgt ook voor allerlei prikkels.

Moet een nieuwe balans leren vinden en mijn leven vorm gaan geven.

Dus nieuwe dingen botsen een beetje met oud gedrag.
Prikkels weer reduceren en kalmpjes aan doen.

Nu een beetje moe :)
Hang in there!
S. 2014
J. 2016
pi_190096838
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 13:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Hang in there!
Bedankt 87! :*

Niet teveel nadenken ook.
Doen en mijn plek opeisen.

En op tijd naar bed vanavond ;)
pi_190097138
quote:
17s.gif Op zondag 24 november 2019 13:07 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Bedankt 87! :*

Niet teveel nadenken ook.
Doen en mijn plek opeisen.

En op tijd naar bed vanavond ;)
Voldoende slaap is altijd goed!

(Moet ik zelf ook eens doen)
S. 2014
J. 2016
pi_190097155
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 13:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Voldoende slaap is altijd goed!

(Moet ik zelf ook eens doen)
Ja.
Ik moet gewoon voor 22en slapen.
pi_190101541
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 08:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Te hoog ademen vooral. Je hele lijf gaat in flight or fight. Ik klamp mijn kaken op elkaar en hoor niet echt meer wat een ander te zeggen heeft. Als een soort black-out.
O en het slaat op mn darmen. Maar goed. Wat niet.
Hoe los je dat op in 'van die gevallen' met je darmen? Of wat doe je of doe je juist niet?
pi_190102478
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 16:55 schreef Zomaar85 het volgende:

[..]

Hoe los je dat op in 'van die gevallen' met je darmen? Of wat doe je of doe je juist niet?
Daar ben ik zelf nog niet over uit, maar eigenlijk komt het negen van de tien keer gewoon goed. Een enkele keer dan moet je dus even naar een openbaar toilet :') ik vraag me af hoe mensen met Crohn of andere darmaandoeningen dit doen, die moeten leren schijt te hebben aan wat anderen denken. Het is nog maar twee keer gebeurd dat ik het echt niet meer op kon houden van de zenuwen en dan gooi je alles eruit op een openbaar toilet. Maar meestal ga ik thuis gewoon een keer extra, voor het geval dat. Misschien dat m'n hoofd dan denkt "je bent toch leeg, maak je niet druk".
Tap tap tap
pi_190104954
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 17:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Daar ben ik zelf nog niet over uit, maar eigenlijk komt het negen van de tien keer gewoon goed. Een enkele keer dan moet je dus even naar een openbaar toilet :') ik vraag me af hoe mensen met Crohn of andere darmaandoeningen dit doen, die moeten leren schijt te hebben aan wat anderen denken. Het is nog maar twee keer gebeurd dat ik het echt niet meer op kon houden van de zenuwen en dan gooi je alles eruit op een openbaar toilet. Maar meestal ga ik thuis gewoon een keer extra, voor het geval dat. Misschien dat m'n hoofd dan denkt "je bent toch leeg, maak je niet druk".
Herkenbaar hoor.
pi_190107912
Zucht, ik had gedacht alle kerstgedoe wat behapbaarder te maken. We hadden besloten om mijn ouders een andere dag dan de kerstdagen te doen en de schoonfamilie met kerst, want schoonfamilie hecht daar meer waarde aan en ik wilde het toch wel "goed" doen.
Nu blijkt dat dat allemaal toch niet zo handig uitkomt en of we dan niet na kerst konden en eigenlijk ook voor kerst want dan is grootouder jarig.
Ik wil het zo graag goed doen, maar ik kan het niet iedereen naar de zin maken en mezelf parkeren. Maar hoe dan... ik ga geen 2 opeenvolgende weekenden met schoonfamilie zitten even afgezien van of dat energietechnisch haalbaar is als ik ook mijn eigen familie nog wil zien.
Ik weet zelfs niet hoe ik het dan voor mezelf tenminste goed kan doen eigenlijk. Kunnen we niet vast vooruit spoelen naar januari, als de scholen weer begonnen zijn en alles weer normaal is...?

