abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 17 november 2019 @ 19:06:33 #1
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189990181
Welkom in het Dating topic!

Hier verwachten we posts over concrete date ervaringen/aanstaande dates.

Voor onderwerpen zoals dating apps, hoe iemand te versieren en dingen als 'welke aftershave moet ik kopen als ik eventueel een keer een date zou hebben 'mag je een apart topic aanmaken.
Voor slowchat hebben we de SC topics.
  zondag 17 november 2019 @ 19:14:11 #2
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189990358
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 14:28 schreef piere het volgende:

[..]

Veel plezier dit weekend ;)
En dat was het gisteren. Ze kwam langs en een heerlijke dag gehad. Draaide ook binnen een uur op seks uit. Van allerlei andere ideeen die we hadden kwam niet veel terecht behalve eten

Of het ook echt een relatie wordt is een tweede. Gezien we wel heel verschillend in het leven staan zat daar toch wel een voorbehoud. Wat ik ook wel deel. Maar blijkbaar was er wel iets waardoor ze dolgraag wilde komen en dit gebeurde. Het was een onvergetelijke middag/avond.

Overigens vandaag nog een andere date gehad die al eerder gepland stond. Maar dat was wel een typische waardeloze kutdate. Wat een saaie, lege trut was dat. Zei helemaal niets uit zichzelf, had niets te vragen en ieder onderwerp dat ik begon belandde een paar zinnen later alweer dood in het water in dooddoeners. Na iets meer dan een uur maar de rekening gevraagd want toen was mn trukendoos wel leeg. :')
pi_189993479
Gewoon vluchten via het toiletraampje.
  zondag 17 november 2019 @ 21:02:26 #4
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189993600
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 20:57 schreef Stratotanker het volgende:
Gewoon vluchten via het toiletraampje.
Gewoon melden dat het nergens naartoe gaat is effectiever.

Ze zag er op zich best leuk uit dus dan geef ik het niet zo snel op. Maar er was echt geen dialoog op gang te krijgen. Verbaasde me nog dat ze een 2e drankje wilde. :')
pi_189993789
Ja maja vrouwen. Het is dat ik van kadetjes hou anders was ik allang homofiel geworden. :')
  zondag 17 november 2019 @ 21:10:05 #6
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189993824
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 21:08 schreef Stratotanker het volgende:
Ja maja vrouwen. Het is dat ik van kadetjes hou anders was ik allang homofiel geworden. :')
Ach gezien mijn date van zaterdag is het glas half vol :D
pi_190000401
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 21:08 schreef Stratotanker het volgende:
Ja maja vrouwen. Het is dat ik van kadetjes hou anders was ik allang homofiel geworden. :')
Mannen hebben toch ook kadetjes? 🤔

Ik zie dat ik mijn horrordate in het verkeerde topic heb gepost. Vanochtend appte hij nog en heb ik laten weten dat ik heb leuk vond hem te leren kennen, maar dat er van mij uit niet meer in zat. Hij was het daar mee eens, gelukkig. Ik ben nog steeds een beetje verbaast dat ik me 9 maanden lang zo;n andere voorstelling van iemand heb gemaakt 🙈

