abonnement Unibet Coolblue
pi_7817343
Omdat er momenteel een enorme wildgroei aan dartstopics zoals Hoe heb jij je dartbord gedempt? ok , wie durft er tegen mij te darten?? en [darts] hoe zwaar zijn jouw pijlen? onstaat heb ik besloten een centraal darts topic te openen.

Bovenvermelde topics gaan op slot, en dus kan men hier verder. De Centrale Embassy topics mogen van mij gewoon open blijven omdat de Embassy een groot sportevenement is waarvoor aparte topics mogen blijven staan

pi_7819653
DARTS

ARE YOU READY

LETS PLAY DARTS!!!!!!!!!

pi_7822812
Darts is gewoon één der mooiste sporten op deze aardkloot, punt uit...
  vrijdag 10 januari 2003 @ 18:15:37 #4
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_7824364
Mmkay....dan hier maar verder!

Darten is idd 1 van de beste (kijk) sporten, als je het een sport mag noemen....

Een goede site voor de beginnende en misschien ook wel de gevorderde darter: Dartbase

Deze site word niet echt meer bijgehouden maar de informatie is redelijk tijdloos.......

pi_7824581
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 18:15 schreef Emizea het volgende:
Mmkay....dan hier maar verder!

Darten is idd 1 van de beste (kijk) sporten, als je het een sport mag noemen....

Een goede site voor de beginnende en misschien ook wel de gevorderde darter: Dartbase

Deze site word niet echt meer bijgehouden maar de informatie is redelijk tijdloos.......


Zeker een erg televisiegenieke sport.

Een spannende dartpartij heeft echt een grote amusementswaarde

  vrijdag 10 januari 2003 @ 19:16:48 #6
12969 Magic666
Never forgive, Never forget!
pi_7825586
ik betrap mezelf vaak op de luide kreet: sjit hij mist die dubbel!
Open the door Jehovah you whore, I am the servant of who rules this world!
  vrijdag 10 januari 2003 @ 19:33:40 #7
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_7825974
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 19:16 schreef Magic666 het volgende:
ik betrap mezelf vaak op de luide kreet: sjit hij mist die dubbel!
Hehe.....ik merkte laatst dat mijn ma de hele week al 1,5 week darts kijkt (ook als ik er niet ben).

Mijn zus (woont niet meer thuis) vertelde me dat ze de partij Monk - O'Shea helemaal had gekeken en zo spannend vond.

En mijn broer (woont ook niet thuis) vroeg mij 's ochtends wie er gewonnen hadden want zijn vrouw wou een keer niet naar darten kijken!

Mijn familie vind het inmiddels gewoon leuker dan ik...

  zaterdag 11 januari 2003 @ 10:19:24 #8
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_7835573
Bij neemt het ook steeds extremere vormen aan.
De partij Hankey - O shea heb ik echt gewoon kei hard zitten schelden als Hankey slecht gooide en de laatste thriller van O shea tegen Monk hield ik het ook niet meer. Ik kon echt niet stilzitten van de spanning, heerlijk.
Mijn vader en moeder kijken het ook wel maar vooral omdat ik het doe.
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_7836254
Is de PDC nou sterker? Betere spelers?

En vooral: waarom stappen zoveel (vorig jaar 6) spelers over naar de PDC(met phil taylor, mardle, priestley, enz)??

wat doet de BDO fout?

  zaterdag 11 januari 2003 @ 11:52:28 #10
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_7836268
PDC is wat commercieler met meer inkomens geloof ik.
Bij de PDC heb je de drie beste darters ter wereld vind ik, Mardle Taylor en Part. Maar het verschil tussen de elite drie en de rest is er wel gigantisch groot. Bij de BDO heb je veel meer mensen die kans op de titel maken en dan is het spannender.
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  zaterdag 11 januari 2003 @ 11:55:22 #11
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_7836295
de PDC heeft hogere prijzen. het gemiddelde per pijl op de embassy is meestal iets hoger, maar veel scheelt het niet
852002IWASTHERE
pi_7836360
Als de BDO zijn prijzengeld eens flink gaat verhogen + wat meer van zijn toernooien live laat uitzenden stappen er misschien wat minder toppers over naar de PDC.
pi_7836496
een kleine sport en dan 2 bonden....

moet je dit eens lezen als je iets doet in een andermans toernooi:
http://www.ndfdarts.nl/uitleg.html

waarom zien we niet gewoon de beste partijen? Met tennissen heb je toch ook geen 3 bonden? Ik wil gewoon de beste darters tegen elkaar zien...Hankey-Phil taylor, Barney-Mardle, enz.

pi_7836581
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 12:11 schreef bigal61 het volgende:
een kleine sport en dan 2 bonden....

moet je dit eens lezen als je iets doet in een andermans toernooi:
http://www.ndfdarts.nl/uitleg.html

waarom zien we niet gewoon de beste partijen? Met tennissen heb je toch ook geen 3 bonden? Ik wil gewoon de beste darters tegen elkaar zien...Hankey-Phil taylor, Barney-Mardle, enz.