Het helpt niet dat ik me toch alweer zo wiebelig voelde afgelopen dagen, nu overzie ik het helemaal niet meer.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_190107939
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 17:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Daar ben ik zelf nog niet over uit, maar eigenlijk komt het negen van de tien keer gewoon goed. Een enkele keer dan moet je dus even naar een openbaar toilet :') ik vraag me af hoe mensen met Crohn of andere darmaandoeningen dit doen, die moeten leren schijt te hebben aan wat anderen denken. Het is nog maar twee keer gebeurd dat ik het echt niet meer op kon houden van de zenuwen en dan gooi je alles eruit op een openbaar toilet. Maar meestal ga ik thuis gewoon een keer extra, voor het geval dat. Misschien dat m'n hoofd dan denkt "je bent toch leeg, maak je niet druk".
Bij voor mij 'spannende' afspraken is het toilet m'n vriend. Ongeacht hoe vaak ik al geweest ben. Thuis of op de locatie waar het zogenaamd zo spannend is. Op lijkt geen op zegmaar :(
pi_190111563
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 21:46 schreef Nijna het volgende:
Zucht, ik had gedacht alle kerstgedoe wat behapbaarder te maken. We hadden besloten om mijn ouders een andere dag dan de kerstdagen te doen en de schoonfamilie met kerst, want schoonfamilie hecht daar meer waarde aan en ik wilde het toch wel "goed" doen.
Nu blijkt dat dat allemaal toch niet zo handig uitkomt en of we dan niet na kerst konden en eigenlijk ook voor kerst want dan is grootouder jarig.
Ik wil het zo graag goed doen, maar ik kan het niet iedereen naar de zin maken en mezelf parkeren. Maar hoe dan... ik ga geen 2 opeenvolgende weekenden met schoonfamilie zitten even afgezien van of dat energietechnisch haalbaar is als ik ook mijn eigen familie nog wil zien.
Ik weet zelfs niet hoe ik het dan voor mezelf tenminste goed kan doen eigenlijk. Kunnen we niet vast vooruit spoelen naar januari, als de scholen weer begonnen zijn en alles weer normaal is...?

Het helpt niet dat ik me toch alweer zo wiebelig voelde afgelopen dagen, nu overzie ik het helemaal niet meer.
Pak je agenda... maak hem helemaal leeg en ga jezelf en je gezin op 1 zetten.. je kunt het toch nooit "goed" doen... en zolang je de wensen van een ander op 1 zet ga je keihard aan jezelf voorbij. Niet doen lieve Nijna! Er zijn maar 2 kerstdagen en jij hebt aangegeven wat voor jou handige dagen zijn, kunnen zij daar niets mee, dan is dat niet jouw probleem.

Makkelijker gezegd dan gedaan I know, maar hoe leuk is kerst voor jou als je onderuit ligt door aan andermans wensen te willen voldoen? :* :*
S. 2014
J. 2016
pi_190120013
Wanneer je wil werken, maar iedereen je gewoon tegen werkt om te gaan werken. Waar zijn we mee bezig mensen?
In Super Bomberman, the evil Carat Diamond and his cohort, the scientist Dr. Mook, were holding a Robot Tournament with robots specially designed with combat and offensive capabilities. Hoping to steal Bomberman's advanced combat capabilities, Diamon
pi_190120051
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 17:55 schreef Coolblack het volgende:
Wanneer je wil werken, maar iedereen je gewoon tegen werkt om te gaan werken. Waar zijn we mee bezig mensen?
Hoezo tegenwerken? En wie werkt je dan tegen?
pi_190120334
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 17:57 schreef Me-Myself-And-I-1985 het volgende:

[..]

Hoezo tegenwerken?
Vraag dat de werkgevers. Ik heb nu gelukkig een stage maar er moet nog wat geregeld worden. (Ik ga niet zitten wachten, dus ik ga al weer verder met leren. Máár... ik kan niet alles tegelijkertijd en ik moet dus bepaalde prioriteiten stellen. Geen idee waar ik de prioriteit aan moet geven.

Daarnaast, wordt ik aangestuurd om wel te gaan werken, maar dan ook weer niet. (logisch, omdat de kans eigenlijk best wel groot is dat werken niet lukt, omdat de vorige 6 keer ook niet is goed gegaan wegens VERSCHILLENDE REDENEN.) maar dan gaat iemand zeiken waarom CoolBlack niet genoeg financiële middelen heeft. Dan zeg ik: Yoo, Ik heb al weer gesolliciteerd, maar er is ergens een negatief advies gegeven over dit en dan. Terwijl dat ik bewijs heb dat dat helemaal niet zo is.