Aan de andere kant ook wel blij dat het niks was. Vanavond weer date met de man met wie ik nu al een poosje date. Hij blijft weer slapen. Heb er echt zin in om hem weer te zien :) En voordat men hierover valt: we laten elkaar vrij omdat een relatie op dit moment om verschillende redenen niet mogelijk is.
Sarcasme. Herken het.
pi_190017135
Mijn "date" met de koopster van mijn vorige huis was reuze gezellig vorige week. Heerlijk gegeten en aan één stuk gekletst over van alles en nog wat. Totdat ze ons zo ongeveer het restaurant uitkeken omdat ze wilde sluiten.
Na afloop gevraagd of ze nog een keer ietssamen wilde doen en dat zag ze wel zitten. Dus hopelijk binnenkort een tweede date.
Het is wat.......
pi_190017410
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 08:14 schreef gooddaddy het volgende:
Mijn "date" met de koopster van mijn vorige huis was reuze gezellig vorige week. Heerlijk gegeten en aan één stuk gekletst over van alles en nog wat. Totdat ze ons zo ongeveer het restaurant uitkeken omdat ze wilde sluiten.
Na afloop gevraagd of ze nog een keer ietssamen wilde doen en dat zag ze wel zitten. Dus hopelijk binnenkort een tweede date.
Leuk :D Als het meezit slaap je dadelijk ook weer in je 'eigen huis'
pi_190017453
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 november 2019 08:53 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Leuk :D Als het meezit slaap je dadelijk ook weer in je 'eigen huis'
Dat zal wel een vreemde gewaarwording zijn. Maar goed. alles voor de liefde :D
Het is wat.......
pi_190038202
Nog maar even een korte update: afgelopen weekend waren de eerste kennismakingen met familie. Op vrijdag was de spannendste: zij met mijn kinderen en gelukkig ging dat heel goed. Niet dat ik reden had om daar aan te twijfelen, maar het is fijn als het ook zo uitkomt.

De andere kennismakingen gingen ook prima, maar zijn wat minder belangrijk. Komende vrijdag ontmoet ik haar dochter voor de eerste keer.
pi_190040027
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 14:43 schreef Jester65 het volgende:
Nog maar even een korte update: afgelopen weekend waren de eerste kennismakingen met familie. Op vrijdag was de spannendste: zij met mijn kinderen en gelukkig ging dat heel goed. Niet dat ik reden had om daar aan te twijfelen, maar het is fijn als het ook zo uitkomt.

De andere kennismakingen gingen ook prima, maar zijn wat minder belangrijk. Komende vrijdag ontmoet ik haar dochter voor de eerste keer.
Ik was je naam vergeten :@ en noemde bij de Fok!verkiezingen aanwinst een andere nieuwe deelnemer, maar bij deze toch even een pluim dat je ook nog updates komt posten. En zulke mooie ook nog *O* Echt heerlijk verfrissend en hartverwarmend, ik wens jullie een warme winter toe O+
pi_190040175
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 17:11 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik was je naam vergeten :@ en noemde bij de Fok!verkiezingen aanwinst een andere nieuwe deelnemer, maar bij deze toch even een pluim dat je ook nog updates komt posten. En zulke mooie ook nog *O* Echt heerlijk verfrissend en hartverwarmend, ik wens jullie een warme winter toe O+
Heb je mij genoemd ja? Superlief. :)
pi_190040435
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 08:59 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Dat zal wel een vreemde gewaarwording zijn. Maar goed. alles voor de liefde :D
Ik ben zo een verliefde kleuter soms dat ik ga zitten denken... Stel je krijgt kids

"Pap, mam, hoe hebben jullie elkaar ontmoettt?"

En dan dit, dat is toch mooi _O-
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190041416
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 17:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik ben zo een verliefde kleuter soms dat ik ga zitten denken... Stel je krijgt kids

"Pap, mam, hoe hebben jullie elkaar ontmoettt?"

En dan dit, dat is toch mooi _O-
Goed verhaal voor de kroost, inderdaad. ^O^
pi_190042425
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 17:11 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik was je naam vergeten :@ en noemde bij de Fok!verkiezingen aanwinst een andere nieuwe deelnemer, maar bij deze toch even een pluim dat je ook nog updates komt posten. En zulke mooie ook nog *O* Echt heerlijk verfrissend en hartverwarmend, ik wens jullie een warme winter toe O+
Beetje jammer dat je mijn naam vergeten was. ;)
Toch bedankt voor het compliment. ^O^

We hebben het er wel regelmatig over, hoe snel het kan veranderen. Inmiddels hebben we een week of 6 serieus contact, en verbazen ons erover dat je leven zo snel kan veranderen. Dat van die warme winter gaat helemaal goed komen, dank je. *;
pi_190048056
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 17:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik ben zo een verliefde kleuter soms dat ik ga zitten denken... Stel je krijgt kids

"Pap, mam, hoe hebben jullie elkaar ontmoettt?"