Hoop ook dat beide bonden weer gewoon samenvoegen met gewoon 1 WK. dan pas kun je ook echt spreken van een Wereldkampioen.
pi_7838099
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 11:52 schreef J-Will het volgende:
PDC is wat commercieler met meer inkomens geloof ik.
Bij de PDC heb je de drie beste darters ter wereld vind ik, Mardle Taylor en Part. Maar het verschil tussen de elite drie en de rest is er wel gigantisch groot. Bij de BDO heb je veel meer mensen die kans op de titel maken en dan is het spannender.
Met alle respect, (en ik ben echt een John Part fan) maar ik vind hem niet bij de beste 3 zitten, ook Wayne Mardle niet. Beide spelers zijn niet compleet genoeg vind ik. Mardle scoort geweldig maar mist de finesse op de dubbels. Part finisht geweldig, maar heeft niet de scoringpower van b.v. Mardle. (Die 2 zouden wel een bijna onverslaanbaar team vormen trouwens ) In mijn ogen ziet de top 3 er (op dit moment) als volgt uit:

1. Phil Taylor
2. Raymond van Barneveld (nu hij z'n dubbels lekker raakt)
3. ...ik kan hier eigenlijk geen 1 naam plaatsen. Maar ok dan, John Part verdient na z'n ongelovelijke partij tegen Taylor wel deze plek vind ik
Als die man nu es wat sterker gaat scoren... dan kon ie wel es met stip gaan stijgen in m'n top-3

The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong
  zaterdag 11 januari 2003 @ 14:46:00 #16
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_7838173
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 12:18 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Hoop ook dat beide bonden weer gewoon samenvoegen met gewoon 1 WK. dan pas kun je ook echt spreken van een Wereldkampioen.


dat hoop ik dus niet lekker veel darts zo op de tv
en Embassy is eigenlijk ook geen WK
het WK darts is maar een armetierig toernooitje
don't call to the bullpen
  zaterdag 11 januari 2003 @ 14:58:47 #17
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_7838326
Weet iemand of de pijltjes van Ritchie Davies te koop zijn? Ik bedoel dus het type pijl....

Ik zou ze wel eens willen proberen, ik heb namelijk een tijd lang Electro competitie gegooid en daar gooide ik altijd voor mijn gevoel lekkerder dan steeltip.

En die pijltjes zijn dus een stuk lichter.....en Davies gooit maar met 15 gram..........

pi_7838353
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 14:46 schreef SpankSpankeronie het volgende:

[..]

dat hoop ik dus niet lekker veel darts zo op de tv
en Embassy is eigenlijk ook geen WK
het WK darts is maar een armetierig toernooitje


Embassy heeft volgens mij idd geen wereldkampioenschapsstatus, iig niet officieel.
  zaterdag 11 januari 2003 @ 15:12:49 #19
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7838508
tijdens dartwedstrijden op TV roep ik wel eens bij een dubbel MIS en dan gaat die pijl altijd raak
hebben meer mensen last van dit probleem?
ik doe het nu dus ook niet meer want het werkt alleen maar averechts
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  zaterdag 11 januari 2003 @ 15:14:41 #20
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_7838534
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 15:12 schreef CAZZO het volgende:
tijdens dartwedstrijden op TV roep ik wel eens bij een dubbel MIS en dan gaat die pijl altijd raak
hebben meer mensen last van dit probleem?
ik doe het nu dus ook niet meer want het werkt alleen maar averechts
Dit heb ik altijd tijdens mijn eigen partijen als een tegenstander op een dubbel staat.

Ik denk altijd please mis....gaat altijd raak. En als ik mijn pijltjes al aan het opbergen ben omdat die persoon nooit mist op tops....dan mist hij wel.

Ik berg dus altijd mijn pijltjes op!

pi_7838541
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 15:12 schreef CAZZO het volgende:
tijdens dartwedstrijden op TV roep ik wel eens bij een dubbel MIS en dan gaat die pijl altijd raak
hebben meer mensen last van dit probleem?
ik doe het nu dus ook niet meer want het werkt alleen maar averechts
Nope, geen last van
  zondag 12 januari 2003 @ 14:45:09 #22
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_7854390
Ik heb ongeveer anderhalf jaar niet meer gedart, maar ik kijk er altijd nog wel naar. Ik was geen slechte darter (al zeg ik het zelf).

Ik ben nu weer begonnen (kriebels door PDC en Embassy ) en het valt me op dat ik na een paar uur gooien weer op een redelijk niveau zit. Ik gooide zowaar alweer een 180-er...

Is darten dan net zoiets als fietsen? Je verleert het nooit?

  maandag 13 januari 2003 @ 08:35:45 #23
12969 Magic666
Never forgive, Never forget!
pi_7867816
Hoe zit het nou eigelijk met het nat maken van je dartbord?

Draaien is algemeen bekend, maar je moet hem zo nu en dan toch ook nat maken zodat de gaten weer mooi dicht trekken?

Open the door Jehovah you whore, I am the servant of who rules this world!
  maandag 13 januari 2003 @ 10:06:34 #24
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_7868623
quote:
Op maandag 13 januari 2003 08:35 schreef Magic666 het volgende:
Hoe zit het nou eigelijk met het nat maken van je dartbord?

Draaien is algemeen bekend, maar je moet hem zo nu en dan toch ook nat maken zodat de gaten weer mooi dicht trekken?


Mja ben er zelf ook niet helemaal uit, ik vind dat mn dartboard er zo hard van word..ik doe et iig nooit meer..
pi_7868722
quote:
Op maandag 13 januari 2003 08:35 schreef Magic666 het volgende:
Hoe zit het nou eigelijk met het nat maken van je dartbord?

Draaien is algemeen bekend, maar je moet hem zo nu en dan toch ook nat maken zodat de gaten weer mooi dicht trekken?


Als je dartbord naar de klote wilt helpen moet je hem vooral natmaken...

...niet doen dus. Door het natmaken laat juiist de lijmlaag los waardoor de vezels eerder loslaten.

In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')