Dus nu werk ik niet en ik kan voor nu geen stage lopen, omdat ik moet wachten ergens op. (waar ik geen zin in heb.) Dus dan kijk ik al weer naar een andere stage, maar ja, die eerste stage is toch anders dan waar ik naar opzoek ben en het geeft mij meer kansen.

Maar... we zijn nu bezig om voor Coolblack een stage te regelen, bij het bedrijf waar eerst nog dingen geregeld moeten worden. Dus we kunnen niet kijken waar plek is.

Oh ja, heb ik al gezegd dat ik moet verhuizen!? vandaar dat ik eigenlijk wou werken.... Maar ik had werk. Maar dat ging niet goed. Omdat men zat te zeiken dat ik niet wou werken.

Technisch gezien werk ik bij twee bedrijven, maar de ene zegt van: "Yoo we zitten vol Coolblack." terwijl ik daar wel werk, maar mijn account geblokkeerd is en geen nieuwe klanten krijg en dus ook geen geld. Maar ik ben ook niet ontslagen...

Ik val OVERAL tussen wal en schip. Maar ik ga koken, leren, en sporten, want ik ga hier niet depressief zitten niksen. (Iets met automatische piloot)

En dan vergeet ik voor het gemak nog even dat de meeste mensen een iPhone met een witte voorkant willen, Mario willen, Sonic the hedgehog willen. Maar ik ben het tegenovergestelde, maar dat trekken mensen in deze tijd niet. Vooral niet omdat er een evement bezig is. Dit speelt wel een degelijke rol in mijn leven. Voor de rest boeit mij de voorkant van iPhone niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Coolblack op 25-11-2019 18:59:50 ]
In Super Bomberman, the evil Carat Diamond and his cohort, the scientist Dr. Mook, were holding a Robot Tournament with robots specially designed with combat and offensive capabilities. Hoping to steal Bomberman's advanced combat capabilities, Diamon
pi_190123392
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 18:18 schreef Coolblack het volgende:

[..]

Vraag dat de werkgevers. Ik heb nu gelukkig een stage maar er moet nog wat geregeld worden. (Ik ga niet zitten wachten, dus ik ga al weer verder met leren. Máár... ik kan niet alles tegelijkertijd en ik moet dus bepaalde prioriteiten stellen. Geen idee waar ik de prioriteit aan moet geven.

Daarnaast, wordt ik aangestuurd om wel te gaan werken, maar dan ook weer niet. (logisch, omdat de kans eigenlijk best wel groot is dat werken niet lukt, omdat de vorige 6 keer ook niet is goed gegaan wegens VERSCHILLENDE REDENEN.) maar dan gaat iemand zeiken waarom CoolBlack niet genoeg financiële middelen heeft. Dan zeg ik: Yoo, Ik heb al weer gesolliciteerd, maar er is ergens een negatief advies gegeven over dit en dan. Terwijl dat ik bewijs heb dat dat helemaal niet zo is.

Dus nu werk ik niet en ik kan voor nu geen stage lopen, omdat ik moet wachten ergens op. (waar ik geen zin in heb.) Dus dan kijk ik al weer naar een andere stage, maar ja, die eerste stage is toch anders dan waar ik naar opzoek ben en het geeft mij meer kansen.

Maar... we zijn nu bezig om voor Coolblack een stage te regelen, bij het bedrijf waar eerst nog dingen geregeld moeten worden. Dus we kunnen niet kijken waar plek is.

Oh ja, heb ik al gezegd dat ik moet verhuizen!? vandaar dat ik eigenlijk wou werken.... Maar ik had werk. Maar dat ging niet goed. Omdat men zat te zeiken dat ik niet wou werken.

Technisch gezien werk ik bij twee bedrijven, maar de ene zegt van: "Yoo we zitten vol Coolblack." terwijl ik daar wel werk, maar mijn account geblokkeerd is en geen nieuwe klanten krijg en dus ook geen geld. Maar ik ben ook niet ontslagen...

