abonnement Unibet Coolblue
pi_189494588
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
pi_189494606
@Allures ik krijg weleens de opmerking dat ik boos kijk... dus dat is ook de oplossing niet _O-

#restingbitchface
pi_189494617
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 08:57 schreef Uhmmpie het volgende:
@:allures ik krijg weleens de opmerking dat ik boos kijk... dus dat is ook de oplossing niet _O-

#restingbitchface
waarschijnlijk word je dan alleen gezien als een uitdaging of zo _O-

De enige oplossing is een nikab vrees ik
pi_189494629
Jullie swipen gewoon niet goed :D

Grapje :P
pi_189494637
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 08:55 schreef Allures het volgende:

[..]

ja maar ik kan toch niet alleen boze foto's uploaden op een datingapp _O- Ik wil ook nog wel eens naar rechts geswiped worden (ik ben er al vrij zeker van dat ik 'likes laat liggen' door alleen mijn hoofd te hebben)
Ik vind dit echt de wereld op zijn kop (ik weet wel dat jij als persoon dat niet vind hoor)
Daarnaast ben ik er oprecht vrij zeker van dat ik geen geil hoofd heb maar eerder een schattig of onschuldig hoofd
Je bent gewoon een mooie vrouw. Dat is toch leuk?
pi_189494643
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:00 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Je bent gewoon een mooie vrouw. Dat is toch leuk?
Dat is heel leuk. Dat moeten verbergen omdat mannen anders grensoverschrijdend gedrag vertonen is oprecht minder
pi_189494659
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:00 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Je bent gewoon een mooie vrouw. Dat is toch leuk?
Heb jij een foto gezien van Allures?
pi_189494674
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:01 schreef Allures het volgende:

[..]

Dat is heel leuk. Dat moeten verbergen omdat mannen anders grensoverschrijdend gedrag vertonen is oprecht minder
Ik snap dat het vervelend is ja. Maar hoe komt het dan dat andere dames in het vorige topic er minder last van hebben?
pi_189494679
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:01 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Heb jij een foto gezien van Allures?
Ja.
pi_189494696
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik snap dat het vervelend is ja. Maar hoe komt het dan dat andere dames in het vorige topic er minder last van hebben?
Hoe komt het dat sommige mannen pussy scoren en jii niet? Rare vraag.
pi_189494703
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:07 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Hoe komt het dat sommige mannen pussy scoren en jii niet? Rare vraag.
:') Ik scoor genoeg pussy, een beetje teveel zelfs. Als je had opgelet in de andere topics had je dat geweten.
pi_189494708
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja.
euhm Nee? Niet vanuit mij in ieder geval :')
pi_189494712
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:08 schreef Allures het volgende:

[..]

euhm Nee?
O-)
pi_189494724
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:08 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

:') Ik scoor genoeg pussy, een beetje teveel zelfs. Als je had opgelet in de andere topics had je dat geweten.
Nee, want zo interessant ben je niet.

Je vragen zijn dom, heb je dat door of snap je het allemaal niet?
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 09:12:00 #15
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189494741
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 08:53 schreef Cronometer het volgende: [..] Of je bent gewoon lelijk? [..] [..]
Denk dat ik dan helemaal geen matches zou hebben
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 09:12:35 #16
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189494742
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 08:59 schreef bitterbal het volgende:
Jullie swipen gewoon niet goed :D

Grapje :P
Krijg jij veel seksopmerkingen?
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_189494755
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Denk dat ik dan helemaal geen matches zou hebben
Er zijn vele mannen die iedereen swipen. Ligt daar vast aan. Ook lelijke mensen moeten seks.

Ik bedoel bij mij ligt het ook aan mij, bij jou vast aan ook aan jou.
pi_189494832
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja.
Oeh en ? :D
pi_189494833
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:08 schreef Allures het volgende:

[..]

euhm Nee? Niet vanuit mij in ieder geval :')
Oh jezus.
pi_189494839
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:21 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Oh jezus.
Ik gok dat ie uit zijn nek lult hoor
pi_189494847
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Krijg jij veel seksopmerkingen?
Nee valt mee. En die sommige die er doorheen weten te glippen kan ik meestal wel om lachen. Kan het nou niet zo serieus nemen dat ik beledigt raak ofzo.