En dan dit, dat is toch mooi _O-
Het verhaal is sowieso apart natuurlijk. Maar eerst maar eens kijken wat er van komt. Heeft allemaal niet zo'n haast voor mij en voor haar ook niet.
Ik moet wel zeggen dat zij één van de weinigen vrouwen is waarbij ik niet direct denk dat ik daarmee het bed in wil duiken. niet dat ze niet knap is. Ze is beslist "geine pongel" zoals we dat hier noemen. Maar ik vindt het eigenlijk gewoon gezellig met haar. Dat was al zo tijden het verkoopproces.
Het is wat.......
  donderdag 21 november 2019 @ 08:32:15 #18
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190048194
Die date van zaterdag (die na een afwjzing al terug kwam) laat toch weten voorlopig geen relatie te zien zitten. Heeft iets te veel persoonlijke issues. Die zag ik ook al wel een beetje aankomen uit onze gesprekken die we hadden. Volgens mij vond ze me vooral een keer leuk om weer eens van bil te gaan, dat is ergens ook wel vleiend. Nouja iig een heerlijk dagje met fijne seks gehad.Ik ga er verder geen aandacht meer aan geven.

En zaterdag stond er nog een date met een andere dame gepland.Heb er verstandig aan gedaan die niet af te zeggen :)
pi_190049902
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 08:32 schreef Hexagon het volgende:
Die date van zaterdag (die na een afwjzing al terug kwam) laat toch weten voorlopig geen relatie te zien zitten. Heeft iets te veel persoonlijke issues. Die zag ik ook al wel een beetje aankomen uit onze gesprekken die we hadden. Volgens mij vond ze me vooral een keer leuk om weer eens van bil te gaan, dat is ergens ook wel vleiend. Nouja iig een heerlijk dagje met fijne seks gehad.Ik ga er verder geen aandacht meer aan geven.

En zaterdag stond er nog een date met een andere dame gepland.Heb er verstandig aan gedaan die niet af te zeggen :)
Inderdaad gewoon zien als mooi compliment. Een lekker potje seks is nooit verkeerd en als jullie er beiden verder geen sentimentele gevoelens aan over houden is dat helemaal prima.

Lekker doordaten dus! :)
pi_190063156
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 08:01 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Het verhaal is sowieso apart natuurlijk. Maar eerst maar eens kijken wat er van komt. Heeft allemaal niet zo'n haast voor mij en voor haar ook niet.
Ik moet wel zeggen dat zij één van de weinigen vrouwen is waarbij ik niet direct denk dat ik daarmee het bed in wil duiken. niet dat ze niet knap is. Ze is beslist "geine pongel" zoals we dat hier noemen. Maar ik vindt het eigenlijk gewoon gezellig met haar. Dat was al zo tijden het verkoopproces.
En we zitten in de friendzone. Gisteren nog even met haar gesproken en toen zei ze dat ze absoluut geen amoreuze bijbedoelingen had. Wel zouden we zeker nog een keer iets gaan doen, want net als ik vond zij het ook reuze gezellig vorige week en ook daarvoor al

Nou ja, weer een vriendschap er bij :D

Maar dan kunnen we verder met het volgend contact. Degenen waar ik al een tijdje contact mee heb op Relatieplanet. Alleen is haar vader deze week overleden, dus van een date zal het nog wel niet komen. Maar ze wil wel contact houden en we hebben telefoonnummers uitgewisseld. Dus wie weet.......
Het is wat.......
pi_190066667
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 08:14 schreef gooddaddy het volgende:
Mijn "date" met de koopster van mijn vorige huis was reuze gezellig vorige week. Heerlijk gegeten en aan één stuk gekletst over van alles en nog wat. Totdat ze ons zo ongeveer het restaurant uitkeken omdat ze wilde sluiten.
Na afloop gevraagd of ze nog een keer ietssamen wilde doen en dat zag ze wel zitten. Dus hopelijk binnenkort een tweede date.
ik let even niet op en je hebt ineens leuke dates dicht bij de deur :)

leuk <3

edit: niet helemaal geslaagd geloof ik... maar goed. wat niet is kan nog komen.
pi_190088138
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 13:01 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ik let even niet op en je hebt ineens leuke dates dicht bij de deur :)

leuk <3

edit: niet helemaal geslaagd geloof ik... maar goed. wat niet is kan nog komen.
Wel blijven opletten hè 😁
Het is wat.......
pi_190088283
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 07:20 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

