abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 december 2000 @ 22:25:13 #1
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_518823
Zoe (sorry ik weet dat trema toetsje niet...) heeft een behoorlijk sluwe tactiek.

Ze weet het in de bus uit te houden door flink in te gaan op haar dubbele relatie, thuis en in de bus (ach, wat heeft dat arme eerlijke meisje het toch moeilijk).

Vervolgens maakt ze een slimme zet door net voor een belangrijke stemronde (en populairste ronde) haar thuisvriendje en plain publique aan de kant te zetten. Vervolgens wordt ze de populairste passagier.

Ze weet dat ze van Bartman niets te vrezen heeft, maar het meest concurrentie heeft aan Bart en Mariska.
Ze weet dat de anderen Koen zullen stemmen, dus kiest ze zelf voor Mariska (ach ja, met Koen heeft ze toch ook meer vriendschap niet waar).

Ze heeft steeds geroepen dat er geen koppel op de bank mocht worden gezet (dat is zo ontzettend gemeen). Zagen julie nu haar glunderende gezicht: het koppel Koen en Mariska op de bank.

Als ik haar tactiek goed doorzie dan zal ze de week voor de volgende populairste verkiezing lichamelijk steeds verder gaan met Bart. Dat levert ook stemmen op.

Ik heb nooit een lieflijk meisje in haar gezien (haar ogen zeggen genoeg), maar dat het zo'n sluwe vos is, dat had ik nu ook weer niet gedacht.

Ik hoop dat haar thuisomgeving dit ook ziet en ze met de nek wordt aangekeken bij thuiskomst! Rotgriet!

pi_518908
Helemaal mee eens. perfect omschreven
Laten we nu hopen dat Mariska de Bus uitmoet en Koen erin mag blijven, deze gast kan het haar nog flink lastig maken. Van mij mag iedereen die Bus winnen behalve die bitch Zoe (nahja die "ik bemoei me overal mee" Bart zie ik ook graag vertrekken).

[Dit bericht is gewijzigd door the_undertaker op 04-12-2000 22:39]

-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  maandag 4 december 2000 @ 23:39:35 #3
272 R@b
No-nonsens
pi_519161
quote:
Op 04 december 2000 22:25 schreef Thorka het volgende:

Vervolgens maakt ze een slimme zet door net voor een belangrijke stemronde (en populairste ronde) haar thuisvriendje en plain publique aan de kant te zetten. Vervolgens wordt ze de populairste passagier.


Dat laatste kan toch niet van veel invloed zijn geweest op de stemming. Dit is pas vanavond op tv uitgezonden, en er werd de hele week al gestemd.
Ik denk eerder dat het tegen-, dan voor haar populariteit werkt. (op korte termijn)

Nee Zoë hing al een paar keer tegen de populairste aan, dus het verbaast me niet.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_519787
Zeker r@b en meestal lopen die uitzendingen 2 dagen achter , dus dit was er even extra snel in gemonteerd zodat ton er in de live een paar vragen over kon stellen.
Ik denk dat dat zoe gewoon niet meer zonder de sex kon , is natuurlijk ook extra moeilijk om daar 3 maanden zonder te moeten terwijl je elke nacht tegen iemand aanslaapt waar je eigenlijk helemaal gek op bent ( vraag maar aan sandra ).
Dus ze wou sex , maar moest het eerst even uitmaken omdat het anders wel eens heel slechte PR kon zijn.
Wel curieus dat ze haar vriend naar de bus toe lokt met lief stukje in haar dagboek , en daar aangekomen krijgt ie keihard de deksel op zijn neus.


-----------------
When everything's coming your way....
you're in the wrong lane.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_524433
alt+137
  woensdag 6 december 2000 @ 13:23:01 #6
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_524451
crtl-alt-delete
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Frontpage woensdag 6 december 2000 @ 13:25:00 #7
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_524460
Alt F4
  zaterdag 9 december 2000 @ 20:16:44 #8
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_535400
ë he, bedankt Weathergirl!!!
  zondag 10 december 2000 @ 04:32:34 #9
1234 HiZ
Istanbullu
pi_536033
Griezelig juiste analyse thorka.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')