abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 15 november 2019 @ 10:54:30 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189951451



April 2018

André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2019

quote:
‘Bridget is nieuwe liefde André Hazes!’

BRIDGET MAASLAND, afgelopen zaterdag 45 geworden, is de nieuwe liefde van ANDRÉ HAZES (25). Aan PRIVÉ wordt dat nieuws bevestigd door een bron rond de zanger, een van de weinige insiders die van dit grote geheim op de hoogte is.

André liet afgelopen weekend middels een persbericht weten dat het, na enkele onstuimige maanden, nu echt over en uit is tussen hem en MONIQUE WESTENBERG – de moeder van zijn zoon ANDRÉ. Wie de vrouw is voor wie hij nu gevoelens heeft, bevestigt hij tegenover RTL Boulevard; wat niet verwonderlijk is, aangezien dit hún presentatrice BRIDGET MAASLAND is.

Monique leek van deze ingrijpende verandering in haar leven, op dat moment, nog maar nauwelijks op de hoogte. Monique plaatste op social media een foto van Dré met daarbij een hartje. Een deel van Nederland had toen echter al kennisgenomen van het nieuws dat namens André met zijn fans werd gedeeld: dat de relatie na bijna vijf jaar nu echt over was.

Hierbij lijkt Bridget dus een grote rol te spelen.

André en zij kennen elkaar al jaren. Zij is een verklaard fan van André en zijn muziek. Dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen, is een hardnekkig gerucht dat in de showbizz al langer de ronde deed.
quote:
Bridget Maasland bevestigt relatie André Hazes

Bridget Maasland en André Hazes zijn inderdaad een setje. Het management van de presentatrice bevestigt dat de twee een beginnende relatie hebben en elkaar ’meer dan gewoon leuk vinden’.

De 45-jarige Bridget en de twintig jaar jongere André kennen elkaar ’nog maar net’, volgens Bridgets manager, hoewel er in de showbizz ook een hardnekkig gerucht gaat dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen. Volgens de manager nemen de twee de komende periode rustig de tijd om te kijken hoe de relatie zich ontwikkelt.

Een insider bevestigde eerder op de zondag aan Privé dat Bridget Maasland André’s nieuwe liefde is. Dit beaamde hij zelf in een verklaring aan RTL Boulevard. „Sinds kort heb ik inderdaad contact met Bridget Maasland en we onderzoeken of we het leuk vinden samen”, zo stelde hij. „Uit respect naar de moeder van onze zoon en naar hem toe heb ik dit verteld aan Monique. Het is mijn goed recht, we zijn immers al een tijdje uit elkaar en wonen niet meer samen.”



Zaterdag werd bekend dat de relatie tussen André en zijn ex Monique Westenberg (41) definitief op de klippen was gelopen. De zanger sprak van „een verschrikkelijk moeilijke keuze waar veel tranen overheen zijn gegaan.” De twee hebben zoontje André Jr. (3), voor wie ze samen blijven zorgen.

Monique liet zaterdag al doorschemeren dat André gevoelens heeft voor een andere vrouw ’waar hij een tijdje contact mee heeft’. „Wie dit is maakt het alleen maar nog pijnlijker”, stelde ze.







De covers deze week:









Met dank aan rubbereend:
https://frontpage.fok.nl/(...)ndre-hazes-soap.html

[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 15-11-2019 12:10:03 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_189951463
^O^ Thanks Leandra voor de naam, kon er niet meer opkomen
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_189951484
Ik moest gniffelen om de TT.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 15 november 2019 @ 10:58:25 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189951499
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2019 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moest gniffelen om de TT.
Ja, alleen jammer van die punt, maar misschien kan een blauwe die nog weghalen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_189951509
Frank Dane🤮 en zijn volgers zullen nooit een kritische vraag stellen aan hun vriendjes. Geen woord over bv je heb je relatie pas een week verbroken en pas nog een nw hond samen geadopteerd. Waarom per app monigue verteld over een nw scharreltje in zijn leven.
pi_189951569
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 10:33 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik snap dat nooit zo goed. Als je toch kijkt naar het volk dat bijvoorbeeld bij die herdenking in de Arena was, lijken me dat juist ook van die mensen die gaan staan schreeuwen voor de deur van een vermeende pedofiel. Maar voor hun held André hebben ze een blinde vlek ofzo. Hoe stappen mensen zo makkelijk heen over het gegeven dat zo'n man zich laat pijpen door een 13-jarige? Haar ouders haar zo'n beetje op de knakworst van zo'n oude verlepte alcoholist duwen?