Sommige vragen het gewoon ook netjes en dan wensen we elkaar succes bij de jacht en untmatchen we.

Zie het probleem niet.
pi_189494851
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:21 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik gok dat ie uit zijn nek lult hoor
Vond het al raar idd :P
pi_189494884
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:09 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Nee, want zo interessant ben je niet.
Dat zeg ik ook niet, maar blijkbaar interessant genoeg om seks te regelen. ;)

quote:
Je vragen zijn dom, heb je dat door of snap je het allemaal niet?
Er bestaan geen domme vragen, wel domme antwoorden.
pi_189494895
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:22 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Nee valt mee. En die sommige die er doorheen weten te glippen kan ik meestal wel om lachen. Kan het nou niet zo serieus nemen dat ik beledigt raak ofzo.

Sommige vragen het gewoon ook netjes en dan wensen we elkaar succes bij de jacht en untmatchen we.

Zie het probleem niet.
_O_ Zo hoor ik het graag.
pi_189494914
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:25 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

_O_ Zo hoor ik het graag.
Ja echt hoor. En sommige vind ik echt te leuk. Wat iemand dan denkt te bereiken ofzo. Denk vaak dat ze zichzelf dan ook niet zo serieus nemen en gewoon uit zijn op een beetje grapjes maken.
pi_189494949
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:26 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja echt hoor. En sommige vind ik echt te leuk. Wat iemand dan denkt te bereiken ofzo. Denk vaak dat ze zichzelf dan ook niet zo serieus nemen en gewoon uit zijn op een beetje grapjes maken.
Dat is ook zo. ;) Lekker ontmatchen als je er geen zin in hebt en weer door. :P
pi_189494968
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is ook zo. ;) Lekker ontmatchen als je er geen zin in hebt en weer door. :P
Ja toch? Laat je je toch niet door op de kast jagen.

maar goed ik heb geen grote tieten dus misschien dat dat dan ook meewerkt :p
pi_189495003
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:31 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja toch? Laat je je toch niet door op de kast jagen.

maar goed ik heb geen grote tieten dus misschien dat dat dan ook meewerkt :p
Maar je bent wel een mooie dame. ;)
pi_189495007
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:31 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja toch? Laat je je toch niet door op de kast jagen.

maar goed ik heb geen grote tieten dus misschien dat dat dan ook meewerkt :p
En misschien dat het dan minder vaak voor komt, ook buiten Tinder en daardoor makkelijker op zij te schuiven is

Ik heb echt wel wekelijkste maken met grens overschrijdend gedrag (zeker als ik Tinder/andere vormen van social media mee reken. En als ik elk incident los ga tellen... dan wil ik het gemiddelde helemaal niet eens weten)
Op een gegeven moment is het niet meer 'gewoon schouders ophalen en verder' dan is het 'wat geeft deze mannen in godsnaam het recht om mij een onprettig gevoel te geven? Whatever het medium'
pi_189495059
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:34 schreef Allures het volgende:

[..]

En misschien dat het dan minder vaak voor komt, ook buiten Tinder en daardoor makkelijker op zij te schuiven is

Ik heb echt wel meerdere keren per week te maken met grens overschrijdend gedrag (zeker als ik Tinder/andere vormen van social media mee reken. En als ik elk incident los ga tellen... dan wil ik het gemiddelde helemaal niet eens weten)
Op een gegeven moment is het niet meer 'gewoon schouders ophalen en verder' dan is het 'wat geeft deze mannen in godsnaam het recht om mij een onprettig gevoel te geven? Whatever het medium'
Ja ik weet niet waar het aan ligt. Misschien bepaalde uitstraling? Of je swiped toch te vaak dan dat type man? Iets in je profiel wat misschien onbedoeld ondeugend wordt opgevat. Misschien staat er wel dat je poly bent en dat dat voor mannen ook dan gelijk een uitnodiging is voor snelle simpele sex omdat ze niet zo snugger zijn?