En we zitten in de friendzone. Gisteren nog even met haar gesproken en toen zei ze dat ze absoluut geen amoreuze bijbedoelingen had. Wel zouden we zeker nog een keer iets gaan doen, want net als ik vond zij het ook reuze gezellig vorige week en ook daarvoor al

Nou ja, weer een vriendschap er bij :D

Maar dan kunnen we verder met het volgend contact. Degenen waar ik al een tijdje contact mee heb op Relatieplanet. Alleen is haar vader deze week overleden, dus van een date zal het nog wel niet komen. Maar ze wil wel contact houden en we hebben telefoonnummers uitgewisseld. Dus wie weet.......
ASAP seks hebben volgende keer. ;) met de nadruk op as possible. Als het niet kan dan netjes handjes thuis.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190088374
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 21:20 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Wel blijven opletten hè 😁
En jij moet wel af wn toe vertellen dan he :)
pi_190088996
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 21:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

ASAP seks hebben volgende keer. ;) met de nadruk op as possible. Als het niet kan dan netjes handjes thuis.
Waarom moet er altijd de nadruk op sex liggen? Een leuke vriendschap erbij vindt ik ook leuk hoor. Daar hoort wat mij betreft geen sex bij. Dat zijn andere relaties waar ik me niet fijn bij voel
Het is wat.......
pi_190089034
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 22:06 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Waarom moet er altijd de nadruk op sex liggen? Een leuke vriendschap erbij vindt ik ook leuk hoor. Daar hoort wat mij betreft geen sex bij. Dat zijn andere relaties waar ik me niet fijn bij voel
Waarom denk jij dat de nadruk op seks ligt? Ik geef dit als tip als je een relatie wilt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190094367
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 22:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom denk jij dat de nadruk op seks ligt? Ik geef dit als tip als je een relatie wilt.
Tips van ervaringsdeskundigen _O_
pi_190109527
Tinder is grappig. Account aangemaakt, drie foto's, tekstje van niks, had het al bijna weer verwijderd en opeens een match die ook alleen maar is gebeurd omdat ik in de trein zat waardoor we in elkaars zoekgebied terecht kwamen. Woensdag zien we elkaar voor de vijfde keer in twee weken *O*.
-browserverneukende rickrolllink verwijderd-
pi_190110409
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 22:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom denk jij dat de nadruk op seks ligt? Ik geef dit als tip als je een relatie wilt.
Als je een relatie wilt met een bepaalde dame moet de focus juist niet op seks liggen.
  maandag 25 november 2019 @ 00:33:31 #30
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190110511
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 00:20 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Als je een relatie wilt met een bepaalde dame moet de focus juist niet op seks liggen.
Ik snap je punt, toch is het hebben van seks wel een voordeel vanwege de hormoonhuishouding.

Maargoed. Dat zijn aanrakingen en samen met elkaar op de bank of in bed liggen ook.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190110841
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 00:33 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik snap je punt, toch is het hebben van seks wel een voordeel vanwege de hormoonhuishouding.

Maargoed. Dat zijn aanrakingen en samen met elkaar op de bank of in bed liggen ook.
Zeker. Daarom is intiem zijn met elkaar zoals zoenen en knuffelen juist wel goed.
pi_190111376
quote:
6s.gif Op zondag 24 november 2019 23:06 schreef Treinkopper het volgende:
Tinder is grappig. Account aangemaakt, drie foto's, tekstje van niks, had het al bijna weer verwijderd en opeens een match die ook alleen maar is gebeurd omdat ik in de trein zat waardoor we in elkaars zoekgebied terecht kwamen. Woensdag zien we elkaar voor de vijfde keer in twee weken *O*.
Leuk :)

Soms heb je wel mazzel O+
  maandag 25 november 2019 @ 14:44:58 #33
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_190116792
Oei, dit was wel kut..