Er gaat ook nog een verhaal dat Friedel zelf een keer naar Ellen heeft gebeld om te zeggen dat op dat moment met haar vent (dus André) in bed lag.
Dat blijft een onbegrijpelijk iets ja. Hoe een groot deel van Nederland 'vergeet' dat die alcoholist gewoon een pedofiel was, omdat hij toevallig ook aardig kon zingen.
pi_189951603
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2019 11:03 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Dat blijft een onbegrijpelijk iets ja. Hoe een groot deel van Nederland 'vergeet' dat die alcoholist gewoon een pedofiel was, omdat hij toevallig ook aardig kon zingen.
Je moet niet vergeten dat dat destijds niet in heel Nederland bekend was en dat voor veel mensen een dode artiest zo ongeveer een heilige wordt. Van Elvis wordt dat toch ook makkelijk vergeten?
pi_189951630
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 11:05 schreef totebel het volgende:

[..]

Je moet niet vergeten dat dat destijds niet in heel Nederland bekend was en dat voor veel mensen een dode artiest zo ongeveer een heilige wordt. Van Elvis wordt dat toch ook makkelijk vergeten?
:{w Elvis leeft nog hoor , dat had ik ook gevolgd en filmpjes op YouTube mooie complotjes :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 15 november 2019 @ 11:08:12 #9
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189951638
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 10:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, alleen jammer van die punt, maar misschien kan een blauwe die nog weghalen.
welke punt? ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 15 november 2019 @ 11:10:45 #10
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_189951672
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 november 2019 11:08 schreef Nizno het volgende:

[..]

welke punt? ;)
*zucht*
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_189951854
Lol puntgate op fok!
pi_189951877
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 11:07 schreef Toverheks het volgende:

[..]

:{w Elvis leeft nog hoor , dat had ik ook gevolgd en filmpjes op YouTube mooie complotjes :P
Nou... Ik herinner me nog hoe de media gezocht werd toen A1 met Rachel ging trouwen. Alles werd gedeeld, tot en met de trouwkaart toe. Zo hadden ze "de rollen omgedraaid, omdat de eerdere 2 huwelijken al mis waren gegaan". Had hij zich in dat lila geval van een bruidsjurk van Rachel gehesen en zij in een pak en ik geloof zelfs ook nog met snor. Ik vond dat toen al wanstaltig.

Niet te geloven wat er dan allemaal weer boven komt drijven.

Al was ik in mijn herinnering een stuk jonger dan ik werkelijk was..Ik scheel maar 4 jaar met Rachel.
pi_189952016
quote:
“Ik heb haar gebeld en ik heb gezegd: ‘Sorry. Ik had direct een enorme sticker op jouw hoofd geplakt van: dit kan je niet maken bij een andere vrouw.’ Ik heb haar ondertussen heel vaak huilend aan de telefoon gehad, want dit raakt haar. Monique heb ik ook gesproken. Dit is een ramp, het is vreselijk. Dit wil je voor niemand.”
Olcay over Bridget, het was wel heel erg druk in de hel de afgelopen dagen zeg.
pi_189952049
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2019 11:36 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Olcay over Bridget, het was wel heel erg druk in de hel de afgelopen dagen zeg.
Olcay die zelf ook nog niet bij haar toenmalige vriend weg was en met Ruben Nicolai en ruud de wild in bed dook.
pi_189952058
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2019 11:36 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Olcay over Bridget, het was wel heel erg druk in de hel de afgelopen dagen zeg.
En A2 loopt fluitend met een capuchon door de supermarkt.
Tap tap tap
pi_189952067
Ideetje: de foto van de Privé met A3 ook even uit de OP halen :@
Tap tap tap
  Spellchecker vrijdag 15 november 2019 @ 11:39:17 #17
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189952082
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 11:37 schreef Laysa het volgende:

[..]