Ik val OVERAL tussen wal en schip. Maar ik ga koken, leren, en sporten, want ik ga hier niet depressief zitten niksen. (Iets met automatische piloot)

En dan vergeet ik voor het gemak nog even dat de meeste mensen een iPhone met een witte voorkant willen, Mario willen, Sonic the hedgehog willen. Maar ik ben het tegenovergestelde, maar dat trekken mensen in deze tijd niet. Vooral niet omdat er een evement bezig is. Dit speelt wel een degelijke rol in mijn leven. Voor de rest boeit mij de voorkant van iPhone niet.
Vind je verhaal heel vaag, verschillende redenen, dingen moeten nog geregeld worden, je zit ergens op te wachten..
  maandag 25 november 2019 @ 22:35:59 #38
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190125967
Zucht
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_190128516
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 18:18 schreef Coolblack het volgende:

[..]

Vraag dat de werkgevers. Ik heb nu gelukkig een stage maar er moet nog wat geregeld worden. (Ik ga niet zitten wachten, dus ik ga al weer verder met leren. Máár... ik kan niet alles tegelijkertijd en ik moet dus bepaalde prioriteiten stellen. Geen idee waar ik de prioriteit aan moet geven.

Daarnaast, wordt ik aangestuurd om wel te gaan werken, maar dan ook weer niet. (logisch, omdat de kans eigenlijk best wel groot is dat werken niet lukt, omdat de vorige 6 keer ook niet is goed gegaan wegens VERSCHILLENDE REDENEN.) maar dan gaat iemand zeiken waarom CoolBlack niet genoeg financiële middelen heeft. Dan zeg ik: Yoo, Ik heb al weer gesolliciteerd, maar er is ergens een negatief advies gegeven over dit en dan. Terwijl dat ik bewijs heb dat dat helemaal niet zo is.

Dus nu werk ik niet en ik kan voor nu geen stage lopen, omdat ik moet wachten ergens op. (waar ik geen zin in heb.) Dus dan kijk ik al weer naar een andere stage, maar ja, die eerste stage is toch anders dan waar ik naar opzoek ben en het geeft mij meer kansen.

Maar... we zijn nu bezig om voor Coolblack een stage te regelen, bij het bedrijf waar eerst nog dingen geregeld moeten worden. Dus we kunnen niet kijken waar plek is.

Oh ja, heb ik al gezegd dat ik moet verhuizen!? vandaar dat ik eigenlijk wou werken.... Maar ik had werk. Maar dat ging niet goed. Omdat men zat te zeiken dat ik niet wou werken.

Technisch gezien werk ik bij twee bedrijven, maar de ene zegt van: "Yoo we zitten vol Coolblack." terwijl ik daar wel werk, maar mijn account geblokkeerd is en geen nieuwe klanten krijg en dus ook geen geld. Maar ik ben ook niet ontslagen...

Ik val OVERAL tussen wal en schip. Maar ik ga koken, leren, en sporten, want ik ga hier niet depressief zitten niksen. (Iets met automatische piloot)

En dan vergeet ik voor het gemak nog even dat de meeste mensen een iPhone met een witte voorkant willen, Mario willen, Sonic the hedgehog willen. Maar ik ben het tegenovergestelde, maar dat trekken mensen in deze tijd niet. Vooral niet omdat er een evement bezig is. Dit speelt wel een degelijke rol in mijn leven. Voor de rest boeit mij de voorkant van iPhone niet.
Wat een gedoe.

Komt wel weer goed.
Gewoon aangeven als je ergens niet prettig kunt zijn.

Succes met verhuizen.
pi_190128695
:W mogguh knapperds!

Sterkte Coolblack en keep_walking.

Vandaag ga ik voor het eerst sinds lange tijd alleen met de bus (eigenlijk voor t eerst sinds alle paniekaanvallen) en daarna lunchen met collega's... heb er zin in! Wel een btj spanning maar vooral ontspanning.

Gister date 3 gehad en we hebben t echt leuk samen, hebben dat ook uitgesproken en gaan rustig aan kijken hoe t verder gaat en de vrije momenten die er zijn (niet zoveel) te pakken....
Heb hem ook verteld over de burnout en paniekanvallen en hij is niet weggerend.😁

Ik wordt er blij van. :@
S. 2014
J. 2016
pi_190128878
Wat fijn 87 :D
pi_190129378
Coolblack, ik kan het niet helemaal volgen. Maar sterkte!