Ik had vroeger meer last van omdat ik dan graag de getinte bad boy ( badr types) likete waar ik nog steeds een zwak voor heb :') :@ maar nu wel door heb dat het grootste gedeelte daarvan niet met dezelfde intenties op de apps zit als ik. Nu zoek ik meer de nerds die ik aantrekkelijk vind of de vage kunstenaars zoals gisteren. En ook soms swipe ik nog een lekker hapje ja en dan komt het wel eens voor dat ze vinden dat de kleur van mijn lippen mooi bij de kleur van hun lul passen. Nou dan heb ik gelachen, hij ook gelachen bedanken we elkaar vriendelijk en swipen we verder :D

Ik kan mij echt niet laten beledigen door mensen op een app waarbij ik zelf kies het gesprek aan te gaan met alle risico;s van dien :p
pi_189495122
In real life hoef je het niet te proberen nee. Had lang een piercing in mijn lip en opmerkingen die ik op straat kreeg van vreemde was echt beneden alle peil . Maar zo op een app. Kan je gewoon untmatchen en dan zit je daar een beetje sneu met je lul in je hand.
pi_189495128
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:39 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja ik weet niet waar het aan ligt. Misschien bepaalde uitstraling? Of je swiped toch te vaak dan dat type man? Iets in je profiel wat misschien onbedoeld ondeugend wordt opgevat. Misschien staat er wel dat je poly bent en dat dat voor mannen ook dan gelijk een uitnodiging is voor snelle simpele sex omdat ze niet zo snugger zijn?

Ik had vroeger meer last van omdat ik dan graag de getinte bad boy ( badr types) likete waar ik nog steeds een zwak voor heb :') :@ maar nu wel door heb dat het grootste gedeelte daarvan niet met dezelfde intenties op de apps zit als ik. Nu zoek ik meer de nerds die ik aantrekkelijk vind of de vage kunstenaars zoals gisteren. En ook soms swipe ik nog een lekker hapje ja en dan komt het wel eens voor dat ze vinden dat de kleur van mijn lippen mooi bij de kleur van hun lul passen. Nou dan heb ik gelachen, hij ook gelachen bedanken we elkaar vriendelijk en swipen we verder :D

Ik kan mij echt niet laten beledigen door mensen op een app waarbij ik zelf kies het gesprek aan te gaan met alle risico;s van dien :p
Hoe komen ze er op, hard gelachen _O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189495146
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoe komen ze er op, hard gelachen _O-
Ja nou daar kan ik dus ook om lachen:D

Eentje daarvan heb ik daarna op elke andere mogelijke app gematched totdat die het opgaf. gehehe :P
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 09:48:52 #34
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189495186
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:22 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Nee valt mee. En die sommige die er doorheen weten te glippen kan ik meestal wel om lachen. Kan het nou niet zo serieus nemen dat ik beledigt raak ofzo.

Sommige vragen het gewoon ook netjes en dan wensen we elkaar succes bij de jacht en untmatchen we.

Zie het probleem niet.
Ja same
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_189495221
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:39 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja ik weet niet waar het aan ligt. Misschien bepaalde uitstraling? Of je swiped toch te vaak dan dat type man? Iets in je profiel wat misschien onbedoeld ondeugend wordt opgevat. Misschien staat er wel dat je poly bent en dat dat voor mannen ook dan gelijk een uitnodiging is voor snelle simpele sex omdat ze niet zo snugger zijn?