Olcay die zelf ook nog niet bij haar toenmalige vriend weg was en met Ruben Nicolai en ruud de wild in bed dook.
Triootje? :o
pi_189952091
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2019 11:39 schreef maily het volgende:

[..]

Triootje? :o
Nee apart.... Ze houdt nl niet echt van sex schijnt
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 15 november 2019 @ 11:42:09 #19
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189952126
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Ideetje: de foto van de Privé met A3 ook even uit de OP halen :@
vervangen door

@Leandra
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Tettenkoning vrijdag 15 november 2019 @ 11:44:08 #20
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189952157
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 11:37 schreef Laysa het volgende:
Olcay die zelf ook nog niet bij haar toenmalige vriend weg was en met Ruben Nicolai en ruud de wild in bed dook.
Ik dacht dat ze niet zo van de seks was? Of is dat slechts een beeld dat ze in de media wil vormen?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_189952168
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 11:44 schreef Nine. het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze niet zo van de seks was? Of is dat slechts een beeld dat ze in de media wil vormen?
dat heb ik ook al vermeld
pi_189952203
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 november 2019 11:42 schreef Nizno het volgende:

[..]

vervangen door [ afbeelding ]

@:leandra
Stil.
Mooi.
Tap tap tap
  vrijdag 15 november 2019 @ 11:56:03 #23
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189952292
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2019 11:36 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Olcay over Bridget, het was wel heel erg druk in de hel de afgelopen dagen zeg.
Huh dat van die sticker snap ik niet helemaal :?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 15 november 2019 @ 12:01:47 #24
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189952350
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 11:56 schreef Meke het volgende:

[..]

Huh dat van die sticker snap ik niet helemaal :?
Ze was te snel in haar oordeel. Ze had meteen een sticker op Bridget gepakt dat zij A2 an Mo had afgepakt en dat doe je niet met een gezin met kinderen.
En haar dat ook verteld aan de telefoon of app of weet niet,, want e andere dames vonden het nodig om te ratelen in dat programma.

En nee dit is niet mijn mening maar die van Ollie
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 15 november 2019 @ 12:05:29 #25
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_189952407
André verlaat Monique voor een ander, op welke manier dan ook, maar hij is degene die in een hel leeft.

Sneeuwvlokje :')
With love :*
  Moderator vrijdag 15 november 2019 @ 12:07:00 #26
184769 crew  Deisyy
pi_189952425
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2019 12:05 schreef girlnextdoor. het volgende:
André verlaat Monique voor een ander, op welke manier dan ook, maar hij is degene die in een hel leeft.

Sneeuwvlokje :')
Ik heb een paar topics gemist, maar was het niet al uit met Mo?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 15 november 2019 @ 12:07:18 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189952429
Jongens, ik heb buikgriep en ben zo duf als een konijn (punt in TT als bewijsmateriaal), pas aan wat er aangepast moet worden.
That is; als je er mee wegkomt zonder je de toorn van Static op de hals te halen :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_189952450
André Hazes heeft zijn nieuwe, twintig jaar oudere vlam Bridget veroverd door haar gratis kaartjes te geven voor zijn show. Dat vertelde zanger vrijdag op Radio 538. De RTL-presentatrice kreeg er maar liefst tien.

Na een appje waarin Bridget André bedankte voor de geste, doofde het contact even uit. „Maar op een gegeven moment dacht ik: wat een leuk wijf ben je toch wel. En toen wilde ik haar gewoon zien”, aldus de zanger. En zo geschiedde.

De zanger snapt niet dat alle media over de affaire berichten. Eerder deze week stelde de zanger in een uitgebreid interview met Shownieuws dat zijn leven sinds zijn flirt met Bridget ’in een hel is veranderd’. Zo durft hij tijdens het boodschappen doen zijn capuchon niet meer af te doen.