Keep_walking, sterkte denk ik...

Woei GM *O* heerlijk, je straalt bijna van mn scherm *O* !
Zet hem op vandaag en veel plezier! You can do it!.
En die date klinkt goed! Rustig aan, plezier en lekker blij om zijn, geen :@ daarbij dat is niet nodig. Doe maar een hele grote *) :s) *O* .
:*

Ik heb met een pammetje 2 nachten weer doorgeslapen, dan kan ik de dag toch iets beter hebben zeg maar.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_190130756
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 09:01 schreef Nijna het volgende:
Coolblack, ik kan het niet helemaal volgen. Maar sterkte!

Keep_walking, sterkte denk ik...

Woei GM *O* heerlijk, je straalt bijna van mn scherm *O* !
Zet hem op vandaag en veel plezier! You can do it!.
En die date klinkt goed! Rustig aan, plezier en lekker blij om zijn, geen :@ daarbij dat is niet nodig. Doe maar een hele grote *) :s) *O* .
:*

Ik heb met een pammetje 2 nachten weer doorgeslapen, dan kan ik de dag toch iets beter hebben zeg maar.
Fijn dat je lekker hebt doorgeslapen!!

Ik wordt er onzeker van en dat vind ik minder maar dat komt omdat mn ex mn beeld van mannen zo kapot heeft gemaakt... daar kan mn nieuwe crush niks aan doen dus ik rem mezelf af en probeer vooral te genieten. ;)
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 26 november 2019 @ 13:29:23 #44
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190132596
Ik haat mijn leven... weer een date dat niks is geworden, terwijl we het zo leuk hadden (volgens haar ook). Het is alsof er iets mis met me wat vrouwen kunnen aanvoelen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_190133815
Godverdomme, waarom zijn mensen zó instabiel met hun beslissingen. Waarom kunnen mensen geen keus maken? Waarom moet ik politie agent spelen? Waarom weet je niet wat je wil?

De mensen waarover ik praat zijn mensen met een functie bij de Gemeente, Dienst Uitvoering Onderwijs, GGZ instelling en bedrijven. Dit is echt een laag niveau qua doen en denken.

Teleurstellend.
In Super Bomberman, the evil Carat Diamond and his cohort, the scientist Dr. Mook, were holding a Robot Tournament with robots specially designed with combat and offensive capabilities. Hoping to steal Bomberman's advanced combat capabilities, Diamon
pi_190135071
Yes echt een paar dagen gehad waar ik me echt wel goed voelde. Zelfs een biertje op. Vandaag ff iets minder maar dat mag eigenlijk geen naam hebben.

Praten en eerlijk zijn begint zich uit te betalen.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_190136245
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 13:29 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik haat mijn leven... weer een date dat niks is geworden, terwijl we het zo leuk hadden (volgens haar ook). Het is alsof er iets mis met me wat vrouwen kunnen aanvoelen.
Maar heel even eerlijk... wat heb jij momenteel te bieden aan een nieuwe partner? Een partner gaat jouw problemen niet oplossen, wordt eerst eens tevreden met je eigen leven.

Wat zoek jij in een date?
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 26 november 2019 @ 18:20:13 #48
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190136599
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 18:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Maar heel even eerlijk... wat heb jij momenteel te bieden aan een nieuwe partner? Een partner gaat jouw problemen niet oplossen, wordt eerst eens tevreden met je eigen leven.

Wat zoek jij in een date?
Inmiddels hoef ik geen partner meer, wil gewoon leuk hebben. Afleiding.

En focussen op mijn doelen. Partner is bijzaak.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_190136842
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 13:29 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik haat mijn leven... weer een date dat niks is geworden, terwijl we het zo leuk hadden (volgens haar ook). Het is alsof er iets mis met me wat vrouwen kunnen aanvoelen.
Het leuk samen hebben is natuurlijk anders dan echt een klik hebben en er meer van willen.

Geef niet op en blijf zoeken.
  dinsdag 26 november 2019 @ 18:37:21 #50
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190136898
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 18:34 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Het leuk samen hebben is natuurlijk anders dan echt een klik hebben en er meer van willen.

Geef niet op en blijf zoeken.
Klopt idd, zo erg was het niet. Ze sprak veel en was een beetje neurotisch
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')