Ik had vroeger meer last van omdat ik dan graag de getinte bad boy ( badr types) likete waar ik nog steeds een zwak voor heb :') :@ maar nu wel door heb dat het grootste gedeelte daarvan niet met dezelfde intenties op de apps zit als ik. Nu zoek ik meer de nerds die ik aantrekkelijk vind of de vage kunstenaars zoals gisteren. En ook soms swipe ik nog een lekker hapje ja en dan komt het wel eens voor dat ze vinden dat de kleur van mijn lippen mooi bij de kleur van hun lul passen. Nou dan heb ik gelachen, hij ook gelachen bedanken we elkaar vriendelijk en swipen we verder :D

Ik kan mij echt niet laten beledigen door mensen op een app waarbij ik zelf kies het gesprek aan te gaan met alle risico;s van dien :p
Ik bedoelde dus dat het irl wel vaak gebeurd en dat ik het daarom ook irritant vind als het online gebeurd. Ik vind dat we niet moeten doen alsof we dit gedrag ok of normaal vinden dus ik ga niet mijn schouders en bij ophalen en gewoon unmatchen (ik zeg dat ze pathetisch zijn en unmatch dan). Als er een discussie over is (zoals hier) dan ga ik altijd benadrukken dat dit ongewenst gedrag is en dat we hier niet heen moeten willen als maatschappij. Oprecht, als man, waarom zou je dit gedrag vertonen of verdedigen?
Een samenleving waarbij ik moet nadenken over dingen als 'plaats ik deze foto wel of niet?' Of 'doe ik dit jurkje aan? Nee beter niet, we zijn vanavond alleen met meiden' is gewoon oprecht verkeerd als je het mij vraagt

En nee er staat niet in mijn bio dat ik poly ben. Er staat een quote, die niets met seks te maken heeft. Anders kon ik het zelf ook wel bedenken

En zo'n lippenopmerking kun je nog als grapje opvatten maar ik kreeg laatst gewoon dat ik om seks vraag en nu niet moet doen alsof ik geen slet ben want dan moet ik zulke foto's niet plaatsen. Welke?! Selfies?? Dat is geen grapje, dat is niet iemand die de situatie even verkeerd in schat etc. Dat is gewoon een vieze lul
pi_189495250
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:53 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik bedoelde dus dat het wel vaak gebeurd en dat ik het daarom ook irritant vind als het online gebeurd. Ik vind dat we niet moeten doen alsof we dit gedrag ok of normaal vinden dus ik ga niet mijn schouders en bij ophalen en gewoon unmatchen (ik zeg dat ze pathetisch zijn en unmatch dan). Als er een discussie over is (zoals hier) dan ga ik altijd benadrukken dat dit ongewenst gedrag is en dat we hier niet heen moeten willen als maatschappij. Oprecht, als man, waarom zou je dit gedrag vertonen of verdedigen?
Een samenleving waarbij ik moet nadenken over dingen als 'plaats ik deze foto wel of niet?' Of 'doe ik dit jurkje aan? Nee beter niet, we zijn vanavond alleen met meiden' is gewoon oprecht verkeerd als je het mij vraagt

En nee er staat niet in mijn bio dat ik poly ben. Er staat een quote, die niets met seks te maken heeft. Anders kon ik het zelf ook wel bedenken

En zo'n lippenopmerking kun je nog als grapje opvatten maar ik kreeg laatst gewoon dat ik om seks vraag en nu niet moet doen alsof ik geen slet ben want dan moet ik zulke foto's niet plaatsen. Welke?! Selfies?? Dat is geen grapje, dat is niet iemand die de situatie even verkeerd in schat etc. Dat is gewoon een vieze lul
Ja maar zon laatste opmerking is toch gewoon unmatchen misschien nog rapporteren? Je kent die persoon niet, hij jou niet. Dan is het toch niet serieus te nemen?

Op straat wil ik niet eens over beginnen. Daar heb ik zoveel bullshit mee gemaakt en situaties dat ik nu zo over elke actie die ik maak na denk of dat wel verstandig is.

Maar op die apps. Ja jeetje als ik mij dat ook nog moet gaan aantrekken. Gun ik die sneuhazen echt niet hoor.
pi_189495299
Je laat je hier door een of andere fokker toch ook niet zo op de kast krijgen? Waarom die apps dan wel? Iemand die zegt dat e gewoon om sex vraagt ook al wijst niks in je profiel daarop is gewoon een idioot. Hij kan je niets maken.
pi_189495321
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:55 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja maar zon laatste opmerking is toch gewoon unmatchen misschien nog rapporteren? Je kent die persoon niet, hij jou niet. Dan is het toch niet serieus te nemen?