Had vorige week dus een match op Bumble. Daarmee toen een beetje zitten praten en halverwege de week nummers uitgewisseld en nog een beetje mee gechat. Was best gezellig en voelde ook wel een soort van klik, we studeren ongeveer hetzelfde en hebben ook wel wat gemeenschappelijke interesses. Niet super veel mee gechat overigens, denk dat de max wel aan 10 berichten per dag zat. Had ook wel sterk het vermoeden dat ze op zoek was naar wat serieuzers, ook stond dit in haar profiel dat ze opzoek was naar een relatie. Voor mij geen probleem overigens, als het verder goed klikte had dat er wel ingezeten voor mij.

Gistermiddag mee afgesproken om wat te drinken. Klikte best wel goed en was super gezellig, tot op 3 kwart van de date waarop ze me vertelde dat ze blijkbaar een zoontje van 1 heeft. Overviel me natuurlijk best wel maar reageerde er wel positief op, toonde interesse en voornamelijk alsof ik het geen probleem vond, dus zij leek opgelucht. Nu ik dit even heb laten zakken is het wel zwaarder gaan wegen, geen idee of ik hier nog moeite in wil gaan steken, baal er heel erg van aangezien het wel goed klikte. Vind het ook héél vreemd dat zij mij dit niet eerder heeft verteld, zoals tijdens het chatten vooraf als we het hadden over dagbesteding ofzo.

Lastig, denk dat ik haar maar toch maar even moet appen met mijn mening, hoe tegenstrijdig dat zij ook wellicht zal opvatten.
pi_190117056
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 14:44 schreef warp995 het volgende:
Oei, dit was wel kut..

Had vorige week dus een match op Bumble. Daarmee toen een beetje zitten praten en halverwege de week nummers uitgewisseld en nog een beetje mee gechat. Was best gezellig en voelde ook wel een soort van klik, we studeren ongeveer hetzelfde en hebben ook wel wat gemeenschappelijke interesses. Niet super veel mee gechat overigens, denk dat de max wel aan 10 berichten per dag zat. Had ook wel sterk het vermoeden dat ze op zoek was naar wat serieuzers, ook stond dit in haar profiel dat ze opzoek was naar een relatie. Voor mij geen probleem overigens, als het verder goed klikte had dat er wel ingezeten voor mij.

Gistermiddag mee afgesproken om wat te drinken. Klikte best wel goed en was super gezellig, tot op 3 kwart van de date waarop ze me vertelde dat ze blijkbaar een zoontje van 1 heeft. Overviel me natuurlijk best wel maar reageerde er wel positief op, toonde interesse en voornamelijk alsof ik het geen probleem vond, dus zij leek opgelucht. Nu ik dit even heb laten zakken is het wel zwaarder gaan wegen, geen idee of ik hier nog moeite in wil gaan steken, baal er heel erg van aangezien het wel goed klikte. Vind het ook héél vreemd dat zij mij dit niet eerder heeft verteld, zoals tijdens het chatten vooraf als we het hadden over dagbesteding ofzo.

Lastig, denk dat ik haar maar toch maar even moet appen met mijn mening, hoe tegenstrijdig dat zij ook wellicht zal opvatten.
Lekker dan zeg. Ze zegt pas een kind te hebben op de date zelf. :N :{

Ze heeft het waarschijnlijk niet verteld om te voorkomen dat je niet met haar op date zou willen en zou unmatchen. Persoonlijk vind ik, wanneer je belangrijke bagage hebt, dat gewoon moet vertellen. Wil die persoon ondanks dat alsnog met je verder, dan is dat een goed signaal en is de druk van de ketel. Wil die persoon niet meer verder, dan is die niet voor jou en kan je je tijd wel beter besteden.
  maandag 25 november 2019 @ 15:02:48 #35
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_190117058
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 14:44 schreef warp995 het volgende:
Oei, dit was wel kut..

