abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 december 2000 @ 22:07:39 #1
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_518712
Mariska: DE LOSER (ook wel: DE KINDERACHTIGE)
Zeldzaam triest type met masochistische inslag. Probeert haar gelijk op kinderachtige of hysterische wijze af te dwingen

Koen: DE RAT
Heeft donders goed hoe hij DE LOSER en HET WATJE op de kast kan jagen

Bart: HET WATJE (ook wel: DE LAFBEK)
Heeft geen eigen mening, probeert zich een weg naar de top glibberen

Zoë: DE FURIE
Wordt extreem sjacherijnig als HET WATJE een tegenstem krijgt. Hierdoor wordt haar liefdevolle doorsmeerbeurt naar de vijf ton in gevaar gebracht

Sandra: DE GETEKENDE
Als ze lijdt, dan lijdt iedereen mee

Hans: DE NAIEVE
Probeert in dichtvorm het leed voor geestelijke wrakken te verzachten

Ja inderdaad, V. ja.
pi_521550
Mariska de gruwelijke grrl-wannabee, heeft wel gezien hoe andere 'vrouwen lekker onafhankelijk' zijn, met een klein rugtasje en 2 staartjes, maar is nog zo afhankelijk en onvolgroeid.

Koen de schijnheil of etter laat zijn ware aard zelden blijken. Doet veel voor het effect

Bart de conformist, gedraagt zich zoals hij denkt dat een bus passagier zou doen. Conformeert aan de egocentrist

Zowie, weet zowiezo niet zo wie Zowie is, de egocentrist denkt dat de bus om haar heen rijdt. Denkt dat zij 't leukste is van allemaal.

Sandra, de labiele zit vol met zelf medelijden, kan zelfs gevoelens voor een camera ontwikkelen, nu nog de wielen van de bus.

Hans de winnaar leek in het begin veel sterker, maar nog sterk genoeg om te winnen.

log uit, je bent internetverslaafd.
  woensdag 6 december 2000 @ 19:39:21 #3
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_526020
Ik heb geen flauw idee wat een enneagram is, maar ik zal ook iets proberen aan de hand van karaktereigenschappen (zoals ik ze zie).
Hans: de MEEGAANDE. Ligt bij iedereen goed in de groep. En als er al wat strubbelingen met hem zijn weet hij ze op den duur glad te strijken.
Mariska: de GEKWELDE. Is duidelijk gefrustreerd door vanalles en nog wat. Probeert met psycho-babble vanalles te verklaren. Het ontbreekt haar echter aan intelligentie en zelfbeheersing.
Koen: de ACHTERBAKSE. Probeert onder het mom van een spelletje de sfeer in de bus te verzieken. Slaagt daar aardig in.
Bart: de OPPORTUNIST. Lult met iedereen mee, heeft geen eigen mening.
Zoe: de HOOGHARTIGE. Voelt zich te goed voor iedereen, behalve voor een Ken-barbiepop-imitatie die haar naar haar mond praat. Raakt gefrustreerd als ze merkt dat de aarde (in dit geval: De Bus) niet om haar draait.
Sandra: de ZACHTAARDIGE, ook wel de DEEMOEDIGE. Is gewoon een lief meisje met een hoop trauma's door haar ongeluk. Heeft altijd een luisterend oor voor iedereen.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  woensdag 6 december 2000 @ 19:41:40 #4
3878 Vork
Manisch creatief
pi_526038
Ik ben het tot nu toe bestwel met iedereen eens eigulluk weet ff niets te verzinnen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')