Op straat wil ik niet eens over beginnen. Daar heb ik zoveel bullshit mee gemaakt en situaties dat ik nu zo over elke actie die ik maak na denk of dat wel verstandig is.

Maar op die apps. Ja jeetje als ik mij dat ook nog moet gaan aantrekken. Gun ik die sneuhazen echt niet hoor.
Ik heb hem gerapporteerd inderdaad

En ik maak mij er druk om omdat het een uiting is van hoe er naar vrouwen gekeken word in onze samenleving. Als je dit gedrag accepteert en normaliseert dan accepteer je dat je vrouwen op een bepaalde manier mag benaderen.
En als vrouw moet je dat in mijn ogen nooit willen, zo behandeld worden en zeggen 'ja ik vind het ook niks maar tja'. Niks tja, Niet mannen laten bepalen wat normaal gedrag is en wat je moet accepteren
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 10:02:09 #39
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_189495348
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:39 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja ik weet niet waar het aan ligt. Misschien bepaalde uitstraling? Of je swiped toch te vaak dan dat type man? Iets in je profiel wat misschien onbedoeld ondeugend wordt opgevat. Misschien staat er wel dat je poly bent en dat dat voor mannen ook dan gelijk een uitnodiging is voor snelle simpele sex omdat ze niet zo snugger zijn?

Ik had vroeger meer last van omdat ik dan graag de getinte bad boy ( badr types) likete waar ik nog steeds een zwak voor heb :') :@ maar nu wel door heb dat het grootste gedeelte daarvan niet met dezelfde intenties op de apps zit als ik. Nu zoek ik meer de nerds die ik aantrekkelijk vind of de vage kunstenaars zoals gisteren. En ook soms swipe ik nog een lekker hapje ja en dan komt het wel eens voor dat ze vinden dat de kleur van mijn lippen mooi bij de kleur van hun lul passen. Nou dan heb ik gelachen, hij ook gelachen bedanken we elkaar vriendelijk en swipen we verder :D

Ik kan mij echt niet laten beledigen door mensen op een app waarbij ik zelf kies het gesprek aan te gaan met alle risico;s van dien :p
Die match ik al niet eens meer, staat garant aan ranzige opmerkingen
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_189495350
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 10:00 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik heb hem gerapporteerd inderdaad

En ik maak mij er druk om omdat het een uiting is van hoe er naar vrouwen gekeken word in onze samenleving. Als je dit gedrag accepteert en normaliseert dan accepteer je dat je vrouwen op een bepaalde manier mag benaderen.
En als vrouw moet je dat in mijn ogen nooit willen, zo behandeld worden en zeggen 'ja ik vind het ook niks maar tja'. Niks tja, Niet mannen laten bepalen wat normaal gedrag is en wat je moet accepteren
Maar het is niet de norm. Ik heb namelijk vele malen meer normale gesprekken op apps.
pi_189495353
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 09:59 schreef bitterbal het volgende:
Je laat je hier door een of andere fokker toch ook niet zo op de kast krijgen? Waarom die apps dan wel? Iemand die zegt dat e gewoon om sex vraagt ook al wijst niks in je profiel daarop is gewoon een idioot. Hij kan je niets maken.
Nogmaals, het gaat niet om de apps en de indivueen op de apps. Ik zit daarna echt niet jankend op de bank

Het gaat er om dat je niet moet accepteren dat dit normaal gedrag is als er een discussie over gevoerd word zoals nu. Dat is toch niet een boodschap die je af moet geven naar de wereld. 'Ik accepteer dit grens overschrijdend gedrag'
pi_189495368
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 10:02 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Maar het is niet de norm. Ik heb namelijk vele malen meer normale gesprekken op apps.
dus moet je de uitwassen accepteren?

Het is niet de norm dat ik bij het uitgaan een hand op mijn kont krijg. Maar het gebeurd wel. En het is onwenselijk en grensoverschrijdend dus ik ga het niet accepteren
pi_189495379
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 10:02 schreef Allures het volgende:

[..]