Had vorige week dus een match op Bumble. Daarmee toen een beetje zitten praten en halverwege de week nummers uitgewisseld en nog een beetje mee gechat. Was best gezellig en voelde ook wel een soort van klik, we studeren ongeveer hetzelfde en hebben ook wel wat gemeenschappelijke interesses. Niet super veel mee gechat overigens, denk dat de max wel aan 10 berichten per dag zat. Had ook wel sterk het vermoeden dat ze op zoek was naar wat serieuzers, ook stond dit in haar profiel dat ze opzoek was naar een relatie. Voor mij geen probleem overigens, als het verder goed klikte had dat er wel ingezeten voor mij.

Gistermiddag mee afgesproken om wat te drinken. Klikte best wel goed en was super gezellig, tot op 3 kwart van de date waarop ze me vertelde dat ze blijkbaar een zoontje van 1 heeft. Overviel me natuurlijk best wel maar reageerde er wel positief op, toonde interesse en voornamelijk alsof ik het geen probleem vond, dus zij leek opgelucht. Nu ik dit even heb laten zakken is het wel zwaarder gaan wegen, geen idee of ik hier nog moeite in wil gaan steken, baal er heel erg van aangezien het wel goed klikte. Vind het ook héél vreemd dat zij mij dit niet eerder heeft verteld, zoals tijdens het chatten vooraf als we het hadden over dagbesteding ofzo.

Lastig, denk dat ik haar maar toch maar even moet appen met mijn mening, hoe tegenstrijdig dat zij ook wellicht zal opvatten.
Denk dat je juist, als je dit eerlijk en netjes zonder verwijt aangeeft, ze niets te klagen heeft. Je studeert allebei dus dan is een kind nogal een verrassing.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 25 november 2019 @ 15:03:15 #36
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_190117065
En ze mag ook best beseffen dat het dus niet netje sis zoiets te verzwijgen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_190117098
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 15:02 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Lekker dan zeg. Ze zegt pas een kind te hebben op de date zelf. :N :{

Ze heeft het waarschijnlijk niet verteld om te voorkomen dat je niet met haar op date zou willen en zou unmatchen. Persoonlijk vind ik, wanneer je belangrijke bagage hebt, dat gewoon moet vertellen. Wil die persoon ondanks dat alsnog met je verder, dan is dat een goed signaal en de druk van de ketel. Wil die persoon niet meer verder, dan is die niet voor jou en kan je je tijd wel beter besteden.
Dit dus, daarom is het ook vervelend als mensen dus dingen zoals kinderen niet melden op het profiel.

Ga je eerst het hele verhaal door, date en alles en dan gooi je er een bom op. :{ :'(.
  maandag 25 november 2019 @ 15:17:15 #38
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_190117286
quote:
17s.gif Op maandag 25 november 2019 15:02 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Denk dat je juist, als je dit eerlijk en netjes zonder verwijt aangeeft, ze niets te klagen heeft. Je studeert allebei dus dan is een kind nogal een verrassing.
Ja, ik denk dat dit eigenlijk de enige optie wel is. Vind het wel wat sneu. Zou het haast nog een kans willen geven puur vanwege haar, maargoed dat is wel erg geromantiseerd, gaat toch niks worden vrees ik. Vanmiddag maar effe een net berichtje opzetten dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door warp995 op 25-11-2019 15:22:23 ]
pi_190118102
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2019 15:17 schreef warp995 het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat dit eigenlijk de enige optie wel is. Vind het wel wat sneu. Zou het haast nog een kans willen geven puur vanwege haar, maargoed dat is wel erg geromantiseerd, gaat toch niks worden vrees ik. Vanmiddag maar effe een net berichtje opzetten dan.
Volgens mij weet je van jezelf dondersgoed dat je het eigenlijk niet wil. ;) Dus zou inderdaad een berichtje maken voor haar. (En jezelf niet te schuldig voelen.)
  maandag 25 november 2019 @ 19:27:28 #40
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_190121561
Jup, zeker, heb t dr inmiddels gestuurd, viel gelukkig ermee.
Ze heeft er erg begripvol op gereageerd, dr excuses aangeboden, gezegd dat het de eerste keer en laatste keer was dat ze zoiets deed. Was idd voornamelijk de reden die Gruj0 aanhield. Ze zei ook dat ze het toen toch wel een beetje aan me merkte dat het als een verassing kwam😛