André beëindigde onlangs de knipperlichtrelatie met Monique Westenberg, de moeder van zijn 3-jarige zoon André jr. RTL-coryfee Bridget sprak nog niet van een relatie, maar liet wel weten verliefd te zijn.

https://www.telegraaf.nl/(...)sierde-andre-bridget
pi_189952453
https://www.telegraaf.nl/(...)sierde-andre-bridget

En door...……………………..
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_189952458
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 12:07 schreef Leandra het volgende:
Jongens, ik heb buikgriep en ben zo duf als een konijn (punt in TT als bewijsmateriaal), pas aan wat er aangepast moet worden.
That is; als je er mee wegkomt zonder je de toorn van Static op de hals te halen :+
Beterschap.
  Admin vrijdag 15 november 2019 @ 12:10:06 #31
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_189952459
Met 10 kaartjes nog wel _O-
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 15 november 2019 @ 12:10:33 #32
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189952468
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 12:07 schreef Leandra het volgende:
Jongens, ik heb buikgriep en ben zo duf als een konijn (punt in TT als bewijsmateriaal), pas aan wat er aangepast moet worden.
Beterschap
quote:
That is; als je er mee wegkomt zonder je de toorn van Static op de hals te halen :+
Ach als dat een punt wordt ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189952469
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 12:07 schreef Leandra het volgende:
Jongens, ik heb buikgriep en ben zo duf als een konijn (punt in TT als bewijsmateriaal), pas aan wat er aangepast moet worden.
That is; als je er mee wegkomt zonder je de toorn van Static op de hals te halen :+
Lekker uitzieken beterschap...……..
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 15 november 2019 @ 12:11:03 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189952477
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 november 2019 12:07 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik heb een paar topics gemist, maar was het niet al uit met Mo?
Volgens Dré al maanden, volgens Mo net die week.
En gezien zijn "Mo is de vrouw waarmee ik wil trouwen" in een interview eind oktober geloof ik Mo eerder dan Dré.
Dat hij het omschreef als "geen valse hoop willen geven" is een extra bonuspuntje, want dat impliceert dat hij dondersgoed wist dat ze al die tijd toch nog balanceerden op de rand van wel of niet weer bij elkaar.

Daarbij is het ook wat vreemd dat Dré bij Bridget moest slapen omdat hij geen huis meer had.... als hij werkelijk al maanden bij Mo weg was had hij natuurlijk gewoon zelf een plek.

Al met al: dat "het was al maanden uit" klopt niet met wat hij zegt en doet, en niet met wat Bridget gehint heeft, met haar "het is tijd, de hoogste tijd" filmpje.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 15 november 2019 @ 12:12:49 #35
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_189952502
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 november 2019 12:07 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik heb een paar topics gemist, maar was het niet al uit met Mo?
Zoals ik het heb gelezen waren ze terug naar elkaar aan het groeien toen André ineens dat appje verstuurde.
With love :*
  Moderator vrijdag 15 november 2019 @ 12:13:21 #36
184769 crew  Deisyy
pi_189952510
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 12:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens Dré al maanden, volgens Mo net die week.
En gezien zijn "Mo is de vrouw waarmee ik wil trouwen" in een interview eind oktober geloof ik Mo eerder dan Dré.
Dat hij het omschreef als "geen valse hoop willen geven" is een extra bonuspuntje, want dat impliceert dat hij dondersgoed wist dat ze al die tijd toch nog balanceerden op de rand van wel of niet weer bij elkaar.

Daarbij is het ook wat vreemd dat Dré bij Bridget moest slapen omdat hij geen huis meer had.... als hij werkelijk al maanden bij Mo weg was had hij natuurlijk gewoon zelf een plek.

Al met al: dat "het was al maanden uit" klopt niet met wat hij zegt en doet, en niet met wat Bridget gehint heeft, met haar "het is tijd, de hoogste tijd" filmpje.
Hij moest bij Bridget slapen omdat hij geen slaapplek had, arme stumper _O-

Ik ben meteen weer helemaal bij door jouw post.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 15 november 2019 @ 12:15:01 #37
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_189952531
Hier is gewoon seks met de ex geweest hoor onder het mom van 'toch trouwen'. Berekend miezerig ventje.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_189952532
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2019 12:10 schreef yvonne het volgende:
Met 10 kaartjes nog wel _O-
Er zijn genoeg vrouwen die het doen voor de helft :D
pi_189952541
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 12:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens Dré al maanden, volgens Mo net die week.
En gezien zijn "Mo is de vrouw waarmee ik wil trouwen" in een interview eind oktober geloof ik Mo eerder dan Dré.
Dat hij het omschreef als "geen valse hoop willen geven" is een extra bonuspuntje, want dat impliceert dat hij dondersgoed wist dat ze al die tijd toch nog balanceerden op de rand van wel of niet weer bij elkaar.