Nogmaals, het gaat niet om de apps en de indivueen op de apps. Ik zit daarna echt niet jankend op de bank

Het gaat er om dat je niet moet accepteren dat dit normaal gedrag is als er een discussie over gevoerd word zoals nu. Dat is toch niet een boodschap die je af moet geven naar de wereld. 'Ik accepteer dit grens overschrijdend gedrag'
Of de realiteit accepteren dat je overal de kans loopt om met idioten te maken krijgt?

Wil je tegen elke sneuhaas zeggen dat dit niet geaccepteerd word en dat hij niet zo over vrouwen kan denken? :p
pi_189495393
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 10:03 schreef Allures het volgende:

[..]

dus moet je de uitwassen accepteren?

Het is niet de norm dat ik bij het uitgaan een hand op mijn kont krijg. Maar het gebeurd wel. En het is onwenselijk en grensoverschrijdend dus ik ga het niet accepteren
Ik heb het over apps. NIet over idioten buiten die denken dat vrouwen een soort algemeen publiekelijk bezit zijn.
pi_189495425
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 10:03 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Of de realiteit accepteren dat je overal de kans loopt om met idioten te maken krijgt?

Wil je tegen elke sneuhaas zeggen dat dit niet geaccepteerd word en dat hij niet zo over vrouwen kan denken? :p
Ja. Want zo verander je de status quo. Maar als jij liever onderdeel bent van de status quo

Ik heb liever dat als ik ooit een dochter zou krijgen dat ik oprecht kan zeggen dat ik altijd mijn best heb gedaan om het te veranderen en niet me verscholen heb achter 'tja' of luiheid of excuses als ' het is nou eenmaal zo'
De juiste weg is vaak niet de makkelijke weg
pi_189495436
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 10:04 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ik heb het over apps. NIet over idioten buiten die denken dat vrouwen een soort algemeen publiekelijk bezit zijn.
en je ziet oprecht niet dat dit allemaal samen hangt en onderdeel is van een cultuur?
pi_189495442
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 10:06 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja. Want zo verander je de status quo. Maar als jij liever onderdeel bent van de status quo

Ik heb liever dat als ik ooit een dochter zou krijgen dat ik oprecht kan zeggen dat ik altijd mijn best heb gedaan om het te veranderen en niet me verscholen heb achter 'tja' of luiheid of excuses als ' het is nou eenmaal zo'
De juiste weg is vaak niet de makkelijke weg
Allereerst ben ik het met je eens. Maar dit is wel heel erg op je zeepkist staan zeg.
pi_189495448
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 10:06 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja. Want zo verander je de status quo. Maar als jij liever onderdeel bent van de status quo

Ik heb liever dat als ik ooit een dochter zou krijgen dat ik oprecht kan zeggen dat ik altijd mijn best heb gedaan om het te veranderen en niet me verscholen heb achter 'tja' of luiheid of excuses als ' het is nou eenmaal zo'
De juiste weg is vaak niet de makkelijke weg
Vind echt niet dat je die apps kan vergelijken met dat walgelijke gedrag offline. Vind het ook niet tof wat je nu zegt. Tegelijkertijd heb je zelf een verantwoording als je deel neemt aan dit soort apps. Je hoeft het niet te doen he.

Maar ga niet zeggen dat ik het in stand hou als ik het die idioten online niet gun om mij te raken met hun hersenspinsels.
pi_189495451
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 10:06 schreef Allures het volgende:

[..]

en je ziet oprecht niet dat dit allemaal samen hangt en onderdeel is van een cultuur?
Blijf dan offline en lekker binnen. Of begin er een topic over.
pi_189495455
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 10:07 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Vind echt niet dat je die apps kan vergelijken met dat walgelijke gedrag offline. Vind het ook niet tof wat je nu zegt. Tegelijkertijd heb je zelf een verantwoording als je deel neemt aan dit soort apps. Je hoeft het niet te doen he.

Maar ga niet zeggen dat ik het in stand hou als ik het die idioten online niet gun om mij te raken met hun hersenspinsels.
Volgens mij snap je het niet helemaal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')