Naja, vind het toch ff beetje kut allemaal, maar we gaan gewoon door🙂
pi_190122360
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 19:27 schreef warp995 het volgende:
Jup, zeker, heb t dr inmiddels gestuurd, viel gelukkig ermee.
Ze heeft er erg begripvol op gereageerd, dr excuses aangeboden, gezegd dat het de eerste keer en laatste keer was dat ze zoiets deed. Was idd voornamelijk de reden die Gruj0 aanhield. Ze zei ook dat ze het toen toch wel een beetje aan me merkte dat het als een verassing kwam😛

Naja, vind het toch ff beetje kut allemaal, maar we gaan gewoon door🙂
Zonde man. Gewoon weer door naar de volgende, niet opgeven. ;)
  dinsdag 26 november 2019 @ 05:31:44 #42
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_190128524
Mijn date toch maar opgezegd. Van 'snel en gauw' weer willen zien. Naar drie weken in de wacht worden gezet. Elke toenadering om toch wat leuks te doen afgedaan als 'geen tijd' 'druk' etc etc.

Weer terug op de markt. Hoewel. Ik ben er ook wel even klaar mee. Zie wel wat er op mijn pad komt. Date apps maar even verwijderd. Wie weet kruist mijn ware wel mijn pad als ik weer eens door de stad wandel of ergens koffie zit te drinken.
Aan het typen...
pi_190128980
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 05:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mijn date toch maar opgezegd. Van 'snel en gauw' weer willen zien. Naar drie weken in de wacht worden gezet. Elke toenadering om toch wat leuks te doen afgedaan als 'geen tijd' 'druk' etc etc.
Als een vrouw zo gaat reageren heb je eigenlijk al verloren ja. Waar ging het fout? Jullie date was leuk toch?

quote:
Weer terug op de markt. Hoewel. Ik ben er ook wel even klaar mee. Zie wel wat er op mijn pad komt. Date apps maar even verwijderd. Wie weet kruist mijn ware wel mijn pad als ik weer eens door de stad wandel of ergens koffie zit te drinken.
Even de batterij opladen kan nooit kwaad. Het zijn inderdaad kutapps maar ze hebben als voordeel dat ze je altijd potentiële dates kunnen geven, in het dagelijks leven kan dat zo een half jaar duren.
  dinsdag 26 november 2019 @ 08:35:37 #44
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_190129207
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 07:58 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Als een vrouw zo gaat reageren heb je eigenlijk al verloren ja. Waar ging het fout? Jullie date was leuk toch?
[..]

Even de batterij opladen kan nooit kwaad. Het zijn inderdaad kutapps maar ze hebben als voordeel dat ze je altijd potentiële dates kunnen geven, in het dagelijks leven kan dat zo een half jaar duren.
Waar het perse fout is gegaan weet ik niet. In eerste instantie vond ik een weekje even wachten niet erg, toen werden het er twee, en na twee werden het er drie en toen vertelde ze mij dat ik bijna een maand moest gaan wachten. M.i. weinig nog te maken met daten.

Had haar vorige week gebeld en gevraagd wat ze eigenlijk wilde e.d. want als je mij verteld mij graag te willen zien, gauw en snel en vervolgens word ik op de lange baan geschoven voelt dat niet prettig, immers wordt er een andere verwachtingspatroon geschept.

A fijn. Een hoop excuses waarom niet, verder geen initiatief / interesse van haar kant, dus was ik er best wel klaar mee.

Klopt, even opladen en dan zien we wel weer.
Aan het typen...
pi_190129223
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 08:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Waar het perse fout is gegaan weet ik niet. In eerste instantie vond ik een weekje even wachten niet erg, toen werden het er twee, en na twee werden het er drie en toen vertelde ze mij dat ik bijna een maand moest gaan wachten. M.i. weinig nog te maken met daten.

Had haar vorige week gebeld en gevraagd wat ze eigenlijk wilde e.d. want als je mij verteld mij graag te willen zien, gauw en snel en vervolgens word ik op de lange baan geschoven voelt dat niet prettig, immers wordt er een andere verwachtingspatroon geschept.

A fijn. Een hoop excuses waarom niet, verder geen initiatief / interesse van haar kant, dus was ik er best wel klaar mee.