Daarbij is het ook wat vreemd dat Dré bij Bridget moest slapen omdat hij geen huis meer had.... als hij werkelijk al maanden bij Mo weg was had hij natuurlijk gewoon zelf een plek.

Al met al: dat "het was al maanden uit" klopt niet met wat hij zegt en doet, en niet met wat Bridget gehint heeft, met haar "het is tijd, de hoogste tijd" filmpje.
Maar dat maakten de bladen ervan toch? Of heeft hij dat echt zelf gezegd? Een beetje vreemd om te doen alsof hij nergens kan slapen.

Beterschap trouwens. Ik hoop dat je wat vermaak uit deze gate haalt.
  Spellchecker vrijdag 15 november 2019 @ 12:16:12 #40
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189952547
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2019 12:10 schreef yvonne het volgende:
Met 10 kaartjes nog wel _O-
10 kettinkjes dan ook?
pi_189952548
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 12:16 schreef maily het volgende:

[..]

10 kettinkjes dan ook?
Omg _O-
  Spellchecker vrijdag 15 november 2019 @ 12:16:36 #42
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189952549
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 12:07 schreef Leandra het volgende:
Jongens, ik heb buikgriep en ben zo duf als een konijn (punt in TT als bewijsmateriaal), pas aan wat er aangepast moet worden.
That is; als je er mee wegkomt zonder je de toorn van Static op de hals te halen :+
Beterschap :*
pi_189952564
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 12:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Hij moest bij Bridget slapen omdat hij geen slaapplek had, arme stumper _O-

Ik ben meteen weer helemaal bij door jouw post.
Geen geld voor een hotel, leger des heils zat vol, je kent het wel. Hij kon ook Raggel niet bereiken toen hij iemands telefoon leende wegens geen beltegoed.
pi_189952574
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 12:17 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Geen geld voor een hotel, leger des heils zat vol, je kent het wel. Hij kon ook Raggel niet bereiken toen hij iemands telefoon leende wegens geen beltegoed.
Arme jongen, wat een hel.
  Moderator vrijdag 15 november 2019 @ 12:18:55 #45
184769 crew  Deisyy
pi_189952579
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 12:17 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Geen geld voor een hotel, leger des heils zat vol, je kent het wel. Hij kon ook Raggel niet bereiken toen hij iemands telefoon leende wegens geen beltegoed.
Mijn hart breekt, terechte TT ;(
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189952583
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 12:15 schreef -river- het volgende:

[..]

Er zijn genoeg vrouwen die het doen voor de helft :D
Een modern equivalent van de Breezer-slet; je ijsgrotje openstellen voor wat kaartjes.
  vrijdag 15 november 2019 @ 12:19:20 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189952584
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 12:17 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Geen geld voor een hotel, leger des heils zat vol, je kent het wel. Hij kon ook Raggel niet bereiken toen hij iemands telefoon leende wegens geen beltegoed.
Raggel kende het nummer niet en nam daarom net op natuurlijk....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker vrijdag 15 november 2019 @ 12:19:20 #48
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189952585
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 12:17 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Geen geld voor een hotel, leger des heils zat vol, je kent het wel. Hij kon ook Raggel niet bereiken toen hij iemands telefoon leende wegens geen beltegoed.
Gelukkig had hij zijn capuchon nog.
pi_189952607
Nog even Mo aanduwen tot hij merkt dat Fridget interesse heeft. Top.
Tap tap tap
pi_189952610
Ben trouwens best benieuwd hoe lang hij B mag doen voor 10 kaartjes en 10 kettingen, ik ben niet zo op de hoogte van haar feed.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')