Klopt, even opladen en dan zien we wel weer.
Duidelijk verhaal dan.

Zelf ook notoire slecht met afspreken overigens.
Maar bij mij valt de helft van de tijd al af ivm dochterlief. Dus de weekenden dat ze er niet is zijn vaak flink gevuld.
Maar doordeweeks wil nog weleens lukken.
En als iemand niet te ver woont... is dat op zich ook prima.
  dinsdag 26 november 2019 @ 08:54:17 #46
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_190129343
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 19:27 schreef warp995 het volgende:
Jup, zeker, heb t dr inmiddels gestuurd, viel gelukkig ermee.
Ze heeft er erg begripvol op gereageerd, dr excuses aangeboden, gezegd dat het de eerste keer en laatste keer was dat ze zoiets deed. Was idd voornamelijk de reden die Gruj0 aanhield. Ze zei ook dat ze het toen toch wel een beetje aan me merkte dat het als een verassing kwam😛

Naja, vind het toch ff beetje kut allemaal, maar we gaan gewoon door🙂
Kijk, zo heb je beide alsnog iets er aan overgehouden. Jij geen verliefdheid waar je uiteindelijk toch niet mee matcht en zij snapt dat dit niet de manier is om te daten als je een kind hebt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_190133166
De potentiele date van RP uitgenodigd om zaterdag a.s. samen naar een voorstelling van een aantal koren te gaan (Wij zijn beiden koorzangers). Ondanks dat haar vader vandaag begraven wordt, zei ze wel daar serieus over na te denken.
We hebben sowieso elke dag wel even contact via whatsapp. Voornamelijk over de dood van haar vader, maar ook over andere dingen, zoals deze voorstelling. Misschien dat ze dan even wat afleiding krijgt.
Overigens wel weer typisch zo'n vreemde date voor mij. De ene keer ga ik op stap met de koopster van mijn huis, de andere keer met iemand die net haar vader begraven heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door gooddaddy op 27-11-2019 08:28:25 ]
Het is wat.......
pi_190178006
Gekoppeld aan een nichtje van een collega. :')!!
pi_190179294
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 23:46 schreef Stratotanker het volgende:
Gekoppeld aan een nichtje van een collega. :')!!
Als het een leuk nichtje is... O+
pi_190212672
Oh jee.. wat moet ik doen :P
Afgelopen vrijdag ben ik wezen stappen en uiteindelijk heb ik een uur staan ouwehoeren met een jongen die ik al wel van gezicht kende. Naast dat ie er gewoon goed uit ziet, blijkt dat je er ook nog leuk mee kunt kletsen. Het was verder onschuldig kletsen, beetje lachen, maar zeker geen flierefluit-flirten.

Ik stond uiteindelijk nog nog geen 5 minuten buiten en toen kreeg ik al een vriendschapsverzoek via Facebook (dus hij had mijn naam onthouden!). Geaccepteerd uiteraard. Een foto van 'm geliked en thats it. En nu net krijg ik toch ineens een berichtje via Facebook Messenger of ik zin heb om een hapje of drankje met hem te doen, want hij vond het vrijdag toch wel erg leuk met mij en wil mij wel beter leren kennen.

Maar.... Moet ik deze 'kans' toch maar laten schieten?

Ik ben namelijk inmiddels 4 maanden aan het 'daten' met een en dezelfde jongen (collega).
Ik zeg 'daten', want echt daten hebben we niet gedaan; ik ken hem al 4 jaar en sinds 4 maanden is hij gewoon heel veel bij mij (lees gemiddeld 4 dagen en/of nachten per week). Alleen deze jongen wil nog niks officieels. Waarom weet ik niet precies, misschien is ie bang dat hij mijn rebound is, maar hij zegt; "dat komt vanzelf wel". Als ik vraag of hij zich vrijgezel voelt, dan zegt ie weer dat het zo niet voelt. En om eerlijk te zijn; zo voel ik het eigenlijk ook niet, maar officieel ben ik het dus wel.

Mannen.. Ik dacht dat vrouwen moeilijk waren :Y)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')